Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 30

Discussie: Dolfie ergert zich.

  1. #1
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard Dolfie ergert zich.

    Zeg eens beste veelvraat
    Wanneer ga jij nou eens eindelijk een mooie recensie schrijven in plaats van zulke nutteloze berichten????

    Of hou jij liever alles lekker voor jezelf?

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    Zeg eens beste veelvraat
    Wanneer ga jij nou eens eindelijk een mooie recensie schrijven in plaats van zulke nutteloze berichten????

    Of hou jij liever alles lekker voor jezelf?

    Grtz,Dolfie
    Zoek jij eerst eens het woord fatsoen op.....heel misschien reageer ik dan een volgende keer wel serieus op je...tssss
    Zien is niet neuken, maar als je dat al niet begrijpt...
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  3. Onderstaande 2 leden hebben Scoobert bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 9 december 2011),JackD ( 9 december 2011)

  4. #3
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    Zeg eens beste veelvraat
    Wanneer ga jij nou eens eindelijk een mooie recensie schrijven in plaats van zulke nutteloze berichten????

    Of hou jij liever alles lekker voor jezelf?

    Grtz,Dolfie
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    Zoek jij eerst eens het woord fatsoen op.....heel misschien reageer ik dan een volgende keer wel serieus op je...tssss
    Zien is niet neuken, maar als je dat al niet begrijpt...

    Nota aan MOD : Eventueel nieuw topic hierover maken " Ijsberen die nooit schrijven over hun ervaringen maar hier enkel nutteloze berichten plaatsen"

    Mijn beste Scoobert het ging hier niet specifiek over deze dame,ECHTER algemeen
    Jij ergert mij de laatste tijd door hier wat berichtjes te plaatsen waar we volgens mijn bescheidenmening helemaal niets aan hebben.
    Uiteraard kan je hier wat off-topic zaken posten maar jij schrijft totaal niets over jouw ervaringen en daar gaat het hier toch om ; ervaringen delen.
    Wees gerust,je bent niet de enige die in dit bedje ziek is...
    Ik erger mij hieraan en ben benieuwd of anderen daar ook zo over denken;ijsberen die niets schrijven over hun ervaringen.

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  5. Onderstaande 2 leden hebben Dolfie bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (11 december 2011),egon, Dr. Rammler (12 december 2011)

  6. #4
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Scoobert heeft toch meer dan 1000 berichten en het zou me verwonderen als daar geen enkele nuttige posting bij is . Misschien heeft hij wel een reden (dame ?) om op dit moment wat minder over zijn ervaringen te schrijven.
    Als bv Ace2, Dolfie, Picasso1, Badslippers enz....... even wat minder over hun ervaringen zouden posten, is dat geen reden om hen met de vinger te wijzen want deze ijsberen hebben ons in het verleden al een schat aan informatie bezorgd.
    Dus misschien is het beter om Scoobert even wat krediet te geven.

  7. Onderstaande 2 leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (12 december 2011),duivenmelker (14 december 2011)

  8. #5
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Als mij niet bevalt wat een beer niet schrijft dan lees ik gewoon niet wat hij niet schrijft.

  9. Onderstaande 4 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bief2 (14 december 2011),egon, Dr. Rammler (12 december 2011),jacky pakutra (12 december 2011),masseurke (12 december 2011)

  10. #6
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Berichten
    11.107
    Discussies
    224
    Thanks
    13.077
    Thanked
    17.511 in 6.160 posts

    Standaard

    Ha ha, die Dolfie toch. Eerst ergert hij zich aan "De beste recensie van de maand" en verklaart de oorlog aan alle schoften die elkaar de vrijkaartjes toespelen en nu is het weer revolutie tegen de ijsberen die alleen maar poep uit de pen laten stromen. Nou, Dolfie ik kan je melden dat je nog lang niet de bodem van de beerput hebt bereikt. Wat je daar allemaal tegenkomt, je wil het niet weten.

    Een leukere titel zou misschien zijn: "Mens erger je niet!". Ik erger me héél vaak. Een teiltje om te kotsen komt goed van pas als biivoorbeeld een rasartiest als Stevie Wonder voorbij komt komt met een liedje zoals "I Just Called To Say I Love You". Hondestront onder mijn schoen met dubbel profiel is ook heel ergerlijk. Dramatisch na-gesynchroniseerde "Tell-Sell" reclames zijn tenenkrommend. Tel daar bij op Mart Smeets die met zijn bek vol vreten commentaar levert tijdens de "Tour de France" en je zult begrijpen dat het gekissebis tussen de ijsberen kinderspel is.

    Onlangs sprak mij een ijsbeer aan waarom ik mijn verhalen lardeer met Engelse woorden die ik bij voorkeur tussen aanhalingstekens en in "Italic" weergeef en niet gewoon het Nederlands equivalent gebruik. Dat ergerde hem. De reden is simpel. Ik weet namelijk dat dit veel mensen irriteert en dat vind ik dan weer leuk. Trouwens "Verkeerd quoten" is ook zo'n frustratiebom. Je dient EERST te quoten en dan je reactie te geven. Er zijn ook ijsberen die quoten een hele lap tekst en schrijven er dan onder: "Mee eens". Als ik zoiets zie ontplof ik bijna.

    Dat dit forum ook wordt bevolkt door ijsberen die er maar niet in slagen om ook maar één fatsoenlijke zin op papier te krijgen is inherent aan het fenomeen discussiegroep. Laat staan dat ze "On-Topic" kunnen posten. Daar ga ik over het algemeen niet eens verbaal mee in de clinch. Dan dien ik toch liever zo'n irritante rotzak van repliek die verbaal evenwaardig is en een bijdrage aan dit forum levert. En dan liefst daarna samen een keer een pilsje drinken aan de bar van een goeie saunaclub en lachen om zoveel onbenulligheid. Dat deden wij toch ook in "FKK Planet" en kijk eens wat dat heeft opgeleverd. We zitten bijna elkaars reet uit te likken. Eet smakelijk!

  11. Onderstaande 5 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (11 december 2011),Dolfie (11 december 2011),egon, Dr. Rammler (12 december 2011),masseurke (12 december 2011),NikXXX (11 december 2011)

  12. #7
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    Nota aan MOD : Eventueel nieuw topic hierover maken " Ijsberen die nooit schrijven over hun ervaringen maar hier enkel nutteloze berichten plaatsen"

    Mijn beste Scoobert het ging hier niet specifiek over deze dame,ECHTER algemeen
    Jij ergert mij de laatste tijd door hier wat berichtjes te plaatsen waar we volgens mijn bescheidenmening helemaal niets aan hebben.
    Uiteraard kan je hier wat off-topic zaken posten maar jij schrijft totaal niets over jouw ervaringen en daar gaat het hier toch om ; ervaringen delen.
    Wees gerust,je bent niet de enige die in dit bedje ziek is...
    Ik erger mij hieraan en ben benieuwd of anderen daar ook zo over denken;ijsberen die niets schrijven over hun ervaringen.

    Grtz,Dolfie
    Laat nou juist jouw mening niet zoveel boeien naar mij toe.....als ik me daar aan moet gaan ergeren is het einde zoek ! En hierbij laat ik het verder, ben namelijk niet ziek en geniet van de tijd in de club, ook zonder recensies !
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  13. Onderstaande leden hebben Scoobert bedankt voor deze bijdrage:

    tifkad (12 december 2011)

  14. #8
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:39
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    ijsberen die niets schrijven over hun ervaringen.
    Het staat iedereen vrij om wel of niet te schrijven.
    Schrijven om te schrijven voegt naar mijn mening niets toe.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    Jij ergert mij de laatste tijd door hier wat berichtjes te plaatsen waar we volgens mijn bescheiden mening helemaal niets aan hebben.
    Wat mij ook enigszins irriteerd zijn die nutteloze, niets zeggend opmerkingen cq one-liners.
    Hier zouden de mods wat meer "aan mogen doen" in plaats van het vegen in kritische recencies.

  15. #9
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Tel daar bij op Mart Smeets die met zijn bek vol vreten commentaar levert tijdens de "Tour de France" en je zult begrijpen dat het gekissebis tussen de ijsberen kinderspel is.

    Onlangs sprak mij een ijsbeer aan waarom ik mijn verhalen lardeer met Engelse woorden die ik bij voorkeur tussen aanhalingstekens en in "Italic" weergeef en niet gewoon het Nederlands equivalent gebruik.
    Mij ergert het dan weer verschrikkelijk als mensen denken Engels te praten en het dan weer gewoon Frans blijkt te zijn...

    Gegroet en tot woensdag in GT, gewoon weer een lekker potje neuken, DAAR gaat het mij eigenlijk allemaal om!
    Bruine beer

  16. #10
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Het staat iedereen vrij om wel of niet te schrijven.
    Schrijven om te schrijven voegt naar mijn mening niets toe.
    Een hele reeks reacties van het type 'Mee eens' of de zoveelste vleiende recensie van een DVP lijkt mij niet zo zinvol. Ik schrijf daarom alleen als ik iets meen toe te voegen aan een disussie. En dat is niet zo vaak.

    Groeten,

  17. #11
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Een waardevolle bijdrage gaat niet noodzakelijkerwijs over een kamergang,.......

    - briljante adrem-heid en cynisme worden ook gewaardeerd (Picasso)
    - oeverloze bloemlezingen over ambient en sfeerimpressies ook (Seks-en-Funnetje)
    - actuele doorverwijzingen en updates, ook (Knabbel)
    - non-fictie vakantieverhalen ook (de Superbull?)
    - voetbalanalyses en vooral retoriek, ook (Janssen)
    - autorijimpressies, zeer zeker ook (B30)
    - anale verlangens ook, zeer zeker (D'n Douwer)

    Zolang je maar authentiek schrijft en IETS bijdraagt.
    Altijd op zoek naar honing

  18. Onderstaande 6 leden hebben Jünther bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (13 december 2011),Dolfie (13 december 2011),jacky pakutra (13 december 2011),Megaboob (13 december 2011),NikXXX (13 december 2011),Picasso 1 (13 december 2011)

  19. #12
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    Gisteren @ 15:48
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Waar ik me aan erger en waarom ik nu dus al lang GEEN ervaringen meer gepost heb;

    Wordt er gevraagd te schrijven, schrijf ik als niet zo'n groot scribent een hele trilogie bij Babylon bij elkaar in luttele weken,
    Wordt er gewoon overheen gewalst en niemand die opvalt dat juist de vraag van het forum ingewilligd werd.

    Nutteloos dus!
    Dank U!!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  20. #13
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Berichten
    41.797
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.551 in 8.577 posts

    Standaard

    Hoezo : Bericht staat er toch nog steeds https://www.ijsberenforum.com/forum/...295#post231295
    Rustig verder b.....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. #14
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    nieuw draadje: Befbeer ergert zich?
    (L) NCV (L)

  22. #15
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    nieuw draadje: Befbeer ergert zich?
    Komt omdat hij voor straf moest nablijven en zo'n vijfhonderd keer 'Marlen' moest opschrijven

  23. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (13 december 2011)

  24. #16
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:08
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.751
    Discussies
    168
    Thanks
    2.724
    Thanked
    8.044 in 1.581 posts

    Standaard

    Wat Befbeer zegt herken ik wel, als hij een soortgelijk bericht over GT had geschreven had het waarschijnlijk nominaties en thanksen geregend. Eerlijk gezegd trek ik me daar geen bal van aan, ik kom ook vaak in de wat minder bekende clubs verder Duitsland in en schrijf daar over, maar gewoon omdat ik het leuk vind en ook om het zelf later nog eens na te lezen. Bovendien, het forum heeft me een schat aan informatie verschaft, dan beschouw ik het toch een beetje als mijn ijsberenplicht om wat terug te doen. En als de ene of andere fellow-icebear aan hand van deze berichten besluit om een door mij op het forum beschreven club te proberen, nou prima toch.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  25. Onderstaande 3 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (14 december 2011),duivenmelker (14 december 2011),satanic surfer (14 december 2011)

  26. #17
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Snap Befbeer ook wel een beetje maar je schrijft toch voor jezef en niet voor de thanks, alhoewel ze ook wel weer leuk zijn.

    Ja dit forum is een beetje GT single minded, daardoor lijkt het af en toe een sekte, en sektes zijn naar binnen gekeerd.

    Maar daar kunnen die sukkels die denken dat dit de enige klub in Duitsland is ook niks aan doen.
    Hoe dom ze zijn blijkt wel weer als ze zich erger dan haringen in een ton laten persen, in de vijver moeten toiletteren en zich wassen, in de wc moeten neuken of zich al swaffelend in de hoofdruimte aan hun gerief moeten helpen omdat ze er al een uur vast staan, erger dan in de files rond Parijs met 14 juli. In de kino mag je alleen naar binnen als je sandwiched met een dame en een door GT toegewezen buddy, voordeel je deelt de kosten, maar een hoop ruzie over wie onder moet.

    Als hun recensies daarna weer overlopen van de perfekte gfs met fotomodellen die wel niet tongzoenen, laat staan kussen, ja dan weet je toch weer hoe laat het is. Wees dan blij dat je strafregels mocht schrijven over Babylon na een topdate, die ook door veel lezers gelezen worden, thanks of niet.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 14 december 2011 om 09:12

  27. Onderstaande 4 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    De Shyman (14 december 2011),duivenmelker (14 december 2011),Hoofdstuk2 (14 december 2011),noglangnietuitgewandeld (15 december 2011)

  28. #18
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Berichten
    41.797
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.551 in 8.577 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    Nota aan MOD : Eventueel nieuw topic hierover maken " Ijsberen die nooit schrijven over hun ervaringen maar hier enkel nutteloze berichten plaatsen"

    Mijn beste Scoobert het ging hier niet specifiek over deze dame,ECHTER algemeen
    Jij ergert mij de laatste tijd door hier wat berichtjes te plaatsen waar we volgens mijn bescheidenmening helemaal niets aan hebben.
    Uiteraard kan je hier wat off-topic zaken posten maar jij schrijft totaal niets over jouw ervaringen en daar gaat het hier toch om ; ervaringen delen.
    Wees gerust,je bent niet de enige die in dit bedje ziek is...
    Ik erger mij hieraan en ben benieuwd of anderen daar ook zo over denken;ijsberen die niets schrijven over hun ervaringen.

    Grtz,Dolfie

    Beste Dolfie,

    Ik begrijp jouw probleem wel. Jij wilt een trouwe hond aansporen om meer te schrijven over zijn vele bezoekjes want jij zit thuis op een droogje
    De manier waarop je het nu tracht te bereiken werkt volgens mij averechts
    Het is een algemeen verschijnsel dat ijsberen over "hun liefje" niks willen schrijven. Die willen dat graag voor zichzelf behouden. Het is echter zo dat die vrouwen daar de hele week soms zitten en maandag komt Piet, dinsdag Jan en woensdag Klaas, en alleen Boy69 houdt dat allemaal bij
    Wat ik daarmee zeggen wil ? ........

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    Laat nou juist jouw mening niet zoveel boeien naar mij toe.....als ik me daar aan moet gaan ergeren is het einde zoek ! En hierbij laat ik het verder, ben namelijk niet ziek en geniet van de tijd in de club, ook zonder recensies !
    Rustig maar Scoobert. Ik zag je laatst in Living Room en dacht wat een stress. Maar een keer wat anders doen ? Zwemmen en dan pannekoeken eten ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Wat Befbeer zegt herken ik wel, als hij een soortgelijk bericht over GT had geschreven had het waarschijnlijk nominaties en thanksen geregend. Eerlijk gezegd trek ik me daar geen bal van aan, ik kom ook vaak in de wat minder bekende clubs verder Duitsland in en schrijf daar over, maar gewoon omdat ik het leuk vind en ook om het zelf later nog eens na te lezen. Bovendien, het forum heeft me een schat aan informatie verschaft, dan beschouw ik het toch een beetje als mijn ijsberenplicht om wat terug te doen. En als de ene of andere fellow-icebear aan hand van deze berichten besluit om een door mij op het forum beschreven club te proberen, nou prima toch.
    Dat herken ik ook wel. Vooral in de topic bij phg. Hele mooie berichten van Willi69 ondergepoept ..... ( en wee je gebeente dat je een bericht verplaatst)




    PS Kan ik het nog redden met vrijkaarten
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  29. #19
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:39
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    en alleen Boy69 houdt dat allemaal bij
    4e woordje is verkeerd.....
    Wat ik daarmee zeggen wil ?.....

  30. #20
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Berichten
    41.797
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.551 in 8.577 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    4e woordje is verkeerd.....
    Wat ik daarmee zeggen wil ?.....
    Inderdaad dat klopt ook niet.
    Jij zou het bij kunnen houden. Maar zelfs jij hebt daar de tijd niet voor en moet ook wel eens pannekoeken eten
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  31. #21
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:39
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Inderdaad dat klopt ook niet.
    Jij zou het bij kunnen houden
    Je conclusie klopt niet..... en toch ook weer wel
    Wat ik daarmee zeggen wil ?....

  32. #22
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Berichten
    41.797
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.551 in 8.577 posts

    Standaard

    Dat jij ook wel eens pannekoeken wilt eten

    En dat het jou geen gehaktbal interesseert wie er nu weer verliefd is en hoeveel pannekoeken anderen hebben gegeten

    Als jij maar aan je hoeveelheid pannekoeken komt
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  33. #23
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:39
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Nee, fout
    Wat anderen in de club doen, interesseert me inderdaad niets, maar dat bedoel ik niet

    Laten we het er maar eens over hebben als je weer "bij mij thuis" bent.

  34. #24
    Geregistreerd
    12 november 2010
    Last Online
    30 maart 2018 @ 21:40
    Locatie
    Chuckytown
    Berichten
    311
    Discussies
    15
    Thanks
    817
    Thanked
    276 in 80 posts

    Standaard

    Beste BefBeer...

    Excuus voor het niet even een dankje aan te klikken voor je lofuiting op Marlen.
    Ik had uiteraard je bericht gelezen en waardeer het.
    Natuurlijk, bevooroordeeld omdat ikzelf een toptijd met Marlen heb mogen beleven.
    Ik persoonlijk ben het dus met je eens dat Marlen (helaas maar een bewuste keuze van de dame zelf, niet met foto op de site van Babylon...) een topper is, misschien wel de beste en mooiste DvP waar ik mee gekamerd heb dit afgelopen jaar, nee, de afgelopen jaren....
    Ze staat in ieder geval in mijn persoonlijke top... en Babylon als club, in mijn top 3 (als ik alles op een hoop gooi, SC's/FKK's, Pauschalls en PT's).
    Marlen is namelijk niet de enige topper die er bij Babylon rondloopt.
    Mischien moet ik aan het einde van het jaar daar maar eens een berichtje aan wagen, niet dat het iemand interesseert...of toch wel...?

    DUS:
    Je bericht was en is niet nutteloos, leest misschien een beetje moeilijk door de herhalingen van de naam van de dame in kwestie...
    Maar dus nogmaals, dank er voor.
    En ja, critici, Chucky99 heeft na zijn eerste en enige bezoek aan Babylon deze mooie saunaclub
    niet nogmaals bezocht en hij schaamt zich diep... Maar alles heeft een reden...

    Groet aan allen en aan die Beftekkel :wink: van een BefBeer in het bijzonder!

    Chucky99.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BefBeer Bekijk bericht
    Waar ik me aan erger en waarom ik nu dus al lang GEEN ervaringen meer gepost heb;

    Wordt er gevraagd te schrijven, schrijf ik als niet zo'n groot scribent een hele trilogie bij Babylon bij elkaar in luttele weken,
    Wordt er gewoon overheen gewalst en niemand die opvalt dat juist de vraag van het forum ingewilligd werd.

    Nutteloos dus!
    Dank U!!

    BefBeer
    I'm a reborn Polarbear....

  35. Onderstaande 2 leden hebben Hoofdstuk2 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (14 december 2011),duivenmelker (14 december 2011)

  36. #25
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 12:38
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Ieder internet forum heeft te maken met het fenomeen van leden, zeer actieve schrijvende leden, wat minder schrijvende leden, bijna niet schrijvende leden en alleen lezende leden. Met nog wat gradaties daartussen in, vul maar aan!

    - Of leden wel of niet over hun ervaringen schrijven bepalen ze zelf. Om welke reden dan ook. Er zijn leden die gewoon niet van die schrijvers zijn en daar weinig zin in hebben, soms wil men ook om bepaalde redenen niet over een club of dames bezoek schrijven, soms is men wat schrijfmoe geworden na al die jaren.
    - Tegelijk kunnen we constateren dat we er recent veel nieuwe en enthousiaste leden bij zijn gekomen.
    - Bottom-line bestaat dit forum natuurlijk dankzij de leden die hier wat bijdragen en schrijven in clubs en dames topics cq. voor wat sfeer en ontspanning zorgen in wat niet club en dames gerelateerde topics (zie bv. lijstje van J).
    - De kritiek van Dolfie richting een bepaald en zeer gewaardeerd lid Scooby vind ik wat overdreven, zeker de bewoordingen die worden gebruikt. Scooby is een van de mede bepalende leden geweest dankzij wie dit forum geworden is wat het nu is en heeft veel aan het forum bijgedragen.

    Het berichtje van BefBeer kon ik eerst niet plaatsen maar nu wel. Het gaat dus om het weggeven van dankjes! Toen we bij de nieuwe release besloten dat je ook dankjes kon geven hoopte ik niet dat we hier discussies daarover zouden krijgen zoals je dat op Duitse Fora wel eens ziet.
    Zoals nlnu en BP ook al opmerkten zegt het aantal dankjes niets over de kwaliteit van de recensie maar vaak meer over welke club je hebt bezocht en/of wie je vriendjes hier zijn . GT fans en PHG fans nomineren vaak bijdragen in die topics, das niet zo vreemd ook maar nogmaals men moet het aantal niet aan kwaliteit of impact relateren!

    Dus BefBeer, trek het je niet aan. Geniet van het bezoeken van Babylon en andere clubs en het schrijven van recensies hier over en weet dat deze gewaardeerd worden en op prijs worden gesteld!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.

  Freude 468*60