Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard De hoer en het meisje

    Wellicht een aardige film over de dames die u en ik ook wel eens geneukt hebben....ik zou mezelf voor mijn bek willen rammen als dat nu in een club zo speelt...., ik wil dan ook echt pleiten om op te houden om hier te praten over service en de rest vd bedrijfsmatige wijze waarop hier vrouwen worden ................besproken..................http://www.human.nl/ep-43001-duivels...-en-het-meisje

  2. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (20 december 2011),Rudi_NL (21 december 2011)

  3. #2
    Geregistreerd
    14 maart 2008
    Last Online
    30 maart 2024 @ 08:01
    Berichten
    134
    Discussies
    4
    Thanks
    111
    Thanked
    64 in 33 posts

    Standaard

    ja, dit is een moeilijk thema en de enige manier om tevreden naar huis te gaan is om de tijd die jij en het meisje doorbrengen,het er voor haar zo aangenaam en mensvriendelijk te maken zoals je zelf ook behandelt wilt worden.Deze uitwassen en beschamende vorm van mensenhandel zal altijd bestaan,maar als ijsbeer kan je dit wel herkennen en laat aldus je geilheid niet de overhand nemen op je handelen.

  4. #3
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 19:49
    Berichten
    410
    Discussies
    27
    Thanks
    843
    Thanked
    596 in 120 posts

    Standaard

    Als je niet verbonden wilt zijn met dit soort dingen moet je gewoon kappen met het bezoeken van clubs, dit forum, de ramen, etc etc.
    Balle in me buik.

  5. #4
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DICKH7 Bekijk bericht
    ja, dit is een moeilijk thema en de enige manier om tevreden naar huis te gaan is om de tijd die jij en het meisje doorbrengen,het er voor haar zo aangenaam en mensvriendelijk te maken zoals je zelf ook behandelt wilt worden.Deze uitwassen en beschamende vorm van mensenhandel zal altijd bestaan,maar als ijsbeer kan je dit wel herkennen en laat aldus je geilheid niet de overhand nemen op je handelen.
    We weten allemaal wat er loos is met de dames van plezier,de meeste willen zo snel mogelijk veel geld verdienen met weinig werken en zien dit als een middel om verder te komen in het leven als ze niet gedwongen worden.
    Dan hebben we een aantal die het doen omdat ze het voor hun lichaam nodig hebben en dat zijn juist de dames die ik eruit probeer te filteren om mijn geilheid op bot te vieren want daarvoor ga ik naar een club.
    Heerlijk lekker liggen geilen en neuken en al het andere wat lekker is.
    Mijn geilheid moet wel de overhand hebben anders heb ik geen behoefte om naar een club te gaan en zo is het met alle ijsberen.
    Wanneer een ijsbeer niet geil is dan blijft hij lekker in zijn holletje en droomt daar van een vers stukje zalm.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.

  Freude 468*60