Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 28
  1. #1
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard Le Grand, Irina (Roemeense) (GT)

    naam : Irina

    nationaliteit/taal : Roemenie / Engels + Duits

    leeftijd: ca 20 schat ik zo

    haarkleur/lengte : donker kastanjebruin / lang

    lengte : ca 1.65

    postuur/cupmaat : normaal/cup B

    tattoo/piercing : geen gezien

    service : zoenen, PZC, NMC, beffen

    extra : erg mooi lijfje, hemels kontje

    Irina werkt sinds een week in GT en heeft een prachtig slank lijf. Mooie naturelle borstjes en misschien wel een van de lekkerste kontjes van de hele club. Lekker bekkie ook wel. Het is een lief meisje, nog niet zo ervaren, geen jaagster. Probeert vanaf afstand met haar verleidelijke lichaam prooien te strikken.

    Op de kamer valt het niet mee en niet tegen. Blaaswerk is zeker niet slecht, maar ze heeft de hogere Roemeense school voor blaaswetenschappen te Boekarest toch niet helemaal afgemaakt. Inzet is goed, maar ze laat zich zeker niet gaan. Persoonlijk vind ik het wel een grote plus wanneer ik het idee heb dat de dame in kwestie het lekker vindt, maar daar is bij Irina helaas niet veel van te merken. De ’overgave’ kan dus beter. Ik sluit niet uit dat dat door een gebrek aan kunnen of aantrekkelijkheid van mijn kant lag. In dat geval dienen de acteerprestaties te verbeteren.
    Duldt geen vingers in haar muschi. Zoent wel erg lekker met haar zachte, vochtige lippen.

    Herhalingsgevaar bestaat, maar is niet enorm. Goed voor de B-lijst.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  2. Onderstaande 5 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer ( 9 december 2011),Husky (13 maart 2019),ketserr (10 december 2011),laplagne ( 9 december 2011),Van Dattum ( 9 december 2011)

  3. #2
    marcuswally Gast

    Standaard

    ik ben het met je eens, qua figuur en service ben ik wel te spreken. Tijdens het pijpen even kussen, mijn tepels likken en toen weer verder met pijpen, maar geen totale overgave. After-service kon ook beter.

  4. #3
    Geregistreerd
    4 december 2008
    Last Online
    29 maart 2023 @ 14:28
    Berichten
    409
    Discussies
    18
    Thanks
    33
    Thanked
    22 in 15 posts

    Standaard

    Net mee gekamerd. Geen gfe maar wel gewoon goed.

  5. #4
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Ik was op zondag 3 maart met Irina op de kamer. Ze is een knappe verschijning en is een vriendelijke meid, maar ik vond de sessie gemiddeld. Het pijpen was redelijk. Zoenen was ook redelijk, maar met tongzoenen hield ze af. Al met al was het geen slechte sessie, maar ook geen goede sessie. Het was gemiddeld en niet voor herhaling vatbaar.

  6. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    luminous (17 juli 2022)

  7. #5
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:40
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.751
    Discussies
    168
    Thanks
    2.724
    Thanked
    8.044 in 1.581 posts

    Standaard

    Knip>
    Uiteindelijk voor Irina met de rode haren gekozen. Zoenen was okay, maar niet tot achter in de keel. Hoeft ook niet, halverwege is ook goed ha ha. In de praktijk was het juist genoeg om de hormoonhuishouding zodanig te activeren dat er beneden iets begon te groeien, het doel was in ieder geval bereikt. Het franse gedeelte was al een stuk beter. En mezelf tot tevredenheid al zoenend naar een hoogtepunt weten te werken. Aardig meisje, hoewel niet bijzonder communicatief, maar sextechnisch wel in orde. Toen ik later na een bord friet mijn mond afveegde zat het rode lipstickbewijs aan het servet, dat zijn dan weer de saillante details die het hem doen.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  8. #6
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 23:17
    Berichten
    3.066
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.508 in 1.802 posts

    Standaard

    Zaterdag keek ik met andere ogen naar de red heads. Aangezien er eentje rondliep die ik al eerder had gezien (toen ik GT nog frequent bezocht) met een fantastisch lichaam met mooie silicone c of net d cup. Het bleek de mooie Irina te zijn. Uitstekende half uurtje mee gehad.

  9. #7
    Geregistreerd
    28 januari 2015
    Last Online
    19 augustus 2021 @ 11:03
    Berichten
    37
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 10 posts

    Standaard

    Irina was de 3e vandaag. Hele mooie verschijning met idd een heerlijk kontje. Heerlijk natte tongzoenen op de kamer en fantastische borsten. Het was uiteindelijk toch iets te kort op de 2e kamergang want kleine dude had er niet zoveel zin in. Het plichtmatige pijpwerk hielp hierbij niet echt. Uiteindelijk toch voldoende op oorlogssterkte voor een condoom. In missionaris met haar mooie benen over mijn schouders ging ie weer lekker. Ondertussen lekker tongzoenend (doet ze echt vol overgave) en op haar heerlijke tepels zuigend toch een gummi goed volgespoten.

    Kortom, supermooie meid, pijpwerk plichtmatig, neuken was wel top. Lekker diep en veel geile kreuntjes...

  10. #8
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Irina is een van de vele Roemeentjes die GT sinds jaar en dag onveilig maken. Ik denk dat ze er nu zo’n 2 jaar werkzaam is. Je kunt zeggen van Roemeentjes wat je wilt, maar het kunnen schitterende plaatjes zijn. Ik val echter niet in de categorie van Roemeentjes-lovers, dus mijn ervaringen met hen zijn beperkt en vaak niet meer dan van horen zeggen en van zien. Zo ziet Irina er als een plaatje uit. Mooi lijfje met grote borsten. Knap kan ik haar niet noemen (als je goed kijkt), maar ooit is mijn ingefluisterd: “you don’t have to be handsome, you have to be sexy and have a sexy body” Het zou zo maar op Irina kunnen slaan.

    Op een avond waren al mijn favorietjes bezet of afwezig (zonder geldige reden). Het werd tijd voor iets nieuws en dat nieuws zou zo maar Irina kunnen zijn. Irina stapt niet snel op mannen af, maar weet ze dat er interesse is dan zal ze subtiel de aandacht zoeken. Ze gaat vaker bij je in de buurt zitten en schroomt niet topless je te verleiden. Schitterende borsten heeft ze. Nadeel is dat ze ogenschijnlijk stuurs en nors (“every body says I look angry” zou ze later zeggen) kijkt, al was mij wel opgevallen dat als je een praatje met haar maakt dat zo maar haar gezicht kan opfleuren. Ik schatte haar profi in, wat mede werd ingegeven dat ze het nooit echt druk heeft en vaak snel van de kamer is. Ik besloot toch de gok te wagen.

    Op de kamer werd andermaal bevestigd dat ze een schitterend lichaam heeft. Onze lijven gingen naast elkaar liggen en wij friemelden wat aan elkaar. Ondanks dat ik meende dat bij haar foto’s stond dat ze (tong)zoende merkte ik daar niets van. De kusjes waren vluchtig.
    Ik besloot haar maar wat te masseren en gooide haar op haar buik. Verbaasd keek ze achterom en liet mij mijn gang gaan. Ik kreeg daarbij niet de indruk dat ze echt relaxed werd. Opgewonden werd ze er al zeker niet van. Na 10 minuten draaide ze zich om en spreidde haar benen. Ik kroop daar tussen (pavlov-reactie) en begon haar voorzichtig te beffen. Ze kronkelde wat en kreunde wat om zich na ene paar minuten terug te trekken. Niet in de zin dat ze van opwinding zich geen houding wist te geven of zo (of andere van die standaard smoesjes), maar gewoon omdat het lang genoeg had geduurd. Ik wist dat dit niet de sessie van mijn dromen zou worden en aldus liet ik het maar gebeuren…………………………….

    Ik ging op mijn rug liggen en Irina begon mij te pijpen. Veel van deze sessie viel tegen, maar het pijpen zeker niet. Dat was nat, met gevoel en vooral goed. Ze slurpte mijn lul naar binnen en ik liet het maar gaan. Ik moest haar waarschuwen als ik klaar kwam en dat deed ik netjes, zodat mijn sperma op mijn buik terecht kwam.

    Kort samengevat was de sessie met deze mooie meid leuk voor een keer met vooral een prima pijpbeurt.



  11. Onderstaande 10 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (31 mei 2015),Badslippers (31 mei 2015),Bluebear (30 mei 2015),hp001 (30 mei 2015),lekkersfan (30 mei 2015),Nedlovefkk (30 mei 2015),Stief ( 1 juni 2015),Teiresas (30 mei 2015),trickyD (31 mei 2015),Wentelt Eefje ( 1 juni 2015)

  12. #9
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Was vandaag aanwezig. Zag er prima uit. Wit setje aan, stond haar erg goed.

  13. #10
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Last Online
    6 mei 2022 @ 10:54
    Berichten
    186
    Discussies
    15
    Thanks
    261
    Thanked
    437 in 108 posts

    Standaard

    Schitterende meid Irina. Kijkt inderdaad wat nors maar haar borsten daarentegen kijken altijd vrolijk . De sessie met Irina was zeker goed te noemen. Niet in mijn top 30%, maar zeker niet in mijn slechtste 30%. Ze is gewoon een echte profi. Ik denk dat je alleen met haar een topsessie kunt hebben als je vooraf in detail bespreekt wat je wilt. Denk ik...........

  14. #11
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    8 april 2024 @ 09:41
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard

    Uit verslag 18 november:

    Daarna aan de praat geraakt met Irina. Zij kijkt wat nors maar 9 van de 10 keer is dit niet echt (heb het zelf overigens ook). Haar gecomplimenteerd met haar heerlijke kontje en ze ontdooide helemaal. Sleutel laten halen en ach, het was niks bijzonders. Op één ding na: zij heeft echt het meest perfecte kutje. En dan vooral hoe het is geschoren. Echt helemaal glad, totaal geen stoppels. Gladder heb ik eigenlijk nog niet meegemaakt. Het is een soort fetisj, ik word daar wild van. Ik moét daar aan likken. Haar kutje zou model kunnen staan voor een Fleshlight... Dus een flink deel van de sessie bestond dus uit beffen. Zij wil/durft zich niet te laten gaan maar werd goed nat. Verder wat pijpen, heel behoorlijk, en ze spuugde het overtollige speeksel steeds in een doekje. Op mijn aangeven dat het wat wel viezer mag/een doekje niet hoeft liet ze het over mijn pik lopen, maar ik zag dat ze zich geneerde. Dus snel geneukt en snel zat het condoom vol. Wat wil je met zo'n perfect lijfje. Leuke meid maar geen herhaling.

  15. #12
    Geregistreerd
    9 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 05:30
    Berichten
    16
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    2de kamergang van afgelopen vrijdag ... ze zat daar aan de overkant naast de bar ... na een paar keer oogcontact te hebben met elkaar, kwam ze naar me toe ... met haar mooi lichaam kwam ze helemaal op mij liggen ... ik weet niet wat er met mij scheelde die dag, maar ik wist meteen dat zij het ging worden ... na ons drank, de sleutel gaan halen ... ja watte! naakt zag ze er nog beter uit! .... na wat lekker zoenen en begon ze me te ... ja watte wat deed ze dat goed! Ze wist van aanpakken :p
    ... Na een paar standjes, alles mooi afgewerkt op ... nog wat leuk nagepraat (ook als is niet van de vlotste)
    Die ga ik zekers onthouden! FEEST! :D

  16. Onderstaande 2 leden hebben Bart1980 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 7 februari 2017),Defenderxxx ( 8 februari 2017)

  17. #13
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Maandag jl. was Irina aanwezig. Samen met een ander Roemeens popje (blonde, slank, hele mooie boobs (ik denk fake)). Trekken veel met elkaar op leek het..

  18. #14
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Maandag jl. was Irina aanwezig. Samen met een ander Roemeens popje (blonde, slank, hele mooie boobs (ik denk fake)). Trekken veel met elkaar op leek het..
    katalea was de andere

  19. Onderstaande leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (16 februari 2017)

  20. #15
    Geregistreerd
    15 juni 2007
    Last Online
    17 november 2022 @ 10:00
    Berichten
    109
    Discussies
    6
    Thanks
    4
    Thanked
    64 in 34 posts

    Standaard

    Vorige keer had ik haar al willen boeken, maar helaas te lang getwijfeld. Vandaag dan maar de stap gewaagd als laatste van de dag. Ca va, pro sessie. Vriendelijk, maar weinig intitiatief en dito enthousiasme. Kort gehouden: pijpen, on top en doggy. 20 min laten wandelden we weer buiten. Ook after sales waren pover. Dacht nog dat haar borsten naturel waren, maar ze zei van niet.

  21. #16
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Vandaag @ 23:49
    Berichten
    790
    Discussies
    17
    Thanks
    1.961
    Thanked
    792 in 302 posts

    Standaard

    Heb de afgelopen tijd meerdere keren erg leuk met haar gekamerd, hele mooie borsten, lief mens.
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

  22. #17
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Last Online
    6 mei 2022 @ 10:54
    Berichten
    186
    Discussies
    15
    Thanks
    261
    Thanked
    437 in 108 posts

    Standaard

    + looks met als hoogtepunt haar héérlijke kont
    + pijpbeurt
    + vriendelijk

    - er wordt niet gebeft
    - kil / geen klik

    Geen herhalingsfactor voor mij.

  23. Onderstaande leden hebben Highlander bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 7 januari 2019)

  24. #18
    Geregistreerd
    12 februari 2017
    Last Online
    14 mei 2021 @ 19:02
    Berichten
    140
    Discussies
    1
    Thanks
    170
    Thanked
    156 in 61 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Highlander Bekijk bericht
    + looks met als hoogtepunt haar héérlijke kont
    + pijpbeurt
    + vriendelijk

    - er wordt niet gebeft
    - kil / geen klik

    Geen herhalingsfactor voor mij.
    Ze heeft inderdaad een geweldig lijf en zelfs de siliconen borsten zijn netjes gemaakt, maar dat kille is inderdaad een onwijze turn-off.

    Ze heeft volgens mij enorm last van mood swings (okay welke vrouw niet, maar bij haar is het nogal extreem), want ze kan als je geluk hebt soms ook heel aardig, relaxed en spontaan zijn. Ik heb een paar maal met haar herhaald (als de rest van de beschikbare line-up weer eens tegenviel op een drukke zaterdag/zondagmiddag vol ijsberen) en sommige kamers waren echt heel leuk (spontaan praatje, lekker neuken, betalen en klaar) om dan m'n volgende bezoek aan GT weer in een totale ijskoningin te veranderen.

    Misschien is ze pissed off omdat ik niet genoeg 'pannenkoek' met haar, geen idee. Maar goed, nu heeft ze nauwelijks iets, want ze zit soms de hele middag een beetje chagrijnig voor zich uit te kijken, en ze heeft me in het verleden al eens afgesnauwd 'waarom ik niet meer met haar op een kamer ga.' "Not like this honey," was m'n antwoord, en inmiddels kijkt ze me nauwelijks nog aan. Naja, whatever, ga dan maar lekker boos voor je uit zitten kijken, daar vang je lekker veel klanten mee...NOT! Ik zoek me wel een andere meid en als ik die in GT niet vind dan bezoek ik wel een andere club.

    Dan kun je tijdens die middag toch veel beter een heul klein beetje moeite doen door een beetje vriendelijkheid te veinzen, paar vluggertjes van €50 maken, en een beetje een klantenkring opbouwen, of zie ik dat verkeerd?

    Maar goed, ze draait ook wel weer een behoorlijk aantal jaartjes mee "in het vak," dus misschien heeft ze inmiddels last van "battle fatigue."

    Best jammer want het is best een mooie dame met een top lijf.

  25. Onderstaande 3 leden hebben KlapKrat bedankt voor deze bijdrage:

    Highlander ( 8 januari 2019),paul-kuhn ( 8 januari 2019),pret ( 8 januari 2019)

  26. #19
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Waarom zit ze daar?
    Soms kennen wij ijsberen misschien niet het volledige verhaal?

  27. #20
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Vandaag @ 23:49
    Berichten
    790
    Discussies
    17
    Thanks
    1.961
    Thanked
    792 in 302 posts

    Standaard

    Heb afgelopen vrijdag weer heerlijk met haar gekamerd, ze is mooi lief en weet mij heel goed te verwennen, en nog gevoel voor humor ook, ik had weer niks te klagen met haar
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

  28. #21
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    toegang ontzegd

  29. #22
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Last Online
    21 april 2024 @ 19:33
    Berichten
    38
    Discussies
    3
    Thanks
    194
    Thanked
    25 in 14 posts

    Standaard

    Nu aanwezig

  30. #23
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Vandaag @ 23:49
    Berichten
    790
    Discussies
    17
    Thanks
    1.961
    Thanked
    792 in 302 posts

    Standaard

    dat is vlot ....
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

  31. #24
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Misschien is er iemand wat te snel zeker van z'n insider's info

  32. #25
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    inderdaad, het werd me door een theke verteld,
    dus ik nam het voor waarheid aan.

    Er was ook een stamgast de toegang ontzegd, die heeft met de baas gesproken op een andere lokatie en mocht terug binnen,
    of het ene met het ander iets te maken heeft weet ik niet.

  33. Onderstaande leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 2 maart 2020)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.