Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    21 april 2012 @ 08:25
    Berichten
    16
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard Rollenspel/SM in YY (dan wel Saunaclubs algemeen)

    hoi een vraagje, mij lijkt het bv leuk om ook iets van rollenspel te doen met de dames of zelfs beetje meesteres en slaaf, is dat ook mogelijk in YY?
    Laatst gewijzigd door Big30; 22 november 2011 om 16:17

  2. #2
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sm_limb Bekijk bericht
    hoi een vraagje, mij lijkt het bv leuk om ook iets van rollenspel te doen met de dames of zelfs beetje meesteres en slaaf, is dat ook mogelijk daar?
    Voor de meeste Saunaclubs geldt denk ik dat je daar relatief weinig dames zult vinden die veel ervaring hebben en lol hebben aan een rollen spel of SM. Deze dames zullen je ook wel in YY kunnen vinden maar echt veel zullen het er niet zijn. Zul je denk ik toch ook vaak de nodige attributen voor nodig hebben.

    Ligt er ook een beetje aan wat je wensen zijn. Gewoon aan de dame kenbaar maken en wie weet heeft ze ook wel eens zin in wat anders.

  3. #3
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Ik denk dat je er nog van op zult kijken hoeveel vrouwen in zijn voor een ander vertiertje dan de gebruikelijke PZC & NMC.
    Dat geldt overigens niet alleen voor YY, maar voor alle clubs.
    Bespreek het wel vooraf met de dame en zorg dat je indien nodig je eigen 'hulpstukken' bij hebt.
    Pas wel op met vrouwen die meer geld hiervoor willen, die sessies zijn vaak kut en je bent nog meer geld kwijt ook.
    Als een vrouw toneel kan spelen en doen alsof ze het heerlijk vind om een man die 3x zo oud en 3x zo zwaar als zijzelf tot een hoogte punt te brengen, dan heeft ze er vermoedelijk ook geen problemen mee om zich op zo'n iemand af te reageren.
    Mijn ervaring is dat de meest bujubelde GFE dames zich op de kamer ook weten te ontpoppen tot de meest kinky tante's.

  4. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (22 november 2011)

  5. #4
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    21 april 2012 @ 08:25
    Berichten
    16
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    ok dank je voor je commentaar alle, zal het eens proberen een balletje op te werpen tijdens het kennismakings gesprek of ze er voor in zijn.

  6. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Ik denk dat je er nog van op zult kijken hoeveel vrouwen in zijn voor een ander vertiertje dan de gebruikelijke PZC & NMC.
    Dat geldt overigens niet alleen voor YY, maar voor alle clubs.
    Mijn ervaring is dat de meest bujubelde GFE dames zich op de kamer ook weten te ontpoppen tot de meest kinky tante's.
    Jij hebt denk ik ook een goede radar en gevoel ontwikkeld om deze dames te vinden. Wat is jouw inschatting trouwens hoe veel dames hier voor in zijn? 1 op de 3 of 4 zou ik denken als ik je reactie lees, of zit ik er dan helemaal naast?

    Voor rollenspel of SM wordt dus nooit extra gevraagd en als men dat wel doet is het vaak een slechte sessie?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #6
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Denk dat het aan de complexiteit van je verzoeken ligt.
    Als je een professionele domina zoekt die je met allerlei attributen gaat bewerken zul je weinig respons krijgen, hoewel ik steeds vaker meiden tegenkom die voor ze in de saunaclubs kwamen ook wel eens in een SM studio gewerkt hebben.
    Maar voor een eenvoudig rollenspel incl. verkleden van de dame (als je zelf schone kleren voor ze bij je hebt) zijn zeker 3 op de 4 vrouwen wel te porren.
    Vrouwen proberen voor alles extra te vragen lees je de laatste tijd. Dat is gewoon een algemene slechtheids indicator. Een dame die voor ieder flutdingetje geld wil hebben heeft niet als doelstelling een klant plezieren, maar zo snel mogelijk geld te verdienen met minimale inspanning, die moet je dus links laten liggen, ongeacht je kamervoorkeur.
    Veel vrouwen kunnen een verzetje incl afreageren wel waarderen tussen al het gesabbel en geneuk door, dus een korting op het tarief zou meer op zijn plaats zijn dan een toeslag

  8. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan ( 8 januari 2017)

  9. #7
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik heb onlangs nog mogen meemaken dat een dame in PSR spontaan overging tot domina. Het was zeer leuk en inderdaad heeft ze geen woord gerept over bijbetalen voor allerlei extra's.
    Noem het toeval of niet maar bepaalde toch wel zeer bijzondere nevenkantjes van mij zijn ook zonder probleem ingewilligd in PSR.

    Een aanrader: doe dit enkel met dames die je kan vertrouwen, tenzij je er niets mee inzit dat het als een lopend vuurtje de ronde doet wat jouw kinky fantasieën zijn. In SM-studio's heb je dit probleem uiteraard niet maar als het spontaan zo ver komt in clubs heeft het toch wel net dat ietsje meer .

    Ook in YY zijn dames die in zijn voor meer, natuurlijk (ook al mogen ondervinden). Vermits dit toch gevoelig ligt, geef ik liever geen namen vrij.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. #8
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    21 april 2012 @ 08:25
    Berichten
    16
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    maar ja voor veel dingen zijn ook geen attributen nodig natuurlijk, bv knijpen, spanken ofzo en eventueel zelfs vastbinden zou ook met de centuur van badjas kunnen lol

  11. #9
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    In PHG is er een BDSM-kamer ter beschikking... Die bevindt zich meteen aan de trap als je onder in de kelder komt.
    Je zal daar zeker wel enkele dames vinden die je ervan langs willen geven. Goeie tip: probeer bij de enkele Duitse dames, indien ze aanwezig zijn. Ook de Roemeense-Griekse Vera zal wel ervaring hebben met dat soort dingen. Succes makker, jij liever dan ik!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  12. #10
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Ik vroeg laatst aan mijn DVP of ze de Rape game met me wilde spelen. "Nee!", riep ze vol afschuw. "That's the spirit!!, zei ik, terwijl ik haar mond dichttapete.

    rollenspel-10282.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  13. Onderstaande 3 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco ( 7 januari 2017),Elmo3108 ( 7 januari 2017),pret ( 7 januari 2017)

  14. #11
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Ik weet niet of dit nog speelt voor de topic opener maar sinds een jaartje kom ik in Saunaclubs en heb inderdaad de eerste keer al met de ceintuur van mijn badjas gewerkt.
    Intussen ben ik al verscheidene clubs binnengeweest met een tas attributen. de ene club een grote tas de andere club een piepklein tasje maar het lukt wel.
    Mijn voorkeur gaat uit naar Bondage van de dame en een gebruik van speeltjes op die dame. Overigens geen pijn maar gewoon vrouwvriendelijk.
    Een meerprijs wordt soms gevraagd maar meestal staat er geen extra vergoeding tegenover.
    Mijn ervaring is dat niet 1 op de 4 vrouwen maar eerder 3 op de vier vrouwen dit wel leuk vinden.
    Of dit komt omdat ik er zo sullig en lief uitzie, of doordat ik onbewust al de juiste er uit filter weet ik niet. Maar het lukt me gewoon in 3/4 van mijn dates om een dame zover te krijgen.
    van de vier clubs die ik ken is een grote tas attributen in GT Babylon of Weizigt geen enkel probleem. In YY lukt alleen een klein tasje speeltjes. Overigens ben ik in een paar privehuizen ook al berucht als de man met de tas
    En ik moet zeggen: juist doordat ik er bekend ben lukt er meer omdat er onder de dames kennelijk over me geluld wordt
    En kennelijk zijn die mondelinge resencies tussen de dames over mij positief want er lukt steeds meer
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  15. Onderstaande 3 leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 januari 2017),Elmo3108 ( 7 januari 2017),Teiresas ( 7 januari 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37.

Living Room 468*60   Diamond 468*60