Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 58
  1. #26
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    De reacties beginnen een beetje flauw en simpel te worden. Er is weer niets geveegd, slecht wat off-topic berichten zijn terecht verplaatst. Maar als de toon niet verandert en normaal wordt gaat het topic op slot en off-line.
    Op dit forum kan veel zo niet bijna alles. Maar dat impliceert wel bepaalde omgangsvormen t.o.v. elkaar.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #27
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Hoe kan je in een topic, dat is opgestart omdat leden in een ander topic off-topic berichten schreven, nou off-topic berichten schrijven?

    Geniale zin, al zeg ik het zelf!
    I´m an educated fool with money on my mind

  3. #28
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Hoe kan je in een topic, dat is opgestart omdat leden in een ander topic off-topic berichten schreven, nou off-topic berichten schrijven?

    Geniale zin, al zeg ik het zelf!
    Ja geniale zin.
    Maar lees nu ook een keer wat Big30 heeft geschreven. En merk het verschil.
    Bij voorbaat dank.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #29
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Laten we afsluiten met een headline voor de ijsberenkrant:

    "S&F legt met simpele counter zwakheden van fulminerende verdediging SFL-IJB11-P1 bloot"
    Altijd op zoek naar honing

  5. #30
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Wees eens braaf allemaal.

    S&F wordt genaaid terwijl hij er bij staat, niet jullie.
    Niets van aantrekken van die "pipo" om het op zijn vlaams te zeggen.
    Pain is weakness leaving the brain !

  6. Onderstaande leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    SFL (21 december 2011)

  7. #31
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    "S&F legt met simpele counter zwakheden van fulminerende verdediging SFL-IJB11-P1 bloot"
    FulmineWAT?? Kennen jullie niet gewoon eens kappuh met die KUTWOORDEN !!

    Blijf GODVERDERGODVER niet Googlen.

  8. #32
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Fulminerend is toch die Braziliaanse voetbalclub?
    I´m an educated fool with money on my mind

  9. #33
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Fulminerend is toch die Braziliaanse voetbalclub?
    Inderdaad, ik denk dat dat bericht verplaatst moet worden naar het voetbaltopic.

  10. #34
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    FulmineWAT?? Kennen jullie niet gewoon eens kappuh met die KUTWOORDEN !!

    Blijf GODVERDERGODVER niet Googlen.
    Dit is een goed voorbeeld van fulmineren .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #35
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    wanneer wordt hier geveegd

  12. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (21 december 2011)

  13. #36
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    wanneer wordt hier geveegd
    Het dooit, de kou is uit de lucht en er hoeft niet geveegd te worden . Gisteren wel wat sneeuw gevallen maar die is al lang weg.
    Hou(d) wel de goed de weersvoorspelling in de gaten en houd bij je bandenkeuze rekening met het weer .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #37
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    De bedoeling was van mijn kant bepaald niet om theater te gaan maken dan wel iets op te gaan jutten, juist integendeel.

    Ik spreek wel de hoop uit dat we t.o.v elkaar een wat meer gematigde en relativerende toon zullen aanslaan.
    Met een inhoudelijke discussie op het punt dat S&F aanhaalde is niets mis mee, maar dat moet ook kunnen zonder al te persoonlijk naar elkaar te worden.

    Big30
    Heb ik ooit gezegd dat er iets mis is met S&F zijn mededeling??????
    Neen, ik stelde mezelf daar luidop een simpele vraag, weliswaar met licht humoristische ondertoon!!!
    Heb ik me in die vraag schuldig gemaakt aan een belediging, een aanval op het persoontje van S&F en een niet relativerende toon????
    Ik meen 3x van niet!!!
    Wie dat hier wel beweert, is een puriteinse flikker die zelf niet kan relativeren!!!
    Beste Big30, als je voor jouw beschermeling bij zo'n akkefietje al een apart topic aanmaakt,
    had dat dan in de afgelopen 3 jaar voor mij ook gedaan bij iedereen die mij op een veel ernstigere wijze persoonlijk aanviel.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  15. #38
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    En S&F die mij op een geviseerde manier van antwoord diende, die is nu te laf om niet te antwoorden op mijn tweede reactie en vraag aan hem.
    Lees op blz1 van dit topic: wat heb ik jou misdaan?

    Mag ook via IM, beste S&F
    Maar wees een man en doe het wel, of je daalt helemaal in mijn gratie!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  16. #39
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Heb ik ooit gezegd dat er iets mis is met S&F zijn mededeling??????
    Neen, ik stelde mezelf daar luidop een simpele vraag, weliswaar met licht humoristische ondertoon!!!
    Heb ik me in die vraag schuldig gemaakt aan een belediging, een aanval op het persoontje van S&F en een niet relativerende toon????
    Ik meen 3x van niet!!!
    Wie dat hier wel beweert, is een puriteinse flikker die zelf niet kan relativeren!!!
    Beste Big30, als je voor jouw beschermeling bij zo'n akkefietje al een apart topic aanmaakt,
    had dat dan in de afgelopen 3 jaar voor mij ook gedaan bij iedereen die mij op een veel ernstigere wijze persoonlijk aanviel.
    Maar natuurlijk beledigde je niemand; dat doe je nu wel overigens . Mokkels en sloeries gebruik je aan de lopende band in je berichten, daar is niks vreemds aan. Ijsbeer11 reageerde wat venijniger richting S&F en ik plaatste een grapje. En toen begon S&F te fulmineren (geniaal woord ).
    Vervolgens zet Big het allemaal, zonder te relativeren , op een grote hoop en maakt van ons allen een naaikransje. Junther was op dat moment net klaar met rukken en wilde vervolgens ook meespelen.
    Reageer verder niet zo opgefokt man en ga een of andere sloerie !
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 december 2011 om 14:46

  17. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (21 december 2011)

  18. #40
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Beste Big30, als je voor jouw beschermeling bij zo'n akkefietje al een apart topic aanmaakt,
    had dat dan in de afgelopen 3 jaar voor mij ook gedaan bij iedereen die mij op een veel ernstigere wijze persoonlijk aanviel.
    Beste SFL,

    Blaas het aub allemaal niet zo op. Je maakt het denk ik allemaal wat groter dan het is. Ik had eerlijk gezegd van jou verwacht dat je pantser wat dikker was en je niet zo snel op je teentjes was getrapt. Je doet nu net alsof jij hier zwaar wordt aangevallen terwijl de realiteit is dat jouw woordkeuze richting andere beren nu ook bepaald niet getuigd van fijnzinnigheid.
    Nogmaals de reden voor een apart topic is evident d.i. deze hoort niet thuis in het PSR algemeen topic. Niet meer en niet minder.

    De analyse van P1 is denk ik wel een goede. Blijft over dat S&F 2 punten noemde die nu wat ondergesneeuwd raken en die wat mij betreft beste een verdere beschouwing mogen hebben d.i.:

    - Twee maal komen in 30min = 50E, Y/N.
    - Na welke handeling is er sprake van een contract met een dame en wanneer gaat de tijd lopen.

    m.vr.gr,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #41
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:05
    Berichten
    3.127
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.778 in 1.476 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    De bedoeling was van mijn kant bepaald niet om theater te gaan maken dan wel iets op te gaan jutten
    De titel van deze thread doet anders vermoeden:
    De verbroedering: SFL, IJB11, P1 en S&F worden vrienden.

    Enig cynisme klinkt toch wel door in die titel.

    En daarbuiten:
    Jan dacht, naar aanleiding van die titel, een wonderschoon kerstverhaal te gaan lezen, waar op het eind een aantal machtige ijsberen elkaar snikkend in de armen valt. Blijkt het gewoon het gebruikelijke gekibbel te zijn. Heel teleurstellend.......

    J.W.
    Keep on Walking.....

  20. #42
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Jan dacht, naar aanleiding van die titel, een wonderschoon kerstverhaal te gaan lezen, waar op het eind een aantal machtige ijsberen elkaar snikkend in de armen valt.

    J.W.
    Zie de titel als een profetie .
    De titel is een combinatie van een milde vorm van ironie en een oproep tot wat meer relativeringsvermogen. Een mooi eindejaars IJBF sprookje met een afloop die een ieder zal verbazen.


    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #43
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    De discussie van S&F is voor mij een theoretische: 2 maal komen in een half uur, is mij zelden tot nooit gelukt bij de madammen.
    Maar mocht het toch ooit gebeuren, dan is dit mijn standpunt:
    - Dame mag geen extra inkomsten vragen/verwachten
    - Als de beer in kwestie een beetje kloten heeft, dan geeft hij wel een goede fooi
    Dan los je het mi goed en fideel op.

    Op de vraag wanneer hebben we een overeenkomst/contract met de dame, dus ook een betaalverplichting?:
    - Ik vind, los van welke handelingen zijn verricht (zoenen, friemelen, strelen...), na 15 minuten intake. Daarna loopt de meter.
    Na 15 minuten heb je namelijk genoeg tijd gehad, om elkaar een beetje te 'scannen'. Zie je het niet zitten, dan zwaai je af.
    Ik zelf leg altijd 5 minuten, max 10 minuten beslag op een dame, in de presales-fase. Dat vind ik al genoeg.
    Het komt overigens zelden voor dat ik niet meega na de kennismaking. Dan moet ze wel heel erg uit haar bek stinken.

    SFL: loosen up man, en lach er eens mee ....., en fulmineer niet zo


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Junther was op dat moment net klaar met rukken en wilde vervolgens ook meespelen.
    That's where you're wrong Ritchie (kwoot uit?).....
    Ik ruk altijd voordat ik naar het werk ga.
    Altijd op zoek naar honing

  22. Onderstaande leden hebben Jünther bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (21 december 2011)

  23. #44
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sfl
    Ga toch weg man... Welke sloerie heeft jou zo bij je kloten genomen???
    Als ik een "gewone" vraag stel, doe ik dat anders naar vrienden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sfl
    Ik heb jou 2x ontmoet en ook toen zijn we vriendelijk tegen elkaar gebleven.
    Ik heb overigens geen zin om in dit topic veel woorden vuil te maken. Ik heb een sociaal leven buiten het clubleven en beperk mij tot info geven en vernemen op het forum.

    Verder vernoemde ik eigenlijk maar twee gewone dingen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    - Twee maal komen in 30min = 50E, Y/N.
    - Na welke handeling is er sprake van een contract met een dame en wanneer gaat de tijd lopen
    (Schreef ik dat ik "genaaid werd"???) Ik schreef dat ik een nieuwtje had .

    Twee keer klaarkomen binnen een halfuur of een uur is trouwens een algemene regel in vele clubs (dus ook PSR). Deze regel wordt echter zelden toegepast door de dames. Een thekedame vertelde mij dat toen ik die eenvoudige vraag stelde, zonder mij met allerlei ondertonen te bekritiseren.

    Sessietijd begint te lopen vanaf intieme/seksuele handelingen. Dat is wel uniek voor PSR. Allicht een regel in het leven geroepen omdat PSR bekend staat om zijn pre and after sales. De club is daarin uniek. De regel dus ook. De regel is overigens niet bij alle ijsberen bekend (merk ik hier heftig van bijvoorbeeld sfl). Nuttige info dus, meer niet.
    Hoe weet ik dat nu weer. Van ijsberen die me vertelden dat dat gezegd werd bij het binnenkomen. Mij hebben ze dat nooit gezegd. Het is dus een vrij nieuwe regel omdat er waarschijnlijk misbruik van gemaakt is in het verleden door sommige beren. Uren pre salen en dan niet of maar 30' op kamer gaan. Zelf heb ik tot vorige zondag nooit meegemaakt dat een dame begon over betalen voor de pre sales. (Ik pre sale graag lang en kamer graag lang, als ze de dame intussen niet "afsnoepen".)
    Vorige zondag maakte ik het volgende mee (namen zijn niet relevant in deze):
    - klein kwartiertje pre salen met een dame terwijl we af en toe een kusje gaven, zij haar benen over mijn schoot legde en andere (eigenlijk) niemendalletjes
    - de dame die me ineens liet blijken dat als we nog 10' zouden pre salen, ze de tijd mee in rekening zal moeten brengen omdat we met niemendalletjes (en toch weer intieme handelingen maar geen pijpen of vingeren) bezig waren, waarop ik zei dat ik zo vlak na binnenkomst nooit ga kameren
    - de dame bleef me verschalken en we belandden een halfuurtje later een tiental minuutjes op het schommelbed
    - daar besliste ik met haar te gaan kameren want ik had veel zin
    - daarop wou ze eerst nog in de lounge een sigaretje roken en een koffie drinken met mij
    - naar kamer
    - 1,5 uur op kamer
    - afrekening locker: vraag van dame: € 50 extra voor ongeveer 15' lounge, 10' schommel, 5' koffie/sigaret
    - ze heeft geen enkele extra gekregen en ik ga nooit meer met haar op kamer
    - ze is niet gaan reclameren bij de theke omdat het "er over" was en ze dat ook wel wist (in de lounge was op haar verzoek eerst nog een sigaret - op kamer mag dat niet -, de eerste keer in de lounge was meer babbelen dan intimiteiten.
    De dame maakte na de eerste 15' een duidelijk verschil tussen pre salen en betaald pre salen, met een voorbeeld. Over ons zat een beer te small talken met een dame gedurende langere tijd maar ze zaten braaf naast mekaar met een dijbeenbreedte ertussen. Ze zei dat dat uren mag zonder te moeten bijbetalen.

    Het is maar dat je het weet.

    Als de dame niet over haar extra € 50 was begonnen had ze bovendien meer geld overgehouden aan de sessie van 1,5 uur dan € 150 (omwille van de erg goeie seks die ik er mee had - en zij ook, beweerde ze en vermoed ik trouwens - en omwille van de pre sales (waarbij oorspronkelijk mee in de HWP ook voorzien was maar ik was te geil en opgewonden en wilde de kamer ineens op)

    Allicht is deze dame een uitzondering maar toch: het bestaat, de regel bestaat en kan toegepast worden .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  24. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (21 december 2011),Megaboob (23 december 2011)

  25. #45
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    That's where you're wrong Ritchie (kwoot uit?).....
    Happy Garden, Fonzie?

  26. #46
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Is maar goed dat je niet voor presales hoeft te betalen S&F, dan was je drie keer zo veel geld kwijt tijdens je clubbezoeken
    I´m an educated fool with money on my mind

  27. #47
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Twee keer klaarkomen binnen een halfuur of een uur is trouwens een algemene regel in vele clubs (dus ook PSR). Deze regel wordt echter zelden toegepast door de dames. Een thekedame vertelde mij dat toen ik die eenvoudige vraag stelde, zonder mij met allerlei ondertonen te bekritiseren.

    Sessietijd begint te lopen vanaf intieme/seksuele handelingen. Dat is wel uniek voor PSR. Allicht een regel in het leven geroepen omdat PSR bekend staat om zijn pre and after sales. De club is daarin uniek. De regel dus ook. De regel is overigens niet bij alle ijsberen bekend (merk ik hier heftig van bijvoorbeeld sfl). Nuttige info dus, meer niet.
    Hoe weet ik dat nu weer. Van ijsberen die me vertelden dat dat gezegd werd bij het binnenkomen. Mij hebben ze dat nooit gezegd. Het is dus een vrij nieuwe regel omdat er waarschijnlijk misbruik van gemaakt is in het verleden door sommige beren. Uren pre salen en dan niet of maar 30' op kamer gaan. Zelf heb ik tot vorige zondag nooit meegemaakt dat een dame begon over betalen voor de pre sales. (Ik pre sale graag lang en kamer graag lang, als ze de dame intussen niet "afsnoepen".)
    Vorige zondag maakte ik het volgende mee (namen zijn niet relevant in deze):
    - klein kwartiertje pre salen met een dame terwijl we af en toe een kusje gaven, zij haar benen over mijn schoot legde en andere (eigenlijk) niemendalletjes
    - de dame die me ineens liet blijken dat als we nog 10' zouden pre salen, ze de tijd mee in rekening zal moeten brengen omdat we met niemendalletjes (en toch weer intieme handelingen maar geen pijpen of vingeren) bezig waren, waarop ik zei dat ik zo vlak na binnenkomst nooit ga kameren
    - de dame bleef me verschalken en we belandden een halfuurtje later een tiental minuutjes op het schommelbed
    - daar besliste ik met haar te gaan kameren want ik had veel zin
    - daarop wou ze eerst nog in de lounge een sigaretje roken en een koffie drinken met mij
    - naar kamer
    - 1,5 uur op kamer
    - afrekening locker: vraag van dame: € 50 extra voor ongeveer 15' lounge, 10' schommel, 5' koffie/sigaret
    - ze heeft geen enkele extra gekregen en ik ga nooit meer met haar op kamer
    - ze is niet gaan reclameren bij de theke omdat het "er over" was en ze dat ook wel wist (in de lounge was op haar verzoek eerst nog een sigaret - op kamer mag dat niet -, de eerste keer in de lounge was meer babbelen dan intimiteiten.
    De dame maakte na de eerste 15' een duidelijk verschil tussen pre salen en betaald pre salen, met een voorbeeld. Over ons zat een beer te small talken met een dame gedurende langere tijd maar ze zaten braaf naast mekaar met een dijbeenbreedte ertussen. Ze zei dat dat uren mag zonder te moeten bijbetalen.

    Het is maar dat je het weet.

    Als de dame niet over haar extra € 50 was begonnen had ze bovendien meer geld overgehouden aan de sessie van 1,5 uur dan € 150 (omwille van de erg goeie seks die ik er mee had - en zij ook, beweerde ze en vermoed ik trouwens - en omwille van de pre sales (waarbij oorspronkelijk mee in de HWP ook voorzien was maar ik was te geil en opgewonden en wilde de kamer ineens op)

    Allicht is deze dame een uitzondering maar toch: het bestaat, de regel bestaat en kan toegepast worden .
    Wat een onzin, er zijn nauwelijks vaste regels in saunaklubland.
    Bij de theke kunnen ze regels maken zoveel ze willen, en die zullen per thekedame verschillen waarschijnlijk, zolang het niet algemene usance is en aanvaard door een meerderheid van de ijsberen en dames of nergens staat opgeschreven zodat je er vooraf kennis van kan nemen is het flauwekul.
    Sommige DVP zijn meesteressen in het maken van "regeltjes" zodat je meer en meer betaald, voor hetzelfde.
    Dat zal de bron van deze onzin wel zijn.

    De theke is niet het brein van de klub maar meer huishoudelijk personeel en de dame is zelfstandig, dus jij hebt met haar een deal en niet met de theke !

    Presalen hoort bij de tijd ?, ga toch weg S&F dat is quatsch...als de dame denkt dat het te lang duurt is het aan haar aktie te ondernemen. 2 x klaarkomen ..2 x betalen..lol...weer zo een niet bestaande gedragsregel.
    Kijk maar eens in het wetboek ter inzage bij de theke bij PSR, daar staat het niet in.

    ps.
    Als je dieper dan 15 cm doorstoot of door kunt stoten moet je 10 euro per half uur opslag betalen schijnt het in PSR.
    De dames meten ter controle sinds kort je geslachtsdeel in geerecteerde toestand op voor ze op kamer gaan.
    Het voorbereidende werk dat ze hiervoor moeten doen, kan ook in de kamerprijs worden meegenomen.

  28. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Gondolas9 (22 december 2011)

  29. #48
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Wat een onzin!
    Presalen hoort bij de tijd ?, ga toch weg S&F dat is quatsch...als de dame denkt dat het te lang duurt is het aan haar aktie te ondernemen.
    Zo denk ik er ook over. Niet alle dames doen dat. Ijsbeer11 kan daar van meespreken. Hij zal jouw stelling niet beamen (hij zal er een draai aan geven omdat ik het schreef) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  30. #49
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard

    Heren,

    Ik vind het een zeldzaam goede en terechte actie dat heren die langer willen presalen dan een normale kennismakingsgesprek van 15 minuten er op gewezen worden dat dit betaald mag gaan worden. Dit om excessen van onze welbekende S&F en eventueel andere heren (mij als zeer ervaren saunaclubfan volledig onbekend) te voorkomen. Het is pure uitbuiting van de dames en zo zie je maar dat dames of clubs reageren op acties die door enkele personen die werkelijk op nergens meer op trekken.

    Wel in het begin dat ik S&F kende kamerde hij sommige dames 5 of 6 uur en betaalde hun voor die tijd. Goed daarvoor maakte hij dan prijsafspraken en dat vind ik allerzins heel reeel, want de dame kan hier dan zelf bepalen of ze dat wel of niet doet. Naarmate de tijd vorderde (en wellicht S&F budget daalde) heeft hij duidelijk voor een nieuwe strategie gekozen van lang (GRATIS !) presalen en dan 1 of 2 uurtjes kameren. Dit heeft zich intussen uitgemond in Bv. 3 uur presales of een dame terugpesten door veel presales tijd in beslag te nemen zonder er ook maar mee te willen gaan kameren, want ook daarover heeft S&F vaak genoeg over geschreven).

    Hij schrijft dat anderen kleingeestig zijn etc. maar in mijn ogen is hij de enige van verschillende fora die op deze manier de dvp van hun beschikbare arbeidstijd besteelt en vervolgens andere beticht over kleingeestigheid. De kwestie in VM met Ijsbeer11 en ik dacht Poolse Isabel in gedachte, maar er zijn vele vele voorbeelden te noemen. In S&F gedachte willen wij graag hem allemaal evenaren met zijn GFE en kamergedrag, maar ik heb tot op heden in al mijn jaren nog nooit iemand gezien die er zulks werkwijze op nahoud.

    Groet, Foots

    P.S. Overigens mag een ieder mij ook aanvallen op dat ik graag veel eet en dat elk menu boven de zeg 3 voor de gehele dag ook extra mag worden doorgerekend. Nee, daar heb ik geen enkel probleem mee en ik zal er geen dis in PSR om laten staan, zo lekker is het daar. Dus noem me liever niet hypocriet, ben graag recht door zee en to the point.
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

    * Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !

  31. Onderstaande 4 leden hebben foots bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (23 december 2011),Dolfie (23 december 2011),NikXXX (29 december 2011),satanic surfer (24 december 2011)

  32. #50
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Plots zei de dame in PSR die ik beloofd had om te kameren. Waarom vertel je niet tegen al die vrouwen dat je bezet bent? Waarom willen alle (Roemeense en Bulgaarse) vrouwen jou, er zijn hier toch mannen genoeg. Ik antwoordde wat ik veel te horen krijg: "de dames hebben de Belgen graag". Meerbepaald nog de heilige drie (of vier) vuldigheid in PSR. Ze zien ons graag komen. Als ik me hier met het geschrijf een beetje anders voordoe (dramatiseer) dan ik werkelijk ben, heb ik jullie flink zitten gehad en mooi doen steigeren. Ook al is dat niet het geval: ik ben een graag geziene gast in PSR, niet alleen bij de DVP-dames.
    Nog veel lachwekkender is om een dame uit PSR te moeten ontmoeten in Babylon die wist te vertellen dat "een beer" bij de bewuste dame die mijn korte (dit keer) pre sales wou aanrekenen, er een schepje bovenop was gaan doen, mij zwart maakte en nog wat verhaaltjes aan haar vertelde. De bewuste dame heeft geantwoord dat ze fout was, heel erg goeie en geile seks met mij had en als het aan haar lag ze dat nog dikwijls wil overdoen.

    Ik voel me zoals Johan Verminnen.
    Ik ben zoals Benny Neyman.

    Toon jullie lieve kant eens aan de dames, toon jullie mooie karakter eens. De dames appreciëren dat veel meer, hebben dat veel liever .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.

Living Room 468*60   Babylon 468*60