Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Pfeil Morgenland (Ulm) , Algemeen

    http://www.fkk-morgenland.de

    FKK - Morgenland
    Steinbeisstrasse 22 - 89079 Ulm-Donautal
    Tel.: 0731 - 20 75 690


    Op de site zijn te zien: een mooie bar, een grote whirlpool, een grote sauna en een kino. En een apparte ruimte om te eten.
    Volgens de site zijn er altijd tussen de 8 en 12 vrouwen aanwezig.
    Ze hebben ook een fotoalbum van de aanwezige dames op hun site.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 8 augustus 2006 om 17:04

  2. #2
    Geregistreerd
    28 februari 2008
    Last Online
    26 juli 2011 @ 22:53
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Stoppen hier vandaag op de heen reis naar oostenrijk om te checken of het iets is,zal na terug komst vertellen hoe het was

  3. #3
    Geregistreerd
    28 februari 2008
    Last Online
    26 juli 2011 @ 22:53
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    helaas was iets tussen gekomen dus zijn er niet geweest maar kon nu pas reageren dus ............ morgen naar LR met 4 maten

  4. #4
    Geregistreerd
    12 juli 2017
    Last Online
    19 juni 2022 @ 22:42
    Berichten
    49
    Discussies
    4
    Thanks
    35
    Thanked
    251 in 39 posts

    Standaard

    Ik heb me maar weer eens opgeofferd om deze club is nader te inspecteren.......Iemand moet het doen tenslotte

    Na lovende berichten te hebben gelezen en daar ik toch haast voor de deur strandde is even een kijkje binnen gedaan.
    Ziet er allemaal netjes uit van buiten, bij de entree 29 euro aftikken en daar krijg je 2 handoeken en 2 slippertjes in jouw maat voor terug. Geen rondleiding je wordt heerlijk aan je lot overgelaten.
    Door naar de kleedruimte , netjes alleen geen aparte kluis voor je waardevolle spullen, jammer.
    Dan de douches, ziet er goed uit hangen wel wat hoog waardoor je haast niet kunt voorkomen dat je haar ook nat wordt, maar swa!! Vond later wel een penetrant luchtje stinken daar, niet fijn.
    Door naar de toilletten keurig schoon en een tap voor mondwater heel fijn!!
    Nou vol verwachting klopt ons hart op naar de centrale hal.....want dat is het , in de midden een bar in cirkel vorm met een echte bardame aan de tap (niet naakt) Rondom een soortement van turkse zitjes met vooral heel veel kussens. Verderop een wirlpool maar die mag die naam niet dragen want is maar voor 1 persoon, sauna, nog een douche en nog iets wat als voeten badje moest doorgaan.
    Het is er allemaal wel maar wellness een mager 5je.
    Dan de dames, want daar komen we uiteindelijk voor, die lopen keurig FKK in alle soorten en maten en stuk of 10 a 12 schatte ik zo. Maar verwacht geen foto modellenshow een heel mager 7tje.
    Er waren ook nog wat ijsberen maar allemaal redelijk zwaar bejaard ik schat een stuk of 5, dat vind ik voor een donderdagavond best weinig

    Mijn oog viel al snel op Gina, een mooie blonde deerne uit het roemeense net als de rest van de club........oh nee 2 hongaarse dames wist 1 van de dames mij te vertellen......afijn.
    Al gauw bleek wel dat er aan voorwerk niet wordt gedaan want mevrouw kwam al heel snel met de kamer vraag. Ach de nood was hoog en het was echt naar mijn mening de mooiste van de club dus toe maar. Op naar de kamer, die zagen er allemaal mooi en netjes uit, ieder met een eigen wasbak en best leuk aangekleed. Bed bleek later wel wat minder maar goed je kan niet alles hebben.
    Zodra Gina het bed had gedekt en wij er op plaats namen veranderde Gina in een soort tsunamie, nat en vooral heet!! Tongen was een beetje erg nat, als of je een likbeurt van een duitse herder krijgt. Maar ach ze bedoelde het goed en nadat ik haar maande iets minder nat te tongen ging het al een stuk beter. Het was een vurige dame die met volle overgave zich van haar werk kweet, niks dan lof, een dikke negen. Pommetje werd mondeling bewerkt en dat deed ze verrekte goed. Maar helaas ik stond al een weekje droog dus met al dit geweld was ik binnen 20 minuten helemaal geradbraakt maar met een spetterend hoogte punt.

    Dom als ik ben, hadden we het helemaal niet over prijzen gehad, dus teruglopend naar de lockers vroeg ik naar de prijs.........kijk maar wat je wil geven zei Gina.....tja.
    Dus ik met mijn gemiddelde ruhrprijzen in mijn hoofd heb haar 50 euro gegeven....ik kreeg zelfs nog een kus en een bedankje.
    Daarna mij weer gedoucht en terug op jacht....dacht ik.

    Toch maar eerst is naar de prijzen informeren, want uit ervaring weet ik hoe zuidelijker je komt hoe duurder, raar maar waar.
    Nou , toen bleek dus dat een half uurtje 50 euro kost en plus extra nog is 50........dus ik als snelle rekenaar zeg tegen de dame , dus een uur kost dan 200, ja dus....
    Haha das dan voor het eerst dat ik een dame min of meer afgezet heb......onbewust. Ik denk wacht ff ik ga dat nog is effe facttjekken bij een andere dame.
    Meestal zoek ik dan voor mij de meest onaantrekkelijke dame uit dus in dit geval een redelijk forse dame met gruwelijke hang tieten en een helemaal uit de tijd ingevlochten rasta vlecht.
    Dus ik vraag naar de prijs, kreeg ik hetzelfde antwoord, dus ik zeg nou das best duur............helemaal fout haha ,ik kon ter plekke tot stof wederkeren van madam.
    Ok, ok dus hier valt ook niks te onderhandelen, nou dan wordt het zachtjes tijd deze tent achter mij te laten, want ik ken mezelf als ik los ga dan kijk ik niet op een paar euro.
    Een geluk dus dat het vrouwelijk schoon, toch niet super schoon was en ik al direct de juiste dame eruit gepikt had, mijn kwakkie gelost en mun knippie dicht.

    Dus 80 euro armer en een ervaring rijker en weer een club die ik af kan vinken, op naar de volgende

  5. Onderstaande 11 leden hebben Pompiedoe bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 september 2019),Elmo3108 (27 september 2019),Husky (26 september 2019),Klatergoud (27 september 2019),mechelen (26 september 2019),Musicus (27 september 2019),Pandabeer82 (27 september 2019),pcenter (27 september 2019),pret (27 september 2019),schoolmeester (28 september 2019),Wijze grijze (28 september 2019)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60