Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Ayleen (PHG)

Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Discussies
    495
    Thanks
    531

Standaard Ayleen (PHG)

Haarkleur/-lengte : Lang geblondeerd, donkerblond dus
    Lengte dame : 165 cm?
    Postuur/Cupmaat : B
    Nationaliteit/Taal : Duitse (Turks/Perzisch), Duits
    Leeftijd : 28-32
    Tatoeages/Piercings : knopje in haar bovenlip
    Service: Goed, ZK, PZC, NMC
    Voordelen: Lieve meid
    Nadelen: Hmm geen tot zo ver
    Tijdsduur : 30min
    Prijs : 50

Ik heb haar al heel vaak voorbij zien lopen, leuk koppie, maar als je haar ziet dan bekruipt je een flopgevoel. Na de sauna werd ik door haar aangesproken waarbij een leuk gesprek ontstond. Op basis daarvan de gok maar gewaagd en naar de kamer gegaan. Enig minpuntje was dat ze rookt en dat proef je wel een beetje. Verder uitgebreid zoenen, goede pzc waarbij ze het je naar je zin wil maken. Seks in verschillende standjes, gewoon goede service, leuke meid verder. Herhalingsgevaar: 99% (jammer van de rookadem, een smintje en het is 100%)
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 augustus 2006 om 19:12
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    Gisteren @ 23:38
    Discussies
    4632
    Thanks
    46

Standaard

Op aanraden van Tiga ben ik uiteindelijk zaterdag met deze dame naar de kamer gegaan. Het was voor haar een hele verbazing dat ik met haar naar de kamer ging want ze had me al vaak gezien en gedacht dat ik totaal geen interesse in haar had. Op zich had ik wel interesse in haar maar ik had net als Tiga mijn bedenkingen. Over het algemeen ga ik niet zo vaak met turkse dames. Ik weet wel dat velen in duitsland zijn opgegroeid maar ik heb gewoon heel vaak ene teleurstelling gehad. Bovenop het feit dat ik me altijd wel afvraag hoe deze dames in het vak zijn gerold.
    Ayleen heeft hele mooie ogen die ze goed kan gebruiken om mannen te lokken. Voor de rest is ze niet heel mager maar zeker niet dik. Ze is in een paar maanden ook nog eens zo'n 6-10kg afgevallen. Daarnaast doet ze veel aan fitness samen Katharina. Dus er zitten onderhand ook heel wat spieren. Die voelde ik goed toen ik haar masseerde in kamer 15. Dit is een kamer met airco en een spiegelwand. Dus na wat rollebollen heb je alles van elkaar wel gezien. Ze is van onder erg nauw , zeg maar lekker strak.
    Voor de rest heb ik me wel goed vermaakt met haar.

Groeten Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten