Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard Fatima (lang zwart haar, Slowakije)

    naam : Fatima

    Haarkleur/-lengte : lang, zwartm, stijl

    Lengte dame : 170

    Postuur/Cupmaat : normaal/A

    Nationaliteit/Taal : Slowakije

    Leeftijd : 22 jaar

    Tatoeages/Piercings : nope

    Service: zk, pzc

    Voordelen: schitterend mooi lief gezicht, super slank, oraal sterk

    Nadelen: cupje A-, zoenen matig, is het nu GFE of niet?


    Brüggen-golden time, heidweg 1, Fatima


    Na maanden alleen maar lachen en geklets, vorige week maar eens met Fatima de kamer op gegaan. Dit is echt een Slowaakse schone, een beauty om te zien met haar slanke, lange lijf, mooi, strak gezicht, met haar zwarte haar strak naar achteren. Geen/weinig make-up en er dan toch zo uit zien, geweldig!

    Zoenen is niet super, maar oraal is ze verder erg goed ;-) Er is meer uit te halen denk ik. Nu nog even cijfer 8,5.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 augustus 2006 om 23:51

  2. #2
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Daumen hoch Nou en of het GFE is !

    Ben eergisteren met Fatima naar een tuinhuisje geweest. Bij GT binnen was ze een redelijk on-opvallende verschijning, ze ziet er lief uit maar is geen concurrentie voor sommige andere dames. Ze gaat redelijk onopvallend gekleed en heeft inderdaad maar relatief kleine borstjes, wel een erg knap gezichtje met (halflang toch) donker haar. Ik heb haar na het eten aangesproken in de gang en zie, daar groeide iets moois. We bleven rustig even in een hoekje staan, ze drukte haar lichaam tegen mijn ijsberenjas aan, bracht haar lippen naar mijn gezicht....

    Mmmmm. Niets lekkerder dan even kroelen op de gang. Dan weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt (meestal dan). Vol goede moed een tuinhuisje opgezocht.

    Nu moet ik eerlijk zeggen : in het begin van de sessie was ik bepaald niet erg onder de indruk van haar vaardigheden. Oraal ging, maar verder, tja, echt goed was het niet. Langs de neus eens gevraagd waar ze hiervoor gewerkt had. Dat heb ik geweten. Ik weet nu het hele arbeidsverleden van de dame (inclu gebruikte nicknames) en de reden waarom ik dat zo makkelijk kan onthouden is dat het gewoon dramatisch weing is.... De dame is zo groen als gras.

    Ze zat er duidelijk een beetje mee - en ik ook trouwens. En opeens buigt ze zich over me heen en kust me voluit op de mond.

    Mijn God,

    Zo ben ik het zelden tegengekomen. Fatima is technisch zwak, maar kussen kan ze, en goed ook (sorry to disagree, MiniMe). En als ze je dan daarna innig omhelst - het was hallucinerend. Ik was helemaal om. Dit is nog geen geharde beroeps, dit is een jong meisje dat net begonnen is en nog een forse lading onschuld heeft. Ze wil je graag een plezier doen en zet zich voor 200% in. Ik heb mijn mindset van 'klaarkomen' op 'lekker vrijen met vriendinnetje' omgezet en heb de rest van het uur genoten.

    Jammer dat je al van te voren weet dat dit niet lang gaat duren. Of de dame stopt (zou ik niet eens erg vinden), of ze krijgt vanzelf routine en het werk en dan wordt het toch anders.... Eerste teken is er al : ze gaat na haar vakantie haar haar blonderen. Ik heb (vakantie)foto's van haar gezien met blond haar en geloof me, het is anders. Het wordt een klein vampje. Doodzonde, maar zo gaat het nou eenmaal.

    een weemoedige

    W-L (die dit moment zo veel mogelijk probeert te behouden)

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Deze topper is weer terug! Wat ziet ze er mooi uit, nu Cindy haar looks teveel heeft aangepast, is dit nu nummer 1 (qua uiterlijk) in GT!

    Helaas niet mee op de kamer geweest.

  4. #4
    Geregistreerd
    17 oktober 2005
    Last Online
    23 november 2020 @ 17:03
    Berichten
    103
    Discussies
    7
    Thanks
    2
    Thanked
    14 in 5 posts

    Standaard

    Zo is Fatima er weer, en zo is ze weer weg.:o Ben gisteren 2 maal met dit zeer mooie meisje op de kamer beland, en ze vertelde me dat het voorlopig weer haar laatste dag in GT zou zijn omdat ze vandaag terug naar huis zou gaan. Maar ze komt terug ! alleen weet ze niet precies wanneer.

    Beide keren op de kamer waren heerlijk als je van een lief meisje houdt met aardige sex. Het gaat allemaal lekker rustig maar daarom niet minder plezierig.
    Ik heb met wel met Fatima vermaakt.

    Groetjes Eagledriver :wink: :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    19 januari 2024 @ 20:46
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    166
    Discussies
    7
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 22 posts

    Standaard

    Ik neem aan dat ik over dezelfde Fatima spreek wanneer ik schrijf dat ik afgelopen maandag met haar naar de kamer ben geweest in Artemis in Berlijn. De bovenstaande recencies kloppen perfect, inderdaad een beeldschone dame met een goede service. Helaas ietwat te weinig zoenen, maar verder perfect, en wat een lichaam!!

    Groeten,

    HW1

  6. #6
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Fatima is weer in de GT, heb vandaag een huisje met haar gedeeld. Ze zoent graag. Ze heeft een ontzettend lief gezicht, waar ik voor viel. Nadeel is geen borsten. Echt een meisje om lekker mee te knuffelen, ipv

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16.

Babylon 468*60   Living Room 468*60