Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Vallende lamp schorst vergadering Tweede Kamer

    Op een gebouw kun je maar beter niet bezuinigen. Ik moest trouwens wel lachen om die reactie van het parlementslid, die zich een hoedje schrok. Het is net als met iemand die uitglijdt op straat, ik schiet altijd in de lach. Wat ben ik toch slecht, he!

    http://www.nrc.nl/nieuws/2011/12/15/...-tweede-kamer/

  2. #2
    Geregistreerd
    14 maart 2008
    Last Online
    7 december 2023 @ 14:24
    Berichten
    134
    Discussies
    4
    Thanks
    111
    Thanked
    64 in 33 posts

    Standaard

    Ha ha leuke discussie , wat mij meer opviel was de reactie van de staatssecretaris. Ze brak in huilen uit door de onverwachte gebeurtenis,die mevrouw is zo zenuwachtig en gaat mischien wel teveel op in haar eigen gelijk en wereldje dat wanneer er zoiets gebeurt gelijk alle knoppen doorslaan.Mischien eens tijd voor deze dame om eens stage te lopen bij de echte meiden van de fkk-s,die kunnen wel een stootje hebben.

  3. #3
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Kan je nagaan hoever die politici staan van de normale wereld.Lees.... Zijn niks gewend.

  4. #4
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:01
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DICKH7 Bekijk bericht
    Ha ha leuke discussie , wat mij meer opviel was de reactie van de staatssecretaris. Ze brak in huilen uit door de onverwachte gebeurtenis,die mevrouw is zo zenuwachtig en gaat mischien wel teveel op in haar eigen gelijk en wereldje dat wanneer er zoiets gebeurt gelijk alle knoppen doorslaan.Mischien eens tijd voor deze dame om eens stage te lopen bij de echte meiden van de fkk-s,die kunnen wel een stootje hebben.
    De reactie van Mevrouw Schippers is representatief voor een grote hoeveelheid Nederlandse vrouwen: hooghartig neptoneelspel waarbij ze zich sterk en geëmancipeerd voordoen maar bij de eerste de beste flutsituatie komt de wankele emotionele labiliteit boven water.

  5. #5
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    De reactie van Mevrouw Schippers is representatief voor een grote hoeveelheid Nederlandse vrouwen: hooghartig neptoneelspel waarbij ze zich sterk en geëmancipeerd voordoen maar bij de eerste de beste flutsituatie komt de wankele emotionele labiliteit boven water.
    Goed gesproken,voor mij de uitspraak van de maand,heb zelf dezelfde ervaring met Ned. Vrouwen ,voor mij noooit meer.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.

Diamond 468*60