Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 76
  1. #51
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matta Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

    Helemaal nieuw met dit concept, ik wil graag volgende week woensdag met een kameraad naar PC Dortmund gaan. Ik vind het erg spannend en heb daarom een aantal vragen.

    1. Heb ik een milieusticker voor mijn auto nodig? Ja en Nee. De Umweltzones bevinden zich uitsluitend in stedelijk gebied. Als je enkel gebruik maakt van de Duitse snelwegen, heb je dus geen milieusticker nodig.
    De groene milieusticker kunt je direct kopen bij een GWK Travelex vestiging. Aan de balie hoeft je geen kentekenbewijs te tonen. De medewerker zal wel vragen om het kenteken van je auto.

    De Duitse milieusticker kost bij een GWK Travelex €14,95

    Bij de ATU vestigingen in Duitsland krijg je hem voor €7,-

    Let op: De milieusticker is niet verkrijgbaar bij de volgende kantoren: Leidseplein / Schiphol Airside / Schiphol G-pier / Schiphol F-pier/ Schiphol Plaza / Eindhoven Airport / Rotterdam The Hague Airport / Rotterdam CS / Den Haag CS


    2. Kom ik verder nog langs tol wegen / douane etc.? Nee (auto staat verder niet op mijn naam hopelijk word dit geen probleem bij onze buren.) Nee

    3. Ik wil op woensdag gaan, drukte?
    A40 Dortmund » Essen
    A43 Wuppertal » Recklinghausen
    A2 Oberhausen » Hannover


    4. Zijn er verder nog belangrijke dingetjes die ik moet weten?
    Voldoende contanten meenemen en verder genieten.

  2. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    guusg (29 maart 2017)

  3. #52
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    voor 200 euro is meneer toch klaar kan hij zoveel neuken als hij wil

  4. #53
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #54
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:35
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    239
    Discussies
    9
    Thanks
    81
    Thanked
    290 in 76 posts

    Standaard

    Kun je bij PC Dortmund eigenlijk bier krijgen ?

  6. #55
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard

    Alcohol vrij bier, dat zit bij de prijs in.

  7. #56
    Geregistreerd
    4 mei 2016
    Last Online
    7 mei 2023 @ 17:06
    Berichten
    42
    Discussies
    0
    Thanks
    44
    Thanked
    50 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freek12000 Bekijk bericht
    Kun je bij PC Dortmund eigenlijk bier krijgen ?
    Er zijn enkel alcohol vrije dranken te krijgen.

  8. #57
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Zo, dit is het eerste verslag van de vele clubs die ik de afgelopen weken heb bezocht. De komende dagen/weken zullen er meer volgen. Als eerste dus mijn bezoek aan Pauschalclub Dortmund, op zondag 3 Juli.

    Een maand daarvoor had ik deze club ook al bezocht en had het er prima naar m'n zin. Met name in het zwembad met een aantal dames, maar ook op de kamer. Helaas was het zondag niet zulk mooi weer, waardoor de dames nauwelijks naar buiten gingen. De meesten klaagden over de kou en het regenachtige weer. In Roemenië en Bulgarije is het op dit moment prachtig weer en de meeste dames verlangen daarna, terwijl ze nu in het waterige Duitsland moeten werken. En dan was het zondags ook nog eens zeer, maar dan ook zeer rustig. Ik denk dat er nog geen 20 beren binnen zijn geweest over de hele dag. De TV waarop de beren staan die een 3-Stunden-Ticket hebben, kwam niet boven de 5. In Dortmund had ik dat nog niet eerder meegemaakt. Misschien had het iets te doen met de voetbalwedstrijd van de vorige dag. Toen speelde Duitsland tegen Italië en Duitsland won uiteindelijk met penalty's. Waarschijnlijk dat veel Duitsers dit uitbundig gevierd hebben. Gelukkig bleef de sfeer over het algemeen wel goed bij de dames. Dit heb ik in Münster wel eens anders meegemaakt, waarbij sommige dames erg chagrijnig werden.

    In Dortmund waren zondag een aantal nieuwe dames. 2 daarvan waren Alexandra en Cosmina. Deze 2 dames hebben in het verleden in Partytreff Dorsten gewerkt. Cosmina ken ik overigens van zo'n 3,5 jaar geleden. Toen heb ik haar ontmoet in Totalclub Osnabrück. Ze was toen net in Duitsland en sprak geen Duits, Engels of Spaans en ik was daar toen haar eerste klant. Na 3,5 jaar zouden we elkaar weer zien. Een andere dame die ik nog niet kende was Ylis. Ik had haar helemaal niet herkend. Op de foto's heeft ze nog blonde dreadlocks en vind ik haar er niet zo geweldig uitzien. Nu heeft ze haar haar weer normaal en in de kleur rood, wat haar een heel stuk beter staat. Ze is echt 1 van de knappere dames in Dortmund. Ik had plannen om met alle drie de dames kennis te maken.

    Ik stond, zoals gebruikelijk, iets voor 11 uur voor de deur. Om 11 uur was ik nog steeds de enige en nadat ik had betaald en me gedoucht had, ben ik aan de bar gaan zitten en heb een koffie besteld. Toen pas ging de bel en kwam er een tweede beer en even later een derde. Daarna bleef het een tijdje stil.

    Alexandra
    Als eerste wilde ik kennis maken met Alexandra. Toen ik mijn koffie op had, ben ik naast haar gaan opzoeken. Ze had net een koffie besteld en wilde buiten samen met haar vriendin Cosmina gaan roken. Ik vergezelde de beide dames en we hadden buiten een leuk gesprek met ons drieën. Ik vertelde Cosmina dat ik haar nog kende van Osnabrück, maar ze kende mij helaas niet meer. Op zich kan ik me dat wel voorstellen, omdat we destijds geen worrd konden wisselen met elkaar en ik ben toen met haar alleen naar boven geweest tijdens de gangbang, welke nogal hectisch was. Gelukkig kon Cosmina nu wel een aardig woordje Duits, maar dat mag ook wel als je meer dan 3 jaar in Duitsland bent. Nadat de dames hun koffie ophadden, ben ik met Alexandra naar een kamer gegaan. Op de kamer heb ik haar eerst even een beetje opgewarmd, omdat ze het erg koud had. Daarna heeft ze geprobeerd me een blowjob te geven. Dit deed ze op zich niet onaardig, hoewel ze het erg voorzichtig deed. Ik houd er meer van als het wat steviger is, maar op de een of andere manier voelde ik dat het er nog niet in zat. Later bleek overigens dat ik niet helemaal mijn dag had. Normaal heb ik in een Pauschalclub zo'n 3 á 4 orgasmes zonder moeite, maar vandaag kwam ik niet verder dan 2... Toen ik voelde dat het nog niet zou lukken, heb ik voorgesteld om Alexandra te verwennen. Ik merkte dat ze hier behoorlijk opgewonden van werd. Ik wist haar gevoelige plekje snel te vinden en heb haar zeker 10 minuten gelikt. Daarna kwam ze klaar en gebaarde me haar even niet meer te likken. Sommige dames hebben dat, wanneer ze klaarkomen hun poesje over gevoelig wordt. Daarna nog even uitgerust op het bed met Alexandra en wat nagepraat. Ik had plannen om later met haar nog een kamer te gaan doen, maar dat is er helaas niet van gekomen.

    Naam: Alexandra
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits
    Leeftijd : 25
    Haarkleur/-lengte : Blond
    Lengte dame : 1,67 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 54Kg, maat 36/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69
    Presales: 8/10
    Aftersales: 8/10
    Cijfer: 7

    Na de kamer met Alexandra heb ik eerst even een ontbijtje genomen. Ik dacht dat het misschien kwam, omdat ik nog niets gegeten had.

    Anelia
    Na het ontbijt ben ik Anelia gaan opzoeken. Anelia is altijd een zekerheidje. Ze bied een breed servicepakket en ze zag er vandaag erg leuk uit. Ik weet niet waar het aan lag, misschien haar haar, make up of haar outfit, maar ze zag er knapper uit dan normaal.
    We hebben eerst even een tijdje aan de bar wat bijgepraat. Na een minuut of 20 zijn we naar en kamer gegaan en daar was de sex zoals ik van haar gewend ben. Heerlijk tongzoenen en een stevige blowjob in 69. Dit was voldoende voor mij en mijn eerste orgasme van de dag was een feit.

    Naam : Anelia
    Nationaliteit/Taal : Bulgaarse / Duits
    Leeftijd : 23
    Haarkleur/-lengte : Zwart
    Lengte dame : 1,78 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 58Kg, maat 38/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Presales: 8,5/10
    Aftersales: 8/10
    Cijfer: 9

    Ik heb me even gedoucht na de kamer met Anelia en heb daarna even een saunaatje genomen om weer op krachten te komen. Na de sauna heb ik Christina opgezocht.

    Christina
    Ik wilde eigenlijk een massage van Christina, maar ondanks dat ik 3 keer met haar op een kamer ben geweest die dag, heb ik geen massage gehad. Wel hebben we veel met elkaar gesproken. Ze heeft nog steeds contact met Flori, Cora en Annamaria. Ik heb over veel dingen met haar gesproken, oa over Acapulco, waar ze vroeger samen met Cora heeft gewerkt. Een paar weken geleden ben ik voor het eerst in Acapulco geweest (het verslag daarvan komt binnenkort) en heb haar over mijn ervaringen verteld. Ondanks dat ik dit keer geen massage heb gehad van haar vandaag, heb ik me uitermate vermaakt met haar. Het hoogte punt was, dat ze op een gegeven moment ging bellen met Annamaria en dat ik op die manier Annamaria weer even kon spreken. Het is meer dan een jaar geleden, dat ik haar voor het laatst heb gezien en gesproken. Het was erg leuk om Annamaria weer even gesproken te hebben en haar stem weer te horen. Sinds Annamaria weg is uit Dortmund heb ik wel veel verhalen over haar gehoord via Flori en Christina, maar het is natuurlijk anders als je het van de persoon in kwestie zelf hoort van hoe het gaat. Gelukkig gaat alles goed met haar en ik wens haar het beste toe. Hopelijk kan ik haar via Christina vaker spreken. Misschien is het telefoongesprek met Annamaria wel het hoogte punt van deze dag. Met de sex wilde het vandaag op de een of andere manier niet zo lukken, wat overigens niet aan de dames lag, maar meer aan mezelf.

    Naam: Christina
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits en Spaans
    Leeftijd : 26
    Haarkleur/-lengte : Blond
    Lengte dame : 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat : mollig, 60Kg, maat 38/ D-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Presales: 10/10
    Aftersales: 10/10
    Cijfer: 9

    Ach ja, het zou vandaag een beetje een vreemde dag worden. Meer een dag met veel gesprekken met de dames. Bij een aantal dames heb ik niet eens geprobeerd sex te hebben op de kamer, gewoon omdat het me wel beviel om op de kamer verder te praten. Zo'n dame was Cosmina.

    Cosmina
    Ik kwam haar weer tegen in de bar. Ze had me al een paar keer gewengd om bij haar te komen zitten, maar ik wilde toen eerst met Anelia en later met Christina. Nu toch maar bij haar gaan zitten en we hebben weer een tijdje met elkaar gesproken, oa over Totalclub en Dorsten, maar ook over een aantal saunaclubs. Het blijkt dat Cosmina in veel clubs al gewerkt heeft. Ze staat nog steeds op de website van Dorsten, waardoor ik dacht dat ze al die tijd daar heeft gewerkt, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Wel is Dorsten de club waar ze het langst heeft gewerkt. Meestal blijft ze maar een paar weken in een club en gaat daarna weer naar een andere club. Naar eigen zeggen begint ze zich na een paar weken te vervelen en is dan toe aan een andere club.
    Op de kamer hebben we het gesprek voortgezet, dus helaas kan ik niets over haar andere kwaliteit vertellen. Wel is het een leuke dame in de omgang en een leuke dame om te zien, hoewel ze naar mijn mening iets te veel make-up gebruikt. Ze ziet er overigens beter uit dan op de foto's op de website van de Pauschalclub. De foto's van Dorsten zien er wat dat betreft veel beter uit en benaderen meer de realitiet van hoe Cosmina er uitziet. Wat wel jammer is aan Cosmina, zijn haar borsten. Ik heb gehoord dat ze vroeger een borstvergroting heeft gedaan en later de protheses er weer uit heeft laten halen. Hierdoor zijn haar borsten eigenlijk geruïneerd. Erg jammer, omdat ze verder best een mooie meid is om te zien.

    Naam: Cosmina

    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits
    Leeftijd : 25
    Haarkleur/-lengte : Zwart
    Lengte dame : 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 50Kg, maat 36/ A-cup
    Service: PZC, NMC, 69
    Presales: 8,5/10
    Aftersales: 8,5/10
    Cijfer: 7 (moeilijk te zeggen, omdat we alleen met elkaar gesproken hebben. Ze is wel leuk in de omgang, vandaar een 7)

    De BBQ was inmiddels aangestoken. Normaal is het eten in de Pauschalclubs niet heel bijzonder, maar als er een grillparty is, gaat het niveau richting een saunaclub. Ik heb een flink bord opgeschept en het me goed laten smaken. Daarna vond ik het tijd worden om weer eens sex te hebben, na al dat gepraat.

    Ylis
    Ik kwam Ylis tegen in de bar. Deze meid ziet er zeer aantrekkelijk uit, veel beter dan op de foto's. Daar heeft ze blonde dreadlocks, maar nu heeft ze haar haar weer normaal en in de kleur rood. Ook haar figuurtje ziet er erg lekker uit en vandaag had ze een string aan, die haar figuur heerlijk accentueerde. Ik vroeg aan Ylis of ze tijd voor me had, maar ze zei over 5 minuten. Ik dacht dat ze even naar het toilet of zo moest of dat ze zich even moest opfrissen, maar het bleek dat ze eerst wilde gokken achter 1 van de automaten. Gelukkig voor mij had ze niet veel geluk, waardoor ze weer snel naar de bar kwam. Ik had verwacht dat ze eerst even een praatje wilde maken, maar ze zei dat ze even een Jeton ging halen en daarna weer terug kwam. Hmm... We gingen dus gelijk naar de kamer. Het was geen straf om achter haar aan te lopen de trap op. Wat een lekker kontje heeft deze meid. Volgens mij wiegde ze haar kont opzettelijk wat meer heen en weer. Helaas was de kamergang een stuk minder dan dat voorspel. Ik ging op bed liggen en voor dat ik het wist had mevrouw al een condoom om mijn nog slappe jongen gewurmd. Hmm... Ik had al het gevoel dat dit 'm niet ging worden, maar ik liet haar nog even haar gang gaan. Een echte blowjob heeft ze me nooit gegeven. Ze was meer aan het condoom aan het frunniken, dan aan het pijpen. Nee, dit ging 'm echt niet worden. Ik stelde toen maar voor om haar te verwennen. Ze ging liggen en ik begon met mijn ding. Ik merkte dat het haar totaal niet opwond. Ze was alleen maar een beetje met haar nagels aan het frutten. Ik heb het daarom na een paar minuten maar afgekapt. We hebben vanaf dat moment alleen maar wat met elkaar gesproken, wat op zich een goed gesprek was. Het blijkt dat ze Roemeense is, maar in haar jeugd vanaf haar 2e tot haar 17e in Italië heeft gewoond en dat kun je horen aan haar Italiaanse accent als ze Engels spreekt.

    Naam: Ylis
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels, Italiaans en Spaans
    Leeftijd : 26
    Haarkleur/-lengte : Rood (in tegenstelling tot haar foto's
    Lengte dame : 1,72 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 54Kg, maat 38/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69
    Presales: -/10
    Aftersales: -/10
    Cijfer: 3

    Na Ylis was ik echt wel weer toe aan sex. Ik zat te denken aan Anni, maar zij bleek bezet. Ik zag daarna Maja en ik had met haar de vorige keer een leuke tijd met haar.

    Maja
    Ik heb een tijdje met gesproken in de bar in het Duits. Ik vond haar erg stil. Ze luisterde wel, maar zei zelf weinig. Later bleek dat ze nog niet zo goed Duits kon, maar wel Engels.
    Maja is een meid met een heerlijke kont. En daar heb ik uitermate van genoten op de kamer. Maja had wat last van haar rug, waarop ik haar voorstelde om haar een massage te geven. Dat had nog nooit iemand haar aangeboden zei ze, maar ze nam het aanbod uiteraard dankbaar aan. Ik heb haar schouders en rug goed gemasseerd en daarna ben ik verder gegaan met haar billen. Erg lekkere billen om te masseren. Tussendoor en na de massage hebben we dit keer wel een tweezijdig gesprek gehad, dit keer in het Engels dus. De volgende keer wil ik met Maja lekkere sex hebben en finishen in doggie. 3 keer is scheepsrecht zullen we maar zeggen.

    Naam: Maja
    Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Spaans
    Leeftijd : 20
    Haarkleur/-lengte : Zwart
    Lengte dame : 1,70 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69
    Presales: 7/10
    Aftersales: 7/10
    Cijfer: 7,5

    Nu was het toch echt tijd voor Anni. Helaas was ze nergens te bekennen. Ik ben maar aan de bar gaan zitten naast Christina, die zich een beetje verveelde. Met Christina heb ik wel vaker even een gesprek tussen door, zonder dat ik dan met haar een kamer neem. Dat vind ze niet erg. Ze weet dat ik toch altijd een paar kamers neem op een dag en nu het zo rustig is, was dat voor haar ook weer even leuk om met iemand te kletsen.

    Anni
    Ik heb zeker een half uur op Anni gewacht, maar uiteindelijk kwam ze dan toch opdagen. Ik vroeg haar of ze tijd voor me had, maar ze wilde nog eerst even roken. Ik ben bij Christina blijven zitten en na 10 minuten kwam Anni weer terug. We hebben nog kort even samen met Christina met elkaar gesproken en zijn daarna naar een kamer gegaan. Daar heb ik met Anni weer een leuk spel met haar gehad. Dit keer deed ze dat erg sensueel, zoals Lidja dat ook altijd deed. Bij Anni had ik uiteindelijk mijn 2e en helaas laatste orgasme van de dag, maar wel heel intens.
    Helaas heb ik dit keer maar 1 kamer met Anni gehad. Wel heb ik aan het eind van de avond nog een leuk gesprek met haar gehad, samen met een aantal andere dames en 1 van de beren.

    Naam: Anni
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels
    Leeftijd : 27
    Haarkleur/-lengte : Zwart
    Lengte dame : 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69
    Presales: 8/10
    Aftersales: 9/10
    Cijfer: 10

    Steffi
    De laatste dame van de dag was Steffi. Ook met haar heb ik geen sex gehad en we hebben alleen met elkaar gesproken. Een erg leuke meid in de omgang en een meid met een leuk figuurtje en een lekker kontje, die vanaf nu in Bochum werkzaam is.

    Naam: Steffi
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits
    Leeftijd : 27
    Haarkleur/-lengte : Donker blond
    Lengte dame : 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 55Kg, maat 36/ A-cup
    Service: PZC, NMC, 69
    Presales: 8/10
    Aftersales: -/10
    Cijfer: 7 (moeilijk te zeggen, omdat we alleen met elkaar gesproken hebben. Ze is wel leuk in de omgang, vandaar een 7)

    Het was een dag met weinig sex en (te) veel gepraat, maar dat lag meer aan mij dan aan de dames. De enige dame die me tegen viel was Ylis. Een mooie meid, leuk in de omgang, maar zeer slechte en ongeïnteresseerde service. Een aantal dames, zoals Cosmina, Maja en Steffi, kan ik moeilijk beoordelen, omdat ik daar geen sex mee heb gehad. Hoe hun kwaliteiten zijn, kan ik dus niet zeggen. Wel zijn ze leuk in de omgang. Alexandra is ook een leuke meid, maar bij haar wilde het niet lukken vandaag. Dat lag meer aan mij dan aan haar. Anelia en Anni waren op sexueel gebied de 2 toppers van de dag. Met Christina (en Annamaria ) had ik de leukste tijd.

  9. Onderstaande 13 leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 juli 2016),Bluebear (26 juli 2016),frankie10 (23 juli 2016),hallodaarbenikweer (23 juli 2016),Hcw (23 juli 2016),Kwakje (22 juli 2016),Massi ( 5 augustus 2017),mechelen (22 juli 2016),sneivel (22 juli 2016),TeddyWolf (26 juli 2016),WANDELAAR5 (12 augustus 2016),Wentelt Eefje (23 juli 2016),Wijze grijze (22 juli 2016)

  10. #58
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Zaterdag 6 augustus in Pauschalclub Dortmund geweest. Voornaamste reden was Antonia.

    1.jpg

    Ze zou die dag aanwezig zijn en op de foto's ziet ze er bijzonder lekker uit, dus ik was erg benieuwd naar haar. Iets voor 11 stond ik voor de deur en al gauw kwamen er nog een stuk of 7 á 8 beren. Waarschijnlijk ook voor deze stoot, dus ik moest me vlug omkleden en douchen om te zorgen dat ze me Antonia niet voor m'n neus weg zouden kaaien. Ik liep, nadat ik me gedoucht had de bar in en liep een beetje door de club om te zien of ik Antonia kon vinden. Helaas zag ik haar nergens en ik dacht dat ze zich misschien aan het opfrissen was. Ook een aantal andere dames, zoals bijvoorbeeld Jessika, Kami en Samara had ik nog niet gezien. Zij kwamen 1 voor 1 na een tijdje de bar in en ik dacht dat Antonia dan ook wel zo zou komen. De andere 7 of 8 beren hadden inmiddels al hun eerste dame gekozen, terwijl ik nog steeds op Antonia aan het wachten was. Aan de bar zag ik Christina zitten en ik ben naar haar toe gelopen om een praatje te maken. We hebben even bijgepraat en ik vroeg haar of ze Antonia al gezien had. Ze vertelde me dat Antonia er vandaag niet was. Ik zei, dat op de website staat dat ze er wel zou zijn. Een mooie domper :( Dit overkwam me een aantal weken geleden in Münster ook al. Toen waren er zelfs 3 dames niet. Nu was het maar 1 dame, maar wel de lekkerste... :(

    Maar goed, ik kan er wel de hele dag om treuren. Antonia zal daar toch niet van komen. Ik moest het plan dus gaan wijzigen. In Christina had ik geen zin om daar de eerste kamer mee te doen. Later zou ik wel een paar kamers met haar doen, 4 zelfs. Ik zat te denken aan Kami of Jessika. Kami had ik gezien met een andere beer, maar Jessika was ook weg. Ik heb een tijdje aan de bar gewacht en toen kwam Jessika ineens bar binnen. Ik ben gelijk naar haar toe gegaan en wehebben heel kort even met elkaar gesproken en zijn daarna naar een kamer gegaan.

    Jessika
    In het verleden had ik al een paar kamers met Jessika gedaan. Ze ziet er leuk uit en heeft een paar heerlijke grote jongens, maar in het begin vond ik haar persoonlijkheid niet zo. 1 van de laatste keren dat ik met haar was, was ze wat losser, waardoor ik haar leuker begon te vinden. De keren daarna dat ik Dortmund was, was ze of met vakantie of had ze die dag vrij. Wel heb ik haar vaak gezien in de club op haar vrije dag. Dan komt ze even langs om koffie te drinken of een broodje eten.
    Vandaag moest ze wel werken en het was tevens haar laatste dag voor haar vakantie. Ze wilde het vandaag rustig aan doen en keek erg uit om terug te gaan naar Hongarije en haar familie.
    Op de kamer bezorgde Jessika me toch een goede sessie. Na een beetje gezoend (helaas tongzoent ze niet, terwijl dat wel op de website staat) en met haar borsten gespeeld te hebben, was al behoorlijk geil. Ze stelde voor om gelijk te neuken en deed een rubbertje er over en kwam boven op me zitten. Ze begon langzaam te rijden, zoals ik dat graag de eerste keer heb. Met haar borsten kwam de boven op me liggen en ik pakte haar billen vast om te zorgen dat ze het tempo niet zou verhogen. Het voelde heerlijk. Na een paar minuten kwam ze overeind, waardoor ik met haar borsten kon spelen. Deze gingen heerlijk in het ritme op en neer. Een heerlijk geil gezicht, die dansende borsten. Ik hield het toen niet lang meer een spoot het eerste condoom vol.
    Daarna nog even nagepraat. Later op de dag heb ik nog een kamer met Jessika genomen, maar toen hebben we geen seks gehad. Alleen wat met elkaar gesproken en ik heb haar een massage gegeven.
    Wel jammer dat deze schone Hongaarse niet met me tongzoent, terwijl dat wel op de website staat. Ik heb dat niet vaak, dat dames niet met me willen tongzoenen, terwijl ze dat op de website wel aanbieden. Hetzelfde heb ik ook met Beatrix in Münster. Beide dames, Jessika en Beatrix, zeggen dat ze nooit tongzoenen. Ik ben benieuwd of er beren zijn die wel met deze dames getongzoend hebben.
    Wel heb ik vaak dames die het op de website niet aanbieden, maar wanneer ik met ze op de kamer ben, ze spotaan beginnen te tongzoenen. Zo kan het dus blijkbaar ook

    3.jpg

    Naam: Jessika
    Nationaliteit/Taal: Hongaarse/ Engels en Duits, maar beide zeer minimaal
    Leeftijd: 23
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ D-cup
    Service: PZC, NMC, 69, (TZ?)
    Presales: 6
    Aftersales: 6,5
    Cijfer: 7,5 (als ze zou tongenzoenen was de score hoger geweest)

    Na de kamer met Jessika was ik toe aan een ontbijtje. Ik had nog niets gegeten en het was inmiddels al 12:30. Dit kwam met name door het lange wachten op Antonia, die er later niet bleek te zijn. Na mijn ontbijtje een latte macchiato genomen aan de bar. Terwijl ik aan het genieten was van mijn latte macchiato, kwam Kami de bar binnen lopen en naam plaats op 1 van de sofa's. Ik ging naast haar zitten en we hadden een kort praatje met elkaar. Ze kon wel een beetje Duits, maar communiceerde liever in het Engels. Voor mij geen enkel probleem. Toen ik mijn latte macchiato op had, zijn we naar een kamer gegaan.

    Kami
    Op de kamer kwam Kami me een beetje gestrest over en ik vroeg aan haar wat er aan de hand was. Ze had een paar minuten geleden een telefoontje gehad en daar was ze wat gestrest van. Ik stelde voor om het lekker rustig aan te doen en haar eerst te gaan verwennen. Misschien dat ze dan wat tot rust kwam. Kami ging liggen op bed en ik begon met haar poesje te spelen. In het begin werd ze er niet rustiger van, maar nadat ik haar gevoelige plekjes had gevonden, begon ze er meer van te genieten. Ik heb haar zeker een half uur verwend, met een orgasme als resultaat. Ze was daardoor een stuk meer relaxt en later op de dag heb ik nog een tweede kamer met haar gedaan. Hier hadden we geen seks, maar we hebben wel veel gelachen en hadden wel heel veel lol met elkaar. Ik hoop dat ze nog een tijdje in Dortmund blijft.
    Het is jammer dat Kami vrij dik is, want ze heeft een heel leuk koppie en is erg leuk in de omgang. En het is jammer dat ze niet met overtuiging tongzoent, maar misschien komt dat wel als ik haar wat beter ken.

    3.jpg

    Naam: Kami
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en een klein beetje Duits
    Leeftijd: 20
    Haarkleur: Blond
    Lengte dame : 1,58 mtr
    Postuur/Cupmaat : mollig, 67Kg, maat 38/ C-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Presales: 8/10
    Aftersales: 7/10
    Cijfer: 8

    In de club was het inmiddels al een stuk drukker geworden, vooral met beren die een 3-uurs-kaart hadden. Ik denk dat er op dat moment zeker tussen de 20 en 30 beren aanwezig waren. Veel dames (en kamers) waren dan ook bezet. Alleen Christina en Samara zaten in de bar. Het viel me op dat Samara vaak in een sofa zat te wachten op een klant die maar niet kwam. Hierdoor werd ze, naar mate de dag vorderde, wat chagrijnig. Vooraf had ik wel plannen om een kamer met haar te nemen, maar ik vond haar optisch wat tegen vallen. Ook denk ik dat ze al een eindje in de 30 is. Misschien is het best wel een leuke dame hoor, want ik kan er eigenlijk niet over oordelen, omdat ik niet met haar gesproken heb of een kamer met haar heb genomen.
    Zoals gezegd, zat Christina ook in de bar en ben dus bij haar gaan zitten.

    Christina
    Ik heb een behoorlijke tijd met Christina in 1 van de sofa's gezeten en met haar gesproken over koetjes en kalfjes, alvorens we naar een kamer zijn gegaan. Op de kamer hebben we het gesprek voortgezet en hebben we oa gesproken over Annamaria en Cora met wie ze nog steeds contact heeft. In totaal heb ik die dag 4 kamers met Christina gehad, waarbij ze me 1 keer een zeer goede massage gaf en 1 keer had ik een speciaal moment, waarover ik verder niet wil uitwijden. Massages zijn wel een van haar sterke punten. Met de seks zit het bij haar ook wel goed, maar omdat ze optisch niet mijn type is, hebben we dat nooit. Desalniettemin vind ik het altijd leuk om met haar een paar kamers te doen. Ook buiten de kamer geeft ze je veel aandacht, zonder daarbij opdringerig te zijn. Vaak spreek ik haar tussendoor even een minuut of 10, zonder dat ik daarna gelijk met haar op een kamer ga. Zelf heeft ze er ook wel plezier in om even een gesprekje met me te hebben, om vervolgens weer verder te gaan.

    Christina.jpg

    Naam: Christina
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Spaans
    Leeftijd: 26
    Haarkleur: Blond
    Lengte dame: 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat: mollig, 60Kg, maat 38/ D-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Presales: 10/10
    Aftersales: 10/10
    Cijfer: 9

    Helaas was het weer niet echt denderend, hoewel ze voorspeld hadden, dat het met name s'morgens en s'middags zonnig zou worden. s'Avonds zou er wel een bui vallen, maar deze buien kwamen s'middags al. Jammer, want ik had zonnecreme meegenomen om een beetje bij te bruinen. Door de regen koelde het gelijk ook een aantal graden af, waardoor ik maar besloot om een sauna te nemen. Met honig uiteraard
    In de sauna kwam ik nog aan de praat met een wat oudere beer, die ik al wel vaker in Dortmund heb zien lopen, maar waar ik verder nooit mee heb gesproken. We hebben uiteraard gesproken over de Pauschalclubs en ee aantal dames, maar ook over andere clubs. Bleek dat hij overwegend naar flat-rate-clubs gaat en eigenlijk nooit naar FKK- of saunaclubs. Die vond hij te duur, waarop ik aangaf dat een dagkaart in de Pauschalclubs nu € 200,-- kost en dat je voor € 200,-- een heel eind komt in een saunaclub. Voordeel in een flat-rate-club is wel, dat je nooit boven je budget komt. In een saunaclub heb ik weleens gehad, dat ik meer uitgaf dan dat ik vooraf in gedachten had, maar ook wel eens minder. Dat kan dus ook
    Afijn, na mijn Honig Aufguss eerst even warm afgedoucht en daarna koud en vervolgens een tijdje buiten afkoelen op 1 van de ligbedden. Na een tijdje de bar weer ingelopen en daar zag ik Ylis zitten in 1 van de sofa's.

    Ylis
    Ylis is een erg mooie meid (getuige de foto's), maar op de kamer viel ze mij erg tegen de afgelopen keer. Gelukkig is dit een Pauschalclub en je kunt niet echt een buil vallen. Ik had het plan om met Ylis een kamer te gaan doen, maar alleen om een beetje te relaxen, dus ben ik naast haar gaan zitten. In de sofa hadden we een kort gesprekje, maar al gauw zijn we naar een kamer gegaan. Daar vroeg ze wat ik graag wilde doen en ik zei haar dat ik alleen een beetje wilde relaxen met haar. Ze werd hier wel een beetje angstig van, omdat ze bang was dat ik haar naam na afloop niet zou noemen, maar ik verzekerde haar dat ik dat wel zou doen, ondanks dat ik geen seks of een orgasme met haar had. We hebben daarna een leuk gesprek met elkaar gehad en ik heb haar nog een massage gegeven, want ze had erg veel pijn in haar nek en rug. Waarschijnlijk van alle stress. Ylis vertelde me oa dat ze een paar maanden geleden gewerkt had in Great Palace. Ik vroeg aan haar of ze Alexia dan ook kende en die kende ze inderdaad, net als Bianca. Vreemd dat ik haar nooit heb gezien in Great Palace, terwijl ik er dit jaar toch 4x ben geweest. Maar ja, er lopen daar s'avonds ook een stuk of 40 dames rond...

    10.jpg
    1.jpg

    Naam: Ylis
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels, Italiaans en Spaans
    Leeftijd: 26
    Haarkleur: Rood
    Lengte dame: 1,72 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 54Kg, maat 38/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69
    Presales: 6/10
    Aftersales: 7/10
    Cijfer: 7

    Magda
    Na de kamer met Ylis was ik wel weer toe aan seks. Magda had ik al vaak gezien in Dortmund, maar ik heb nog nooit met haar gesproken, laat staan een kamer meegedaan. Ik had wel verhalen over haar gehoord en ze schijnt een tijger in bed te zijn. Ik besloot dus om naast haar plaats te nemen in de sofa. Het eerste wat me opviel was dat ze heel erg veel make-up op had. Daar knap ik eigenlijk een beetje op af. Van een afstandje valt het niet zo op, maar nu ik op minder dan een meter van haar verwijderd ben, valt het erg op. Ook schat ik haar een stuk ouder dan de 32 jaar die vermeld staat op de website. Wel heeft Magda een mooi figuurtje.
    Na een kort gesprek zijn we naar een kamer gegaan. Op de kamer heb ik een standaard sessie gehad met haar PZC en NMC en na afloop een massage (hoewel het meer een beetje wrijven was, maar de bedoeling was goed van haar). Alles was niet verkeerd met Magda, maar de tijger in haar heb ik niet kunnen ontdekken. Misschien moet je haar daarvoor wat beter leren kennen. Ik denk alleen niet dat dat in mijn geval gaat gebeuren bij haar.

    2.jpg

    Naam: Magda
    Nationaliteit/Taal: Poolse / Duits
    Leeftijd: 32 (maar ik schat haar ouder)
    Haarkleur: Blond
    Lengte dame: 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 53Kg, maat 36/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69
    Presales: 6/10
    Aftersales: -/10
    Cijfer: 7

    Na de kamer met Magda even wat gegeten en daarna een kamer gedaan met Christina, waar ik een zeer goede massage van haar heb gehad. En nog een kamer met Jessika, waarmee ik een leuk gesprek had. Ook haar heb ik een massage gegeven.

    Anelia
    Toen was het de beurt voor Anelia. Ik wilde al eerder een kamer met haar doen, maar omdat ze die dag ook een show gaf samen met Babsy, lukte dat niet eerder. Ze was net klaar met de show en had nu wel tijd voor me. Aan de bar hebben we gezamenlijk eerst een koffie gedronken en wat bijgekletst. Vervolgens een kamer opgezocht. Anelia is altijd een garantie voor een orgasme en ook deze keer gold dat weer. In 69 gaf ze me een blowjob en dit hebben we bijna 20 minuten volgehouden, waarna het derde orgasme van de dag een feit was. Helaas heb ik haar nog nooit tot een hoogte punt kunnen brengen, maar dat ga ik de volgende keer eens proberen. Vandaag had ik maar 1 kamer met haar, wat voornamelijk kwam, doordat ze om het uur een show moest geven.

    6.jpg

    Naam: Anelia
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
    Leeftijd: 23
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,78 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 58Kg, maat 38/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Presales: 9/10
    Aftersales: 9/10
    Cijfer: 9

    Sendra
    Na de kamer met Anelia heb ik weer even rustig aan gedaan. Ik heb nog een kamer gedaan met Christina en Kami. Tussendoor nog een saunaatje en even wat Bundesliga voetbal gekeken, totdat Sendra voorbij kwam lopen. Ze gaf me ineens een ondeugende blik met haar grote ogen, waardoor ik wel moest reageren. Ik had eigenlijk helemaal geen plannen om met haar een kamer te doen, maar die ondeugende blik triggerde mij. We zijn eigenlijk gelijk naar een kamer gegaan, waar we gelijk seks hadden. Na een korte, maar goede blowjob, heb ik haar in missio genomen, waarbij ze mijn tepels uitstekend wist te bewerken. Daarna nog een tijdje uitgerust op bed en met haar een beetje bijgepraat. Haar Duits begint al wat beter te worden.

    5.jpg

    Naam: Sendra
    Nationaliteit/Taal: Roemeens/ Duits (matig)
    Leeftijd: 18
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,53 mtr
    Postuur/Cupmaat: mollig, 53 Kg, maat 38 / B-cup
    Service: PZC, NMC, 69
    Presales: 8/10
    Aftersales: -/10 (Na de tijd niet meer gezien of gesproken)
    Cijfer: 7,5

    4 Orgasmes vandaag. Ondanks dat Antonia er niet was, toch een prima dag gehad. Aan het eind van de dag heb ik nog een laatste kamer met Christina gehad en na deze kamer ben ik iets voor 11 naar huis gegaan. Ik bleek weer de laatste beer te zijn, want aan het eind van de avond, vanaf een uur of 9, was het erg rustig. Overdag was het redelijk druk geweest, voornamelijk met beren die een 3-uurs-kaart hadden.

  11. Onderstaande 12 leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 augustus 2016),biged (15 augustus 2016),den fietser (14 augustus 2016),frankie10 (19 augustus 2016),fr_loper (14 augustus 2016),hallodaarbenikweer (14 augustus 2016),Hcw (15 augustus 2016),PollekeZuid01 (15 augustus 2016),TeddyWolf (18 augustus 2016),WANDELAAR5 (29 augustus 2016),Wentelt Eefje (15 augustus 2016),Wijze grijze (14 augustus 2016)

  12. #59
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Zondag 4 september stond ik weer rond de klok van 11 voor de deur van mijn favoriete flat-rate-club, Pauschalclub Dortmund.



    T.o.v. Pauschalclub Münster en Bochum is Dortmund de grootste club en heeft het de meeste faciliteiten, zoals een zwembad, een jacuzzi, een sauna, etc. Het niveau van de dames in deze 3 clubs is over het algemeen gelijk. Er lopen altijd wel een paar knappe dames rond (soms zelfs ook nog met een goede service) en altijd wel een paar dames met een goede tot zeer goede service. In de 3,5 jaar dat ik deze clubs bezoek, ben ik er nog nooit ontevreden weggegaan. Dat kan ik niet altijd zeggen over andere flat-rate-clubs waar ik in het verleden ook eens ben geweest.

    Zoals gezegd stond ik rond 11 uur voor de deur en ik bleek weer de eerste en enige klant te zijn. In het verleden vaak meegemaakt dat er op zondag om 11 uur een rij van 8 tot 10 beren voor de deur stond. Ik weet niet of het iets met de nieuwe prijzen te maken heeft, want gedurende de dag werd het wel gezellig druk, met veel 3-Stunden-Tickets en enkele Tages-Tickets. Ik vernam van Christina dat het de dag er voor wel erg druk was geweest. Wanneer het te druk is in een flat-rate-club, is het ook geen pretje. Dan moet je zelf te veel jagen op de dames en worden de dames zelf meer gestrest.

    Aline
    Nadat ik me had gedoucht



    en had omgekleed, liep ik naar de bar om een koffie te bestellen. Met mijn koffie liep ik door de club opzoek naar Aline. Aline is een behoorlijke tijd weg geweest en is sinds een paar weken weer terug in Dortmund. Met haar had ik in het verleden een paar leuke sessies en toen is ze dus weg gegaan. Ik had plannen om de eerste sessie met haar te gaan doen. Ik vond haar al snel en we zijn in 1 van de sofa's in de bar gaan zitten. Hier hebben we een beetje bijgepraat. Aline vertelde me dat ze al die tijd in Bulgarije was. Na een minuut of 10 werd het tijd voor een kamer. Op de kamer begon het een klein beetje onwennig. Ik ging liggen en wachtte tot Aline zich had uitgekleed. Ze ging omgekeerd (met haar hoofd bij mijn voeten) naast me liggen en wilde op die manier gelijk beginnen met een blowjob. Ik had andere plannen met haar en kwam meer naar haar toe om haar te zoenen. De eerste paar zoenen waren nog wat onwennig. Ik ging meer rechtop zitten, zodat ik Aline beter kon omhelzen en beter kon zoenen. Op dat moment ging ze als een vriendinnetje op mijn schoot zitten en werd het zoenen intenser en haar tongetje kwam er ook bij. Ja, dit is weer de Aline die ik ken van een aantal maanden geleden Een lekker klein meisje, die heerlijk tegen je aan wil kruipen en ongeremd zoent. Mijn dag is dus goed begonnen
    Na een tijdje lekker met elkaar gezoend en geknuffeld te hebben, stelde Aline voor om mij een blowjob te geven. Ik stelde voor om haar eerst even te verwennen. De laatste keer met haar had ze een orgasme en was haar poesje drijfnat. Ik wilde kijken of me dat weer zou lukken. Aline ging er goed voor liggen. Ik vond haar gevoelige plekje al snel en je merkte dat ze het wel lekker vond. In het begin reageerde ze nog rustig, af en toe merkte je dat ze haar spieren spande en haar ademhaling werd iets sneller. Hoe meer ik haar stimuleerde, hoe intenser dit werd. Ze drukte me ook steeds steviger op haar poes en spreidde met haar vingertjes haar poesje, zodat ik beter bij haar spot kon. Ze begon mee te bewegen op het ritme van mijn tong en haar ademhaling ging verder omhoog. Ook begon ze steeds meer te schokken en haar poesje was al kletsnat. Ik begon haar nog intenser te likken, totdat ze het niet meer hield. Ze kwam schokkend klaar en duwde me gelijk weg van haar poesje. Deze werd na het orgasme overgevoelig, zoals ik dat bij meerdere dames wel heb meegemaakt. Ik heb haar zeker een minuut of 20 gelikt en daarna hebben we samen nog even uitgerust en gepraat op het bed. Een heerlijke meid, die Aline

    Later op de dag heb ik nog een tweede kamer met haar genomen, maar we hadden toen geen sex. Het was toen al na tienen en Aline was moe en ik was leeg Ik heb haar wat rust gegund en in mijn armen hebben we de tijd een beetje volgepraat. Helaas dus geen orgasme voor mij met Aline, maar een volgende keer gaat dat zeker gebeuren.



    Naam: Aline
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse/ Duits
    Leeftijd: 19
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,54mtr
    Postuur/Cupmaat: Slank, 47Kg, maat 32/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ (TZ als je een klik met haar hebt)
    Cijfer: 9

    Christina
    De tweede dame van vandaag was Christina. Met haar heb ik in totaal 3 kamers gedaan, waarvan 1 keer een hele goede massage van haar en 2 keer hebben we alleen wat bijgepraat. Zoals ik al vaker heb gezegd is Christina niet mijn type om seks mee te hebben, maar ze is erg aardig en heeft nog contact met andere dames die vroeger in PC Dortmund hebben gewerkt. Af en toe verteld ze me hoe het met die meiden gaat.



    Naam: Christina
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Spaans
    Leeftijd: 26
    Haarkleur: Blond
    Lengte dame: 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat: mollig, 60Kg, maat 38/ D-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Cijfer: 9 (vooral vanwege de zeer goede massage)

    Lucy
    Na 2 kamers zonder een orgasme (voor mij), werd het toch eindelijk eens tijd. Ik zag een dame, die nog niet met een foto op de website staat of stond. Het bleek Lucy te zijn. Ze is Roemeense en heeft een klein postuur en heel leuk en knap gezichtje. Alleen haar borstjes hangen iets, maar verder ziet ze er erg leuk uit. Communiceren gaat een beetje lastig met haar omdat ze niet zo heel veel Duits of Engels kent. En ze was een beetje schuchter en verlegen.
    Op de kamer begon ze met een blowjob en het was heerlijk om te zien, hoe ze haar volle lippen om mijn lid sloot en met haar knappe gezichtje mij af en toe verlegen aankeek. Op een gegeven moment vroeg ik haar of ik haar ook mocht likken. Ik bedoelde dus 69, maar ze ging gelijk op haar rug liggen met haar poes naar me toe. Ach ja, geen probleem Net als bij Aline, begon ik Lucy ook te likken en ook Lucy scheen er klaarblijkelijk van te genieten. Ze werd langzaam vochtig en begon ook wat te schokken. Haar ademhaling ging omhoog en voordat ze een orgasme had, greep ze mijn armen, welke ik op haar heupen had geplaatst, stevig vast. Na zeker 20 minuten was ook haar orgasme zeer intens. Vlak na het orgasme keek Lucy me verlegen en ook een beetje schamend aan Ik nam haar in mijn armen en uitgeput lagen we nog even een tijdje op het bed.



    Naam: Lucy
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
    Leeftijd: 20
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,57 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 55Kg, maat 36/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69
    Cijfer: 7,5

    Anelia
    Weer geen orgasme. De stand tussen de dames en mij is op dit moment 2-0 voor de dames. Ik was al meer dan 3 uur in de club. Ik zocht Anelia op, want met haar weet ik dat ik een zekerheidje heb. Na een kort gesprekje aan de bar



    , zijn we naar een kamer gegaan. Op de kamer was het (tong)zoenen dit keer heel kort met Anelia. Ze daalde gelijk af naar beneden om me een blowjob te geven. Na een paar minuten vroeg ik of ik haar ook mocht likken. Ze vroeg in 69, maar ook haar wilde ik gewoon likken. Ze ging liggen en begon heel overdreven te doen alsof ze het lekker vond. Na nog geen minuut kwam ze klaar... Nee dametje Er zullen misschien dames zijn die me voor de gek houden, terwijl ik dat niet door heb, maar hier trapt niemand in Dan heb ik liever dat je tegen me zegt dat je er geen zin in hebt, als zo overdreven te beweren dat je binnen een minuut klaarkomt.
    Afijn, het was nu weer mijn buurt en Anelia ging weer verder met haar blowjob. Toen ik op volle sterkte was, stelde ik voor om haar in doggie te nemen. Op de een of andere manier voelde het vandaag met Anelia niet zo aan, zoals ik van haar gewend ben. Alles was een beetje ongeïnteresseerd. Jammer, omdat ze in het verleden een bovengemiddelde service had. Kan natuurlijk ook zijn dat ze vandaag haar dag niet had. Ondanks dat, toch in doggie mijn zwemmertjes de vrije loop kunnen geven. De stand is nu 2-1, nog steeds in het voordeel van de dames



    Naam: Anelia
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
    Leeftijd: 23
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,78 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 58Kg, maat 38/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Cijfer: 7

    Ik had inmiddels honger gekregen en men was buiten druk bezig met de BBQ.




    Hier het eea van genomen en me goed laten smaken. Helaas was het weer niet zo geweldig, met af en toe een paar flinke (onweers)buien. Ik ben na het eten de sauna even op gaan zoeken om lekker te ontspannen. Helaas kon ik daarna geen duik in het zwembad nemen.



    Deze bleek nog steeds kapot te zijn. Volgens Christina wordt deze snel gerepareerd, dus de volgende keer als ik kom, hoop ik dat het in orde is. Hetzelfde geldt voor de zaken die Koosje12 in zijn resencie noemde:

    – Op diverse kamers beginnen de naden van de matrashoezen te scheuren. Deze moeten dus vervangen worden.
    - Een aantal stoeltjes in de ruimte naast de barruimte begint te scheuren/fors te slijten.
    - De trapleuningen naar beide bovenverdiepingen kunnen nodig een likje verf gebruiken
    - De douche binnen naast de sauna kun je alleen gebruiken met openstaande deur (dit is al langer het geval)
    - De buitendouche naast de saunaruimte is nooit in gebruik genomen en wordt gebruikt als opslag voor het speelmateriaal voor het zwembad
    - De airco in één van de kamers lekt continu water


    Ik hoop dat ze dat ook snel oplossen, want voor een club waar je €200,-- per dag betaald, verwacht je wel dat ze de zaken een beetje voor elkaar hebben.

    Maja
    Na de sauna kon ik er weer even tegen aan. Ik had me vooraf voorgenomen om een kamer met Maja te nemen. Ik heb al een aantal kamers met haar gehad, maar nooit een orgasme met haar. Ik wilde hier vandaag verandering in gaan brengen en dat is gelukt
    Ik zat in 1 van de sofa's, toen Maja aan kwam lopen. Ik nodigde haar uit om naast me te komen zitten. We hebben even een kort gesprekje gehad en zijn daarna naar een kamer gegaan. Ik liep achter haar aan de trap op om lekker te kunnen genieten van haar wiegende ronde billen. Op de kamer stelde ik voor om haar eerst te verwennen. Maja ging liggen en ik ging voor haar poesje liggen met mijn handen om haar heupen. In het begin gaf Maja niet veel reactie. Ook was ze een beetje aan het pielen met haar nagels, maar na een paar minuten bleek ik toch het juiste plekje gevonden te hebben. De concentratie nam bij haar toe en ze richtte zich steeds meer op waar ik mee bezig was. Haar ademhaling ging omhoog en ze begon af en toe lichtje te kreunen. De spierbewegingen in haar lichaam werden steeds sterker en sterker en haar poesje begon aardig vochtig te worden. Ik heb Maja net als Aline en Lucy een behoorlijke tijd bevredigd. Ik merkte aan haar dat het niet lang meer duurde en begon haar nog intensiever te likken. Dit had het gewenste effect, want ze kwam kreunend en schokkend klaar, waarna ook zij me van haar poesje duwde.
    Eindelijk toch een orgasme met Maja gehad, hetzij bij haar dan :D Helaas was er geen tijd meer voor mij. Dat is het enige nadeel van een Pauschalclub tov een Saunaclub, in principe maximaal 20 minuten op een kamer, hoewel ik meer dan 30 minuten met haar op de kamer was.
    De dames lopen nu dus wel uit. De tussenstand is nu 3-1 in het voordeel van de dames. Ik moet nu toch echt aan de bak, want er zit alweer een halve dag op



    Naam: Maja
    Nationaliteit/Taal: Roemeense/ Duits en Spaans
    Leeftijd: 20
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,70 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69
    Cijfer: 8

    Violi (Viola)
    De stand is dus 3-1 voor de dames en daar moet verandering in komen. Vandaag liepen er veel nieuwe dames rond en 1 van deze dames was Violi, maar zelf zegt ze Viola en dat het verkeerd op de website staat. Ik denk dat het is, omdat er in Bochum al een Viola is maar dat terzijde. Wat opviel aan Violi is dat ze de hele dag te vinden was bij de gokkasten. Ook nu weer. Ze had gelukkig wel tijd voor me. Ze moet dat gokken toch ergens van bekostigen, niet waar Na even wat met haar gesproken te hebben en nadat ze haar geld had vergokt, zijn we een kamer gaan opzoeken.
    Violi is een meid van begin 30, maar ze lijkt jonger. Ze heeft een lekker rond kontje en een normaal figuur. Wat me op de kamer wel opviel en beneden niet, is dat ze erg naar rook en tabak ruikt. Dat is niet zo mijn ding, waardoor ik het zoenen erg kort heb gehouden. Violi begon toen met een blowjob, wat ze zeker niet onaardig deed. Na een tijdje heb ik haar in doggie genomen, zodat ik ten eerste een mooi uitzicht had op haar heerlijke derriere en ten tweede ik ver van de rook- en tabaksgeur verwijderd was. Bij Violi heb ik de stand op 3-2 gebracht, nog steeds in het voordeel van de dames.



    Naam: Violi (Viola)
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
    Leeftijd: 31
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,55 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 48Kg, maat 36/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69
    Cijfer: 7,5

    Cleo
    Nadat ik tussen door een kamer met Christina heb gehad en een sauna heb genomen, kwam ik Cleo tegen in de bar. Ik sprak haar aan, maar ze vertelde dat ze wat ging eten. Ik zei haar dat ik in de bar op haar zou wachten. Na een tijdje kwam ze bij me zitten in de bar. We hebben even een kort gesprekje gehad en zijn toen naar een kamer vertrokken. Cleo is 1 van de mooiere dames in Pauschalclub Dortmund op dit moment en heeft een heerlijk strak lijfje, Haar service is vrij standaard, maar wat ze doet, doet ze goed. Ze schijnt wel FT te doen, maar dat heb ik bij haar niet gedaan. Het is iets dat niet per se hoeft voor mij. Alleen als de dame het zelf aanbiedt, wil ik het nog weleens doen. Cleo gaf me een heerlijke blowjob, waarna ik haar daarna in doggy nam. Over het algemeen val ik op wat vollere ronde kontjes, maar het aanblik van de ranke en slanke derriere van Cleo kon me zeer bekoren. Dankzij Cleo kon ik de score tussen de dames en mij weer gelijk trekken. 3-3.



    Naam: Cleo
    Nationaliteit/Taal: Roemeense/ Duits en Engels
    Leeftijd: 20
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,68 mtr
    Postuur/Cupmaa : slank, 45Kg, maat 34/ A-cup
    Service: PZC, NMC, 69
    Cijfer: 8

    Ik nam nog een laatste sauna van de dag en kwam daar oa aan de praat met een andere, wat oudere beer.



    Hij kwam de laatste tijd vaak in Dortmund, voornamelijk omdat het hem uitermate beviel en omdat de club van alle gemakken is voorzien (zwembad, jacuzzi, sauna, etc.). Ook de dames bevielen hem zeer goed. Ze zijn over het algemeen erg vriendelijk en de service is gemiddeld goed voor een flat-rate-club. Veel andere clubs kende hij nog niet. Alleen Partytreff Xanten. Daar bevielen hem ook een paar dames, maar hij vond het gemiddeld toch een stuk beter in Dortmund, vandaar dat hij daar nu vaak komt. Na een tijdje met hem in de sauna en de relaxruimte gesproken te hebben, ben ik weer naar binnen gegaan. Daar maakte ik een onverwachte move

    Diana
    Ik zag Christina zitten op 1 van de sofa's. Ze was in gesprek met Diana, die op een andere sofa zat. Ik ben naast Diana gaan zitten en dat verbaasde Diana zeer. Ik ken Diana al uit Pauschalclub Bochum, zo'n 3 jaar geleden. Ik heb toen nooit een kamer met haar gedaan en ook toen ze later naar Dortmund kwam ben ik nooit met haar op een kamer geweest. We hadden alleen wat oppervlakkig contact met elkaar, maar verder ook niet. En nu zat ik ineens naast haar. Ik schrok er zelf ook een beetje van en wist eigenlijk niet waarom ik deze move had gemaakt. Het meer een impulsieve move. Diana is een dame die al wat ouder is, maar er toch erg leuk uitziet. Ze heeft een paar flinke C-cups, die er nog redelijk goed bij staan. Na een kort gesprekje met haar en Christina een kamer opgezocht. Ik wist dat haar service beperkt zou zijn, PZC en NMC en dan houdt het ook al snel op. Op bed begon ze gelijk met een blowjob, maar na een tijdje merkte ik dat het 'm niet ging worden. Ik stelde voor om haar te verwennen en dat vond ze geen probleem. Ik vond haar gevoelige spot vrij snel en ze reageerde vrij heftig als ik deze stimuleerde. Ze lag dan echt te trillen en te schokken. Ik probeerde weer een voorsprong voor de dames te creëren, maar op de een of andere manier kon ze niet komen. Ze zei dat het komt, omdat ze me nog niet goed kende en zich daardoor een beetje ongemakkelijk voelde. Dit biedt wel perspectief voor de toekomst, want ik merkte dat Diana het niet speelde. We zullen het de volgende zien. De stand blijft dus nog voorlopig 3-3.



    Naam: Diana
    Nationaliteit/Taal: Roemeense/ Duits en Engels
    Leeftijd: 29
    Haarkleur: Blond
    Lengte dame: 1,63 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 50Kg, maat 36/ C-cup
    Service: PZC, NMC, 69
    Cijfer: 7

    Oanna
    De één na laatste dame van vandaag was Oanna (Aline was de laatste dame met wie ik vandaag een kamer deed). Ook een meid die er behoorlijk goed uitziet en met een paar heerlijke borsten. Lekker stevig en in een mooie vorm, echt een plaatje. En ze heeft een leuk gezichtje, leuker dan op de foto's. Oanna was, net als Aline, een grote verrassing van vandaag. Omdat ze 1 van de mooiere meiden is en ik haar nog niet kende, had ik niet zulke hoge verwachtingen, maar ik had het goed mis. Na even met haar op de bank gesproken te hebben, gingen we naar een kamer. Daar begon ze me ineens met veel passie te zoenen. Dat had ik echt niet verwacht van haar. Ondanks dat tongzoenen niet op haar setcard staat, kwam haar tongetje er af en toe even bij. Waarschijnlijk doet Oanna dat niet bij iedereen, anders stond tongzoenen wel op haar setcard. Van haar prachtige borsten heb ik ook lekker kunnen genieten. Die voelden echt goddelijk aan. Niets mooier dan lekkere stevige mooie puur natuur borsten. Geen siliconen borst die daar tegen op kan. Na een tijdje heerlijk geknuffeld en gezoend te hebben, was het de beurt om mij een blowjob te geven. Ondanks dat ik al 3 orgasmes had gehad vandaag, was ik bij Oanna botergeil. Na een heerlijke blowjob heb ik het afgemaakt in missio, waarbij ik haar heerlijk bleef zoenen. Uiteindelijk de eindstand op 4-3 gebracht, dit keer in het voordeel van mij



    Naam: Oanna
    Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Engels
    Leeftijd : 21
    Haarkleur/-lengte : Donker blond
    Lengte dame : 1,59 mtr
    Postuur/Cupmaat : slank, 55Kg, maat 36/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69
    Cijfer: 8,5

    Weer een uitermate leuke dag gehad in Dortmund. Een aantal nieuwe dames leren kennen, waarbij met name Oanna me aangenaam verrast heeft. In totaal 12 kamers gedraaid



    met 9 verschillende dames, waarbij enkele dames service verleenden, zoals je dat ook kunt verwachten in een saunaclub. 4 keer gekomen en 3 keer een dame laten komen. De BBQ was prima. 3 keer een sauna genomen en een goede massage gehad van Christina. Wat jammer was, was dat het weer een beetje af liet weten en dat het zwembad defect was. Over een tijdje ga ik Pauschalclub Dortmund zeker weer bezoeken. Ik hoop dan dat het zwembad weer gerepareerd is dan.

  13. Onderstaande 10 leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    biged (18 september 2016),Bluebear (18 september 2016),cheasehead ( 1 oktober 2016),frankie10 (18 september 2016),hallodaarbenikweer (18 september 2016),Kwakje (19 september 2016),Sjeufke (18 september 2016),Wentelt Eefje (18 september 2016),Wijze grijze (18 september 2016),wooley (20 september 2016)

  14. #60
    Geregistreerd
    5 september 2012
    Last Online
    7 mei 2019 @ 07:55
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    61
    Discussies
    0
    Thanks
    245
    Thanked
    93 in 18 posts

    Standaard

    Afgelopen dinsdag heb ik een bezoek gebracht aan deze club. Ben gegaan voor de dagkaart. Ik zat vorige week te twijfelen nog tussen Bochum en Dortmund, maar omdat ik maandagavond de nieuwe foto's van de nieuwe Carla had gezien was ik verkocht.

    Anelia
    Ik kwam aan om 11.30 uur. Er waren al een stuk of 6 beren binnen, ieder naast een dame zittend. Anelia was vrij en omdat ik goede verhalen over haar heb gelezen hier op het forum, ben ik naast haar gaan zitten. Op een afstand van ongeveer 5-10 meter ziet ze er beeldschoon uit, beter dan op de foto's. Van heel dichtbij zie je wel een ietwat onrustige huid op haar wangen, maar dat is afgedekt door make-up. Verder niet al te storend. Ze spreekt een paar woorden Engels, dus maar snel naar de kamer gegaan. Omdat zij voor mij nieuw was, heb ik haar haar gang laten gaan. Het was allemaal vrij standaard, maar verder niet bijzonders. Ze probeerde een goede service te geven, maar ik voelde zelf de klik niet echt. Ok, geen probleem. Ik kon wel klaar komen, maar niet gedaan en besloten dat te bewaren voor later. Cijfer: 7/10


    Carla.jpg

    Carla
    Carla was de volgende dame, voor wie ik was gekomen (zie foto). Haar Engels en Spaans is goed. Ze heeft voorheen in Spanje gewerkt. Haar eerste werkdag in Dortmund was afgelopen vrijdag. Ze kent hier niemand behalve Ylis. Op de site staat dat ze 28 is, maar toen ik hier haar over opmerkte, bekende ze dat ze eigenlijk 30 jaar is. Ze lijkt in mijn ogen eerder op iets van 25 jaar. Echt een aantrekkelijk gezicht. Haar buik geeft weg dat ze niet de jongste meer is. Niet dat ze een lelijk buikje heeft, maar het is ook weer niet helemaal plat . Toch wel een leuk gesprekje kunnen voeren met haar. Voelde veelbelovend aan, maar ik wilde niet te hoge verwachtingen gelijk kweken voor mezelf. Op de kamer vroeg ze gelijk of ik een massage wilde. Ik gaf aan liever gewoon rustig aan te beginnen en dan wel seks. Pijpen deed ze met condoom omdat ze last van haar keel had. Ze zei wel dat ze zonder doet als ze beter is. Ik heb wel beter gehad, en ondanks aanwijzingen, toch niet helemaal het gewenste resultaat kunnen behalen. Nou ja, dan maar over op seks. Ze had wat last van haar buik, dus ik kon niet echt goed op haar liggen in missio. Dat vind ik dan wel jammer. Een andere positie zat er ook niet in vandaag. We waren zo'n 18 minuten op de kamer en ik moest stoppen, terwijl ik eigenlijk verre van komen was. Maar goed, heb wel betere kamergangen gehad. Ondanks dat het qua seks niet helemaal was wat ik wilde, blijft ze met haar ontwapende blik me toch interesseren. Het is niet dat ze bitcherig overkwam of onvriendelijk was. Cijfer: 5.5/10


    Diana
    Beneden gekomen even wat eten gepakt. "Lag het misschien aan mij dat het begin van de dag iets minder was?", dacht ik bij mezelf. Ik zag Diana en ken haar nog van Bochum. We hadden elkaar al een tijd niet gezien. Eerst wist ze niet precies meer wanneer we hadden gekamerd, maar na een tijdje herinnerde ze dat ik met Wijze Grijze in Bochum was. Ze zag er goed uit. En ja hoor, de eerste wat negatieve kamers lagen niet mij. Het was weer als vanouds. Goed naar aanwijzingen luisteren en dat ook goed kunnen uitvoeren, en tijdens de seks precies goed meedoen. Ik hoefde dan ook geen moeite doen voor de finish. Cijfer: 9/10

    Even een pauze gehouden. Er kwam een Duitse ijsbeer binnen, die minimaal 2.10 meter moest zijn. Echt een reus, maar de dames lieten niets blijken van afkeer of angst. Hij werd gewoon vriendelijk ontvangen.

    Carla2.jpg

    Carla
    Een uur na mijn kamer met Diana, was ik nog niet helemaal bijgekomen van Diana, dus besloot een kamer te doen zonder seks. Ik moest hier aan Carla's eerste voorstel denken om mij een massage te geven. Dit wilde ik wel proberen, dus maar met haar naar boven gegaan. Ik bood haar aan om haar eerst een massage te geven. Dit kon ze wel waarderen. Daarna had zij mij een massage gegeven. Eerlijk gezegd niets speciaals in die zin als dat als eerste wordt aangeboden tijdens de eerste kamergang. Verder met haar borsten goed kunnen spelen. Dit vond ze absoluut geen probleem. Ik denk dat zij één van de mooiste paar borsten heeft die ik ook heb gezien in het echt. Echt een flinke grootte (80C), maar niet overdreven groot (Lucie Wilde). Mooie vormen, en last but not least ook echt stevig en toch puur natuur. 20 minuten waren zo voorbij, en toch tevreden van de kamer gegaan. Cijfer: 7/10


    Maja.jpg

    Maja
    De laatste 2 sessies heb ik gehad met Maja. 21 jaar, 1.70m en qua figuur echt waar ik van houd, namelijk relatief brede heupen. Haar foto's op de site zijn ok, maar vond ik niet heel bijzonder. In het echt vind ik haar er beter uitzien. Een leuk gesprek kunnen voeren in het Engels met haar op de bank en vervolgens naar de kamer. Net als Carla deed ze vandaag alleen pijpen met ivm haar keel, maar een andere dag als ze beter is zei ze wel ook zonder te doen. Vond haar het best goed doen. En dan de sex. Ja, wat volgde had ik niet verwacht, maar de sex met haar was helemaal geweldig. Dit was mijn ding. Natuurlijk is dit voor mij persoonlijk, maar ze voelt wel zo goed aan van binnen, dat maak ik zelden mee. Ze heeft de perfecte touch en feel. Het orgasme dat ik bij haar kreeg is zeker het beste wat ik het afgelopen jaar heb gehad. Ik herinner me nog Andrea uit Bochum, en zelfs bij haar was mijn orgasme niet zo goed. Al moet ik wel zeggen dat het totaalplaatje bij Andrea toch nog ongeëvenaard is gebleven. Dus 2 geweldige sessies met haar gedaan. Ik wilde nog een derde sessie met haar doen, en dit wilde zij ook wel zei ze. Helaas was ik haar misgelopen en was het er niet meer van gekomen. Maar Maja is voor mij nu zeker een reden om naar Dortmund te gaan in de toekomst. Cijfer: 9.5/10, een 10/10 zit er zeker in

    Een paar observaties die ik heb gedaan qua andere vrouwen:
    - Christina: ik heb nooit zelf een kamer met haar gedaan, maar ze is wel erg aangekomen vergeleken met de foto's op de site. Ze had vaak een broodje in haar hand gedurende de dag. Op haar rug onder haar bh heeft ze 4 zwembandjes, wat eerlijk gezegd geen gezicht is. Vergeleken met de andere dames hoort ze qua presentatie niet echt in deze club thuis naar mijn mening. Ik heb haar de hele dag maar 1x met een oudere heer naar een kamer zien gaan. Natuurlijk was ik niet de hele dag erbij, maar ze was vaak onbezet.
    - Anni: had de hele dag een positieve en vriendelijke uitstraling naar iedereen. Een brede glimlach en ook zeer aantrekkelijk. Ik wil de volgende keer wel een poging wagen met haar.

    Wat me opgevallen is qua voorzieningen in de club:
    - de zitgedeeltes van alle banken en ook in de showroom zijn erg versleten. Het wordt tijd dat deze worden vervangen.
    Laatst gewijzigd door TeddyWolf; 29 september 2016 om 08:32

  15. Onderstaande 8 leden hebben TeddyWolf bedankt voor deze bijdrage:

    biged (10 oktober 2016),cheasehead ( 1 oktober 2016),frankie10 (29 september 2016),frankieb ( 5 december 2016),Hcw (30 september 2016),Kwakje (29 september 2016),Wentelt Eefje (29 september 2016),Wijze grijze (29 september 2016)

  16. #61
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard

    Er stond vroeger een blonde Kassandra met foto's op hun website.
    Die zag er erg smakelijk uit.
    Plots was ze van de website verdwenen, nog voordat ik de club had bezocht.
    Iemand enig idee waar deze nu zit?
    Enkel op basis van de foto's zou ik wel eens willen kennismaken, hopelijk waren ze niet te zwaar gefotoshopt.
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  17. #62
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard

    Dat is toch al weer bijna een jaar geleden. Blonde rondborstige Kassandra is nog een tijd actief geweest in de zusterclub Saunaclub Love Munster onder de naam Inez, maar daar is ze blijkbaar ondertussen ook weer weg.

  18. #63
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:55
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Kassandra/Inez staat weer op aanwezig op de site van Love saunaclub

  19. #64
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard

    Dank je cheasehaed. Voor mij is dat 275 km rijden, beetje ver voor een dame. Als ze wat dichterbij opduikt echter, dan ........
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  20. #65
    Geregistreerd
    9 januari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:06
    Berichten
    40
    Discussies
    4
    Thanks
    240
    Thanked
    204 in 29 posts

    Standaard Avondprogramma in Dortmund

    Recent wegens werk in de buurt filiaal Dortmund aangedaan. Aangezien er weinig is geschreven over de huidige dames aldaar bij binnenkomst een 3 uurs ticket afgerekend en later alsnog naar 6 uur ge-upgraded. Het was vandaag AV-party dag met Nina. Nina leek mij een dame om een beetje bang voor te zijn. Op de filmpjes op de website (members only gedeelte) staat beeldmateriaal wat in een goede pornofilm niet zou misstaan. Waar de andere dames huis tuin en keuken overkomen ziet Nina eruit als een diva.
    Bij binnenkomst werd gemeld dat de show net zou gaan beginnen. Na omkleden/douchen maar gelijk naar het grote bed gegaan waar Nina was. Deze zat rustig op het matras te keuvelen met in de zitjes eromheen een 5-tal beren. Ik werd vriendelijk uitgenodigd om op de mat te komen maar bedankte en nam ook plaats. Het gesprek ging over de sfeer in de club en het publiek maar ook haar vakantie in Turkije. Echt chit chat en heel ontspannen. Op een gegeven moment toch mijn vel afgestroopt en op de mat plaatsgenomen. Nina begon met heel zacht en voorzichtig pijpen en voerde het tempo op, terwijl ik haar lichaam bevoelde. Ik moet zeggen dat zij er voor haar leeftijd er heel erg mooi uitziet - de jonger meiden mogen hopen dat ze op hun 30e zo zijn (en Nina is waarschijnlijk boven de 50!). Bovendien viel me op dat ze in het echt knapper is dan op de foto’s op de site. Later sprak ik haar daar nog over en zij vond de fotoshoots altijd verschrikkelijk omdat ze er slecht op uitkwam. Na enige tijd naderde ik mijn hoogtepunt en trok me terug tot schrik van Nina die dacht dat ze iets verkeerds had gedaan. Ik wilde echter neuken maar gezien de consternatie zat dat er niet meer in. Nina gaf aan dat het haar bedoeling was geweest in haar mond te eindigen en verzekerde me dat dat helemaal OK was.
    Showtijd was voorbij en we maakten de afspraak dat we later samen een kamer zouden doen. Uiteindelijk ivm aflopende tickets van andere beren en een einzelservice tussendoor is dit als allerlaatste kamergang gelukt op de valreep.

    Enigszins opgewarmd in de centrale ruimte plaatsgenomen en om me heen gekeken. Een aantal dames die ik op mijn lijstje had staan: Christina en Magda (zie mijn verslag van januari 2016) kon ik niet zien en heb ik later op de dag heel even gespot. Dus moest ik het doen met onbekende dames en proberen. Eerste poging was met Ylis. Met Ylis was een vrij standaard sessie. Ze gebruikt haar eigen condooms (met smaakje) omdat ze met rubber pijpt. De smaak van de standaard condooms vindt ze vies en dus zelf voor een smaakje gezorgd. Dit alles niet mogen proeven en gelijk tot het andere werk overgegaan. Na korte tijd was ik klaar en moesten we nog even op de kamer blijven om de 20 minuten vol te maken. Het leek erop dat Ylis vrij angstig was dat we een minuut te kort op de kamer zouden zijn. Daarnaast vroeg ze me expliciet haar als favoriet van de dag de noemen bij vertrek. Ik heb haar gezegd dat dat van de rest van de dag ging afhangen. Uiteindelijk haar niet genoemd bij vertrek omdat ik het niet eruit vond springen en vragen om een positieve beoordeling vind ik niet fijn.

    Volgende sessie was met Marina. Marina is een jong ding wat lief en ondeugend kan lachen. Dit doet het bij mij altijd goed. Daarbij heeft ze een tienerbody wat het helemaal compleet maakt voor mij. In eerste instantie een gesprekje geprobeerd te voeren maar Marina is ruim 5 dagen in de club en spreekt slecht Duits. Tel daar mijn Duits bij en er kan nauwelijks gecommuniceerd worden. Dan maar op de kamer een ander gesprek proberen. Dat ging ook even anders dan gedacht. Marina, jong als ze is wilde gelijk tot actie overgaan. Na enige tijd haar ervan doordrongen dat een kamergang voor mij plezier voor twee is en dat mijn orgasme helemaal niet zo belangrijk is om een fijne kamer te hebben. Om een en ander te demonstreren haar plat op haar rug gelegd en haar uitgebreid oraal verwend totdat ze een hoogtepunt bereikte. Met schrik kwam ze erachter dat we al 25 minuten op de kamer waren. Ik verzekerde haar dat dat geen probleem was maar 20 minuten zit er blijkbaar in gehamerd bij de jonge meiden. De kamer verlaten met van mijn kant de aankondiging dat we de volgende keer gingen ficken.

    Na het douchen plaatsgenomen naast Maja. Maja had, toen ze zag dat mijn conversatie met Marina op de bank niet liep geroepen dat ze Engels moest spreken maar ook dat beheerst Marina niet. Maja daarentegen wel en na een kort gesprekje naar de kamer gegaan. Maja is een wat stevigere dame met een kont die in de body die ze droeg vrij geprononceerd was maar zonder body heel gewoon te noemen is. Op de kamer bleek ze twee hele fraaie stevige puntborsten te hebben (mijn favoriet!). Ook Maja was van het snelle werk en nadat ik ook haar had uitgelegd hoe ik een kamergang zie mocht ik ook haar met mijn mondje verwennen. Dit koste aanzienlijk meer moeite maar uiteindelijk kwam het er toch van en werd ik abrupt weggeduwd: te gevoelig… De tijd was ruim overschreden en zelfs na wat aandringen zat er niets meer in en verlieten we de kamer. Ook haar beloofde ik een ander scenario bij een volgende keer.

    Op naar een andere ervaring; ik was na 2x teleurgesteld te zijn toe aan iets anders. Zowaar zat daar een dame die tot de inventaris behoord: Sissie. Een kort gesprekje gehad en op naar de kamer. Ik had even geen zin meer en Sissie bood een massage aan met of zonder olie. Ik ging voor de olie en zij smeerde mijn rug in. Massage kon je het niet noemen maar ontspannend wel. Volgens mij vond zij dit ook wel prima. Op een gegeven moment haar op haar rug gelegd en haar borsten en buik gestreeld. Oogjes gingen dicht en ze lag heerlijk ontspannen totdat ze vroeg of haar rug en schouders ook mochten. Natuurlijk meid, gezellig toch! Omgedraaid en hetzelfde gedaan waarbij ik haar af en toe toch plaagde door de zijkant van haar borsten te strelen en zo nu en dan heeeeeel zachtjes door de bovenkant van haar bilspleet te aaien.

    Ze lag er heerlijk ontspannen en mooi bij, voor mij een visueel orgasme waard. Na afloop gedoucht om de olie af te spoelen en weer plaatsgenomen op de banken.

    Daar zag ik Marina weer alleen zitten. Nog even overwogen of er nog een alternatief beschikbaar was maar dat zag er niet naar uit. Omdat we het leuk hadden gehad samen zag ik een tweede kamergang voor mijzelf wel zitten deze keer. Marina een beetje geplaagd met likgeluidjes en al snel waren we weer op weg naar boven. Aldaar aangekomen eerst de dame maar weer verwend wat ze goed kon waarderen want ze was vrij snel klaar. Toen ik daarop ook eens aan mijn gerief wilde komen gaf ze plotseling niet thuis met als reden te groot. Nou heb ik dat wel vaker gehoord maar nog nooit een reden om niet te neuken. Als de dame dan niet wil dan moet je er het beste maar van maken en dat heb ik dan ook met enige tegenzin gedaan.

    Terug in de woonkamer zag ik Maja weer zitten. Ook met Maja had ik de eerste ronde een gezellige tijd gehad dus tijd voor een reprise. Deze verliep op dezelfde manier als bij Marina met dit verschil dat Maja een poging deed met een enorme flats glijmiddel. Ik zat er gewoon in maar zij trok moeilijke gezichten met als gevolg dat ook deze sessie werd beëindigd met teleurstelling mijnerzijds.

    Terug in de woonkamer had ik nog zo’n 35 minuten over. Nina was in geen velden of wegen te bekennen. Toen ik nog zo’n 25 minuten te gaan had de theke maar even aangesproken. Die wist van onze afspraak en gaf aan dat enige overschrijding van de tijd geen probleem was. Zij zou Nina naar mij toesturen zodra ze boven water kwam. Dat duurde gelukkig niet al te lang meer. Er was nog een privatzimmer tussen gekomen en daardoor was zij niet tijdig bij onze afspraak. Geen probleem, kom maar mee. Op de kamer even zitten babbelen met Nina. Ik gaf aan dat ik haar niet echt kan plaatsen in mijn hoofd; maar zij beweert dat alles bij haar echt is - haar opgeruimde omgang met mensen maar ook het genot wat ze zelf aan de sex beleeft. Een bewonderenswaardige bijzondere vrouw. Op het bed kort 69, missio, doggie en doggie anaal gedaan. Lekker en ongecompliceerd - Nina vindt alles goed. Nog even nagepraat en toen was mijn tijd voorbij en ging Nina door naar de show.

    Al met al toch een leuke dag gehad. Mijn favorieten van vandaag: Nina, Sissie, Marina en Maja waarbij ik tegen de theke het verhaal van te groot van beide dames heb verteld. Zij zou het met hen gaan opnemen. Toch genoemd als favoriet omdat tot dat moment de kamergang leuk en gezellig was.

    Resumerend:
    Tussendoor ben ik bij alle shows van Nina aanwezig geweest maar heb niet deelgenomen aan de actie.
    Wat mij verder is opgevallen bij met name de jonge dames die je oraal wilt verwennen dat ze, lijkt het door 3 stadia gaan. Als eerste de houding van als jij zo graag wilt dan mag dat, als je maar niet vervelend wordt. Als je inzet toont en door blijft gaan komt het tweede stadium: hmmm, best wel lekker, ga zo door. Bij voldoende stimulatie komt daarna de volgende fase: Yes, dit is lekker, ik wil gaan klaarkomen. Gevolg is dat de geluiden, ademhaling en bewegingen toenemen en dan uiteindelijk misschien het orgasme inderdaad bereikt wordt. Als ik dit zo opschrijf lijkt het erop dat de ervaringen van de meeste dames niet verder komt dan de eerste fase - doe je ding en schiet op want dan kunnen we neuken en van de kamer. Ik vind het zelf leuk en ook voor mezelf stimulerend een dame in fase 3 te krijgen met als bonus natuurlijk dat ze een hoogtepunt heeft. Daarna zien we wel verder en ik vind het niet erg om te geven. Ik denk ondanks vandaag dat als ik mijn best voor haar doe, ik meer terugkrijg.

    Ga ik terug naar Dortmund: Alleen als ik niet naar Bochum kan. Bochum vind ik persoonlijk toch de leukste, misschien ook omdat ik meer dames denk te kennen, mede dank zij WG’s uitgebreide verslagen.

    Gegroet,
    Frankie

  21. Onderstaande 8 leden hebben frankie10 bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (29 januari 2017),frankieb ( 5 december 2016),Hcw (26 oktober 2016),Taylor (26 oktober 2016),TeddyWolf (29 oktober 2016),vanKees (26 oktober 2016),WANDELAAR5 (26 oktober 2016),Wentelt Eefje (26 oktober 2016)

  22. #66
    Geregistreerd
    9 januari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:06
    Berichten
    40
    Discussies
    4
    Thanks
    240
    Thanked
    204 in 29 posts

    Standaard

    Kleine update: Goed nieuws voor onze Wijze Grijze. Tailor lijkt van Bochum naar Dortmund te zijn verhuisd. In Bochum is ze van de lijst af en in Dortmund staat ze erop. Is dit tijdelijk of beviel het saunaclub gebeuren haar minder goed? Wie haar het eerste spreekt mag het melden.

  23. Onderstaande leden hebben frankie10 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 december 2016)

  24. #67
    Geregistreerd
    30 januari 2008
    Last Online
    1 februari 2024 @ 14:04
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    108
    Discussies
    0
    Thanks
    113
    Thanked
    195 in 40 posts

    Standaard

    Stond op het punt om morgen voor Tailor en Nina naar PC Dortmund af te reizen. Maar zie nu dat Tailor van de line-up is afgehaald. Jammer, want de bezetting is nu zeker dun gezaaid.
    Ben benieuwd of Tailor ooit aan de slag gaat in Dortmund.
    Altijd een " Euromassie" paraat !

  25. #68
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Last Online
    10 juli 2018 @ 17:33
    Berichten
    28
    Discussies
    0
    Thanks
    20
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michelvv Bekijk bericht
    Stond op het punt om morgen voor Tailor en Nina naar PC Dortmund af te reizen. Maar zie nu dat Tailor van de line-up is afgehaald. Jammer, want de bezetting is nu zeker dun gezaaid.
    Ben benieuwd of Tailor ooit aan de slag gaat in Dortmund.
    Net gekeken, maar Tailor staat nog steeds in de line-up, is alleen de komende dagen niet aanwezig. Nina is er morgen wel.

  26. #69
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:55
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Maandag 6 februari een dagje Pauschalclub Dortmund gedaan.
    Het was wel weer even een tijdje geleden dat ik voor het laatst deze club aan had gedaan.
    Waar ik een paar jaar geleden nog 2 x in de maand in Pauschalclub Bochum zat en waar ook mijn clubleven is begonnen ging ik toch ook regelmatig voor een bezoekje naar Dortmund.
    Maar goed tijden veranderen helaas en is Pauschalclub Bochum omgetoverd tot een saunaclub.
    Wat kan ik toch op een leuke tijd terug kijken die ik daar heb beleefd vroeger.

    Op tijd gearriveerd zo voor de klok van 11 reed ik de parkeerplaats op waar al meerdere beren zaten te wachten tot de club open ging.
    Toen het zover was heb ik netjes een dagkaart afgerekend bij mijn favoriete theke Maria.
    Haar had ik al een tijdje niet meer gezien en ik was weer blij om haar te zien omdat je lekker met haar een dolletje kan maken.
    Na het om kleden en douchen ging ik naar de bar ruimte toe waar de dames zaten te wachten voor hun eerste kamertje van de dag.
    Wat wel opviel was dat vele dames met hun neusje in de snoep pot zijn gevallen wat de nodige kilootjes zaten er aan. Ik herkende Anni zelfs bijna niet meer want zij had ook de nodige killootjes er bij gekregen net zoals Babcy en Christina, zelfs Kimberly had een buikje gekregen.
    Uiteindelijk heb ik over de hele dag 10 kamers gedaan met Diana, Litizia, Sissie, Nicole, Ylis, lisa, Sendra en Kimberly. Niet alle kamers waren overigens met seks.
    Dit alles resulteerde er in dat ik 4x een hoogtepunt heb bereikt op deze toch wat teleurstellende dag.
    Waar er vroeger in de Pauschalclubs nog leuke next door girls rond liepen en ook nog wat prachtpareltjes was nu bijna alles ingeruild voor wat flinkere dames die lid zijn van de DKC.
    Er liepen nog wat enkele girl next door types rond maar dat was vrij schaars en hun service was vrij beperkt.
    Ook was de sfeer ver te zoeken helaas. Vroeger was het een stuk gezelliger met meer sfeer want nu zaten de dames rustig op hun bankje alles af te wachten.
    Achteraf heb ik toch spijt dat ik naar de club toe ben gegaan maar ja je kunt niet alles van te voren weten maar al met al toch een redelijke dag gehad met genoeg seks.
    Wat me verder ook opviel was dat sommige zit bankjes echt aan vervanging toe zijn want er zit tegenwoordig wat speling op die dingen maar voor de rest ziet de club er nog prima uit en het belangrijkste is dat het er schoon en hygiënisch is.
    Ook de wellness faciliteiten zijn er prima met een sauna, jacuzzi en een zwembad in de tuin.
    Verder heb ik nog een heel gesprek gehad met een dame die ik nog van Bochum ken. Samen hebben we het er over gehad over die geweldige tijd van toen daar in Bochum. Ook vertelde ze mij dat ze het hier in Dortmund wat saai vond want er zaten niet echt sfeer makers onder de dames en ze vertelde me dat als Pauschalclub Bochum weer open zou gaan met dezelfde dames als vroeger zij er geen moment over zou twijfelen om terug te gaan.

    Verder had ik van Nina vernomen dat ze het concept van saunaclub willen gaan introduceren in deze club in Juli.
    Eindconclusie: Toch een redelijke dag gehad en tot mijn spijt heb ik moeten ondervinden dat deze club toch een stuk is achteruit gegaan ten opzichte van vroeger. En ik denk dat het met de introductie van sauna club nog wel een stuk achter uit zal gaan mits ze wat service kanonnen weten te strikken en wat meer optiek in huis halen want kwa faciliteiten is dit een prima club.
    Voorlopig is dat mijn laatste bezoek geweest hier.

  27. Onderstaande 11 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 februari 2017),den fietser ( 7 februari 2017),EdmureD (17 april 2017),frankie10 ( 7 februari 2017),fr_loper (17 april 2017),Mistralwind ( 7 februari 2017),Patjax ( 7 februari 2017),TeddyWolf (11 februari 2017),Wentelt Eefje ( 7 februari 2017),Wijze grijze ( 7 februari 2017),yylover ( 9 februari 2017)

  28. #70
    Geregistreerd
    4 september 2013
    Last Online
    21 maart 2024 @ 17:36
    Berichten
    78
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 3 posts

    Standaard

    Zijn er nog beren die morgen richting Dortmund rijden en nog een plaatsje over hebben?
    Zou graag deze club weer eens bezoeken. Natuurlijk betaal ik dan benzinegeld.

  29. #71
    Geregistreerd
    26 november 2012
    Last Online
    30 oktober 2022 @ 15:05
    Berichten
    60
    Discussies
    3
    Thanks
    171
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    deze club is omgetoverd tot FKK met hele aantrekkelijke prijzen, Die Preise
    Wir können auch gut! Faire Preise für sinnliche Momente mit wunder*schönen Frauen. Eintritt ab 30 €, Spaß ab 20 €. Volle Transparenz.
    https://www.freudenhaus.de/dortmund

  30. #72
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Entree:
    11:00-13:00 : €30
    13:00-21:00 : €40
    21:00-01:00 : €30

    Kamer:
    20? min: €20
    30 min: €30
    60 min: €60

    Openingstijden: ma-zo 11:00-01:00



    Die Preise werden grundsätzlich von den Mädels selbst festgelegt und auch vereinnahmt. Es kann für besondere Services auch Aufpreise geben.

    Damit alles für dich durchschaubar ist, haben wir die Kosten in den Profilen der Girls aufgeführt und du kannst sie auch unkompliziert im Club einsehen.

    Bij de profielen staat vervolgens Service Inclusive dus blijkbaar zijn de zaken die de dames voorheen ook al deden niet bijzonder. Wat ze dan wel met de bovenstaande opmerking bedoelen blijft gissen, wellicht nu dan ook RTC service mogelijk?

  31. #73
    Geregistreerd
    29 juni 2015
    Last Online
    20 mei 2021 @ 22:01
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    27
    Thanked
    65 in 7 posts

    Standaard

    Pauschalclub Dortmund

    Vorige week woensdag 28-06-2017 deze club bezocht om nog een laatste keer een pauschalclub te ervaren voordat de nieuwe wetgeving inging. Met de leuke ervaringen in Bochum in gedachte hoopte ik hier ook een leuke dag te beleven. Vele andere beren dachten waarschijnlijk hetzelfde op deze dag…

    Aankomst

    Navigatie ingesteld richting PC-D en met gierende banden richting Dortmund. Na ruim een uur en drie kwartier kwam ik aan om 11.40. Ik reed de parkeerplaats op en merkte al gauw dat er nog maar 1 parkeerplek over was. Geen goed teken dus..

    Bij binnenkomst verwelkomt door de Theke en ze gaf aan dat een 3 stunde ticket 100 euro was. Aangezien ik een redelijk eindje moest rijden was ik van plan om meteen een 6 stunde ticket te kopen om er een mooi dagje van te maken. De theke adviseerde mij echter om een 3 stunde ticket te kopen om die daarna eventueel nog te verlengen. Dat was ook meteen het beste advies van de dag, want ik was na iets langer dan 2 uur weer vertrokken.

    De sleutel van mijn kluisje, de badslippers en badjas werden aan mij uitgedeeld en ik kreeg even kort toegelicht waar ik alles kon vinden. Als je richting de lockers loopt, zie je ook meteen de barruimte/ living room met de welbekende bankjes waar normaal de dames zitten. Echter was de hele bar gevuld met alleen maar beren. Daarnaast zat op elk bankje een beer. Man man, waar ben ik terecht gekomen..

    Gelukkig kwamen er 2 dames uit de eetruimte lopen en ik had weer wat hoop. In de lockers echter nog 4 beren aanwezig.. achja we zien wel hoe het loopt. Douchefaciliteiten waren prima, handdoeken lagen er verzorgd bij dus dat zit in ieder geval snor.

    Na het douchen de bar betreed en het zag er droevig uit.. Op elk bankje zat een beer, op twee bankjes zat een beer met een dame te wachten op een kamer. Verderop waren er 2 dames aan het roken in de rokersruimte. Op het scherm was te zien dat alle kamers bezet waren en het berenaantal was zo hoog dat mijn lockernummer in ieder geval niet op het scherm paste voor een lange tijd.

    Ik besloot om de boel even te verkennen en trof in de eetruimte een prima buffetje. Buiten lag er een mooi zwembadje en over het algemeen ziet de hele club er gewoon mooi en nieuw uit.

    Sessie 1: Jennifer

    Aan de bar een colaatje besteld en er kwam weer eens een dame binnen na een tijdje. Zij nam plaats op een bankje in mijn gezichtsveld en zat op een korte afstand. Aangezien niemand opstond om daarheen te gaan besloot ik maar om snel de move te maken.
    Ze stelde zich voor als Jennifer en deze donkere dame was zeer vriendelijk, gaf wel aan beetje vermoeid te zijn wat logisch is als je 12 uur per dag in die tent moet werken 6 dagen per week... Na een gesprekje richting de kamer gegaan toen er eindelijk eentje vrij kwam. Op de kamer prima service gekregen en ik ging met tevreden gevoel van de kamer af.

    Lekker gedoucht en even een hapje gegeten. Rustig aangedaan in de hoop dat ik weer op het juiste moment de bar in zou stappen. Niks was minder waar, de bar was nog steeds gevuld met alleen maar beren. Er was een andere beer waarmee ik nog een kort gesprek kon voeren maar voor de rest heerste er sombere sfeer (ondanks de leuke muziek die gedraaid werd) met hongerige beren en dames die geen moment rust kregen.

    Na een tijdje dacht ik bij mezelf, wat doe ik hier nog.. ik had nog een uur op de klok staan en ik dacht of ik wacht nog even geduldig, of ik peer em met gierende banden richting Duisburg om te kijken of ik daar nog iets leuks tegenkom. Het werd dus optie 2.

    Bij de uitgang werd er nog gevraagd naar mijn favoriet. Tjaa.. wat moet ik daar op zeggen. Ik besloot Jennifer maar te noemen omdat ik het haar natuurlijk gun maar het was geen echte wedstrijd..

    Op zich is de club in orde, faciliteiten prima, dames zien er oke uit. Het was gewoon ultra druk en daar had ik gewoon geen zin in...

  32. Onderstaande 10 leden hebben RDT23 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 juli 2017),biged ( 3 juli 2017),frankie10 ( 3 juli 2017),fr_loper ( 3 juli 2017),hallodaarbenikweer ( 3 juli 2017),Kwakje ( 3 juli 2017),Mistralwind ( 3 juli 2017),phoenix ( 3 juli 2017),Sjeufke ( 3 juli 2017),Wijze grijze ( 3 juli 2017)

  33. #74
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Last Online
    8 maart 2024 @ 15:02
    Berichten
    287
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262
    Thanked
    931 in 169 posts

    Standaard

    Zondag 2 juli 2017

    Deze dag, in de late namiddag, een collega naar de luchthaven in Dortmund gebracht. En gezien Freudenhaus zich maar op een paar honderd meter bevindt.
    Er maar een bezoekje gebracht wetende dat een zondagavond niet bepaalt een interessante tijdstip is voor een clubbezoek als je van gezelligheid en van een gevarieerd damesaanbod houd.
    Het was ook een mogelijkheid om te ervaren hoe zich de omschakeling van Pauschalclub naar een saunaclub zou manifesteren.
    Ik heb Pauschelclub Dortmund nooit bezocht wel enkele malen zusterclub in Bochum waar het concept vergelijkbaar was.
    Ben eigenlijk nooit een grote liefhebber geweest van deze vorm van clubbezoek maar de ongeveer tienmaal dat ik er geweest was toch aardig mij er geamuseerd en zeker de speciale events om de twee uur hadden een leuke amusementswaarde.
    Waar Bochum op mij en meer verpauperde indruk naliet ziet Freudenhaus er keuriger uit met voldoende faciliteiten(sauna, zwembad en whirlpool).

    Het was ook een opportuniteit om te ervaren hoe de nieuwe prostitutiewet in de praktijk zich zou manifesteren.

    Inkom bedraagt 40 euro. Budgetvriendelijk zijn wel de Damesprijzen met 30 euro voor een half uur en 60 euro voor een volledig uur.

    Wat zich al op voorhand liet voorspellen bij binnenkomst om 18h00 zeven dames aanwezig en een viertal beren met mij erbij.
    Er heerste natuurlijk weinig sfeer alhoewel ik snel aandacht kreeg van lettiza en madeline. Elk nadeel heb zijn voordeel zou wijlen Cruyff gezegd hebben.

    Het aangeboden eten blijft op Pauschal niveau zoals we dat uit deze periode kennen wat voor mij toch voor verbetering vatbaar is. Zeker als ik dat vergelijk met andere saunaclubs.

    Mijn keuze viel op Bulgaarse Amalia. Wat spijtig genoeg op een teleurstelling uitdraaide en ik mij genoodzaakt voelde de sessie voortijdig te beëindigen(20 minuten).
    Waar ze in begin nog enigszins een beetje enthousiasme etaleerde verwaterde haar attitude na een tijdje in een afwerkmodus en daar wou ik niet in meegaan.

    De zaak rond 21h30 verlaten om nog een tussenstop te plaatsen in Acapulcogold.

    Zal ik er nog eens aanbellen misschien als ik in de buurt ben maar er speciaal naar toe rijden zeker niet.

  34. Onderstaande 11 leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 juli 2017),Bergtester (24 februari 2018),cheasehead (16 juli 2017),Erotiekfan (13 juli 2017),forgetskinnyletsgetfatty (13 juli 2017),frankie10 (13 juli 2017),fr_loper (13 juli 2017),Kwakje (13 juli 2017),rmjhexe (13 juli 2017),Sjeufke (13 juli 2017),Smouse (13 juli 2017)

  35. #75
    Geregistreerd
    4 december 2005
    Last Online
    10 oktober 2020 @ 13:40
    Berichten
    148
    Discussies
    1
    Thanks
    684
    Thanked
    140 in 44 posts

    Standaard

    Deze club heet nu Freudenhaus Dortmund als ik me niet vergis, aantrekkelijke dames op www.freudenhaus.de/dortmund. Is er recent nog iemand geweest die hier wat over kan berichten?

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.

  Living Room 468*60