Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 74
  1. #1
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard Bonny / Gaby (Bulgaarse) ex-GT

    Naam : Gaby
    Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
    Leeftijd : ?
    Haarkleur/-lengte : zwart krullend/lang
    Lengte dame : 1.51
    Postuur/Cupmaat : vlieggewicht (ultra slank)/ A-cup
    Tatoeages/Piercings : Ja (zeer kleine, zoek zelf maar waar)/Ja
    Service: TZ, NMC, PZC, Beffen, Vingeren
    Voordelen: Zeer lief, uitstekende service
    Nadelen: Nog niet kunnen ontdekken.
    Tijdsduur : Dik uur
    Prijs : Berekend normaal tarief maar ik heb haar 100,- gegeven.
    Extra’s bij het bezoek: correcte dame, servicegericht.

    De "Line-Up" was weer om je vingers bij af te likken en toch werd ik er niet geil van. Tussen al die oogverblindende dames zit Gaby. Een kleine, bleke jongedame in een rood/roze "Netstocking". Op de "Meet & Greet" had ik al kennis gemaakt met dit kleine scharminkel. Toen was Rudi_NL zeer gecharmeerd van haar en hij ging er 2x mee aan de haal.

    Dat zij haar graatmagere lichaam ter beschikking stelt aan de op seks beluste vetkleppen vind ik een prestatie van formaat waarvoor zij ter plekke een standbeeld verdient. Want dun en fijn is ze. Elke beer die ik tot nu toe heb gesproken reageerde afkeurend op haar uiterlijk. Het zou allemaal "Te" zijn. Te klein, te fijn, te dun, te bleek. Tussen al die oogverblindende dames was zij de enige (ja, ik ben een rare kerel!) die in mij de geslachtsdriften wist aan te wakkeren. Door alleen al naar haar te kijken in die rood/roze "Netstocking" werd ik geil. Prachtige zwarte lange krullen die over die bleke schoudertjes vallen.

    Ik dus naast haar zitten en ze lacht lief. Komt die verdomde Bosbeer gewoon tussen ons in staan om haar te paaien met wat chocolade rommel. Als de mannelijke heks uit het sprookje "H & G-tje" wil hij haar blijkbaar vetmesten voordat hij haar verorbert. Gelukkig loopt hij vlug verder en ik sla mijn slag.

    Op de kamer blijkt er heel wat seks in dit kleine lichaam te zitten. Qua postuur een klein meisje in de bar, een zeer bedreven vrouw op de kamer. Ik verwen haar met een massage wat ze op prijs stelt. Zeer apart om naast al die mollige vrouwen deze graatmagere dame te vertroetelen. Deze massage gaat langzaam over in een eorisch spel waarbij ze nat en uitgebreid tongzoent. Langzaam bouwen wij de spanning op. Pijpen zou iets steviger mogen maar daar is het mij deze keer niet om te doen. Ik wil dat vederlichte sletje op mijn heupen laten dansen. Rudi_NL had me al ingelicht hoe geil het is om haar bij haar kleine billen te pakken. En inderdaad, je kunt haar kontje volledig beetpakken en over je pik laten schuiven waarbij haar schaamlipjes zo lekker langs je leuter glijden.

    Ik kan niet anders zeggen dan dat het met Gaby uitermate geil neuken is waarbij geregeld het tempo teruggeschroeft moet worden om een "Ejaculatie Praecox" te voorkomen. Tijdens het neuken blijft ze tongzoenen, likken en "Teasen". En dan komt het moment dat ik de saus maar laat lopen waarbij ze haar kutspieren nog eens stevig aanspant om je paal helemaal leeg te melken.

    Conclusie: Qua postuur een zeer opvallende jonge dame die waarschijnlijk bij het grootste gedeelte van de mannenpopulatie buiten schot zal blijven. Van de andere kant denk ik dat heel veel mannen stiekem over haar zullen fantaseren en maar wat graag met haar zouden willen neuken. Ik zou zeggen maak die gedachtes maar vlug concreet. Gaby biedt uitstekende service en heeft nagenoeg alles in het pakket zitten. Goede pré- en aftersales. Ik weet niet of ze FT doet. Om daar achter te komen krijgt zij van mij een terugkomgarantie van 100%.

  2. Onderstaande 13 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 oktober 2011),bad pritt (27 oktober 2011),bosbeer (27 oktober 2011),egon, Dr. Rammler (27 oktober 2011),gille52 ( 1 mei 2012),hara1d (30 augustus 2012),jacky pakutra (28 oktober 2011),masseurke (27 oktober 2011),Rudi_NL (27 oktober 2011),terminator (27 oktober 2011),Ties85 (22 april 2023),wervelwind (28 oktober 2011),Wijze grijze ( 1 september 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht

    De "Line-Up" was weer om je vingers bij af te likken en toch werd ik er niet geil van. Tussen al die oogverblindende dames zit Gaby. Een kleine, bleke jongedame in een rood/roze "Netstocking"
    Ik dus naast haar zitten en ze lacht lief. Komt die verdomde Bosbeer gewoon tussen ons in staan om haar te paaien met wat chocolade rommel. Als de mannelijke heks uit het sprookje "H & G-tje" wil hij haar blijkbaar vetmesten voordat hij haar verorbert. Gelukkig loopt hij vlug verder en ik sla mijn slag.
    Haha Badslippers, je had je geen zorgen hoeven te maken. Ik zat aan de bar en zij op een kruk tegen de muur. Ze tikte op mijn schouder en vroeg me of ik een Cola voor haar wilde bestellen. Op 1 of andere manier wil ze zelf geen drank bestellen, vermoedelijk zien ze haar niet staan en komt ze niet aan de beurt. Ik bestelde haar Cola en vroeg of ze een stukje chocola wilde. Ze begon te stralen en ik hoopte dat ze 2 ons zou aankomen als ze dat opat. Gaby zit bijna altijd voor de kino , vaak samen met vriendin Patrizia. Helaas maar begrijpelijk wordt ze niet vaak meegevraagd door een beer. Ze is niet moeders mooiste en dus ook broodmager. Maar ondertussen zag ze Patrizia de ene kamergang na de andere maken. Ik heb altijd een groot gevoel van medelijden met haar, want ik denk dat er dagen voor haar zijn dat er geld bijmoet. Zij moet natuurlijk ook entree betalen. Toevalligerwijs had ik dezelfde gedachte als De Paus. We wilden haar best graag helpen, maar wilden er niet mee naar de kamer. Maar om haar nou geld te gaan geven is eigenlijk ook niet de weg. Ik had niet gedacht dat ze nog zo lang in GT zou blijven.
    MAAR, ik moet zeggen dat ik erg blij ben met je verslag over haar en over het feit dat Rudi_NL gek met haar is. Ik denk dat dit haar klandizie zal verhogen en dat ze misschien haar plekje in GT toch gaat veroveren. Mogelijk dat er toch genoeg beren zijn die van haar aparte lichaam willen genieten, zeker omdat je schrijft dat ze erg goed en lief is. Misschien zelfs dat ik haar de volgende keer toch ook een keer meeneem, sex of geen sex maakt me dan niet zoveel uit. Het is nl.wel gewoon een vertederend schatje.

    Overigens heb ik van jullie na mijn late kamergang met Angelina geen afscheid meer kunnen nemen, want vermoedelijk waren jullie al naar huis. Bij deze dan, en het was me een genoegen te hebben kennisgemaakt.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 27 oktober 2011 om 13:33 Reden: quote

  4. Onderstaande leden hebben bosbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Rudi_NL (27 oktober 2011)

  5. #3
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Tiejnsléts, Was dat 't popke dat voorbijliep toen je in de bubbels zat en ik met jou en Cupid een praatje maakte???
    Bruine beer

  6. #4
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masseurke Bekijk bericht
    Tiejnsléts, Was dat 't popke dat voorbijliep toen je in de bubbels zat en ik met jou en Cupid een praatje maakte???
    Welke van de 17 bedoel je? Nee, ik weet t niet meer of ze voorbij is gekomen.

    Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

  7. #5
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    @Bosbeer, heb geen medelijden. Ze heeft die dag 3 kamers gehad en ik was de 4de. Zoals ik al schreef zal ze niet bij iedereen in de smaak vallen maar ik zie haar op andere dagen geregeld naar de tuinhuisjes wandelen.

    Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

  8. #6
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Dat doet me veel genoegen. Ik mag dan een asociale beer lijken door je feestje te verknallen met chocola, maar bosberen zijn heel sociale beren in tegenstelling tot veel ijsberen. Het ging me echt aan het hart. Ik hoop dat vele beren haar kwaliteiten gaan ontdekken.

  9. #7
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Gaby zit bijna altijd voor de kino , vaak samen met vriendin Patrizia. Helaas maar begrijpelijk wordt ze niet vaak meegevraagd door een beer. Ze is niet moeders mooiste en dus ook broodmager. Maar ondertussen zag ze Patrizia de ene kamergang na de andere maken. Ik heb altijd een groot gevoel van medelijden met haar, want ik denk dat er dagen voor haar zijn dat er geld bijmoet. Zij moet natuurlijk ook entree betalen. Toevalligerwijs had ik dezelfde gedachte als De Paus. We wilden haar best graag helpen, maar wilden er niet mee naar de kamer. Maar om haar nou geld te gaan geven is eigenlijk ook niet de weg. Ik had niet gedacht dat ze nog zo lang in GT zou blijven.
    MAAR, ik moet zeggen dat ik erg blij ben met je verslag over haar en over het feit dat Rudi_NL gek met haar is. Ik denk dat dit haar klandizie zal verhogen en dat ze misschien haar plekje in GT toch gaat veroveren. Mogelijk dat er toch genoeg beren zijn die van haar aparte lichaam willen genieten, zeker omdat je schrijft dat ze erg goed en lief is. Misschien zelfs dat ik haar de volgende keer toch ook een keer meeneem, sex of geen sex maakt me dan niet zoveel uit. Het is nl.wel gewoon een vertederend schatje.
    Op haar eerste werkdag was ik een van de beren die haar afwees, ondanks dat ik haar in haar gezicht wel iets vind hebben en ze heel lief leek (en blijkt te zijn gezien de verslagen hier). Ze is evenwel niet zomaar dun maar echt graatmager, en ondanks mijn "slanke" smaak weet ik nog steeds niet of ik haar moet meenemen. Als Patrizia naast haar staat dan heb ik het sowieso moeilijk om niet voor Patrizia te gaan
    De service die ze geeft echter heeft wel mijn nieuwsgierigheid gewekt. Ik ben binnenkort na een tijdje afwezigheid weer in GT dus wie weet...in elk geval beren bedankt voor de info over dit lieve meissie.

  10. Onderstaande leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer (28 oktober 2011)

  11. #8
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Ik denk dat ze het ook heel leuk vinden om allebei met je mee te gaan, Wervelwind. Patrizia weegt 48 kilo en Gaby 25 kilo, samen 73 kilo dus dat is altijd nog minder dan Jenny alleen.... Moet te doen zijn. En 2 x superservice!

  12. Onderstaande leden hebben bosbeer bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (31 oktober 2011)

  13. #9
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard vrijdag 18 november, Golden Time

    Wederom een zeer goede, geile sessie met dit lieve scharminkel gehad. Mijn ervaring met haar.

    Een hoer die weet wat het begrip service inhoudt. Jij bent haar gast en dat zul je weten ook. Gabi behandelt je correct, is geen klokkijkster en gruwt van de 100 euro per uur dames. Rekent dus het bekende tarief van 75 euro per uur en daar zit alles in (vanzelfsprekend buiten de extra's zoals FT en anaal). Dus wat in sommige clubs als verplicht minimum wordt geëist biedt zij zonder die verplichting en dan ook nog kwalitatief zeer goed. Nu weet ik dat Rudi_NL ook graag met zijn klopper in haar slagroompot wil draaien dus voordat ik met haar de kamer opging heb ik goed gekeken of ze naar achteren ging om haar doos goed te kuisen. Tijdens de befpartij een half uur later kwam ik louter honing in de vorm van kutsap tegen.

    Wij hebben een aangenaam uurtje doorgebracht met pijpen, neuken, beffen, knuffelen, tongen en aanverwante activiteiten. Kleine dame met grote service en aangenaam in de omgang. Perfecte voor- en nazorg. Wat ik bij haar op prijs stel is iets heel eenvoudigs. vaak zie je dames waarmee je weleens kamert van de kamer komen met een vent en tonen je geen blik waardig. Of zij staan bij de "Locker" recht voor zich uit kijken, je volstrekt negerend terwijl hun klant in zijn kastje zit te rommelen. Misschien is dat uit gereserveerdheid of uit respect voor die andere man. Die is immers op dat moment de klant. Gabi daarentegen knikt je vriendelijk goeiedag, vraagt vlug hoe het gaat of geeft spontaan een zoen en een lach. Zo ook toen ik afrekende en Rudi_Nl zich omkleedde. Ook hij kent de kwaliteiten van Gabi en hij kreeg ook nog wat aandacht van haar. Ik zeg tegen Gabi: "Das ist meine Freund er had dich empfolen". Zij giechelt en die dwaas van een Rudi_NL wilt haar tegelijk als de eerste de beste pooier het geld uit de zak kloppen vanwege zijn aanbesteding en goede advies.

  14. Onderstaande 6 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer (20 november 2011),Cupido (20 november 2011),Megaboob (21 november 2011),Rudi_NL (21 november 2011),satanic surfer (20 november 2011),wervelwind (20 november 2011)

  15. #10
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ik ga eens bekijken waar die ene kilo erbij is gekomen

  16. #11
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ik vond haar er gisteren goed uit zien, stukken beter dan een tijd geleden. Wel nog steeds dun maar met kleur op haar gezicht, een spannende outfit aan (niet de goedkoopste dus de bv Gaby lijkt goed te draaien) en zelfverzekerder. Ik ben haar gisteren misgelopen toen ik haar zocht maar een van de volgende keren ga ik zeker met haar kameren.

  17. Onderstaande leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    Rudi_NL ( 7 februari 2012)

  18. #12
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Standaard 17/02

    Vriendelijk meisje, heeeel zachthandig met alles wat ze doet.
    Gisteren net voor sluitingstijd, rond 01.20u nog met haar de kamer opgegaan. Een heel aangenaam en relax meisje. Superslank, lang donkerbruin haar en donkere ogen, mooi gebit, kleine tietjes, zeer verzorgd...
    Vooraleer we 'eraan' begonnen, heeft ze me heel lief uitgelegd, wat ze allemaal doet (tz, pzc, ft, nmc, av, beffen...). Al was het laat, ik ben in dat half uurtje toch nog voor anaal gegaan . Nadat ze me met haar kontje in reverse cowgirl had klaargereden, was het ver 'Feierabend' en gingen we samen naar de lockers. 50+50 afgerekend.
    Al bij al, zeker geen verkeerde ervaring met deze DVP. Naar de toekomst toe zeker nog wel eens herhalingsgevaar.

  19. Onderstaande 2 leden hebben Bief2 bedankt voor deze bijdrage:

    Rudi_NL (18 februari 2012),wervelwind (19 februari 2012)

  20. #13
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.831 in 600 posts

    Standaard

    Ontmoette haar gisteren in de Kino waar ik een beetje inspiratie zat op te doen. charmant meisje. mooie bruine kijkers. Heel vriendelijk, en inderdaad (bief2) heeeeeel zachthandig en gelukkig ook heeeel zachtmondig. Voor mij voor het eerst met een zo lichtgewicht dvp te hebben mogen verkeren. Was een prima ervaring.

  21. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Bief2 (29 februari 2012)

  22. #14
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ik heb afgelopen vrijdag mijn vuurdoop met haar gehad. En inderdaad, wat is ze correct en charmant. Ik vind haar gezicht wel iets hebben en de sex was prima.

  23. Onderstaande leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    Bief2 (18 maart 2012)

  24. #15
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Ik vind haar gezicht wel iets hebben
    Kijk maar eens goed . . . Julia Roberts "Look-a-Like"


  25. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bief2 (18 maart 2012),bosbeer (12 maart 2012),wervelwind (12 maart 2012)

  26. #16
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Kijk maar eens goed . . . Julia Roberts "Look-a-Like"

    Ja, met een beetje fantasie erbij... Alleen zegt Julia niet zo vaak " Mein Schatz". Maar Gaby gaat er wel steeds beter uitzien.

  27. Onderstaande 2 leden hebben bosbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Bief2 (18 maart 2012),wervelwind (12 maart 2012)

  28. #17
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Jongens volgens mij hebben jullie ergens de verkeerde afslag genomen...als je Julia Roberts erbij gaat halen
    wel leuk voor haar dat ze nu zo goed draait tussen al die mooie(re) dames in GT, ze is vaak bezet en soms zelfs aan het pannenkoeken

    "grote service" doet wonderen, zelfs tussen de GT stunners
    Een sympathieke meid hoor, die haar draai aardig heeft gevonden, maar ik speer er toch liever Emily maar aan
    als ik een pm van adje10 krijg dat hij tevreden is dan ga ik er alsnog overheen
    (L) NCV (L)

  29. Onderstaande leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama (12 maart 2012)

  30. #18
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ik vind ook dat ze er steeds beter uit begint te zien, alleen mag er voor mij minstens 10 kilo bij om enige concurrentie te kunnen zijn voor mijn inmiddels 4 favoriete dames.

  31. #19
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Ik vind ook dat ze er steeds beter uit begint te zien, alleen mag er voor mij minstens 10 kilo bij om enige concurrentie te kunnen zijn voor mijn inmiddels 4 favoriete dames.
    Ik heb gisteren anders twee verdomd goede GFE's met haar gehad. Een heeel lieve meid met een opperbest service level. Haar billetjes zouden inderdaad wel wat extra volume kunne verdragen, maar dat doet niets af aan haar prestaties. Zoals al eerder gezegd overal op dit forum. Het zijn niet altijd de knapste die het beste zijn...

  32. Onderstaande leden hebben Bief2 bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (18 maart 2012)

  33. #20
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Standaard 19/03

    Een lekker hete sessie met Gaby.... What a way to end the winter !
    Wie deze week nog naar GT gaat, kan maar beter van de gelegenheid gebruik maken, want volgende week gaat ze voor een tijdje naar huis.

  34. #21
    Geregistreerd
    28 november 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:02
    Berichten
    412
    Discussies
    25
    Thanks
    924
    Thanked
    452 in 138 posts

    Standaard

    Vandaag kwam deze heel sympathieke meid bij me op de bank zitten. Is echt een heel lieve, vertelde dat ze nog maar 22 was.
    Zoenen was echt wel top en krachtig; haar tong voelde aan als een lekkere biefstuk. Pijpen vond ik monotoon, maar ze wou als snel cowgirl doen, en dat was best wel lekker. Ik dacht, hoe krijg ik mijn spel hier nu in dit supersmalle lijf, maar hey, hoppa, geen glijmiddel of niks, gewoon klets boem baf erin en rijen maar!!! Eerst vond ik alleen knoken om mij vast te houden, maar nadien toch maar haar smalle billetjes vastgepakt, kwestie van toch nog vlees te voelen. Na nog een paar standjes, terug geeïndigd met cowgirl wat ze echt wel heel goed deed ! Hoewel ze superlief en attent is, vormt ze voor mij echter weinig herhalingsgevaar.
    Laatst gewijzigd door Big30; 1 mei 2012 om 00:55 Reden: prive info

  35. Onderstaande 2 leden hebben Stief bedankt voor deze bijdrage:

    Bief2 ( 2 mei 2012),gille52 ( 1 mei 2012)

  36. #22
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Standaard 03/05

    Vandaag eigenlijk naar GT gereden om mijn schatje Quna te zien, maar jammer genoeg was ze al vroeg naar huis vertrokken.
    Uiteindelijk heb ik toch nog een hele fijne avond beleefd met Gaby. Fantastische service gehad, en ook na de feiten, nog leuk met haar gebabbeld aan de toog.

  37. #23
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Standaard 18/05

    De druk was weer veel te hoog, dus maar naar GT gereden :-)
    Hoewel ik maar weinig tijd had, toch nog 2 uurtjes met Gaby op de kamer geweest.
    Heerlijke GFE gehad, alles erop en eraan...
    Daarna nog lekker wat gegeten, een cola'tje light en terug naar huis.
    Leuke start van het weekend.

  38. #24
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Mij vorige week ook vergrepen aan Gaby, de anorexische mini-bulgaarse.
    Een heel lief en vrolijk meisje, ik kan niet anders zeggen. Zéér klantgericht, service top. Pijpt prima (lang en nat), uitstekende inzet, doet gewillig mee in wat je ook maar wilt.

    Ik had af en toe wel wat moeite haar te begrijpen, haar duits (en het mijne ook) is niet al te best. Qua lijfje natuurlijk erg mager, maar dat vind deze beer niet onaangenaam. Haar gezichtje zou wat voller mogen zijn, lijkt tikkie ongezond nu, terwijl dit waarschijnlijk niet zo is.

    Neemt uitgebreid de tijd voor alles, geen gehaast. Jammer alleen dat ze zich niet helemaal laat gaan... "Ich komme nicht mit Leute", zei ze nadat ik haar net ruim een kwartier tevergeefs getracht had naar een hoogtepunt te likken. Terstond kreeg ik visioenen van Gaby met paarden en honden.
    Ze had er echter naar eigen zeggen wel van genoten en ze verzekerde mij dat ik het beffen prima onder de knie had en grote vaardigheid op dat gebied had getoond. Waarvan akte. Bulgaarsen staan er immers om bekend dat ze nooit jokken.

    Wat ik wel minder vond is dat na de sessie, een sigaretje rokende op de kamer, ze mij haar levensverhaal vertelde. Daar wordt een mens niet vrolijk van en ik zat er eerlijk gezegd ook niet echt op te wachten. Wat een berg ellende voor een 22 jarige! Blij nog dat ze het achteraf vertelde en niet er voor, want ik had waarschijnlijk prompt problemen gehad op hardheidsgebied. Haar vanwege het tranentrekkende relaas maar een extra dikke fooi gegeven. Al met al geen slechte ervaring, maar of het tot herhaling gaat komen betwijfel ik. Uitsluiten doe ik het echter ook niet.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  39. Onderstaande 3 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer (10 juli 2012),rob45 (10 juli 2012),wervelwind (10 juli 2012)

  40. #25
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik nooit de intentie heb gehad om met haar naar de kamer te gaan. Maar na haar levensverhaal dus helemaal niet meer. Maar ze is wel altijd super aardig en in voor een praatje.
    Maar ze heeft toch wel klandizie, vergis je daar niet in.

  41. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (10 juli 2012)

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.

Babylon 468*60