Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Discussies
    90
    Thanks
    0

Pfeil La Folie (Berlijn) , Algemeen

http://www.la-folie.de

Naast Artemis heb je in Berlijn nog La Folie.

Öffnungszeiten:
    Montag bis Samstag
    ab 18.oo Uhr
    Kaiser-Friedrich-Strasse 63
    10627 Berlin
    Telefon 030 / 327 59 69

14 Euro Eintritt

Alkoholfreie Getränke
    0,2l = 3 euro
    Bier
    0,33l = 3 euro
    Longdrink
    5 euro
    En dan is er nog een hele champagnekaart

Ik denk dat dit meer een mix is van een nachtclub en het fkk-concept.

Last Online
    Gisteren @ 23:20
    Discussies
    4628
    Thanks
    46

Standaard

Nachtclub idee met hogere prijzen.

Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Discussies
    90
    Thanks
    0

Standaard

Maar de dames lopen wel naakt rond !

Last Online
    29 december 2019 @ 19:17
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

iemand enig idee wat de prijzen van de dames hier zijn?

Last Online
    16 december 2022 @ 20:10
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard prijzen La folie

entree 14 euro
    drankjes 3 euro
    picolo 17 euro
    half uur op de kamer 70 euro

Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Discussies
    28
    Thanks
    0

Standaard dag 2

And now something completely different

Na de massa van het Artemis moesten wij wat anders proberen. Persoonlijke aandacht.

Groot gedeelte van de dag doorgebracht in het Technik museum voor de broodnodige Kultur en om thuis toch wat te vertellen te hebben.
    Daarna op zoek naar een massagesalon om de toch wat pijnlijke voeten te laten verzorgen. Was geen succes, wel gelachen.

Zur roten Krabbe, 1 dame aanwezig met afspraak over 1 kwartier. Daarna schluss. Rusland massagen idem. 1 dame, want de overigen werkten in het weekend niet. 3e adres bleek inmiddels verhuisd.

Strassenstrich rond de Kurfurstenstrasse. Redelijk fraaie dames, veel pooiers / economisch geinteresseerden in de omgeving . Prijzen 40 tot 80 euro voor een half uur. 10 euro voor een kamer. Doorsnee 50. Absoluut niet mijn ding, maar moet gezegd, niet de absolute triestheid zoals wij in NL gewend zijn.

Taxi naar het La-folie. 02.00 uur aankomst. Stel je van de club niet al te veel voor. Binnenkomst in het halletje waarna via een luikje aan de bar je een sleutel en 1 :D handdoek krijgt (meeste mannen liepen naakt rond, mij werd verteld dat dit vroeger verplicht was. Geen idee of het waar is.) Omkleden in een aan het halletje grenzende kleine ruimte en dan via de bar naar de douche.

Club bestaat uit een voor de beschikbare ruimte veel te grote bar en kamers achterin en de kelder.
    Entree is 15 euro waarvoor je het 1e drankje gratis krijgt. Redelijk normale kroegprijzen voor fris en bier. Aantal aanwezige dames 7 stuks. Normaal 15 (schijnbaar hebben wij altijd pech)
    Geen sauna o.i.d..
    Dames over het algemeen topless, enkeling naakt. Uiterlijke schoonheid duidelijk minder dan in Artemis en veel minder professioneel. 2 werkten alleen als ze zin hebben op zaterdag.

Sfeer: prima! Zeer gemoedelijk en rustig. Ter illustratie: 1 van de klanten lag op de matras achter de bar te pitten en iedereen vond dat prima.

Dames komen gemoedelijk naast je zitten, zeuren niet om een ladydrink en het wekt oprechte verbazing indien je na 30 minuten voorstelt om te gaan . Dat zijn record tijden.

Vooraf even informeren naar het service van de dame. Er is geen clubstandaard. Zoenen en PZC is zeker niet vanzelfsprekend. Voor PZC wordt een pittige toeslag van 37,50 genomen. E.e.a. wordt voor de sessie op je bij de bar beheerde rekening genoteerd.
    Soarer had gezien de prijsstelling aanvankelijk gekozen voor PMC maar gezien de prestaties van de dame van zijn keuze al snel besloten tot uitbreiding van de dienstverlening. Is geen probleem en mijn Tsjechische Sandra gaf ook aan dat de meeste van de klanten eerst op kamer de kat uit de boom kijken. Moest na afloop van de sessie wel mee naar de bar om haar melding te bevestigen. Prima geregeld .

Onze indruk: relatief hoog serviceniveau. 4 uit 4 is een prima score . Deze kwaliteit dames maar dan werkzaam in het Artemis en we willen in Berlijn wonen.
    Het is de menselijkheid die La-folie maakt tot wat het is. Niet de investering in de inrichting.
    Voor een langer verblijf is het Folie natuurlijk totaal ongeschikt. Als ik weer es in Berlijn ben zal ik de club zeker weer bezoeken.

Last Online
    29 augustus 2023 @ 13:58
    Discussies
    7
    Thanks
    14

Standaard

Afgelopen week ook La Folie bezocht. Ik was er al paar jaar geleden geweest en tot mijn genoegen was er nauwelijks iets veranderd. Er liepen 8 vrouwen naakt of halfnaakt rond, variërend van fantastische schoonheden tot meer dan acceptabel en de sfeer was net zo relaxed als ik me kon herinneren.
    Eerst even de kat uit de boom gekeken met een drankje op een bank. Ik zat naast een podiumpje en ik had mazzel, want even later werden wij getracteerd op een zinderende paaldansact. Op nog geen twee meter afstand ontdeed een waanzinnig mooie vrouw zich tergend langzaam van al haar kledingstukken. Brrrrrrr!
    Na met een paar dames gesproken te hebben (ze kwamen steeds naast me zitten om een praatje te maken en te peilen of in was voor een vervolg), mijn keuze laten vallen op ene Sandra. Leuke blondine met wie je een gesprek kon voeren. Ik heb haar meteen maar een drankje aangeboden en ze koos voor een picolootje. Nu ja, dat had ik wel verwacht. Na een halfuurtje voorgesteld de kamer op te gaan en daar een heerlijke sessie beleefd. Het hoogtepunt (letterlijk en figuurlijk) kwam toen Sandra kreunend vroeg of ik over haar kutje klaar wilde komen. Mwah, wat denk je? Op zo'n aanbod ga ik graag in!
    Na afloop nog een tijdje met haar gekletst. Heerlijke avond gehad. Bij het afrekenen was ik €120 kwijt. Her moet wel bij gemeld worden dat ik alleen een paar mineraalwatertjes heb gedronken ivm overvloedige alcoholinname eerder op de avond. Maar dan nog....

Last Online
    30 augustus 2024 @ 16:09
    Discussies
    13
    Thanks
    49

Standaard

In deze club is mijn FKK carriere begonnen. Gewoon een cafe met blote meiden. Alles kan, ook aan de bar. De mooiste ervaring had ik hier met een "burgermeisje", ze was een vriendin van een werkzaam meisje en was meegekomen omdat het zo druk was. Ze wist niet eens hoe het ging met sleutel, handdoek en tijd.... en ze was enorm geil. Die avond heb ik het 5 keer gedaan, ik was ongeveer 300 euro kwijt en stomdronken aan het eind..... Echt een geweldige club.
    beursplein seks

Last Online
    Discussies
    13
    Thanks
    49

Standaard

Grappig, jaren kom ik er niet, ik post op 20 oktober een "jeugherinnering" en een week later zit ik er toevallig weer....
    Eerst de prijzen: biertje E 4.95, wijn: E 7, piccolo E 19; toegang circa E 10; halfuur E 70 (soms TZ extra +10).
    Compleet relaxte atmosfeer. Wel B/C garnituur. Eerst Julia (Roe), zat overal aan, toch geen zin in; toen bulgaarse, zat overal aan, piccolo gegeven maar geen zin in kamer; vervolgens Pamela (Roe, Dcup) zat ook overal aan, piccolo gegeven en later naar de kamer, beffen, ze wou graag klaarkomen maar lukte net niet, goede sex. Later Cassandra (Roe, mooi figuur) naar kamer, zeer lekkere sex. Julia zat nog beetje te zeuren verder alles prima, ook de thekefrau (Inez).
    beursplein seks

Last Online
    Discussies
    13
    Thanks
    49

Standaard

Blijkbaar ben ik de enige die hier komt en schrijft. :p Was er gisteren weer eens, prijzen iets verhoogd (half uur nu E 75), sfeer nog steeds bijzonder goed. Ik ben ook wel benieuwd naar anderen die hier komen, geweest zijn? Er waren ongeveer 15 meiden, de looks nu beter dan vorig jaar (vorig jaar tegenvaller met B/C nu A/B). Dit blijft een zeer ontspannen tent, nog steeds dezelfde thekefrau. Je ziet maar weer, dit wordt als een business gerund op een zeer plezierige manier en ik vind de zaak over de jaren heen super. Paar piccolootjes, paar rode wijn, twee keer lekkere sex leverde een rekening op van totaal E 270. Niet goedkoop, wel lekker.
    beursplein seks

Last Online
    2 juni 2014 @ 21:03
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ik zie dat er weinig liefhebbers van deze club zijn. Onterecht. Het is mijn favoriete club van Berlijn. Het is veel relaxter dan Artemis. Hier kun je uren met een meisje (of twee) zitten babbelen en elkaar opvrijen voor een paar piccolo. Als het klikt zijn ze niet zo opdringerig en willen ze niet elke tien minuten een nieuwe piccolo. Een beetje talenkennis kan geen kwaad, niet alle meisjes spreken vloeiend Duits, maar als je alleen Duits en/of Engels spreekt zijn er altijd wel genoeg meiden te vinden. De meiden lopen helemaal naakt of bijna helemaal naakt. Er zijn meestal zo'n 10 tot 15 meiden aanwezig. Er zijn altijd wel een paar erg mooie bij. Je kunt sexen in de kamers maar ook onder douche of gewoon in de barruimte. Dat laatste gebeur niet zo veel, maar ik heb dat een paar gedaan als het rustiger was. De samenstelling van de meiden wisselt vrij snel, dus ik noem geen namen. Ben binnenkort weer in Berlijn dan zal ik schrijven hoe het was.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten