Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
    Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard Mirjam (donkerblond, Duits) ex-Nathalie Gt

Brüggen-golden time, heidweg 1, Natali

Haarkleur/-lengte : half lang, donkerblond

Lengte dame : 172

Postuur/Cupmaat : normaal/B

Nationaliteit/Taal : Duits (spreekt ook goed Engels)

Leeftijd : 26 jaar

Tatoeages/Piercings : nope

Service: zk, pzc, ft, beffen

Voordelen: lieve uitstraling, echte girl-next-door, GFE

Nadelen: (nog?) geen full-service

Vorige week alleen maar met (voor mij) nieuwe meisjes weg geweest, en alle vier waren ze goed tot erg goed. Natali valt in de laatste categorie: ze heeft een lieve uitstraling, is rusitg en niet te gehaast om d ekamer op te gaan en weet gewoon precies wat ze aan het doen is.

Geen drama verhalen dus deze keer, gewoon lekker gekletst en al zoenend een kamer opgezocht!

Daar blijkt haar achtergrond als table-dancer: wat kan ze bewegen met dat lijf, ongelooflijk!

Ook de rest was prima in orde, aangezien ze pas net in dit vak zit, nog beperkt service aanbod, maar wie weet :D

Cijfer: 9
    Laatst gewijzigd door Big30; 22 mei 2007 om 23:47

Last Online
    8 mei 2008 @ 09:29
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Mineme,
    Ze vertelde mij dat ze eerst in een priivehuis in Aken gewerkt heeft.

27 juli voor het eerst in GT geweest. Na al de positieve berichten dacht ik dt moet ik ook een keer meemaken. En de berichten zijn niet overdreven!

Lekker in de tuinstoel gezeten kwam Nathalie naast me zitten, wat gepraat en toen naar de kamer. Het was een fantastische ervaring. Eerst een kleine striptease, toen wat gezoen en daarna begon het goed. Een pijpbeurt zoals ik nog nooit hebt gehad. De hele zone wordt onder de tong/mond genomen en met gevoel, oef. Geen geruk maar stijlvol, erotisch en teasing. Voordat het te laat was hebben we de rollen en de lichamen omgedraaid, ik kon natuurlijk niet achterblijven en heb al mijn insperatie en gevoel in een bef/vinger/streel beurt gegeven. Ik moet me sterk vergissen als ze ook niet zeer genoten heeft gezien de vochtigheid.
    Vervolgens verschillende standjes, toen weer pijpen, beffen, strelen en uiteindelijk kon ik niet meer, dus daar ging het.

Ze doet geen anaal en FT.

Al met al anderhalf uur een fantastische GFE met een meisje dat pas 3 dagen in GT werkzaam is.

De uurtjes daarna kwam ze nog vaak even langs, gaf een streel en een kus en ging weer verder.

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard Nathalie (Duits)

Nathalie is inderdaad een girl next door type. Ik had haar vorige week bij vertrek onder de douche al gezien en even met haar staan praten. Ik zou haar bij m'n volgende bezoek zeker opzoeken, zo beloofde ik. Zo gezegd zo gedaan, hoewel ik toch een beetje naar haar moest zoeken. Op de knipoogjes reageerde ze niet, dus ik concludeerde dat ze me niet herkende. Wel begrijpelijk als je zoveel ijsberen aan je voorbij ziet trekken.

Haar buiten maar even gearresteerd en meteen de sleutel laten halen. Ik voel altijd een beetje extra spanning als ik met een meisje ga dat ik nog niet ken. Ik val wel eens terug op 'oude waarden' maar vind het eigenlijk veel leuker om steeds een nieuw snoepje te proberen. Geen FT en AV is voor mij geen probleem. Er blijft nog genoeg te genieten over met Nathalie.

Na een uitgebreide streel- en zoensessie voor de afwisseling maar eens begonnen met beffen. Heerlijk kutje en ze reageerde erg goed op mijn verrichtingen, hoewel de geluidsproductie wat overdreven was imo. Vervolgens haar aan het werk gezet en zoweol het pijpen als het neuken was erg goed. Haar poesje is lekker strak en ze was nog goed nat van het beffen. Toch kon ik niet helemaal bij haar naar binnen, terwijl ik toch niet heel groot geschapen ben. Mocht de pret niet drukken en in good old mision klaargekomen.

Leuke meid, lekkere sex, niks mis mee!

Last Online
    4 november 2022 @ 17:37
    Discussies
    66
    Thanks
    933

Standaard

Vrijdag had ik haar al gesproken maar was ik niet naar een kamer met haar geweest. Toen ik haar gisteren weer zag besloot ik ditmaal wél voor haar te kiezen en daar heb ik zeker geen spijt van gehad.

Eigenlijk was ik van plan een half uurtje te gaan maar al na een paar minuten besloot ik er een uur van te maken, zo goed vond ik haar.

Ze begon met een striptease en daarna gingen we op het bed verder, tot het uur om was. Daarna zijn we samen gaan douchen en gaf ik haar 75 euro. Ik zie dat ik later die dag nog een keer met haar naar de kamer wou maar uiteindelijk is daar niets van terecht gekomen.

Overigens vertelde ze mij dat ze meestal een paar weken achter elkaar werkt en dan weer een paar weken niet. Komende week werkt ze in elk geval nog de hele week, maar waarschijnlijk daarna een paar weken niet meer, tot ze weer zin heeft om te komen.

Last Online
    Discussies
    66
    Thanks
    933

Standaard

Toen ik zondag de parkeerplaats van GT opreed zag ik Nathalie daar staan te telefoneren. Omdat ik haar al een maand of 7 niet meer had gezien heb ik gelijk maar even wat met haar geklets. Eenmaal binnen ging ik douchen en na wat gedronken te hebben ben ik een uur met haar op de kamer gegaan.

Ik zie trouwens bij de service geen FT en beffen staan maar dat doet ze tegenwoordig wel gewoon.

Maandag ben ik ook een uur met haar op de kamer geweest en beide keren was het een zeer goede ervaring. Ze is dan wel niet de knapste meid in GT maar op de kamer is ze wat mij betreft wel 1 van de besten en daar denken wel meer ijsberen zo over want zowel zondag als maandag ging zij zeer vaak auf zimmer en dat terwijl er niet eens veel gasten waren.

Last Online
    Gisteren @ 11:55
    Discussies
    4637
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    Ik zie trouwens bij de service geen FT en beffen staan maar dat doet ze tegenwoordig wel gewoon.
    Indien het dezelfde is dan doet ze geen FT deze week. Ze scheen wel goed te zoenen.......
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    30 oktober 2024 @ 21:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard Nathalie.

Voor de zoeners een echte aanrader. Sympathieke jonge Duitse die ook goed engels spreekt. Voor mij eigenlijk wel iets te groot.

Meldde in de bar ongevraagd dat FT niet in haar pakket zat; geen probleem voor mij.
    Anderhalf uur met haar doorgebracht in een hutje, waarbij met name haar massage van top tot teen zeer aangenaam was. :p

Nathalie ziet je later op de dag ook nog staan/zitten; goed!

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Indien het dezelfde is dan doet ze geen FT deze week. Ze scheen wel goed te zoenen.......
    Verstandig meisje: de ene week zoenen, de andere week FT, maar nooit beide in dezelfde week! :D

Last Online
    30 oktober 2024 @ 21:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Verstandig meisje: de ene week zoenen, de andere week FT, maar nooit beide in dezelfde week! :D

Last Online
    27 november 2024 @ 23:39
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

Hoef eigenlijk geen recensie te schrijven. Alles is al vermeld. Bij mij wilde ze idd geen FT, maar het (tong)zoenen was geweldig. Zoenen, zoenen. Toppertje al met al.

Last Online
    5 december 2024 @ 00:22
    Discussies
    12
    Thanks
    412

Standaard

Voor het eerst in mijn toch niet onaanzienlijke carrière ben ik DRIE maal op één avond met dezelfde dame naar de blokhut geweest, en dat was met....NATHALIE!!!

Last Online
    Discussies
    66
    Thanks
    933

Standaard

Ik ben deze week ook weer eens met haar naar de kamer geweest en ze is wat mij betreft nog steeds de beste keuze bij GT en blijkbaar ben ik niet de enigste die daar zo over denkt want de enkele keer dat ze er is is ze constant met iemand op de kamer waardoor het lastig is haar aan te spreken.

Last Online
    6 december 2024 @ 12:13
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Zit nu GFenkel dagen per week in Living Room, moest volgens eigen zeggen GT verlaten omdat ze niet regelmatig genoeg zou komen. Voor mij een goede zaak, nadat Beffer69 haar had getest ook met haar op kamer geweest. Goede Llieve GFE sessie gehad. Is zacht, teder, lief,..... en nog van die zaken die ik graag wil.
    Geeft aan dat ze geen FT doet (voor je naar de kamer gaat) en ook geen anaal.
    Herhalingsgevaar zeer groot. Hoog GFE gehalte absoluut geen PSE.
    Zeer goede after sales.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    6 december 2024 @ 12:13
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Zit nu enkel dagen per week in Living Room, ..........
    Laat zich noodgedwongen MIRJAM noemen nu
    Teveel Nathalie mag niet in LR
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    29 juli 2018 @ 12:35
    Discussies
    10
    Thanks
    64

Standaard

Ja dan gaat ne mens is naar Duitsland met de Zeppos, stoot je daar op Mirjam.
    Ik was wat aan het rondwandelen nadat ik Zeppos met Zoe had achtergelaten en kwam beneden aan de whirlpool waar deze Dame was, ze lachte me zo lief toe dat ik niet kon weerstaan alhoewel het op het eerste zicht niet mijn type is maar toch ze had iets............leuke babbel gedaan en de mogelijkheden besproken, zoals Zeppos aangeeft zegt ze direct en vriendelijk waar het op staat, haar de sleutel laten halen nadat we afspraken eerst wat in de whirpool te spelen, na het stoeipartijtje in de pool naar de kamer voor een sessie, man man man wat een lieve en lekkere leuke meid, heb ik nog nooit meegemaakt zo lief, zacht goedlachs. Pijpen, likken, tongzoenen alles passeerde de reveu (ze doet geen aufname) daarna lekker in diverse standjes gevreeen want dit was een GFE experience van meer dan 10000000%, het klikte ongelooflijk goed tussen ons. Ook de naservice is perfect, zodanig dat we later aan de bar teug aan de babbel raakte en ik op een gegeven moment een probleem had, namelijk geen sleutel bij nu Mirjam loste dat perfect op en we waren weer weg voor meer dan een uur, later op de avond had Zeppos honger en ik ook maar niet in eten maar in Mirjam, ja weer Mirjam, spijtig na het eten moesten we naar huis.

Bij het vertrekken is Mirjam nog uitgebreid afscheid komen nemen beneden en de thekedame boven vroeg was het een leuke dag? Tuurlijk was het dat ze vroeg met wie ging je op de kamer, ik antwoorde Mirjam, ze vroeg dan en wie nog, ik antwoorde weer Mirjam, ze bekijkt mij en zegt "en wie nog" ik dood serieus Mirjam, toen schudde ze haar hoofd is en lachte en waren weg.

Deze Dame staat bij mij op de absolute nummer 1 sinds gisteren, is normaal gebouwde Dame, zou je buurvrouw kunnen zijn ........... Yes I wish it was true.....

Herhalingsgevaar 100000000000000000000000000000000000000%

Last Online
    4 december 2024 @ 20:41
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

had haar al vaker in gt gezien maar nog nooit mee gekamerd.was nu aanwezig in lr en in de bar contact gelegd en naar de kamer.ze bied een echte gfe service,geen ft maar een zeer getrainde en strakke muschi was een prima alternatief.
    heb een uur gekamerd waar ze ook nog eens haar massagekwaliteiten heeft getoond.
    een prima kamerbezoekje met dit buurmeisje van het jaar!

Last Online
    29 juli 2018 @ 12:35
    Discussies
    10
    Thanks
    64

Standaard

Iemand Mirjam nog gezien laatst in LR, is voor mij de hoofdreden om LR aan te doen.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten