Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Persoonlijk jaaroverzicht 2011 IJsberenland

    Het jaar zit er weer bijna op. De Miss IJsbeerverkiezingen zijn van start gegaan, het gokhuis van Ace2 is weer open en natuurlijk kan een persoonlijk jaaroverzicht niet ontbreken in december. Ondanks het draadje van vorig jaar geen denderend succes was toch een nieuwe poging.

    Wat zijn je persoonlijke hoogte- of dieptepunten in 2011 of andere memorabele ervaringen van het afgelopen jaar?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Ik stel voor een soort van uniformiteit te betrachten: nummering van 1 tot 3, gebeurtenis in vetjes en maximaal (geldt ook voor Ace en BS - als die zich al willen verwaardigen hier iets te schrijven) 10 regels per item.

  2. #2
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    1. Love is not for sale
    Op een feest in een niet nader te noemen club begon het feest met een matige sessie. Een van de mindere sessies van dit jaar. Omdat er verder niet zo gek veel te doen was en deze dame maar aan mijn badjas bleef hangen, in een bankje gaan zitten met deze dame om de tijd door te komen. Gaandeweg onstonden er gezellige en boeiende gesprekken, werd er wat geflikflooid en besloten we het geflikflooi voort te zetten in de kamer. Daar begon ik aan een memorabele sessie. De vonken vlogen er vanaf, GFE+++. Na afloop liep ik naar de lockers om daar € 100,00 plus een mooie tip uit mijn locker te pakken voor deze dame. Ze weigerde en werd zelfs boos. ze dirigeerde me richting het bankje waar we daarvoor ook al hadden gezeten. We wisselden telefoonnummers uit en bij thuiskomst heb ik een hele poos zitten te sms-en en bellen met haar.

    Ze vroeg me al direct om de dag erop weer naar de club te komen. Ik ging uit van een bijzondere manier van klantenbinding. Weer was ze niet van mijn badjas weg te slaan en wederom volgden er spetterende sessies. Elke keer als ik het over de financiële afhandeling wilde hebben, wuifde ze dat weg en werd ze zelfs boos. Zo ging dat een aantal dagen door, ondanks mijn voortdurende aandringen om gewoon netjes af te rekenen of om wat dagen weg te blijven zodat ze kon werken. Ze moet immers ook geld verdienen en de entree betalen. Op deze manier verkracht ze haar eigen handel compleet.

    Via FB was ik er inmiddels achter gekomen dat ze getrouwd was. Ik heb haar daar toen mee geconfronteerd, maar kreeg een typisch Roemeense versie van het verhaal. Oud profiel, gehacked, jaloerse ex heeft haar profiel gekraakt, dat er zo opgezet, bla, bla, bla. De sessies werden er niet minder om. Als ik niet in de club was belde, mailde en smste ik met haar. In de club hadden we leuke sessies, waarbij ik haar telkens duidelijk probeerde te maken dat dit zo niet kon: ze moet ook entree betalen, geld verdienen en als ze getrouwd was, dan kon dit al helemaal niet. Haar aangeboden het geld van de entree van een aantal dagen aan de theke te geven, maar ook dan werd ze weer pissig.

    Totdat ik op een dag mijn foon was vergeten op het werk. Die dag zou ik niet naar de club gaan. 's Avonds smste ik haar met een van mijn andere telefoons, maar geen reactie. Ook bellen leverde niets op. De volgende dag had ik welgeteld één gemiste oproep. Ik weer bellen en sms-en, maar geen reactie... De club gebeld, maar ze was er niet. 's Avonds in bed zat ik wat te klooien op mijn telefoon en bleek ik een voicemailbericht te hebben. Dit bericht was nog van gisteren. Dit vericht afgeluisterd en het bleek dat ze me had gebeld. Ze had geen bericht ingesproken, maar ik kon wel mee"genieten" van een ruzie. Ik hoorde haar schreeuwen, krijsen en janken en hoorde een man hetzelfde doen. Er vielen ook klappen. Ik belde een kameraad en met een rotgang scheurden we naar Krefeld. Bij haar appartement aangebeld, maar geen gehoor... Op de deur gebonst, ook geen gehoor... Uren staan wachten daar, maar telkens geen gehoor en niets te zien.

    Ook de dagen erop hetzelfde ritueel... Bellen: geen gehoor, sms-en: geen reactie, messenger: niet online, mails: geen reactie en in KR was ze ook niet te bekennen. Todat ik een mail van haar ontving: haar man was er achter gekomen en was niet echt vrolijk. Ze zat nu in Roemenië, stuurde wat dingen mee om dat te bewijzen en zei dat het beter was om geen contact meer te hebben. Ze bedankte me nog voor de leuke tijd.

    2. "Liefde"
    € 50,00 of een veelvoud daarvan afrekenen en klaar. Geen gezeur, geen gesms, geen gekloot op Facebook. Kortom: ideaal dus. Mits je daar mee om kunt gaan en niet om de haverklap gaat bellen, sms-en, FB-en en afspreken met deze dames. Dat kan ik dus niet. Het jaar begon met het einde van affaire buiten de club die het jaar daarvoor was begonnen en dat ging vanaf de zomer weer zo door. Periodes dat ik vrijwel dagelijks in Duitsland zat, dames in huis, dames op hotel en makkelijk is het allemaal niet, zelfs als ze eerlijk zijn. Naast een hoop plezier, heeft het me ook de nodige energie gekost dit jaar. Een financiële poot draaien ze me niet uit, maar een bak energie kost het allemaal wel. Buiten wat leuke herinneringen heeft het me buiten dat het me weinig heeft gekost, ook weinig opgeleverd. Ja, ik ken de achterbuurten van Krefeld inmiddels vrij goed, maar dat was het dan ook wel....

    Ik weet dat het niet kan, dat het keer op keer op niets uitloopt, maar elke keer gebeurt het toch weer. De spanning die er bij komt kijken, heb ik kennelijk toch nodig. Na een hoop Bulgaarse gedoe me voorgenomen geen telefoonnummers meer uit te wisselen, mijn telefoon zelfs in de locker gelaten in de clubs, maar ik kan het toch niet laten en na dat Bulgaars gedoe zijn er toch weer telefoonnummers uitgewisseld. Zoals IJsbeer11 schreef in de discussie n.a.v. het verhaal van SFL: we kunnen er niet mee stoppen, vooral omdat we er niet mee willen stoppen.

    De adrenaline geeft een fijn gevoel. Hoertjes langs de weg oppikken in Roemenië wordt ook afgeraden, maar toch kon ik het in Roemenië niet laten. Fout loopt het niet vaak. Een keer in Zuid Amerika, met een niet-DVP, toen ik met m'n broek op m'n enkels door een dame werd gerold terwijl ze aan mijn pik aan het zuigen was. Mijn portemonnee wist ik te recupereren, maar een oude telefoon van drie tientjes was ik kwijt. Achteraf een redelijke prijs voor een prima PZC van deze dame.

    3. Goede en intense sessies
    Het is crisis, maar de sessies in de clubs lijken almaar beter en intenser te worden. Namen noemen is overbodig, die staan deels in de top 5 van de Miss IJsbeer 2011-verkiezing, maar heb zeker genoten dit jaar! De beste staat op nummer één in de top 5, de slechtste was Adriana LR tezamen met wat raamhoeren, maar de goede sessies zijn veruit in de meerderheid.

    De voornemens voor 2012:
    - stoppen met roken
    - fors minderen met het bezoeken van clubs en wellicht wel helemaal stoppen
    - wat meer van de wereld zien dan de achterbuurten van Krefeld.
    PLECAT

  3. Onderstaande 8 leden hebben Alabama bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 december 2011),bad pritt (14 december 2011),Bosco ( 6 december 2011),jacky pakutra ( 6 december 2011),MichelJ ( 6 december 2011),NikXXX ( 6 december 2011),Rudi_NL ( 7 december 2011),satanic surfer ( 7 december 2011)

  4. #3
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    ...de slechtste was Adriana LR
    Dan heb je zeker geen slecht jaar gehad

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    De voornemens voor 2012:
    - stoppen met roken
    - fors minderen met het bezoeken van clubs en wellicht wel helemaal stoppen
    - wat meer van de wereld zien dan de achterbuurten van Krefeld.
    Gelukkig, voor je, werken voornemens t/m de eerste week van januari

  5. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama ( 6 december 2011)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.