Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21
  1. #1
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Pfeil Dames en hoe en of ze Steuer betalen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Bovendien staan de meisjes ook ingeschreven bij GT omdat er voor hen belasting wordt afgedragen en sowieso voor de identificatie. Maar ze staan ingeschreven onder hun echte naam.( dat hopen ze bij GT, als ze een vals paspoort hebben niet dus).
    Dit is dus de grootste onzin die ik al op het forum heb gelezen . Geen enkele dame is "ingeschreven" bij GT, ze werken allen op zelfstandige basis. Ze kunnen een bepaald bedrag, denk dat het iets is van 15 euro, betalen om te voldoen aan de belastingplicht. Geen enkele dame doet dit echter. Sommigen zijn wel in orde met de belastingen en betalen een forfaitair bedrag per jaar aan de belastingsdiensten. Geen enkele van de dames die ik ken, betaalt ook maar 1 cent aan de belastingen.

  2. #2
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Dit is dus de grootste onzin die ik al op het forum heb gelezen . Geen enkele dame is "ingeschreven" bij GT, ze werken allen op zelfstandige basis. Ze kunnen een bepaald bedrag, denk dat het iets is van 15 euro, betalen om te voldoen aan de belastingplicht. Geen enkele dame doet dit echter. Sommigen zijn wel in orde met de belastingen en betalen een forfaitair bedrag per jaar aan de belastingsdiensten. Geen enkele van de dames die ik ken, betaalt ook maar 1 cent aan de belastingen.
    Ben ik helaas niet met je eens. De meeste meisjes betalen hun 50 euro entree (was 45), waarvan GT 15 euro belasting afdraagt. Dat doen de meiden graag, omdat ze dan gevrijwaard zijn van ellende bij politieinvallen e.d. Daarbij wordt gecontroleerd of ze legaal in Duitsland zijn en de Duitse belastingdienst stuurt ook een paar mannetjes mee om te checken of ze hun belasting betalen. Ze zijn niet verplcht die 15 euro te betalen, maar dan moeten ze zelf hun belastingaangifte regelen en kunnen bewijzen dat ze betalen. Dat is een hoop gedoe waar de meeste meiden geen zin in hebben en 15 euro per dag is bepaald niet teveel, lijkt me. Natuurlijk zijn er meisjes bij die niets betalen en het risico lopen bij een controle flink nat te gaan. GT waarschuwt de meisjes daar ook voor en heeft zelf ook liever dat er zo min mogelijk onregelmatigheden naar boven komen tijdens zo'n controle. Hoe meer meisjes ze eruit zouden pikken die niets betalen, hoe vervelender het voor GT is. Ze kunnen dan vaker controles verwachten wat voor de beren verdomd vervelend is en ze krijgen bij die overheidsdiensten ook nog eens een slechte naam. Ik heb zelf al een keer of 4 controle meegemaakt en het kan uren duren voordat je weer iets kunt gaan doen. De tent is ook al een keer gesloten geweest voor de rest van de dag. Maar als ik zo'n meisje was zou de keus ook niet moeilijk zijn. Eigenlijk zou GT het verplicht moeten stellen om de meisjes tegen zichzelf te beschermen, maar misschien kan dat wettelijk niet.

  3. #3
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Eigenlijk zou GT het verplicht moeten stellen om de meisjes tegen zichzelf te beschermen, maar misschien kan dat wettelijk niet.
    Dat zal wel een dun draadje zijn, als je teveel verplicht stelt als saunaklub, zal een rechter/belastingdienst sneller aannemen dat er een arbeidsrelatie was, i.p.v. dat de dame zelfstandig en voor eigen rekening werkte.
    En dan gaat GT nat met navorderingen aan werknemers premies en andere werknemer gerelateerde afdrachten.

  4. #4
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Dat zal wel een dun draadje zijn, als je teveel verplicht stelt als saunaklub, zal een rechter/belastingdienst sneller aannemen dat er een arbeidsrelatie was, i.p.v. dat de dame zelfstandig en voor eigen rekening werkte.
    En dan gaat GT nat met navorderingen aan werknemers premies en andere werknemer gerelateerde afdrachten.
    Naar buiten toe zijn ze vanzelfsprekend vrij en zelfstandig want anders is het einde oefening. Buiten ons zicht is er echter wel sprake van regels, verplichtingen..........en hier en daar externe dwang :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Dat zal wel een dun draadje zijn, als je teveel verplicht stelt als saunaklub, zal een rechter/belastingdienst sneller aannemen dat er een arbeidsrelatie was, i.p.v. dat de dame zelfstandig en voor eigen rekening werkte.
    Exact! Daarom staat ook dit op de web-site:
    Die weiblichen Gäste sind ebenso selb-ständige Unternehmer wie die jeweils tätigen Masseure und bieten ihre Leistungen völlig eigenständig und auf eigene Rechnung an.

    Die Zahlung der von den weiblichen Gästen in Anspruch genommenen Leistungen erfolgt ausschließlich an die jeweilige Dame ihrer Wahl.
    Die weiblichen Gäste haben sich untereinander auf bestimmte Preise für einzelne Leistungen verständigt. Die Einzelheiten teilen Ihnen die weiblichen Gäste gerne mit.
    http://www.goldentime.de/damen.htm
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #6
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Ben ik helaas niet met je eens. De meeste meisjes betalen hun 50 euro entree (was 45), waarvan GT 15 euro belasting afdraagt. Dat doen de meiden graag, omdat ze dan gevrijwaard zijn van ellende bij politieinvallen e.d.
    Hier wil ik nog even iets aan toevoegen. De vrouwen zonder "steuernummer" betalen 50 EUR entree in GT, hierin zit 15 EUR belasting. De vrouwen met "steuernummer" betalen 35 EUR entree. Althans, dit heb ik me laten vertellen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Geen enkele van de dames die ik ken, betaalt ook maar 1 cent aan de belastingen.
    Voorts ben ik het met ilovethaigirls eens dat mij ook geen enkele dames bekend zijn die inkomstenbelasting betalen. Ik moet de eerste dame nog tegenkomen die jaarlijks een jaaropgaaf invult. Het is een cash-only business en er wordt nergens iets opgeschreven. Er is geen loonadministratie en je krijgt als klant ook geen factuur, dus met andere woorden het is vrij eenvoudig geen belasting te betalen en de pakkans is heel klein.

    Nogmaals ik zou geen oog dicht doen, ik betaal al mijn belastingen keurig, want ik heb geen zin in hoge belastingboetes, maar blijkbaar nemen deze dames gewoon het risico. De Roemeense vrouwen komen een paar weken in GT werken en rijden dan weer naar huis met het geld opgevouwen in een pakje sigaretten.

  7. #7
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Hier wil ik nog even iets aan toevoegen. De vrouwen zonder "steuernummer" betalen 50 EUR entree in GT, hierin zit 15 EUR belasting. De vrouwen met "steuernummer" betalen 35 EUR entree. Althans, dit heb ik me laten vertellen.



    Voorts ben ik het met ilovethaigirls eens dat mij ook geen enkele dames bekend zijn die inkomstenbelasting betalen. Ik moet de eerste dame nog tegenkomen die jaarlijks een jaaropgaaf invult. Het is een cash-only business en er wordt nergens iets opgeschreven. Er is geen loonadministratie en je krijgt als klant ook geen factuur, dus met andere woorden het is vrij eenvoudig geen belasting te betalen en de pakkans is heel klein.

    Nogmaals ik zou geen oog dicht doen, ik betaal al mijn belastingen keurig, want ik heb geen zin in hoge belastingboetes, maar blijkbaar nemen deze dames gewoon het risico. De Roemeense vrouwen komen een paar weken in GT werken en rijden dan weer naar huis met het geld opgevouwen in een pakje sigaretten.
    Bij een inval in het verleden die in GT plaats vond lag ik op de kamer met een meisje. Ik pannenkoekte al een uur of 4 met haar en ineens werd daar op de deur geklopt, hard geklopt. De dame stapte geirriteerd op de deur af en schrok zich een hoedje (ik niet minder) toen er ineens 2 heerschappen de kamer binnen wandelde. De dame werd ondervraagd en ze vertelde wekelijks 2 a 3 dagen te werken (in werkelijkheid waren het er 6) waarbij ze dagelijks 2 a 3 uur op de kamer door bracht (in werkelijkheid was ze nauwelijks in de barruimte te vinden). De agenten keken ineens naar mij (die wekelijks zo'n 8 uur met het meisje op de kamer vertoefde) en ik knikte instemmend. "I will pay her for 2 hours" zei ik lachend.

    Na het vertrek van de agenten vertelde ik de dame het principe van belasting betalen. Volgens mij haakte ze al bij de eerste zin af en halverwege onderbrak ze mij met de legendarische woorden: "Are they crazy. I do not work for government"

  8. #8
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Gelijk heeft ze en vooral voor vrouwen die zich liggend staande moeten houden....:D

  9. #9
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Het zal inderdaad wel zo zijn dat de meeste meisjes via hun entreegeld 15 euro doneren aan de balasting en dat we ervan uit kunnen gaan dat degenen die dat niet doen niets betalen en het risico nemen. Of er zouden erbij moeten zitten die een heel klein bedragje aan inkomsten opgeven via een jaaropgave en dan lager uitkomen dan dat ze elke dag 15 euro betalen. Ik zou me ook kunnen voorstellen dat de Thaise vriendinnen van ILT en de Latinavriendinnen van Ace2 het wat minder nauw zullen nemen met de regels. Maar als jullie werkelijk denken dat alle vrouwen in GT geen cent belasting betalen, dan had het pand allang te koop gestaan. Want in mijn ogen is de Duitse overheid behoorlijk tolerant t.o.v. de saunaclubs, maar ze zijn natuurlijk niet gek.

  10. #10
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.109
    Thanked
    2.610 in 929 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Voorts ben ik het met ilovethaigirls eens dat mij ook geen enkele dames bekend zijn die inkomstenbelasting betalen.
    Ik ken er wel twee die Inkomensbelastingen betalen, waarvan er 1 in GT werkzaam is. Ik moet er wel bij zeggen dat beide dames geen partner hebben en om iets concreets met hun geld te kunnen doen (huis/dure auto kopen) ze wel belastingaangifte moeten doen. Anders kun je geen auto van 30k of meer en een huis aan de fiscus verantwoorden. Ik denk wel dat deze dames een uitzondering op de regel zijn.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  11. #11
    marcuswally Gast

    Standaard

    geen slapende honden wakker maken

  12. #12
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.IJsbeer Bekijk bericht
    Ik kan me herinneren dat Marina van GT een paar jaar geleden hetzelfde aan de fiets had. Een paar ton moest ze betalen
    € 621.731,-

    Lees: punten 3, 15, 16, 17

    Wie zich verder wil bekwamen als meester in de rechten zou ook nog dit bericht kunnen doorploegen.
    http://blog.steuer.org/zurechnung-vo...ordellbetrieb/

    Mijn Duits is redelijk doch die ambtelijke taal kan ik niet helemaal doorgronden. Volgens mij gaat het erom dat een dame € 25 euro belasting per dag dient te betalen als zij prostitutiewerkzaamheden verricht. (Der Staat gestattet es Frauen private Prostitution zu betreiben, wenn diese €25 Steuern pro Arbeitstag zahlen.) Waarschijnlijk is door het management van de clubs in kwestie wél € 50 entree geïnd maar niet consequent die € 25 euro belasting afgedragen.

  13. #13
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Afgelopen week had saunaclub "LR" bezoek van het "Finanzamt" zo vernam ik van een paar dames. Veel dames mochten voor de rest van de dag vrij nemen. Wat ik er uit begreep werd o.a. gekeken of bepaalde gegevens m.b.t. de dames bij het "Finanzamt" bekend en in orde zijn. Mocht dat niet zo zijn zou de club dat verder voor de dames in orde maken.

  14. #14
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    duitseland heeft inderdaad een mooi systeem om belasting van de dvps te innen gewoon bij de intree in of de huir van de peeskamer is een goed voorbeeld voor nl

  15. #15
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    duitseland heeft inderdaad een mooi systeem om belasting van de dvps te innen gewoon bij de intree in of de huir van de peeskamer is een goed voorbeeld voor nl
    Misschien is dat wel "had" want de Duitse fiskus ruikt blijkbaar geld en de markt is in beweging. Voor wie het verder interesseert hier nog wat "Quotes" die ik zo links en rechts bij elkaar gegraaid heb. (Was ik nou maar belastingdeskundige geworden dan had ik tegelijk een riante klantenkring en altijd gratis neuken)!

    http://www.phoenix-beratung.de/uploa...Steuerinfo.pdf
    http://de.wikipedia.org/wiki/Düsseldorfer_Verfahren
    http://www.steuerrecht-steuerstrafre...stitution.html

    Nimmt eine Prostituierte am "Düsseldorfer Verfahren" teil, so muss sie an jedem Arbeitstag eine bestimmte Vorab-Pauschale an den Bordellbetreiber abführen. Diese Pauschale darf der Bordellbetreiber nicht behalten, sondern hat diese an das Finanzamt als Vorauszahlung auf die persönliche Steuern der Prostituierten abzuführen.

    Die Vorab-Pauschale wird zwischen dem Finanzamt und dem jeweiligen Bordellbetreiber vereinbart, die Höhe ist regional unterschiedlich, wobei diese meist zwischen 20 bis 30 Euro täglich (z. B. in Köln und Berlin) schwankt.

    Der Bundesfinanzhof (BFH) hat im Jahre 2006 entschieden, dass Steuerfahndungsbeamte Bordelle aufsuchen dürfen, um dort Kunden und Prostituierte nach steuerlich relevanten Umständen zu befragen. Hierzu zählt beispielsweise die Frage nach den Preisen, Arbeitszeiten und den Umsätzen.

    Das vorgenannte Urteil des BFH führt auch zu der Schlussfolgerung, dass anwesende Prostituierte und Freier verpflichtet sind, den Steuerfahndungsbeamten vor Ort Auskünfte zu erteilen.

    Oftmals meinen Bordellbetreiber irrtümlich, dass auch die eigene Steuerschuld durch die Abführung der Vorauszahlungen erfüllt werde. Insofern führt das Verfahren leicht zu einem Irrtum. Denn die Vorauszahlungen betreffen allein die persönliche Steuerschuld der Prostituierten.

    Es ist auch sehr empfehlenswert, dass die Prostituierte für sich selbst genau vermerkt, welche Vorauszahlungen sie geleistet hat. Hierzu sollte sie Quittungen des Bordellbetriebes aufbewahren.

  16. #16
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    (Was ik nou maar belastingdeskundige geworden dan had ik tegelijk een riante klantenkring en altijd gratis neuken)!
    Was het maar zo eenvoudig

  17. #17
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Was het maar zo eenvoudig
    Als je in je klantenkring "De beste jaarrekening van het jaar hebt geïntroduceerd" dan vrees ik dat de mindere goden een andere boekhouder zijn gaan zoeken.

  18. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (14 mei 2013)

  19. #18
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Als je in je klantenkring "De beste jaarrekening van het jaar hebt geïntroduceerd" dan vrees ik dat de mindere goden een andere boekhouder zijn gaan zoeken.
    Slechte verliezers zijn het

  20. #19
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Slechte verliezers zijn het
    Op het moment dat je een Verlies en Winst rekening voor ze opmaakt waaruit blijkt dat ze verlies maken, dan voel je als het goed is op je klompen aan dat je factuur hoogstwaarschijnlijk niet betaald gaat worden.
    Had je opa op de grote vaart geen goed advies mbt dit soort type verliezers? Ik denk bijvoorbeeld aan "bij een potentieel slecht huwelijk ga je beter voor het zingen de kerk uit!"
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 14 mei 2013 om 21:12

  21. #20
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Kwam dit bericht tegen tijdens het surfen. Weet niet of het al ergens gepost is. Anders maar wissen of verplaatsen.
    https://www.rijksoverheid.nl/actueel...n-zuid-limburg

  22. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk ( 2 mei 2016)

  23. #21
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Kwam dit bericht tegen tijdens het surfen. Weet niet of het al ergens gepost is. Anders maar wissen of verplaatsen.
    https://www.rijksoverheid.nl/actueel...n-zuid-limburg
    Op dit forum nog niet geplaatst. Uitspraak van eind maart heeft er even over gedaan om in de publiciteit te komen.
    Soep wordt niet zo heet gegeten naar ik heb vernomen. Maar leuk is anders.
    En Garde

  24. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 2 mei 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13.

Diamond 468*60   Living Room 468*60