Pagina 4 van 27 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 656
  1. #76
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Dit is meer een tent voor gerontofielen, lijkt me.

  2. #77
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    … maar ik ga niet met de saus van 10 voorgangers bellen blazen.
    Too slow nomineerde deze uitspraak al en ik ben het daar van harte mee eens!

  3. Onderstaande leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (18 januari 2014)

  4. #78
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ze had een kut als een slechte schuifla van mij buro : als hij er uit flipt is het weer lastig om hem er weer recht in te krijgen.

  5. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (20 januari 2014)

  6. #79
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard De beste one-liners van het eerste kwartaal 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    na Q1 2014 zal er een vrijkaart onder de genomineerden worden uitgedeeld mits er sprake is van minimaal 10 nominatie waardige "one-liners".
    U vraagt, wij draaien. Navolgend dus een collectie citaten uit het afgelopen kwartaal. In chronologische volgorde. Zo, op zichzelf staand, natuurlijk volledig uit hun verband gerukt, maar stuk voor stuk grappige pareltjes die een grijns op m’n gezicht toverden. Complimenten aan de auteurs voor de originaliteit van de navolgende quotes. Ik had er in elk geval veel leesplezier aan.

    Wil je het hele bijbehorende bericht nog eens lezen, klik dan op het Quote pijl.JPG-teken na elke naam.

    Ik post de bijdrage nu maar alvast, voordat dit kwartaal helemaal afgelopen is, zodat iedereen de gelegenheid heeft er zelf nog een paar briljantjes aan toe te voegen, of een creatieve recensie te schrijven.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krukar Bekijk bericht
    het eten in H7 smaakte alsof er een dooie reiger op m'n bord had gescheten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    Zoals wel bekend zal zijn zet hun fotograaf bij de dames het ventieltje open totdat er voldoende lucht uit is gelopen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    Glibber glabber gluisje, wat druipt er uit mijn kruisje.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    maar voor een kameroptie had ze me toch wat te veel vlieguren.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    het verstand van menig ijsbeer zit in zijn paars gekleurde glanseikel
    ………
    hitsige ijsberen die met kokende ballen op hete kolen zitten te wachten op een kamer.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Eerst kletsen, dan ketsen!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    Adel merkt dat er tussen ons iets groeit en gaat dit opmeten met haar mond.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    ik.... drukte op de bel. Het mechanische geratel deed mijn kruis kriebelen en dat was niet vanwege schaamluis (c-right: HP001).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Oplossing is vrij simpel: Prijs halveren en gewicht halveren, dan trekt ze wel weer volle zalen...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Ondertussen de stukken vlees bedachtzaam heen en weer schuivend door de witte saus op mijn bord, want een en ander wekte toch wel een bepaalde associatie op.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tony M Bekijk bericht
    maar in het gezicht kon je wel zien dat ze een "paar ton op de klok" had.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    25euro extra voor ballen likken? heeft ze een gouden tong?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Gewoon iedere morgen 10 km hardlopen. Jullie denken nu al dat kan nooit, maar bij het wakker worden ben ik dan ook gewoon buiten adem van het hardlopen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Wat zich ontspint is weer een GFE in het kwadraat gevolgd door worteltrekken en dat dan weer gedeeld door 100 !!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaboob Bekijk bericht
    Een ultieme droom voor de boobmeister, 3000CC borsten onder handbereik in Mokum
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HarrieJekkers Bekijk bericht
    Xanten…..de vreetschuurcultuur
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Omdat ik altijd eerlijk wil schrijven, met en zonder kritiek, kan ik alleen maar aangeven dat het gisteren voor mij een dikke 9 was.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennisw Bekijk bericht
    De tellerstand van haar Muschi geeft een aanzienlijke hoeveelheid gebruiksuren aan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaboob Bekijk bericht
    Megaboob heeft lust auf brust
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    …..te vaak me aanspreken met 'baby' en ga zo maar door, de lezer kan zich er wellicht een voorstelling bij maken. Wellicht ook niet, en dan boft de betreffende lezer.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Hoewel het de opzet was dat vanaf 20 uur de Turkse medemens erin mag, liepen er nu om half zeven toch al een aantal van die tapijtvliegers rond.
    ………..
    De kok had geloof ik een schaap of een geit op de döner geprikt. Een big zal het wel niet geweest zijn, gezien het binnengestroomde publiek.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Again and Again Bekijk bericht
    Ze zegt voor 100 euro doen we alles. Gloeiende gloeiende dacht ik, wat is dit voor knip en scheerbeleid?!
    ……….
    is ze nog krap of heeft ze er 1 ter grote van een hooischuur?! Het 1e was het geval!! Man man wat een wrijving, kanonnen!!!
    ………….
    M'n opgespaarde afgeladen puddingbuks ging in de 6e versnelling
    ……….
    Ik kom niet in GT om te klaverjassen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    ik …. moet mijn orgasmemomenten toch echt bewaren totdat de witte soldaten staan te rammelen aan de poorten van de hemel.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Tja, als je een man niet zo goed van een vrouw kunt onderscheiden en denkt dat een naar binnen geplooide lul een origami kut betreft, kom je van een koude kermis thuis.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Again and Again Bekijk bericht
    Ze neemt mijn jonge heer ter monde en ze begint me als een beest te kluiven!! Ze zoog zowat de lakens door m’n reet!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door comcom Bekijk bericht
    Ook hier had je beneden 2 bars: een voor de rokers en een voor mij
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Alleen toen ze de mond opendeed, kwam er een rijtje grafstenen tevoorschijn, ai hier kan de tandarts goede zaken mee doen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Het nuttigen van de Knödel die het gerecht completeerden was echter regelrechte "zelfmoord", wat een gore dingen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubbelbader Bekijk bericht
    Veel heren die als luie zeerobben op de banken lagen. Lenie 't Hart zou werkloos moeten toezien hoe tevreden deze er bij lagen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    We kropen glibberig over en tegen elkaar, liggend op het bed, alsof we twee vleesmaden waren op een lijk in staat van ontbinding.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Een luchter van 300kg en een chagrijnige pekelteef achter de receptie.
    ……..
    Zo’n man op leeftijd die in een duistere kamer zijn bril afzet zou per abuis mij nog aanzien voor een wijf en mijn schijter molesteren met zijn onverzadigbare pik.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    Het huwelijk; Meedoen is belangrijker dan winnen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Een kop als een zak aardappelen maar mijn god wat kan ze "Blasen",
    …….
    Op haar is de quote uit de film "Full Metal Jacket" van toepassing: "I bet she could suck a golf ball through a garden hose." .
    ……..
    Poolse degelijkheid en "Cum Laude" afgestudeerd aan de befaamde "Academski Oralski" met als specialiteit "Luctor et Ejaculato".
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Leuk was wel het weerzien met Picasso1 en RAUL7, maar daar had mijn lul weinig aan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Leuk van de Duitser voor ons om de deur gewoon dicht te laten vallen voor onze neus, maar dat maak ik later wel goed met hem...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Mona Lisa … was net als onze huidige Roemeense dames ultra hoog begaafd en voorspelde al voor Einstein de afbuiging van licht in een gravitatie veld. Dat kwam zo: ze had eens een brandende kaars in haar hand en zag de vlam van richting veranderen toen Dikke Leo (nardo da Vinci, WG) langs kwam lopen en in een Eureka moment deed ze toen deze gewaagde hypothese.
    …….
    Einstein neukte relativistisch en kwam dus snel klaar.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    Had je dit bedrag van 1926,99 dan elke keer gepast bij je of konden de dames wisselen?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LittleJoe Bekijk bericht
    Zondag is door onze lieve Heer aangeduid als rustdag. Er zullen dus geen dames aanwezig zijn. Die zijn dan namelijk druk bezig met te bidden en de Heer vergeving te vragen voor hun zonden. Eens echter de hoogmis van 10 uur voorbij, zijn ze dat natuurlijk weer vergeten en stromen ze weer wellustig de gezelligste huiskamer van Duitsland binnen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Een gruwelijke hekel heb ik om alleen maar in een handdoek rond te lopen. Mijn lichaam waar teveel geld in is geïnvesteerd, komt dan volledig tot zijn recht. Daar wordt dus echt niemand blij van.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michelvv Bekijk bericht
    Als het pijpwerk dan ook een voldoende haalt is, duurt het niet lang of ze kan met een volle mond even niet praten.
    En dan schakelen we nu over naar BIG30. “BIG30, may we have your votes please?”


    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  7. Onderstaande 21 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (24 maart 2014),Again and Again ( 6 april 2014),Badslippers (24 maart 2014),Befke ( 2 mei 2014),Big30 (24 maart 2014),Bluebear (24 maart 2014),Bosco (24 maart 2014),Breezahlover (25 maart 2014),Bubbelbader ( 1 april 2014),Carlitos (24 maart 2014),cavediver ( 2 mei 2014),dbd67 (24 maart 2014),Don Rudo (24 maart 2014),Goedemorgenallemaal (24 maart 2014),Jansen ( 3 juli 2014),lekkersfan (24 maart 2014),Megaboob (24 maart 2014),noglangnietuitgewandeld (24 maart 2014),sofaking (24 maart 2014),Stief (24 maart 2014),Teiresas (24 maart 2014)

  8. #80
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht


    En dan schakelen we nu over naar BIG30. “BIG30, may we have your votes please?”


    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Om te beginnen een welgemeend dank voor deze indrukwekkende lijst van kwoots waar menig schrijver die waardig is de AKO literatuur prijs of zelfs de PC-Hooft prijs te winnen een behoorlijke punt aan kan zuigen. Het geeft maar weer eens wat voor hoogstandjes soms worden geschreven.

    Om ervoor te zorgen dat het niet voor de eeuwigheid verloren gaat zal Wijze Grijze ieder kwartaal de beste kwoots onder de aandacht brengen en dan vervolgens een keuze maken welke bekroond zullen worden. Uiteraard kan een ieder in dit topic ook kwoots onder de aandacht brengen.

    WG thxs voor het nieuw leven inbrengen in dit topic en suc6 met je taak om de beste kwoot boven te laten drijven!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (25 maart 2014),Wijze grijze (25 maart 2014)

  10. #81
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard De prijswinnaars van de beste quotes van het eerste Kwartaal 2014

    Bedankt BIG30. Dan maak ik er maar mijn eigen feestje van.
    Je maakt het me er wel moeilijk mee, want alle bovenstaande quotes had ik nu eenmaal uitgezocht omdat ze nominatiewaardig waren.

    Eerst nog maar een paar quotes van de afgelopen dagen:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    ze hadden het beter op de kachel kunnen spuiten dan was het met een sisser afgelopen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    ik weet zeker dat ik hem hier in zwier met plezier.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Ja, maar toen werd poep nog met een lange oe geschreven en reedt je op je varken naar de GT
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Respect voor de wonderen der natuur. Goed dat ze van voren zitten en niet op d'r rug
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iamlonely Bekijk bericht
    Ik ging in de wellness eens even in de jacuzzi liggen, maar er zat zoveel chloor in en mijn anus bleken leek me nou ook niet echt nodig
    .................
    Toen het stuk wat deze show zou opvoeren ten tonele verscheen was het mij al snel duidelijk! Deze walrus kon niet te lang zonder water
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trophy Bekijk bericht
    vanaf een uur of 5 loopt de moskee leeg, en gaan ze allemaal naar de PSR. Met als gevolg dat de whirlpool al snel gevuld is met onderbroeken.
    Dan nu de prijsuitreiking: Kort maar pijnloos

    De 1e prijs gaat naar noglangnietuitgewandeld. Veel droger kan humor niet zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    maar voor een kameroptie had ze me toch wat te veel vlieguren.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Ondertussen de stukken vlees bedachtzaam heen en weer schuivend door de witte saus op mijn bord, want een en ander wekte toch wel een bepaalde associatie op.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Hoewel het de opzet was dat vanaf 20 uur de Turkse medemens erin mag, liepen er nu om half zeven toch al een aantal van die tapijtvliegers rond.
    De kok had geloof ik een schaap of een geit op de döner geprikt. Een big zal het wel niet geweest zijn, gezien het binnengestroomde publiek.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Alleen toen ze de mond opendeed, kwam er een rijtje grafstenen tevoorschijn, ai hier kan de tandarts goede zaken mee doen.
    De originaliteitsprijs gaat naar Too Slow met zijn

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    Glibber glabber gluisje, wat druipt er uit mijn kruisje.
    Op naar het volgende kwartaal. Doe je best en veel leesplezier!

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  11. Onderstaande 6 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Befke ( 2 mei 2014),Bluebear ( 1 april 2014),Carlitos ( 1 april 2014),noglangnietuitgewandeld ( 1 april 2014),too slow (12 april 2014),trophy ( 8 april 2014)

  12. #82
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    De prijs voor NLNU is terecht, en de goede man kennende, zal de pot crème tegen te droge humor goed van pas komen. Gefeliciteerd kerel!

  13. Onderstaande 2 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    noglangnietuitgewandeld ( 1 april 2014),Wijze grijze ( 1 april 2014)

  14. #83
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    Lekker eten maakt voor mij het onderscheid als ik clubs naast elkaar moet zetten. In mondial was het overigens ook voortreffelijk, klote dat ik toen net thuis al een bord bagger op had...
    Ik had het zelf kunnen schrijven...

  15. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik ( 2 juli 2014)

  16. #84
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Met de sympathieke Italiaan A. Tonio (zoals een andere beer op het forum zijn naam ooit schreef) besprak ik in Babylon het toenemende leeftijdsverschil tussen beren en meisjes.
    Waar voel je je nog prettig bij en wanneer wordt het gênant?
    Ik heb niet alle oudere bijdragen gelezen in dit topic, dus mogelijk werd deze uitspraak al eerder in dit topic genoemd.

    Een mooie uitspraak om leeftijd te relativeren, grappig en toepasselijk:

    "A man is as old as the women he fucks"!

    Ben ik dus nog mooi 10 jaar jonger dan ik mij al voelde 😎
    En Garde

  17. #85
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Jester in Acapulco: Wat een drama. Om 15 en 18 uur is er een warm buffet en staan er 30 dames te dringen. De meeste weten dit en zijn het laatste half uur voor voedertijd al buffettechnisch aan het opstellen. https://www.ijsberenforum.com/forum/...752#post364752
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  18. #86
    Geregistreerd
    4 maart 2014
    Last Online
    6 maart 2024 @ 00:55
    Berichten
    104
    Discussies
    0
    Thanks
    422
    Thanked
    380 in 65 posts

    Standaard

    Deze schitterende uitspraak komt weliswaar uit maart maar hier springen de tranen toch van in je ogen van het lachen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Laat ik stellen dat Miley haar sloopkogel thuis had gelaten en beter een carriere kan beginnen als aantrekkelijke poetsvrouw want mijn lul werd daarna geboend als een gouden deurknop.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...470#post360470

    Nominatie voor Badslippers!

  19. #87
    Geregistreerd
    4 maart 2014
    Last Online
    6 maart 2024 @ 00:55
    Berichten
    104
    Discussies
    0
    Thanks
    422
    Thanked
    380 in 65 posts

    Standaard

    G E W E L D I G !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Toen ik de kleedruimte betrad hoorde ik een enorm gehijg en ja hoor, daar kwam Rob45 met de tong op de schoenen en zijn leuter verschrompeld tot een uitgedroogde waspeen. In zijn kielzog een gigantisch stuk pulserend donker vlees wat de stevige Martiniquaanse Michelle bleek te bevatten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Eerst kreeg ik gezelschap van een Russische jongedame. Zeer mooie meid, volle lustverhogende borsten, vriendelijk gezicht. Beetje "Small-talk" en dollen maar Rob45 bleef maar lullen over het afwerken van buitenmuren, deklatten, spanbeton, ledverlichting, mortelsamenstelling en Oud-Hollandse stucadoorstechnieken. Met als gevolg dat ik nekhernia kreeg van het draaien van mijn kop van de een naar de ander om de conversaties te volgen om alle partijen tevreden te houden
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...414#post360414

    Ik kan wel blijven citeren over Badslippers ik krijg echt dikke buikspieren van het lachen door zijn ongekende uitspraken:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Een kop als een zak aardappelen maar mijn god wat kan ze "Blasen"
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...254#post361254

    Nominatie!

  20. #88
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard De quotes van April 2014

    Onderstaand de hoogtepunten van afgelopen maand. Ik kom zoveel briljante formuleringen tegen, dat ik besloten heb ze maandelijks te publiceren. Sommige quotes kunnen zo op een tegeltje boven de open haard

    De prijsuitreiking volgt dan aan het eind van dit kwartaal.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Voor een vijftigje een kwakkie van je tieten vegen is wel erg makkelijk verdiend voor die meiden.
    ……………
    Op het grootbeeld naast de sauna, waar je eigenlijk spetterende porno zou verwachten, liepen drieëntwintig mannetjes op een grasveld achter een bal aan te rennen. En als ze hem hadden, dan trapten ze hem weer weg.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Dedju, uitgegleden op mijn klavier
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    toch leuk dat vakantieganger zijn voorkeuren niet onder stoelen of banken steekt, maar gewoon achter in een trans!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    een piemelfluisteraar
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    A tombola a day keeps me from turning gay...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Berouw komt na de zonde, spijt komt blijkbaar als je de zonde niet begaat...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Again and Again Bekijk bericht
    WijzeGrijze lieten we achter met zijn Griekse aanwinst en haar tzatziki vragende oogjes

    zij besloot te testen of mijn HORLOGE wel spatwaterdicht was door kei en keihard spuitend klaar te komen!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Ze heeft geen blik in de ogen die me doet vermoeden dat het ook gezellig gaat worden...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
    eten dat je zelfs met honger nog liever laat staan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    heeft ze op miraculeuze wijze ruim de helft van het sperma vol in haar gezicht en op haar tieten gekregen! hoe is het mogelijk, er zat minstens een meter tussen en ik richtte echt op het papieren doekje.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Na ja, alle Verrücktheit auf ein Stockschen...
    ……….
    Es war mir das Tagschen schon
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    ik ben niet van het bruine gilde.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iamlonely Bekijk bericht
    in Brüggen schijnt een kudde olifanten ontsnapt te zijn uit de tiergarten
    …………
    een nieuwe tak van sport: Ringsteken op de scheve schaats!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    meiden uit de dikke-reten-brigade of de Duitse Abzockerbande
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    dat Roemeense vogelbekdier … en die ouwe afgeleefde brunette
    ………
    Ben ik hier nu de enige met een beetje karakter en ruggengraat?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    total toll! lekker in de drets van anderen liggen roeren en rollen!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    al is er geen gezelligheid aan de bar......., de gezelligheid maak je zelf!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    voor mij is het belangrijkste: de spiegels,liefst groot.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Zoissut, altijd fijn om te zien of je haar nog goed zit!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    we willen geen slapende PP wakker maken........
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    een Roemeense met inhoud....ze bestaan nog
    ………..
    Helemaal voldaan de kamer voor de 2e keer verlaten en haar de emotionele schade vergoed.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ratje_ratje Bekijk bericht
    het leerboek Duits had ze 1 keer opengeslagen om het daarna weer snel dicht te doen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Again and Again Bekijk bericht
    Nog even in 69 gelegen, wat ook geen vervelend uitzicht was
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    megajetsers (op doktersrecept)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Het was leuk en gezellig om met hun weer eens ouwe hoeren uit de sloot te halen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
    Hoe smaakt een kutscheet eigenlijk in de mond?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Als een luchtig hapje
    Heb je er zelf ook nog gevonden. Post ze hier!
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  21. Onderstaande 6 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Again and Again ( 1 mei 2014),Badslippers ( 1 mei 2014),Befke ( 2 mei 2014),Big30 ( 1 mei 2014),Pietjepik (11 mei 2014),Teiresas ( 1 mei 2014)

  22. #89
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Heb je er zelf ook nog gevonden. Post ze hier!
    Tja, als de Master-Bull begint te brullen, heb je tegelijk de beste tekstschrijver bij zijn kloten. Die kerel kan zo de bühne op als "stand-up comedian".

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Kijk maar naar de Japanse ijsberen in onze saunaclubs... Die hebben ook een serieuze cocosmat in hun kruis hangen.
    In saunaclub-land heb ik ooit in LR eens een Japans-Chinese dvp gewipt en die had ook beharing waar je krulspelden kon indraaien.
    Zo nu en dan is deze dame nog wel ergens actief, maar volgens goede bron is haar gras nu reeds gemaaid.
    Het handelt zich trouwens om de Japanse Noriko die een service etaleert die tot in de kleine gaatjes reikt.

  23. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Befke ( 2 mei 2014),rob45 ( 2 mei 2014),Wijze grijze ( 1 mei 2014)

  24. #90
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    (Meerdere auteurs) : "Zij begon mij te bereiden"... (op hoeveel graden?)

  25. Onderstaande leden hebben Flurkman bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik ( 2 juli 2014)

  26. #91
    Geregistreerd
    4 maart 2014
    Last Online
    6 maart 2024 @ 00:55
    Berichten
    104
    Discussies
    0
    Thanks
    422
    Thanked
    380 in 65 posts

    Standaard

    Discussie: Met een DVP op vakantie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    je gaat toch op vakantie om "er even uit te zijn"?
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...492#post369492

    Haha lekker droog

    Nominatie!

  27. Onderstaande leden hebben Again and Again bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (12 mei 2014)

  28. #92
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Quotes 2014-05

    Hier zijn ze weer: de hoogtepunten van afgelopen maand.

    De prijsuitreiking volgt aan het eind van dit kwartaal.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaboob Bekijk bericht
    Met grote borsten win je wel de beste recensie van de maand
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Poging 1, Beter 1 kut in de hand dan de lucht van 10 !!!!!!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    waar de eerder genoemde bezopen Vlamingen nogal veel ruimte nodig hadden om de intellectueel uitdagende taak zich aan te kleden succesvol te voltooien.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Hoe kan een dame die je niet bij naam noemt herkent worden? Omdat ze twee tieten en een kut heeft soms? Ik heb nieuws voor je. Dat hebben ze daar allemaal.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Again and Again Bekijk bericht
    dat kwam waarschijnlijk door een flinke staande ovatie tussen m’n benen

    ik adviseer naast een badjas wat extra PBM’s (persoonlijke beschermingsmiddelen) als handschoenen uitdelen want die heb je wel nodig bij sommige wilde katjes daar
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Maar de laatste keer dat ik er was, was het kloote met 2 o's.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Wat een nep-dames, een en al smink en dikke konten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Vaak kwam de nattigheid uit lekkere kutjes. Nu stroomde het uit mijn ogen over mijn wangen.

    Ze kroop in mijn badjas, waarbij haar handen naar een plaats gingen waar nette meisjes niet horen te komen.
    “Je hebt toch wel je handen gewassen?” vroeg ik “Shit” zei HP001 “ik wist dat ik iets was vergeten. Je voelt trouwens lekker zacht aan”
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Again and Again Bekijk bericht
    Wat een zuigkracht heeft zij!!!!! Een Miele stofzuiger van 2.400 watt is er niets bij
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    die biseksuele flikker dacht die ouwe Colombiaanse eens lekker te rammen en te sandwichen en zo te voelen hoe onze kloten masserend over elkaar zouden wrijven.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hunziker Bekijk bericht
    …..aan de trillingen in de grond weet je snel genoeg als er een bulldozer met parfum en lipstick in aantocht is. Logisch dus dat het grasveld bij GT geen last heeft van mollen

    de club lijkt zo sneller gevuld met dvps.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    …..de vele spellingfouten in de opschriften op de muren. Zo schreef iemand kat met een u. En neut met een k.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Een lolletje is niet erg, maar deze groep schreeuwende onderbroeken maakte het wel erg bont.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Again and Again Bekijk bericht
    Niet Gespoten Is Altijd Mis
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    je leeft maar 1 keer en ook nog eens te kort om alle vrouwen te neuken die je zou willen neuken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Again and Again Bekijk bericht
    dit was fitness voor het hart, nietwaar Vendezz?

    Nee ik heb mijn rijbewijs niet bij een pakje boter gekregen

    wtf was hier aan de hand?!?!?!?!??! Alsof er een fragmentatiebom was afgegaan

    die had dus geen flamoes ter grote van een hooischuur waar je vervolgens in het luchtledige zou prikken

    Zij gaat zeker de boeken in als 1 van de mooiste vogels die op mijn stok hebben gezeten

    rap naar binnen m’n rukbunker in hahaha, blij dat ik weer thuis was
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Er lopen hier een aantal olietankers rond
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaboob Bekijk bericht
    het eten: ik heb er geen maagkramp aan over gehouden, dat was dan ook het meest positieve wat ik er over kon zeggen.

    die tieten maken veel, zo niet alles, goed voor deze tietenman!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    wij zijn niet zoals de Krim: wij staan ons mannetje tegenover geweld uit het Oosten!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    Een dief met tieten, meer is het niet
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Advies van Bluebear: "Laat eens een goede scheet"
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Een tijdje de kut uit de boom gekeken.

    ik moet het ijzer smeden als ik heet ben.
    Zoals altijd: Heb je er zelf ook nog gevonden. Post ze hier!

    Tot volgende maand
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  29. Onderstaande 8 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Again and Again ( 1 juni 2014),Badslippers ( 1 juni 2014),Big30 ( 1 juni 2014),Bluebear ( 1 juni 2014),Pietjepik ( 1 juni 2014),sofaking ( 1 juni 2014),Teiresas ( 1 juli 2014),Willi69 ( 1 juni 2014)

  30. #93
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Quotes 2014-06

    Ter afsluiting van het tweede kwartaal volgen hier de hoogtepunten van afgelopen maand Juni.

    Geniet er nog eens van, voordat ik binnenkort de prijswinnaars van het tweede kwartaal bekend maak.
    Wil je het bijbehorende bericht weer teruglezen, klik dan op Quote pijl.JPG achter de naam van de auteur.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biged Bekijk bericht
    nat vingeren niet toegestaan ... het zout op de patatjes ontbrak om het met een metafoor uit te drukken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    Ik hou ook van Jesus, al was het dan een kerel.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    mijn 20 jaar oude peugeot 405 ……..Een ware kuttenmagneet was dat
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Captaindowntown Bekijk bericht
    Lekker geil taaltje hoor dat Spaans, maar ik versta er geen kut van.

    Gezegend is hij die niets verwacht, want hij zal niet teleurgesteld worden
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    En sinds het vorige bericht is de gulp inderdaad al een paar keer open geweest in Basel

    Meurend als een flikker meldde ik me bij de Theke van FKK Basel.

    Ze stond wel aan de positieve debetkant van de balans, maar toch maar even de zoenvraag gesteld

    doe dat condoom er maar om anders hoeft het niet meer

    Eerst maar neuken, dan zien we wel hoe ver we komen. Niet ver dus, want ze zoende zo lekker dat ook hier het condoom diep in haar doos gevuld werd.

    Het spermalaboratorium heeft vannacht wel wat te doen, want ik ben hier noglangnietuitgewandeld.

    deze keer zonder penetrant homo-aroma om me heen.

    De beha bestond uit twee vingerhoeden aan een veter, dan hoef je je over de inhoud ook weinig illusies te maken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HarrieJekkers Bekijk bericht
    De dame achter de receptie heeft de gastvrouw competenties van een boer met kiespijn
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    De lookers waren alweer terug gezakt op goud van oud niveau helaas.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    met twee sessies inclusief rookpluim tot gevolg.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HarrieJekkers Bekijk bericht
    Ik kreeg de indruk dat het meer een pannenkoeken restaurant is dan een snackbar.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    deze LAURA heeft nl ook een kietelaar achter in haar keel zitten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    Je kiepert je poen weg aan een illusie, een ballon gevuld met een scheet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Het werd dus een dagje kieruh kijkuh


    Ik zei dat ze maar een zak over de kop moest trekken, en dat ze dan meer werk zal krijgen als normaal.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Again and Again Bekijk bericht
    als klap op de vuurpijl, zag ik ineens een bejaard hoofd om de hoek van het schot kijken. Ik zei: “hallo buurman, was u er ook?”
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Ik ben normaal niet het type om met mijn pisa toren open en bloot in een publieke ruimte toeristen te lokken
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Alles draait om de duit en de fluit en verder niets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    Dit kleine Duracel-konijntje zag ik wat later al stuiterend van ijsbeer naar ijsbeer wiebelen

    Af en toe kwam ze met zijn armband wat glazen wijn halen. Zolang deze niet vast zat aan een afgezaagde ledemaat maakten we ons geen zorgen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iamlonely Bekijk bericht
    Was het als klein kind stoer om te fietsen zonder handen, een grote geile meid pijpt ook zonder handen!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht
    Wordt het zo'n dag? Wordt het zo'n dag? Het wordt zo'n dag!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Goed idee van Pic1 om zijn leed te gaan verneuken en zijn lul bittere tranen te laten wenen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Again and Again Bekijk bericht
    Kortom ik roep Melodie uit tot 1 van de 7 wereldwonderen!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ze had haar spiraaltje had laten ontkalken. "Scheelt toch gauw een paar kilo", zo sprak Knabbel deze wijze woorden.


    Zoals gebruikelijk liep het bij Claudia weer dun tussen de benen zodat Knabbel zijn fles massageolie in de tas kon laten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Zodra een dame aangeeft goed te kunnen masseren zou je dat per definitie als een bekentenis moeten beschouwen dat ze niet goed is in sex.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    0 uit 3 op een eindtoernooi overkomt de beste wel eens
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    …twee glibberige tongetjes probeerden tegelijk mijn mond binnen te komen. Lukte vrij aardig, das dan weer het voordeel van een grote bek hebben.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Ze kunnen beter over je lopen te lullen, dan over je lul lopen!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Oh Ik dacht dat de Roemenen allemaal het liefst op hun rug liggen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    een grote foto met de Tex: pas op een fasebook psygopaat
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Je zal floppers moeten doorstaan om ook de toppers te vinden.
    En zoals altijd: Heb je er zelf ook nog leuke quotes gevonden. Post ze hier, in deze rubriek!
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  31. Onderstaande 18 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 1 juli 2014),Again and Again (30 juni 2014),Badslippers ( 1 juli 2014),Big30 (30 juni 2014),Bluebear (30 juni 2014),Bosco ( 1 juli 2014),fr_loper ( 1 juli 2014),gignnl ( 1 juli 2014),hp001 (30 juni 2014),Iamlonely ( 1 juli 2014),licky luke (30 juni 2014),noglangnietuitgewandeld ( 1 juli 2014),Pietjepik ( 2 juli 2014),Sjeufke (30 juni 2014),sofaking (30 juni 2014),Teiresas ( 1 juli 2014),Wentelt Eefje ( 1 juli 2014),Willi69 (30 juni 2014)

  32. #94
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    En de 1e prijs van het tweede kwartaal gaat naar

    again and again

    met zijn spervuur aan grappige uitspraken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Again and Again Bekijk bericht
    WijzeGrijze lieten we achter met zijn Griekse aanwinst en haar tzatziki vragende oogjes

    zij besloot te testen of mijn HORLOGE wel spatwaterdicht was door kei en keihard spuitend klaar te komen!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Again and Again Bekijk bericht
    Nog even in 69 gelegen, wat ook geen vervelend uitzicht was
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Again and Again Bekijk bericht
    dat kwam waarschijnlijk door een flinke staande ovatie tussen m’n benen
    ….
    ik adviseer naast een badjas wat extra PBM’s (persoonlijke beschermingsmiddelen) als handschoenen uitdelen want die heb je wel nodig bij sommige wilde katjes daar
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Again and Again Bekijk bericht
    Wat een zuigkracht heeft zij!!!!! Een Miele stofzuiger van 2.400 watt is er niets bij
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Again and Again Bekijk bericht
    Niet Gespoten Is Altijd Mis
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Again and Again Bekijk bericht
    dit was fitness voor het hart, nietwaar Vendezz?

    Nee ik heb mijn rijbewijs niet bij een pakje boter gekregen

    wtf was hier aan de hand?!?!?!?!??! Alsof er een fragmentatiebom was afgegaan

    die had dus geen flamoes ter grote van een hooischuur waar je vervolgens in het luchtledige zou prikken

    Zij gaat zeker de boeken in als 1 van de mooiste vogels die op mijn stok hebben gezeten

    rap naar binnen m’n rukbunker in hahaha, blij dat ik weer thuis was
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Again and Again Bekijk bericht
    als klap op de vuurpijl, zag ik ineens een bejaard hoofd om de hoek van het schot kijken. Ik zei: “hallo buurman, was u er ook?”
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Again and Again Bekijk bericht
    Kortom ik roep Melodie uit tot 1 van de 7 wereldwonderen!!!
    Een indrukwekkende oogst heeft hij geproduceerd. Misschien moet ik wel een eigen again and again subrubriek gaan aanleggen.



    Dan deel ik de tweede vrijkaart uit aan:

    Bluebear

    Diens gortdroge uitingen doen me vermoeden dat we hier met een verkapte filosoof te maken hebben.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Poging 1, Beter 1 kut in de hand dan de lucht van 10 !!!!!!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Hoe kan een dame die je niet bij naam noemt herkent worden? Omdat ze twee tieten en een kut heeft soms? Ik heb nieuws voor je. Dat hebben ze daar allemaal.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Advies van Bluebear: "Laat eens een goede scheet"
    Heren proficiat en: “Keep on writing”.

    Heb je zelf ook nog leuke quotes gevonden. Post ze hier, in deze rubriek!
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  33. Onderstaande 7 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Again and Again ( 1 juli 2014),Big30 ( 2 juli 2014),Bluebear ( 1 juli 2014),licky luke ( 2 juli 2014),Megaboob ( 1 juli 2014),noglangnietuitgewandeld ( 2 juli 2014),Pietjepik ( 2 juli 2014)

  34. #95
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Echt waar? Worden hier ook al standaard vrijkaarten voor uitgedeeld? En nog wel door mister-9.5-in-pauschalclubs himself... elke keer als ik denk dat het forum niet verder meer off topic kan zakken, wordt ik weer verbaasd.

    Goed, ik ga weer terug naar de sportspelletjes.

  35. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Toulouse-Lautrec ( 2 juli 2014)

  36. #96
    Geregistreerd
    27 mei 2010
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 18:40
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    448
    Discussies
    14
    Thanks
    275
    Thanked
    318 in 175 posts

    Standaard

    Als je niet te veel sportspelletjes deed was je hier ook meer van op de hoogte

    . Gefeliciteerd A&A en Bluebear..
    Laatst gewijzigd door Vendezz; 1 juli 2014 om 22:56

  37. Onderstaande 5 leden hebben Vendezz bedankt voor deze bijdrage:

    Again and Again ( 1 juli 2014),Bluebear ( 2 juli 2014),Eddy_V ( 1 juli 2014),Sjeufke ( 1 juli 2014),Wijze grijze ( 1 juli 2014)

  38. #97
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vendezz Bekijk bericht
    Als je niet te veel sportspelletjes deed was je hier ook meer van op de hoogte

    . Gefeliciteerd A&A en Bluebear..
    Ook namens mij gefeliciteerd Again&Again en Bluebear.. !!!
    Eerlijk verdiend!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  39. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Again and Again ( 2 juli 2014),Bluebear ( 2 juli 2014),Wijze grijze ( 2 juli 2014)

  40. #98
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard



    Belachelijk om vrijkaartjes uit te delen voor geschreven onzin.
    Op plat carnavalesk gelul zit toch niemand te wachten?

    Dit verhoogt alleen maar het tonpratersgehalte van de good-feeling lulverhaaltjes die inmiddels zinnig geschreven recensies ruimschoots domineren.

    Het zal bij velen de motivatie om een goede recensie te schrijven nóg verder doen afnemen.
    Helaas…

  41. Onderstaande 2 leden hebben Toulouse-Lautrec bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 2 juli 2014),vrije jongen ( 2 juli 2014)

  42. #99
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toulouse-Lautrec Bekijk bericht
    Het zal bij velen de motivatie om een goede recensie te schrijven nóg verder doen afnemen.
    Helaas…
    En waarschijnlijk bij velen de motivatie juist doen toenemen om er een leuk, leesbaar verhaal van te maken.
    Gelukkig...

  43. Onderstaande 4 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Again and Again ( 2 juli 2014),Goedemorgenallemaal ( 2 juli 2014),licky luke ( 2 juli 2014),Wijze grijze ( 2 juli 2014)

  44. #100
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Ik denk ook dat we hier op leesbare verslagen rekenen. Oftwel, scherp blijven lezen om dat ene pareltje niet te missen. Op gortdroge wetenschappelijke verhandelingen zitten we niet te wachten.
    Is ook niet haalbaar want voor een gedegen onderzoek is een hoop statsitiek nodig om alle fouten en onwaarschijnlijkheden weg te nemen en daarvoor is veel, hele veel clubbezoek nodig. Meer dan de meeste fanatieke lopers hier aan kunnen. Want het gaat niet om clubbezoek op zich, nee, voor juiste statistiek moet je ook met dezelfde dame kameren om uiteindelijk een goede omschrijving te kunnen geven.

  45. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 2 juli 2014)

 

 
Pagina 4 van 27 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.

  FKK Artemis 468*60