's ochtends heb ik gebeld naar Yvon, nadat ik haar op Kinky had gevonden. Yvon is een wat oudere dame die van gezellig kletsen houdt. Aangezien ik ook al de 50 ben gepasseerd leek me dit een juiste keus. Ze onderhoudt een leuke website waar ook een filmpje van haar opstaat. Ze dirigeerde via sms mij naar een achteraf gelegen camping, alwaar ze de eur voor mij opendde toen ik vlak bij haar eigen huisje was gearriveerd. Ze is lekker lang en blond (nep). Ze bood me wat te drinken aan en we gingen zittten in de woonkamer waar ze vertelde over haar Italiaanse vader, over haar eerdere prostiwerk in den Haag. en over haar buurvrouw waar ze vaak mee ging fietsen. Na een half uurtje liepen we naar achter waar ze de slaapkamer liet zien. Ze nodigde niet uit om te wassen (zal wel teveel kosten) en we gingen gelijk aan elkaar frunniken. na de lichte massage dook ze gelijk op mijn pik. Lekker zonder condoom pijpen. Dit ging niet zo gepassioneerd, maar echt staccato op en neer. Op zijn hondjes afgemaakt, waarna ik piepend klaarkwam. ik mocht nog wel een keer klaarkomen , maar helaas lukte dat niet meer.

Na het uurtje gaf ze me een klein gastendoekje. wat moet ik hier nou mee doen vroeg ik?, mijn neus snuiten?? Nou nee het was bedoeld om me te wassen...... ik weet dat we moeten bezuinigen maar voor € 150 verwacht ik toch wel een douche op zijn minst, met een GROTE handdoek. Kortom de stemming was niet meer je dat....

We bleven uiteindelijk anderhalf uur. Conclusie voor de € 150 is de dienstverlening toch minimaal.