Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Een bewogen verleng weekend.


    Vooreerst de forumleiding bedanken voor het vrijkaartje van Planet en ook Golden Dreams.

    Afgelopen vrijdag een driedagentrip begonnen om 11.30 uur in Merzenich. Het was weeral een tijdje geleden dus keek ik er naar uit. Ik heb er altijd al een fijne tijd beleefd. Op het forum vernam ik dat Katja intussen ook weeral even terug van de partij was. Een mooi vooruitzicht! Een dame die zowat alle beren (van welk allooi ook) een topsessie kan bezorgen.

    Zoals gewoonlijk in Planet ook vandaag tot in de vooravond een pak meer dames dan beren. Een rustige maar gezellige vrijdagnamiddag in een erg mooie en moderne, good looking club.

    Na de brunch had ik al snel een dame in het oog die volledig mijn type was en aan haar reactie te zien was het wederzijds. Na eventjes een tussenstop gedaan te hebben bij de koning, kregen we mekaar weer in het vizier. Het bleef niet meer bij een lach en een knipoog. Ze deed oneerbare voorstellen met haar tongetje. Ik gaf me niet zo snel over en bleef wat aan de bar hangen bij mijn berenmaat Zeppos.
    Als ik dan niet naar haar kom, moet ze gedacht hebben, dan ga ik maar naar hem en pak hem meteen vast alsof ik hem al járen kan.


    Plots roept er iemand naar mij. Ik bedwelmd door mijn lieftallige mooie dame bij mij, had het eerst nog niet eens goed gehoord maar Roemeense Lara maakte mij er op attent. Het was niemand minder dan Katja in vrijetijdskledij. In vrijetijdskledij? Ze vertrok, weer naar Roemenië. Nadat ik haar gezegd had dat dat nogal schoon is: ik die speciaal voor haar weer naar Planet kwam, en zij die het dan afbolt, toch nog in alle schoonheid afscheid van mekaar genomen en al vrolijke feestdagen gewenst. Al die tijd zat Lara op mijn rug. Hoogtijd dus om haar van mijn rug op een sofa te kieperen.
    Na wat flirten en verleiden, trokken we dan naar kamer.


    Op kamer had ik met haar een geile sessie. Tongzoenen, knuffelen, strelen, lekker neuken met condoom en vooral ook haar heerlijk oraal verwend. Ze genoot er merkelijk van. Dat maakt mij geil. Tijdens mijn orale verwennerij kwamen alle mogelijk posities voor dit onderdeel van de seks aan bod. Zij rechtstaand tegen de muur, met haar benen wijd open boven mij komen staan, face sitting. En ik maar proeven van haar heerlijke sappen. Nadien was het haar beurt om mij oraal te verwennen. Dit onderdeel heb ik kort gehouden omdat ik dat haar zwakke punt vond. In tegenstelling tot Camelia in Park Sauna Residenz. Zij heeft de kunst van het pijpen meer dan onder de knie. Camelia heeft mij zondag dan ook oraal net zo lang verwent als dat ik Lara oraal heb verwend in Planet. Camelia pijpt afwisselend, diep, nat, teasend… noem maar op. Camelia, die Camelia. Ik kwam nog maar net in de bar binnen, na mij omgekleed te hebben en liep haar tegen het lijf. Twee perfecte lijven die tegen mekaar botsten. Ze pakte me meteen heel erg enthousiast vast. Schatje van hier, schatje, liefste van daar. Allicht had ze ook wel al met een half oog gezien dat ik min of meer zinnens was om mij te nestelen bij Cybil. Het toppunt was dat ik mezelf van Camelia nog maar weinig kan voorstellen. Later zou alles duidelijk worden. Ik was er onlangs voor de eerste keer mee op kamer geweest. Ik meende haar te kennen van Planet en stelde daarom ook de vraag of ze het in de andere club niet meer zo zag zitten en daarom hier beland was. Ze verbeterde me en wees mij er nog eens op dat dit haar eerste club is. Toen herinnerde ik het mij weer allemaal. Met Camelia spookte is trouwens nog veel meer uit (niet alleen tussen vier muren). In Golden Dreams spookte ik veel minder uit. Door redenen buiten mijn wil om kwam ik er een uur later aan dan gepland. Omstreeks half twee. Waar vorige keer de ontvangst uiterst vriendelijk was, was dat vandaag een pak minder. Misschien moet ik het juister uitdrukken. De ontvangt en bediening aan de bar was confirmeer, zakelijk vriendelijk. Een beetje vriendelijk omdat het moet. De bar/thekedame deed me qua omgang met de klant denken aan Nienke in Yin Yang (en da’s geen goed teken).

    De buitensauna werkte niet, de buitendouche omwille van het vriezen ook niet. Dat is normaal. De binnensauna werkte wel. Het is een speciale sauna. Hij gaat continue op en af qua temperatuur. De temperatuur gaat tot een graad of 81 om dan te dalen tot ongeveer 60°C, om dan weer te stijgen naar 80°C. Het is eens iets anders. De HWP was zalig. Het ontbijt bestond uit sandwiches en witte broodjes met een stukje kaas of charcuterie. Schijfjes tomaat en komkommer waren op en werden niet meer bijgevuld. Het ontbijt is dus nog steeds erg karig. Op zijn Hollands? Het avondeten was lekker. Alleen spijtig dat de koude groentenschotel op is als iedereen zijn bord heeft vol gedaan. Best rond zes uur dus niet gaan kameren, tenzij je geen honger hebt natuurlijk. Het was mijn tweede bezoekje aan Golden Dreams vandaag. Vorige keer was ik niet op kamer geweest door de wat matte sfeer. Misschien herinner je je nog wel dat ik met Rebecca graag had gaan kameren maar omdat ik haar niet van de speelautomaat was gaan sleuren, was dat er dus niet van gekomen. Toen we zinnens waren om te vertrekken, kwam ze dan bij mij zitten. Te laat dus. Ondanks dat ze daar even minder goed gezind voor was, kwam ze diezelfde vorige keer nadien toch weer op mijn schoot gesprongen. Deze keer wou ik persé met haar op kamer gaan. Ware het niet dat ze mij enkel een vieze blik kon werpen. Ik zette haar meteen uit mijn hoofd. Er liep een look a like van Rebecca rond (alleen was ze nog mooier). De vrouwen in Golden Dreams zijn nog altijd mooi om te zien. Er zijn nog altijd ongeveer 20 vrouwen voor ongeveer 5 beren. Dat is natuurlijk helemaal niet verkeerd. De club oogt ook heel mooi. De kino heb ik ook vandaag niet gaan bekijken. Voor mij liepen er buiten Rebecca nog drie vrouwen rond waarmee ik perfect zou kunnen gaan kameren. Toch is het er niet van gekomen. Dit kwam ondermeer door het gevoel dat ik bij de club in zijn geheel had. De vriendelijkheid die gemaakt verliep en enige vrouwen die lieten merken dat ze nog wisten dat ik vorige keer niet op kamer was geweest. Het ligt er hier allemaal wat te veel op en toch kan ik me wel inbeelden dat het enerverend kan beginnen werken als je alle dagen met veel meer vrouwen dan mannen zit. Ik stel me dan de vraag waarom de mannen niet massaal afkomen. Voor vele Nederlanders is het dichtbij, toch was er geen enkele Nederlander afgelopen zaterdag. Gemiddeld vijf Duitsers en ik. Het is maar een idee maar je betaalt bij Golden Dreams 50 euro inkom, zoals in de meeste clubs in Duitsland. Golden Dreams beschikt voor dat geld niet over een prachtig wellnesscomplex, geeft daarvoor een veel kariger ontbijt dan de andere clubs, heeft dames die de regel van drie niet toepassen: PZC, NMC, zoenen en het is eten als het eten klaargezet wordt (gelukkig met het aantal beren dat daar komt nog niet aanschuiven in een lange rij). Toch zou ik erg graag Golden Dreams bij mijn favoriete clubs plaatsen. De club is erg mooi, de dames zijn vriendelijk (de overgrote meerderheid), de wellness is dik o.k.. Het is maar een persoonlijke mening maar momenteel concentreert de club zich te veel op het zijn van een veredeld “hoerenkot” (zoals ze dat in de volksmond zeggen in het Antwerpse). Binnen komen, broodje kaas eten, dame uitkiezen, neuken, drankje, saunaatje, dametje kiezen, neuken…. Mede doordat alles zich in een ruimte afspeelt, wordt dit gevoel gecreëerd (nogmaals voor mij). Misschien voor anderen niet, misschien is het geen bewuste tactiek van de eigenaars? Het is maar hoe het bij mij (jammer genoeg) overkomt. Misschien ben ik ook gewoon nen rare kerel? Hou er dan maar niet te veel rekening mee.

    Om even terug te keren naar waar ik gebleven was. Bijna even terug in de tijd. Lara in Planet dus. Lara gunde me na de sessie nog twee uur after sales. Iets wat wel vaker voorkomt in Planet omdat er vaak veel minder mannen zijn dan vrouwen. Ik begrijp niet dat die vrouwen daar blijven kamperen maar dat zijn mijn zaken niet. Als ze zich er goed voelen, moeten ze er natuurlijk blijven. Da’s natuurlijk iets dat ook geldt voor Golden Dreams. Daar lijken de vrouwen zich ook erg goed te voelen. Het verschil in Planet is dat de vrouwen zich daar op een leuke attractieve manier met de beren bezighouden. Omdat er weinig beren zijn, nemen ze meer tijd om te pre salen, om te after salen. Dat is slim gezien. Tenzij een dame niet jouw type is, verleid ze jou zo meestal toch op kamer. Het is in Planet zelfs een dame gelukt die zeker niet helemaal mijn type was. Zo zie je maar. In Golden Dreams zijn bijvoorbeeld twee vrouwen bij mij gekomen. Eentje kwam op mij liggen terwijl ik languit lag. Ik ben haar naam vergeten. Ze was niet mijn type. Ze lag op mij en praatte wat. Toen ze (allicht) opmerkte dat ik haar niet vastpakte, vroeg ze of ik het wel leuk vond dat ze zich bij mij wat kwam opwarmen. Omdat ik de kneepjes en bedoelingen onderhand ook al wel ken, liet ik haar toen duidelijk blijken dat ik niet van plan was om met haar op kamer te gaan. Daarop sprong ze recht en liep weg. Als er dan toch geen 100 beren staan te lonken… bouw dit dan wat menselijker af. Komt heel anders over. Een tweede dame kwam toenadering zoeken naar mij. Een blonde. Het moet gezegd trouwens, er waren twee blonde dames aanwezig die met gemak konden wedijveren met de look a like van Rebecca. Dat waren dus prachtige dames om te zien want “blondjes” hebben altijd wat achterstand bij mij. De blonde dame die toenadering zocht bij mij heet Barbie. Ik zat in de sofa in de tv-ruimte aan de houtkachel en zij zat op een bank in het bargedeelte zelf, zal ik maar zeggen. Ze zit dus een stuk hoger dan ik omdat je vanuit de tv-ruimte met een trapje naar het bargedeelte moet. Ze is best aardig en leuk (beetje terughoudend wel) maar vraagt al snel of ik met haar naar kamer wil. Weer: waarom snel, uitgerekend in een club waar op dat moment zo weinig beren zijn? Als Barbie bij me was komen zitten in de zetel en mij zou verleidt hebben zoals vrouwen dat kunnen was ik absoluut met haar naar kamer getrokken en niet naar huis vertrokken. Nee, het gevoel was niet helemaal dat, voor mij. Nog nooit verbleef ik maar een zestal uren in een club. Ik had gepland om tegen 22.00 uur te vertrekken maar het werd half acht. In Park Sauna Residenz wou ik rond half negen vertrekken, het werd half elf en ik had nog langer willen blijven, nog een keer extra op kamer willen gaan maar als de volgende dag een werkendag is….

    Weer even terug naar Lara. Ik kan ze maar moeilijk wegdenken. Na wat wellnessen probeerde Lara mij diezelfde dag een tweede keer op kamer te krijgen. Ze trok daar werkelijk heel haar trukendoos voor open. Toch lukte het haar niet (meteen). Ze wierp dan haar vriendin Klara (of Karla?) maar in mijn schoot. In eerste instantie kan haar vriendin het niet klaarkrijgen om mij te versieren. Wat later op de dag zou het haar wel lukken. Ik lag in de ruimte waar enkel sofas met veel kussen zijn, languit. Overigens jammer dat de grote poef die aan de flat screen tegen de muur stond nu in het midden van die ruimte staat. Het nodigt niet meer zo uit om ondeugende dingen te beginnen doen vanwege té opzichtig. Klara dus. Ze kwam bij mij liggen en begon mij zachtjes te likken aan mijn oren, fijntjes met haar nageltjes over mijn borstkas strelen, lichte massage, erotische strelingen en meer van dat. Ik werd er zo opgewonden van dat ik met haar naar kamer ging. De sensuele erotische verwennerij (vooral van haar kant) en een beetje een voortzetting van de pre sales gingen gewoon verder. Nu vergat ik natuurlijk ook niet om haar ook op ongeveer dezelfde manier te verwennen. Alles verliep heerlijk. Toch kon ik op het moment dat de echte seks (lees: pijpen) begon niet voldoende opgewonden (meer) geraken om aan het neukgedeelte te beginnen. Hij werd niet stijf (genoeg). De pre sales en de tijd op kamer daarvoor waren geweldig. Ik heb dus een goeie sessie gehad zonder klaar te komen. Toch is net daardoor de sessie ietwat gehandicapt geweest en daardoor zal herhaling zich niet voordoen. Verder geen slecht woord over haar, integendeel. Bijkomstig (of misschien net niet in deze): ze is niet echt de vrouw waar ik spontaan zou voor achterover vallen. Zo lief als het er met haar aan toe ging, zo stout ging het er aan toe in Park Sauna Residenz met Camelia. Die dame kan éch, met plezier, dominant uit de hoek komen. Ik merkte dat doordat ik van haar naar mijn voeten kreeg omdat ze vernomen had dat ik de twee dagen ervoor al met andere vrouwen de lakens had gedeeld en omdat ik haar eerlijk verklapte dat ik toen absoluut niet aan haar gedacht had. Ik merkt tijdens de pre sales dat ze erg geen enkel probleem mee had om mij een tikje in mijn gezicht te geven op een speelse leuke manier, dat ze het helemaal niet erg vond om met haar (niet lange) nagels over mijn rug en borstkas te krassen, met haar nagels over mijn ballen te gaan, lichtjes en speels in mijn ballen te bijten en in mijn stijve penis. De pijn (lees: prikkelingen want het was geen echte pijn, ze is geen strenge meesteres) wond mij op. Ik zou echter niet zo direct na binnenkomst met haar op kamer trekken. Wat later lagen we in het schommelbed en gaf ze daar nog een staaltje van haar kunnen terwijl mannen in de hot whirl pool aan het kijken waren. Ze zei dat ik dat graag had. Ik fluisterde haar toe dat die mannen straks nog het ergste gaan denken en dat we ons spelletje maar beter op kamer konden voortzetten. We gingen nog even wat drinken in de bar vooraleer wat definitief naar kamer vertrokken. Ik weet nog niet of ik de kameravonturen in geuren en kleuren ga vertellen. Misschien schokt het jullie wel.

    Ik keer maar weer even terug naar mijn droom babe. Daarstraks zei ik nog dat Lara mijn geen tweede keer in bed kreeg maar vlak na het avondeten (en ik had erg veel, net iets te veel lekkernijen gegeten misschien) kwam ze me weer uitdagen. Tussen haakjes: het avondeten was eetbaar maar dat was het dan ook. Worstjes uit voorverpakking type Aldi, braadworst, schorseneren in een vieze witte brij en puree uit een pakje (die kwabberde). Ik heb me vol gegeten met de lekkere tomatensoep, de verse lekkere uitgebreide koude schotel en de desserts. Het middageten daarentegen was erg lekker. Misschien aan het avondeten toch net iets meer geld uitgeven om compleet te zijn. Voor de rest kan ik niets aanmerken op de club. Maar goed Lara daagde mij weer uit. Ik wilde eigenlijk maar twee dingen: mijn eten laten zakken en we zouden ook stilaan naar huis gaan. Ik maakte haar dat wijs maar dat weerhield haar er niet van om mij toch te blijven verleiden. Dat weerhield haar er ook niet van om mij als een gek op een sofa te beginnen te berijden. Binnen in mijn buik klotste het. Ik had wel gezien dat Zeppos nergens meer te bespeuren was. We hadden afgesproken dat we stilaan naar huis zouden gaan als geen van beiden nog op kamer zou gaan. Zeppos was naar het wellnessgedeelte gegaan, ik dacht dat hij was gaan kameren. Een van de twee redenen om niet nog eens met haar te gaan seksen, kwam voor mij dus al te vervallen.

    Lara
    s vriendin zag ons bezig en kwam langs me zitten. Ze begon me ook weer te verleiden. Ze wilden een triootje deze keer. Dat wilde ik beslist niet. Ik zei hen dat ook. Toch probeerden ze mij op allerlei stoute manieren toch van gedachte te doen veranderen. Ik bleef echter bij mijn standpunt. Ze deden ook het voorstel om naar de kino te gaan. Ik stemde daar mee in maar dan alleen met Lara. Zo gezegd, zo gedaan. Dat leek toch zo. Ik ging met Lara naar de kino maar nog geen minuut later kwam haar vriendin er bij. Nog geen minuut later begonnen twee dames een beer in de kino te verwennen. Dit was voor hen natuurlijk weeral een reden om mij tot hetzelfde over te halen. Ik bleef weigeren. Zij begonnen mij toch te verwennen. Eerst deftig maar al snel heel wat minder deftig. Toen brak ik af en zei Lara dat ik met haar weer naar kamer wou. Nadat de zoveelste keer vragen om een trio een nee bleef bij mij, belandden Lara en ik weer op kamer. Dit keer geen uur maar maar een halfuur. De daad was geweldig, uniek,… lang geleden zo beleefd. Eigenlijk hebben we buiten dé daad maar weinig uitgespookt dat halfuur. De seks was zó lekker. Lara was ook al na wat tongzoenen vanonder al zo nat dat ik gewoon alles wou overslagen en direct wou beginnen te neuken. Zelden maak ik met dames in de pay6world mee dat ze zo nat staan dat met wat wrijven tegen haar poesje mijn lul er gewoon vanzelf ingleed. Als ik er aan terugdenk

    Ja, Katja misschien ben je me wel voor goed kwijt aan Lara, jouw vriendin.

    Lang, lang en afwisselend penetreren met Lara. Ze deed goed mee. Lekker tongzoenen tussendoor. Wat gine ie goed. Misschien wel mijn langste neukpartij sinds lang. De korste neukpartij gebeurde trouwens ook dit weekend. Met Camelia. Nog nooit eerder was ik zo snel klaargekomen in een poesje van een dame. Ik had geen tien zachte stootjes nodig en ik was zonder het goed en wel te beseffen over mijn point of no return. Jammer en niet jammer. Het orgasme was fantastisch. De reden was natuurlijk omdat ik al zo verschrikkelijk lang geteasd werd door Camelia, wij het al heel de tijd zo leuk hadden, ze mij voor de penetratie al heel erg lang en dikwijls (met de nodige tussenpozen) verrukkelijk gepijpt had. Na een uur en twintig minuten dit te hebben moeten ondergaan, was het eigenlijk begrijpelijk dat ik op ontploffen stond en de minste penetratie te veel zou zijn. Ik bracht hem er nochtans traag, zachtjes en bijna onbeweeglijk in maar het mocht niet baten.
    Wat ook erg leuk en opwindend was (en al járen geleden) was de combinatie van hoe zij mij “strafte” met de dingen die ik eerder al opsomde en hoe ik in schril contrast heel teder met haar was. Hoe we tussendoor lief en teder voor mekaar waren, hoe we tussendoor lekker en lang tongzoenden. Trouwens over tongzoenen gesproken: Lara wist bij momenten van geen ophouden in Planet. Het gebeurt maar heel erg zelden dat ik eerder geneigd ben om even het tongen te onderbreken. Bij haar was dat zo.
    De momenten dat Camelia (want daar ging het in deze alinea over) mij pijpte was dat steeds teasend, afwisselend en bijvoorbeeld met veel speeksel. Haar mond en kin hing op den duur helemaal vol met haar speeksel. Opgaand in ons spel wist ik niet beter te bedenken dan haar al tongend te bevrijden van haar speeksel rond haar mond. Om maar een voorbeeldje te geven van wat allemaal kan met Camelia als beiden mekaar perfect aanvoelen en beiden eens met iets heel anders zich kunnen amuseren. Meer dan de gewone seks, zal ik maar stellen.

    Conclusie van de driedaagse. Planet was erg goed, Park Sauna Residenz nog beter en een lauwer dagje tussen vrijdag en zondag in Golden Dreams, hoewel ik me ook daar goed vermaakt heb. Je maakt immers zelf je dag!

    Een paar positieve vaststellingen nog in Park Sauna Residenz als laatste: de nieuwe douches bevallen me heel erg. Type douches van Planet. Geen spaarknoppen maar veel stromend water uit type plafonddouches met een zachte heerlijk aanvoelende straal. Bovendien kan je er voor kiezen om je ook af te sproeien met een sproeier door middel van bedieningsknoppen of om de massagestralen in werking te zetten. Er is ook de mogelijkheid om de waterval in werking te zetten. Ideaal als je uit de sauna komt om je af te koelen onder koud water.
    Er is op een of andere manier veel meer licht in het wellnessgedeelte zonder afbreuk te doen aan het intieme karakter. Mooie verbeteringen!

    Een laatste puntje nog. Het blijft altijd leuk als je een club als Park Sauna Residenz van binnen en van buiten kent en als je merkt dat de dames er niet bij stilstaan dat je daar als man ook gebruik van maakt. Zo keek Narcissia bijvoorbeeld vanuit de bar ondeugend naar mij in de lounge. Ik wist dat ze minstens nog eens zou kijken als ze voorbij de glazen deur zou lopen die wat verder in de gang zich over de massagekamer bevind. Je moest ze verbaasd zien kijken toen ze zag dat ik wist dat ze dat zou doen. Dit geldt eveneens zo voor de spiegels. Vrouwen kijken vaak nog naar jou (w reactie) terwijl jij van niets weet, via spiegels. Niet met mij hoor.

    Misschien nog vermelden dat in Golden Dreams ook een look a like werkt van Leni (ex-Sonja LR). Ook een meubelstuk van Yin Yang, een Hongaarse die Engels spreekt en half lang zwart haar heeft. Ze heet hier Roberta (dacht ik) maar ik ben er zo goed als van overtuigt dat ze in Yin Yang anders heette (maar ik kan mis zijn).

    Tot slot in Planet vernomen dat er een dame zou pijpen met condoom. Dat is ook niet de eerste keer dat dat daar gebeurt. Een beetje vreemd voor een door en door Duitse club .




    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. Onderstaande 7 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (19 december 2011),Big30 (19 december 2011),duivenmelker (19 december 2011),jacky pakutra (20 december 2011),Megaboob (20 december 2011),Rudi_NL (19 december 2011),Sphinx (20 december 2011)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.

Diamond 468*60