:verwarnun :keineahnu :uuups: :bäh: :tw[1]: :esreicht[ :ntc[1]: :frust[1]: :protestie :bindagege :dudepp:Heineken helpt.....
:verwarnun :keineahnu :uuups: :bäh: :tw[1]: :esreicht[ :ntc[1]: :frust[1]: :protestie :bindagege :dudepp:Heineken helpt.....
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Dutch beer is like making love in a canoe:
it´s f*cking close to water! :thefinger
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Oorspronkelijk geplaatst door Willi69
What would you recommend? :betrunken
Was würden Sie empfehlen?? :betrunken
Of deze liefst zondagochtend < 12 in Das Weisse Brauhaus im Münchner Tal met een Weißwurst er bij!
(Dit verdient eigenlijk een apart topic, )
Gr. B.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Neben dem leckeren Weizenbier (hell + dunkel, auch Weißbier genannt) vor allem Alt, z.B. von der Krefelder Hausbrauerei Gleumes.Oorspronkelijk geplaatst door JackD
Tja dat is ook van Interbev en gezien beffen jou favoriete bezigheid is :DOorspronkelijk geplaatst door Zero
Willem2 :wink:
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
DUSSELDORF - Er moet binnenkort meer worden betaald voor een biertje bij onze oosterburen. Duitse bierbrouwers gaan de prijzen voor tapbier en gerstenat uit de fles verhogen. Dat hebben Duitse media dinsdag gemeld. De Duitse branchevereniging van brouwerijen bevestigde de verhoging.
De prijsverhoging komt bovenop een btw-verhoging van 3 procent vanaf 2007 voor onder meer bier uit een kratje. Of de consument of de detailhandelaar opdraait voor de belastingverhoging, is nog onduidelijk. Ook is het nog niet duidelijk hoe en in welke mate de Duitse horeca de prijsstijgingen gaat doorberekenen aan de klanten.
Per glas komt de prijsverhoging uit op 2 tot 3 eurocent. Het is de eerste prijsverhoging van tapbier in vier jaar tijd. Voor het komende kwartaal hebben grote brouwerijen als Warsteiner, Krombacher en Veltins al prijsverhogingen opgelegd bij hun grootste afnemers. Krombacher vraagt zo'n 6 procent meer voor zijn bier.
Volgens de brouwers is de verhoging noodzakelijk om bij te blijven bij de hoge prijzen voor diverse grondstoffen.
Bron nu.nl
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
La Chouffe .
Duvel. :teuflisch
Westmalle Trippel.
Ivo Bosteels (66) trekt op promotour met gevulde portemonnee
GENT - Brouwer Ivo Bosteels (66) voert op een hoogst uitzonderlijke manier publiciteit voor zijn bieren Tripel Karmeliet, Kwak en Deus. Overal waar hij komt, betaalt hij uit eigen zak een rondje. Wij waren er gisteren bij in The Bridge in Gent.................
http://www.hetvolk.be/Article/Detail...cleID=4E1D92TF
Doe mij ook maar een Kwak :D ( zit tenminste in een mooi glas )
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Doe mij maar iets authentieks: een Vlaamse of een Waalse trappist dus.
NB Er bestaat al trappist vanaf 6° alcohol: vb Rocherfort 6°, Westmalle 7°, Chimay bruin 7°, ... Schol
La Chouffe heb ik al zien staan. Prima
Verder bij zomers weer : Kriek (St Louis of Frank Boon) en witte lambic van Timmermans (delicieus)
Alle overige seizoenen : Westmalle Dubbel, Chimay blond, soms Kwak.
Alles van het vat ("de tap" voor de Nederlanders) wel te verstaan geen flesjes voor Bredero.
Ga ze maar eens zoeken in Nederland deze bieren op de tap. Ja af en toe is het een voordeel om Belg te zijn.
Hierbij een filmpje uit een typisch cafeetje in de Westhoek, waarbij de mannen na het werk een Sixtus van Westvleteren komen drinken :
http://www.youtube.com/watch?v=DjcUrcaXwD8
De eerste man vraagt aan de andere in zijn typisch Lernout&Hauspie dialect : 'Hije sex tus?'.
Neen zegt die tweede : 'Tus ni, allien op een andere'.
Wat kan het leven toch schoon zijn.
:wink:
Laatst gewijzigd door Willem2; 15 juni 2007 om 01:29
Grolsch beugel, absoluut nr 1 bij mij.
Belgisch bier staat bij mij bovenaan; meestal Palm, Leffe of Grimbergen. In Duitsland drink ik graag Kölsch of Erdinger.
saluti L Diablo
Little Don of Golden time:guilty[1]
" rispetto per una donna "
Die Salitos lijkt me eerder gewone "Elixir d'Anvers" te zijn... Te zoeterig en te plakkerig naar mijn smaak...
De Westmalle Tripel is voor mij ook het allerbeste.
De Rochefort 10 mag er ook wel zijn.
Dat zijn bieren om te degusteren.
Al die pilsjes en zo daarentegen die alleen maar dienen om een stuk in de kraag te zuipen zijn gevaarlijker dan je zou denken.
http://www.brackenspub.com/beer.swf
Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA
Molaar zit achter een lekkere Lindeboom `t bier van hier
Ik vind dat duitse cola-bier wel lekker, maar is dat wel echt bier
Maakt niet uit want van dat echte bier ga je hele rare antwoorden geven
:wink:
Vond dat Cola bier ook wel lekker !
Maar hiermee ben ik groot geworden als ben ik het wel ontrouw geworden !
:wink: :wink:
http://corsendonk.apluz.be/ :thefinger :thefinger