Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 30 van 30

Discussie: Dolfie ergert zich.

  1. #26
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Ik heb totaal geen enkele intentie gehad naar bedankjes te vissen zelfs.
    Ook ben ik niet boos over wissen omdat het niet gewist is.

    Alleen over een bericht van 1 van de hoge piefen van dit forum die oproepen tot schrijven juist als je dat dus net doet.
    Ik kan het niet snel terug vinden en heb geen tijd om verder te zoeken.

    Geen bedankjes nodig; hoop alleen op meer logica op 'het forum'.

    Fijne dagen in clubs of met de feesten a.s.


    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  2. #27
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BefBeer Bekijk bericht

    Alleen over een bericht van 1 van de hoge piefen van dit forum die oproepen tot schrijven juist als je dat dus net doet.
    Ik kan het niet snel terug vinden en heb geen tijd om verder te zoeken.

    Geen bedankjes nodig; hoop alleen op meer logica op 'het forum'.

    BefBeer
    We doen ons best BefBeer! Alleen dacht ik je opmerking te begrijpen maar nu begrijp ik het dus niet meer ... .

    Nog even gechekt, geen enkel bericht van jouw is weggehaald of is iets in aangepast. Nou ja 1 maal zag ik in Juli is in een bericht 1 zinnetje weggehaald door W2 omdat hij en ik ook dat als niet relevante prive info m.b.t een Dame zagen en dat zag jij anders. Dat kan, maar geen idee of je dat bedoelt.
    Ik kan dat ook niet relateren aan meer logica op het forum.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #28
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ha ha, die Dolfie toch. Eerst ergert hij zich aan "De beste recensie van de maand" en verklaart de oorlog aan alle schoften die elkaar de vrijkaartjes toespelen en nu is het weer revolutie tegen de ijsberen die alleen maar poep uit de pen laten stromen. Nou, Dolfie ik kan je melden dat je nog lang niet de bodem van de beerput hebt bereikt. Wat je daar allemaal tegenkomt, je wil het niet weten.

    Een leukere titel zou misschien zijn: "Mens erger je niet!". Ik erger me héél vaak. Een teiltje om te kotsen komt goed van pas als biivoorbeeld een rasartiest als Stevie Wonder voorbij komt komt met een liedje zoals "I Just Called To Say I Love You". Hondestront onder mijn schoen met dubbel profiel is ook heel ergerlijk. Dramatisch na-gesynchroniseerde "Tell-Sell" reclames zijn tenenkrommend. Tel daar bij op Mart Smeets die met zijn bek vol vreten commentaar levert tijdens de "Tour de France" en je zult begrijpen dat het gekissebis tussen de ijsberen kinderspel is.

    Onlangs sprak mij een ijsbeer aan waarom ik mijn verhalen lardeer met Engelse woorden die ik bij voorkeur tussen aanhalingstekens en in "Italic" weergeef en niet gewoon het Nederlands equivalent gebruik. Dat ergerde hem. De reden is simpel. Ik weet namelijk dat dit veel mensen irriteert en dat vind ik dan weer leuk. Trouwens "Verkeerd quoten" is ook zo'n frustratiebom. Je dient EERST te quoten en dan je reactie te geven. Er zijn ook ijsberen die quoten een hele lap tekst en schrijven er dan onder: "Mee eens". Als ik zoiets zie ontplof ik bijna.

    Dat dit forum ook wordt bevolkt door ijsberen die er maar niet in slagen om ook maar één fatsoenlijke zin op papier te krijgen is inherent aan het fenomeen discussiegroep. Laat staan dat ze "On-Topic" kunnen posten. Daar ga ik over het algemeen niet eens verbaal mee in de clinch. Dan dien ik toch liever zo'n irritante rotzak van repliek die verbaal evenwaardig is en een bijdrage aan dit forum levert. En dan liefst daarna samen een keer een pilsje drinken aan de bar van een goeie saunaclub en lachen om zoveel onbenulligheid. Dat deden wij toch ook in "FKK Planet" en kijk eens wat dat heeft opgeleverd. We zitten bijna elkaars reet uit te likken. Eet smakelijk!
    MEE EENS !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    ...Het is een algemeen verschijnsel dat ijsberen over "hun liefje" niks willen schrijven. Die willen dat graag voor zichzelf behouden. ...

    PS Kan ik het nog redden met vrijkaarten
    Ik doe nie anders !!!
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-Thais-Chinees

    en... ja, met vrijkaarten valt alles te redden

  4. #29
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Het is een algemeen verschijnsel dat ijsberen over "hun liefje" niks willen schrijven.
    Hoewel, af en toe krijgen we de groenten van een wandelaar.

  5. #30
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BefBeer Bekijk bericht
    ...hoop alleen op meer logica op 'het forum'.
    En meer verdraagzaamheid. :smile:

    Groeten,

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41.

FKK Artemis 468*60