Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 58
  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Pfeil De verbroedering: SFL, IJB11, P1 en S&F worden vrienden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    -- indien de dame er op staat, kost een tweede orgasme binnen het halfuur € 50 extra
    Ga toch weg man... Welke sloerie heeft jou zo bij je kloten genomen???
    Niet dat ik binnen het halfuur zozeer 2x moet knallen, maar indien mij dat zou overkomen, dan zou dat wijf me geen tweede maal meer beet hebben!


    - in principe begint de kamertijd te lopen vanaf het moment je buiten de kamer intieme handelingen/zoenen/tongzoenen begonnen bent
    Jij bent de man van de droge grapjes wel... Dat zouden ze in principe kunnen overwegen en volledig terecht, maar wie zou dan nog zijn tijd willen slijten bij die mokkels. Zo gooien ze hun eigen ruiten in en kunnen ze geen venten meer overtuigen om naar de kamer te gaan. Kerel, als het zo zou zijn als jij beweert, dan was ik vorige week beslist 800 euro kwijt. Heb namelijk mijn tong in 10 mokkels hun muil gestoken, terwijl ik maar met 5 op de kamer was. Dan zwijg ik nog over alle kontjes waar ik in geknepen heb. Ik had met 5 dames 6x een onderhoud van een halfuur op de kamer... met 4 van hen ben ik alles bij elkaar langer dan een uur aan het rotzooien geweest.
    doei x
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. #2
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    27 maart 2024 @ 18:16
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Ach SFL je weet toch dat er bij die kerel weinig zinnigs uit komt, alleen maar klagen over een gaatje in de handdoek, de mouwen van de badjas zijn niet goed afgestikt, of de komkommer in de salade was niet vers... Als een dame hem binnen het uur een sleutelvraag stelt is meneer gepikeerd want dan heeft de dame nog nooit van pre sales gehoord.

    Achja, het is tenslotte daarentegen wel een sexgod natuurlijk, elke dame wil met hem om de kamer!
    I´m an educated fool with money on my mind

  3. Onderstaande leden hebben ijsbeer11 bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama ( 2 januari 2012)

  4. #3
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Achja, het is tenslotte daarentegen wel een sexgod natuurlijk, elke dame wil met hem om de kamer!
    Gezien de lengte van zijn recensies geloof ik blind dat hij een sexgod is.

  5. #4
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    27 maart 2024 @ 18:16
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Gezien de lengte van zijn recensies geloof ik blind dat hij een sexgod is.
    Als de lengte van recensies een maatstaf zou zijn voor bedprestaties zou ik als vrouw zijnde niet graag met jou onder de lakens terecht komen
    I´m an educated fool with money on my mind

  6. Onderstaande leden hebben ijsbeer11 bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (19 december 2011)

  7. #5
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Als de lengte van recensies een maatstaf zou zijn voor bedprestaties zou ik als vrouw zijnde niet graag met jou onder de lakens terecht komen
    Als vrouw zijnde zou ik mezelf er voor laten dokken

  8. #6
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    sfl en ij11, ik begin de indruk te krijgen dat jullie gefrustreerd zijn in jullie eigen neuken-eten-neuken-eten-neuken-verhaaltjes. Ik zou me er triestig en klein bij voelen maar gun jullie jullie pleziertje. Eigenlijk zijn jullie te dom en enggeestig om te reageren maar vertel liever geen nonsens meer als je in de club niet komt of met lange tussenpozen, van tijd tot tijd en niet de tijd doorbrent met peroneel van de club (waardoor je het fijne te weten komt).

    De regeltjes van twee keer betalen voor twee keer klaarkomen mogen gehandteerd worden door de dames (voor jullie slechtverstaanders en simpele geesten: mogen is niet gelijke aan moeten).
    De dames moeten dus niet de kamertijd laten ingaan na pre sales die langer dan 10' duren, ook niet als dat 40' duurt en je mekaar al flink afgelebberd hebben.

    Ach, het zal nog steeds niet gevat worden door jullie, lul er nog maar wat op los. Andere leden doen wat ze willen met mijn informatie maar ik schat in dat ze de teksten beter kunnen interpreteren dan jullie. Nemen ze van jullie aan dat het nonsens zijn van mij, ook goed, no prob.

    btw, de pre saler ikzelf heb nog nooit voor die tijd moeten betalen in PSR. Ik zei enkel maar dat de dames die tijd mogen aanrekenen en dat dit ook door de theke wordt gezegd als je de eerste keer in PSR binnenkomt. Maar nu ben ik weer aan het fantaseren.

    Doei!
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  9. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Aantal berichten verplaatst uit PSR algemeen topic.

    Merry X-mas to you all !

    dyn007_original_470_307_pjpeg__08632fe48e8d65f998293188f2d33be0.jpg
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (19 december 2011)

  11. #8
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Aantal berichten verplaatst uit PSR algemeen topic.

    Merry X-mas to you all !

    dyn007_original_470_307_pjpeg__08632fe48e8d65f998293188f2d33be0.jpg

    Hier zijn we dan. Volgens mij loopt S&F voorop.


  12. #9
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht

    btw, de pre saler ikzelf heb nog nooit voor die tijd moeten betalen in PSR. Ik zei enkel maar dat de dames die tijd mogen aanrekenen en dat dit ook door de theke wordt gezegd als je de eerste keer in PSR binnenkomt. Maar nu ben ik weer aan het fantaseren.
    Zonder me hier echt in te willen mengen, kan ik dit laatste bevestigen (ergens in juli). Nadat de theke me dit had gezegd vond ik het ook raar en de beren die vaker komen vonden het ook een raar verhaal. Ik had trouwens niet het idee dat dit door welke dame dan ook werd nageleefd. Voor de rest heb ik met geen van jullie nog gekamerd en kan dus niks over jullie bedprestaties zeggen.

  13. #10
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    S&F ik denk ook dat het onzin is, waar staan die regels dan ?, die staan nergens vast en zijn niet algemeen bekend en aanvaard.
    Wat een theke in deze dan zegt moet je niet dus niet serieus nemen en heeft geen bindingskracht..in de praktijk zal al die bullshit al helemaal niet spelen.

  14. #11
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Hier zijn we dan. Volgens mij loopt S&F voorop.
    En jullie volgen heel braaf !

    De kwoot van SFL komt uit het PSR algemeen topic en in deze heeft S&F wel degelijk een goed en terecht punt.
    Hij heeft gewoon gelijk, PUNT!
    Laatst gewijzigd door Big30; 19 december 2011 om 22:18
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #12
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Oh mijn god, de onafhankelijke PIC1 durft zijn vriend SFL (zelf benoemd fictie-auteur) niet te bespotten, danwel af te vallen.
    Valt me een klein beetje tegen van de Spaanse reactor, onze non-initiator. En IJB11 erachter aan......
    De koppeltjes zijn weer gevormd.

    Laat Seks en Fun hun mening spuien, tis meestal een langdradige, doch objectieve, met veel research.
    Altijd op zoek naar honing

  16. #13
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    Oh mijn god, de onafhankelijke PIC1 durft zijn vriend SFL (zelf benoemd fictie-auteur) niet te bespotten, danwel af te vallen.
    Valt me een klein beetje tegen van de Spaanse reactor, onze non-initiator. En IJB11 erachter aan......
    De koppeltjes zijn weer gevormd.

    Laat Seks en Fun hun mening spuien, tis meestal een langdradige, doch objectieve, met veel research.
    Als je goed leest bespot ik dus niemand hier, hoewel mezelf een beetje en ook iemand die helemaal niet in deze discussie zit .
    Als je graag met SFL wil spelen kun je een verzoek indienen bij Big (of moet ik dat ook voor je doen? ) en dan zal hij een topic voor jullie tweetjes maken.

  17. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 december 2011)

  18. #14
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Als je goed leest bespot ik dus niemand hier, hoewel mezelf een beetje en ook iemand die helemaal niet in deze discussie zit .
    Als je graag met SFL wil spelen kun je een verzoek indienen bij Big en dan zal hij een topic voor jullie tweetjes maken.
    Euhhh, nee, .....I pass.
    Inderdaad je bespot ook niemand hier, waar dat wel had gemogen, en je dat ook had gedaan bij elk ander dan SFL. Opvallende, terugtrekkende beweging van je legertje.
    Altijd op zoek naar honing

  19. #15
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    Euhhh, nee, .....I pass.
    Inderdaad je bespot ook niemand hier, waar dat wel had gemogen, en je dat ook had gedaan bij elk ander dan SFL. Opvallende, terugtrekkende beweging van je legertje.
    Kan helaas niet ingaan op je wensen want dan staat mijn onafhankelijkheid in het geding. Opvallende omtrekkende beweging van je legertje overigens.

  20. #16
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    27 maart 2024 @ 18:16
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Beste S&F,

    Gefrustreerd ben ik sowieso niet
    Waaruit maak jij op dat ik lang niet in de club ben geweest?
    En voor de goede orde, ik ben sowieso nog nooit in PSR geweest, en met mijn opmerking doelde ik ook niet specifiek op dat ene bericht maar meer over jou postings in het algemeen.

    Ja, zelfs ijsbeer11 leest wel eens jou berichten omdat er vaak nuttige en informatieve dingen in staan, waar menig ijsbeer baat bij heeft of kan hebben.

    Daarentegen moet ik wel concluderen dat als ik de context van jou berichten analyseer er vaak geklaagd word over zaken waarvoor we in mijn ogen niet primair naar de club gaan. Dit is overigens mijn MENING!.

    En over gefrustreerd gesproken... Ik kan me nog een avond herinneren in VM dat er iemand compleet door het dolle ging (waarvan ik niet eens wist dat het om mij ging, dat is je redding geweest) omdat ik netjes aan een dame vroeg of ze tijd had, nadat jij maar liefst 4 uur bezig was geweest met haar interviewen, en zelfs zoutsticks bij elkaar in de mond stoppen, zonder ook maar enigszins op een kamergang te sturen.

    Dom en enggeestig? Knap om dit te kunnen concluderen over iemand die je niet kent, doe iets met deze bovennatuurlijke gave!
    I´m an educated fool with money on my mind

  21. #17
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    En jullie volgen heel braaf !

    De kwoot van SFL komt uit het PSR algemeen topic en in deze heeft S&F wel degelijk een goed en terecht punt.
    Hij heeft gewoon gelijk, PUNT!
    Ik stelde iets in vraag, wat evengoed de waarheid kon wezen... Maar daar had ik mijn eigen mening over.
    Dat was alleen maar een vraag naar S&F toe en ik denk niet dat daar iets mis mee was.
    Ysbeer11 heeft in plaats van S&F geantwoord en dat was misschien op een ietwat offensieve toon... Maar zoals hij zelf aangeeft, heeft dat ook zijn geschiedenis.
    Dus door mij hier mee naar een apart topic te slepen, meng jij me automatisch in dit conflict!
    En wat heeft Picasso daar eigenlijk mee te maken?
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  22. #18
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    Euhhh, nee, .....I pass.
    Inderdaad je bespot ook niemand hier, waar dat wel had gemogen, en je dat ook had gedaan bij elk ander dan SFL. Opvallende, terugtrekkende beweging van je legertje.
    En wat vind ik het fijn om nog eens oude vrienden te treffen.
    Zijn naam werd niet vernoemd in dit topic, maar Gunther kan het niet laten en springt mee op de boot!
    En als het dan een maal begint dan zegt ie: I pass!
    Jij kontlikkende klojo: jij brengt hier helemaal geen bijdrages, dus rot toch op!!!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  23. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    ijsbeer11 (20 december 2011)

  24. #19
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    sfl en ij11, ik begin de indruk te krijgen dat jullie gefrustreerd zijn in jullie eigen neuken-eten-neuken-eten-neuken-verhaaltjes. Ik zou me er triestig en klein bij voelen maar gun jullie jullie pleziertje. Eigenlijk zijn jullie te dom en enggeestig om te reageren maar vertel liever geen nonsens meer als je in de club niet komt of met lange tussenpozen, van tijd tot tijd en niet de tijd doorbrent met peroneel van de club (waardoor je het fijne te weten komt).

    De regeltjes van twee keer betalen voor twee keer klaarkomen mogen gehandteerd worden door de dames (voor jullie slechtverstaanders en simpele geesten: mogen is niet gelijke aan moeten).
    De dames moeten dus niet de kamertijd laten ingaan na pre sales die langer dan 10' duren, ook niet als dat 40' duurt en je mekaar al flink afgelebberd hebben.

    Ach, het zal nog steeds niet gevat worden door jullie, lul er nog maar wat op los. Andere leden doen wat ze willen met mijn informatie maar ik schat in dat ze de teksten beter kunnen interpreteren dan jullie. Nemen ze van jullie aan dat het nonsens zijn van mij, ook goed, no prob.

    btw, de pre saler ikzelf heb nog nooit voor die tijd moeten betalen in PSR. Ik zei enkel maar dat de dames die tijd mogen aanrekenen en dat dit ook door de theke wordt gezegd als je de eerste keer in PSR binnenkomt. Maar nu ben ik weer aan het fantaseren.

    Doei!
    En wat heb ik jou misdaan? Ik stelde simpelweg enkele vragen, waarna een andere ijsbeer niet meteen vriendelijk naar jou toe was.
    En dan heb je nog de op sensatie beluste Big30 die er theater van maakt en de gemoederen door dit topic opjut!

    In tegenstelling tot wat ik schreef, beantwoordt jij wel met beledigingen aan mijn adres...
    Dat is iedereen zijn goed recht natuurlijk en uiteindelijk amuseer ik me wel in zulke discussies.

    Wat mij stoort is dat ik jou nooit ergens op aangevallen heb in mijn hele ijsberencariere.
    Ik heb jou 2x ontmoet en ook toen zijn we vriendelijk tegen elkaar gebleven.
    Afgelopen zomer nog in YY nodigde ik jou uit om op het terras bij mij en de Killer te komen zitten... Allemaal goed en wel.
    En nu spring jij meteen op je paard en in je harnas tegen mij...

    Als er één ding is waar ik niet tegen kan, dan zijn het zwakkelingen die in real life de vriendelijkheid zelf zijn.
    En dan daarna veilig achter hun PC of in het bijzijn van andere beren een grote muil opzetten...
    Vanaf heden hoor jij voor mij thuis in het rijtje van wijlen RP, Gunther en nog een paar andere wiens naam ik voor de goede orde hier niet noem en die ik wegens tijdgebrek niet wens te betrekken in dit conflict!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  25. #20
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    27 maart 2024 @ 18:16
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    En als het dan een maal begint dan zegt ie: I pass!
    Jij kontlikkende klojo: jij brengt hier helemaal geen bijdrages, dus rot toch op!!!
    I´m an educated fool with money on my mind

  26. #21
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    En jullie volgen heel braaf !

    De kwoot van SFL komt uit het PSR algemeen topic en in deze heeft S&F wel degelijk een goed en terecht punt.
    Hij heeft gewoon gelijk, PUNT!
    S&F heeft altijd gelijk, beste vriend.
    Zo ben ik gefrustreerd door een teveel aan Vreten-Neuken-Vreten-Neuken-Vreten
    Dan doelt hij misschien bij jou op: vreten-wachenopvreten-vreten-wachtenopvreten-vreten
    In de afwachting op vreten verveelde jij je waarschijnlijk en daarmee riep je dit topic in leven, in de hoop hier nog wat heftigs te lezen!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  27. #22
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Dan doelt hij misschien bij jou op: vreten-wachenopvreten-vreten-wachtenopvreten-vreten
    In de afwachting op vreten verveelde jij je waarschijnlijk en daarmee riep je dit topic in leven, in de hoop hier nog wat heftigs te lezen!
    Big, kun je in de naam van deze topic P1 vervangen door Big30?

  28. #23
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    En dan heb je nog de op sensatie beluste Big30 die er theater van maakt en de gemoederen door dit topic opjut!
    De bedoeling was van mijn kant bepaald niet om theater te gaan maken dan wel iets op te gaan jutten, juist integendeel.

    Ik spreek wel de hoop uit dat we t.o.v elkaar een wat meer gematigde en relativerende toon zullen aanslaan.
    Met een inhoudelijke discussie op het punt dat S&F aanhaalde is niets mis mee, maar dat moet ook kunnen zonder al te persoonlijk naar elkaar te worden.

    m.vr.gr.,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  29. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (20 december 2011),seksenfun (20 december 2011)

  30. #24
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    ...maar dat moet ook kunnen zonder al te persoonlijk naar elkaar te worden.
    Huichelaar

  31. #25
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    27 maart 2024 @ 18:16
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Hm, krijg ik eindelijk een eigen topic, laat ik mezelf gaan, wordt er weer geveegd :(
    Kan ik ook een eigen topic krijgen met een keurmerk: "Dit topic is bezemvrij"
    I´m an educated fool with money on my mind

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27.

Living Room 468*60   Babylon 468*60