Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 58 van 58
  1. #51
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Ondanks dat ik nog niet zo lang meedraai in dit wereldje is me vanaf hetallereerste begin één ding heel duidelijk. Hier gelden geen algemene wetmatigheden. Je vindt ze niet in het handboek van de "Theke" noch hangen ze aan de binnenkant van de "Locker" en ze staan ook niet op het voorhoofd van al die lekkere mokkels. Er bestaat geen regel dat als je een tongzoen met een dame uitwisselt je verplicht bent de kamer op te gaan a raison van 50 euro. Net zo min als dat er een tijdslimiet is waarbinnen je gratis beslag mag/kunt leggen op dames. De hoeren zijn niet in dienst van de club maar soms toch weer een beetje. Kunt u het nog volgen?

    Bestaat er dan een afspraak dat een dame initiatief moet tonen en moet beslissen wanneer zij geen brood ziet in het "pre-salen"? Of is het "Bon Ton" dat wij ongebreideld beslag op de tijd van een dame kunnen leggen zolang zij dat gevoos niet afkapt. Tijdens een trio spuit ik bij beide snollen een lading sperma tegen de huig. Kost dat 2 x 25 euro of spreken wij hier van één gelost schot? Mag een dame de kamer verlaten als je geëjaculeerd hebt of moet ze het half uur volmaken? Als zij toch de kamer verlaat mag jij dan de resterende tijd op die kamer een uiltje knappen? Het is allemaal "Fingerspitzen gefühl" en een normale dosis fatsoen.

    Eigenlijk heb ik pas één keer meegemaakt dat ik met een onbetrouwbare heks stond te kibbelen tijdens het afrekenen. We hadden een uur gesekst voor 100 euro (+FT). Zij wilde mij extra geld aftroggelen (zo zag ik dat) omdat ik volgens haar met een vinger in haar poepgat had gezeten en dat was extra. Nou zou mijn reputatie in alle opzichten tegen mij kunnen werken. Bovendien hing er inderdaad een lijst met prijsopgave en daar stond op: "Anaal vingeren 25 euro". Ik duwde mijn vinger onder haar neus en zei: "Riechst du Scheisse"?. Waarop ze antwoordde: "Wie meinst du?" Ik duwde haar 100 euro in de klauwen en daarmee kon ze het doen. Basta. Toen voelde ik me best genaaid! Misschien zij ook wel.

    Alle andere keren heb ik nooit betaalproblemen ervaren. Zelfs niet toen ik een dramatische sessie had met een overgevoelige troel in de overgang. Na 10 minuten van de kamer netjes 50 euro betaald zonder echte irritatie. Ik spreek van ter voren ook nooit wat af of de dame moet er zelf over beginnen en dan mag ze haar prijzen uit de doeken doen. Of ik dan van de opgesomde services gebruik ga maken is de vraag. Opsommen is geen garantie. Ik weet niet of ik over een uur in haar kont ga neuken.

    Volgens mij behoort wederzijds vertrouwen met betrekking tot service en overeenkomstige betaling ook tot de befaamde klik. Als die klik er is, voel je beide aan dat geld en service niet het issue is. Dat een dame wat meer zekerheid wil hebben over prijs en geleverde diensten kan ik me vanuit haar wel voorstellen want ze krijgen met een veelvoud aan idioten te maken in vergelijk met ons. Vooral met dames die je goed kent wordt toch niet meer over de prijs geneuzeld. Je weet wat je aan elkaar hebt. En daar past dan ook het zeer uitgebreide "Pre-salen" onder. Dat voel je toch ook aan? Als een dame lekker lang bij je wil hangen en je vindt dat beide plezierig, is er geen enkele belemmering om dat niet te doen. Als jij haar volop ligt te muilen en je handen niet van haar tieten af kunt houden en je denkt: "Nou, zij moet de grenzen maar aangeven", dan ben jij in mijn optiek al een grens gepasseerd.

    Nogmaals "Fingerspitzen gefühl", daar komt het op aan. Hoe heet dat eigenlijk in het Nederlands? Intuïtie of zoiets? Die verdomde Duitsers hebben toch een mooi taaltje.

  2. Onderstaande 4 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 december 2011),Megaboob (23 december 2011),satanic surfer (24 december 2011),wervelwind (24 december 2011)

  3. #52
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Jij hebt tenminste één geluk in je leven badslippers en dat is dat jij je niet druk maakt over anderen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  4. #53
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:50
    Berichten
    3.127
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.778 in 1.476 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Nogmaals "Fingerspitzen gefühl", daar komt het op aan.
    Precies!!!!!!

    Eenieder die het onderste uit de kan wil, krijgt volgens het spreekwoord onherroepelijk de deksel op z'n neus.

    J.W.

    *wacht nog steeds op het moment waarop kibbel-beren elkaar huilend in de armen vallen*
    Keep on Walking.....

  5. #54
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Jij hebt tenminste één geluk in je leven badslippers en dat is dat jij je niet druk maakt over anderen .
    Daar zit zeker een kern van waarheid in voor wat betreft de ijsberen op dit forum en de dames in de clubs. Het is toch een vrij oppervlakkige aangelegenheid met hier en daar een uitzondering en die koester ik.

    Even dacht ik dat dit "Topic" volledig zou ontploffen in de zoveelste vete van ijsberen jegens elkaar. De loopgraven werden ingenomen en om zich te camoufleren had SFL de oorlogskleuren alweer op zijn smoel gesmeerd. Domme zet want die flaporen van hem maken hem zelfs zichtbaar voor de meest blinde mol in het veld. Met zijn "ACE Assault Rifle" (Ja het bestaat echt!) in de aanslag richtte hij het vizier op jou, Jünther en al die andere vrienden die hij hier in de loop der jaren heeft gemaakt. Je wierp de stelling op dat in de saunaclub "Je gulden geen daalder waard is" want 2x spuiten is 2x afrekenen. Of zoiets. Vervolgens begon ijsbeer11 losjes uit de heup te knallen, en gooide Pic1 een paar "One-Liners" het frontgebied in, stuurde Jünther zijn bruine beer het veld in en waren de rapen gaar.

    Nou zullen er ongetwijfeld ijsberen zijn die zullen denken: "Ach gut, daar komt het holmaatje van de Master-Bull ook nog een duid in het zakje doen". Klopt, wij kunnen het uitermate goed met elkaar vinden en dat steekm ik niet onder stoelen of banken. Ik heb die kerel hoog zitten. Dat ik dan maar alles klakkeloos aanneem of pik van die kip zonder kop is een "Gotspe". Geen 2 ijsberen kunnen karakterologisch verder uit elkaar liggen. Dat valt echter allemaal weg als we in de neukpaleizen rondhangen. Dan zijn we gewoon 2 smerige klootzakken die lol hebben.

    Dat hij de schurft heeft aan sommige ijsberen zal mijn reet roesten. In de club wil ik lol hebben maar ook op dit forum. Als jij een goed doortimmerd verhaal schrijft, stel ik dat op prijs ook al draai je een tomatenschijf bij de saladebar drie keer om, om te kijken of er geen verdwaalde schaamhaar aan zit. Lakens op de bedden moeten bij jou in onberispelijke staat gesteven en gestreken zijn zoniet dan storm je naar de "Theke" om je beklag te doen om tegelijk melding te maken van de douchekoppen die door kalkvorming geen fatsoenlijke straal geven. Zoiets irriteert mij niet. Voor mij is dat amusement.

    Hetzelfde geldt voor Jünther. Schrijft mooie paspoorten over de dames in "Acapulco". Ik heb de beste man nog nooit ontmoet dus waarom zou ik hem in de zeik moeten nemen? Omdat hij de Roemeense kliek geen blik waardig keurt en ze verwijt dat ze het vak van hoer te grabbel gooien en dat ze maar eens eerst in de leer moeten gaan bij oost-europeaanse snollenvolk? Ik lees dat met veel plezier. Of moet ik de kont gaan likken van Pic1 (wat hij misschien best lekker zou vinden) of lekker wat lijm gaan snuiven met ijsbeer11 omdat ik dat aardige kerels vind?

    Ik kom in de clubs om me te amuseren en ik lees dit forum om dezelfde reden. Al dat gezever is niet mijn stijl. SFL lult af en toe als een idioot, dat doe jij, ik, en al die andere muggezifters (of is het muggenzifters?). Dat houdt het forum levend. Over drie jaar zijn er weer andere stakkers die die rol overnemen en zijn wij allang vergeten en begraven . . . behalve Ace2, die gaat door totdat ze hem uit "GT" moeten dragen.

  6. Onderstaande 8 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 december 2011),jacky pakutra (24 december 2011),Jünther (26 december 2011),Picasso 1 (24 december 2011),satanic surfer (24 december 2011),SFL (24 december 2011),Sparky (24 december 2011),wervelwind (24 december 2011)

  7. #55
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Heb vandaag geen tijd om nog te reageren en ik zal mijn negatieve energie sparen om binnekort elders amok gaan te maken.
    Daarmee zijn jullie binnekort voor een tijdje van mij verlost en misschien amuseer ik me wel zo hard dat ik toch niet meer terugkom.

    Dus mijn welgemeende verontschuldigingen aan Big30, Seks&Fun, Gunther, Willem2 (voor het verstoren van de orde op zijn forum) en alle sympathieke dames die ik ooit sloerie, del, hoer, mokkel of wijf genoemd heb.

    Aan ieder van u en elk apart prettige feesten toegewenst en alvast het beste voor een fraai 2012!!!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  8. #56
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Beste S & F, ik bespeur weer dezelfde denkfout als in de engelse taal en kwaliteit van een DVP discussie. En dat is jouw conclusies baseren op te weinig waarnemingen. Wat 1 dame zegt of enkele dames zeggen over de Belgen of over jou hoeft nog niet de waarheid te zijn. Je mag het van mij best als waarheid aannemen, je hoeft niet eens te beseffen dat het de waarheid niet is. Voor mij zijn dit soort stellingen (ik noem het n=1 stellingen) In 99,99 % onjuist (mijn eigen n= 1 stelling ). Verder steun ik je tegen de hetze di er tegen jou gevoerd lijkt te worden, de laatste tijd bespeur ik hier vergaande intolerantie. Door ijbf zijn sommige ijsberen uit de anonimiteit van de klassieke hoerenloper met regenjas, paraplu en hoofddeksel gekomen. Dat betekent niet dat iedeeen maar op iedereen kritiek mag hebben over zijn handel en wandel. Als deze trend zich doorzet ben ik zelf zo klaar met dit eens zo prachtige forum. Laat ijbf een plek blijven voor en door liefhebbers van betaalde liefde en geen plek waar intolerantie hoogtij viert. Het gaat niemand iets aan wat er achter de deur van het peeskamertje gebeurt. Alleen de DVP en de klant. Ik heb gezegd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Plots zei de dame in PSR die ik beloofd had om te kameren. Waarom vertel je niet tegen al die vrouwen dat je bezet bent? Waarom willen alle (Roemeense en Bulgaarse) vrouwen jou, er zijn hier toch mannen genoeg. Ik antwoordde wat ik veel te horen krijg: "de dames hebben de Belgen graag". Meerbepaald nog de heilige drie (of vier) vuldigheid in PSR. Ze zien ons graag komen. Als ik me hier met het geschrijf een beetje anders voordoe (dramatiseer) dan ik werkelijk ben, heb ik jullie flink zitten gehad en mooi doen steigeren. Ook al is dat niet het geval: ik ben een graag geziene gast in PSR, niet alleen bij de DVP-dames.
    Nog veel lachwekkender is om een dame uit PSR te moeten ontmoeten in Babylon die wist te vertellen dat "een beer" bij de bewuste dame die mijn korte (dit keer) pre sales wou aanrekenen, er een schepje bovenop was gaan doen, mij zwart maakte en nog wat verhaaltjes aan haar vertelde. De bewuste dame heeft geantwoord dat ze fout was, heel erg goeie en geile seks met mij had en als het aan haar lag ze dat nog dikwijls wil overdoen.

    Ik voel me zoals Johan Verminnen.
    Ik ben zoals Benny Neyman.

    Toon jullie lieve kant eens aan de dames, toon jullie mooie karakter eens. De dames appreciëren dat veel meer, hebben dat veel liever .

  9. Onderstaande 4 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 3 januari 2012),jacky pakutra (24 december 2011),MiniME (26 december 2011),The Joker (24 december 2011)

  10. #57
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Plots zei de dame in PSR die ik beloofd had om te kameren. Waarom vertel je niet tegen al die vrouwen dat je bezet bent? Waarom willen alle (Roemeense en Bulgaarse) vrouwen jou, er zijn hier toch mannen genoeg. Ik antwoordde wat ik veel te horen krijg: "de dames hebben de Belgen graag". Meerbepaald nog de heilige drie (of vier) vuldigheid in PSR. Ze zien ons graag komen. Als ik me hier met het geschrijf een beetje anders voordoe (dramatiseer) dan ik werkelijk ben, heb ik jullie flink zitten gehad en mooi doen steigeren. Ook al is dat niet het geval: ik ben een graag geziene gast in PSR, niet alleen bij de DVP-dames.
    Zijn daar dan ook mannen als hoer actief ?
    Sinds wanneer is geld gelinkt aan een nationaliteit ? Uiteindelijk is elk nationaliteit welkom zolang ze maar betalen !
    Pain is weakness leaving the brain !

  11. #58
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    Sinds wanneer is geld gelinkt aan een nationaliteit ? Uiteindelijk is elk nationaliteit welkom zolang ze maar betalen !
    Als we jacky pakutra naar PSR sturen dan staat Nederland weer op nummer 1.

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60