Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 80

Discussie: Satanic surfer

  1. #1
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard Satanic surfer

    Satanic surfer's guide:

    woonoord:Antwerpen/Keulen
    leeftijd:mid-dertiger
    beroep:booking agent
    hobby's/passies:muziek,drank,dames is wisselend doch optioneel geprefereerd combi-pakket
    fav-bestemmingen damesgewijs:04-08:raambuurten Antwerpen/Brussel op onregelmatige basis toendertijds,09-11:enkel nog voor twee favo-dames op zeer occasionele basis:hoogstuitzonderlijk maw...
    09-11:fkk-clubs Duitsland en Globe(zurich) buiten beschouwing gelaten uitsluitend Duits
    fav-clubs:afhankelijk van periode tot periode,start louter Samya(Keulen) en GT,nadien uitgezworven richting Frankfurt area,NRW-zone verkend en momenteel een mix van clubs om het spectrum zo breed mogelijk te houden
    update 11:beste nieuwkomer:fkk World(Pohlheim):mix van excellente line-up/dito clubfaciliteiten/leuke sfeer
    steady factor:GT:prima line-up doorgaans met enkele sure valuebets die nimmer ontgoochelen
    daler vh jaar:Samya:erg wisselende line-up met groot verloop van topdames,en enkele "onbeschikbare" dames door uiteenlopende redenen
    burgerlijke stand:vrijgezel
    ijsbeer-type:mix optick-fick en GFE-fanaat:looks zijn toch primordiaal en mits voorliefde voor slomere sessie met liefkozingen alom val ik best als "trouwe" ijsbeer te catalogeren,zal meestal opteren voor 2of 3 sessies bij clubbezoek,waarvan 1 of 2 met reeds "bekende" dames...
    optimale looks:voorstander van naruurlijke borsten,cup C/D bevalt prima,kleiner doch mooi evengoed,groter ook prima,liefst ongeveer 1m65-1m75,uitzonderingen prima mits andere boni...,ogen belangrijk
    all-time favourites looks:raambuurt Antw/Bru:Daniëlla utopia:Keeley Hazell
    all-time favourites service:clubs:Michelle(Oase) utopia:?
    grootste voordeel aan clubbezoek naast fysieke aspect:rust en wellness(soms doorslaggevend qua club-optie),sociale contacten met uiteenlopende beren,verbetering der Duitse taal...
    grootste nadeel aan clubbezoek naast fysieke aspect:oorschade door werkelijk mieterse muziek doorgaans...financiële armslag nadien...

    Groeten,ss

  2. Onderstaande 9 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (19 oktober 2011),Badslippers (18 oktober 2011),Bluebear (28 maart 2012),Dolfie (18 oktober 2011),jacky pakutra (18 oktober 2011),Megaboob (18 oktober 2011),NikXXX ( 7 november 2011),savesexer (22 oktober 2011),vrije jongen (18 oktober 2011)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard SS's clubguide

    Gedeelde smart is halve smart,dus hieronder een aantal bevindingen over mezelf bekende clubs,pro's en contra's,een bloemlezing doorheen enkele jaren clubhoppen met in het meest gunstige geval enige tips voor lezers en voor mezelf een geheugenoefening op maandagnamiddag als straf voor overmatig d&d gebruik dit we...

    *Samya(Keulen):partyclub met degelijke installaties,een leuke sfeer(dames die dansen op de bar) en vele stammklanten die de club erg trouw zijn.Werd zelf rimpelloos aanvaard door deze meute Freiercafé-beren,leuke kerels die een buitenlandse toetsing der dames wel kunnen appreciëren,vele van hen tref ik in allerlei clubs,steeds gezellig en goed voor m'n Duits(dé reden voor clubbezoekjes uiteraard,laat dat duidelijk zijn).

    Dames:30à40,qua optics zeker boven de middelmaat,erg handig is hun website waarop aanwezigheid/foto's/serviceaanbod etc. worden vermeld,af en toe incorrect,maar toch handig en meestal juist...
    Prijzen:entree:50E,eerste halfuur:50E,tweede halfuur:25,derde:50,vierde:25 dus 75E/uur jarenlang correct,laatste tijd meerdere afwijkingen 100E/uur:bevragen aangewezen...
    Eten&Drank:prima verzorgd,bovengemiddeld...verschillende spijzen aanwezig tss 18&24u,vers en lekker.Dranken prima,zelfbediening uit ijskasten,bieren gratis...
    Wellness:2 sauna's,hamam,voldoende ligstoelen,géén whirlpool/zwembad/tuin 2e etage:mooie lounge met tv's(sport doorgaans),ideaal om effie uit te blazen,sneu dat dames er amper rondhangen...
    extra's:actie 6 maal entree betalen,7e maal gratis,Newsletterday-actie:éénmaal per maand(registreren via website),entree betalen en gratis entreekaartje krijgen op 1 bepaalde dag,tss 17&18u...

    Aanraders:Amira/Cornelia/Livia(3 keer borstenliefhebbersmateriaal),Bilana/Carla/Relys(driemaal slanke damesmateriaal) ea...Ideale club voor weekendavond bezoek,party en ambi verzekerd(rekening houden met wachttijden).

    *Parksauna Residenz(Lohmar):relaxclub par excellence met uitstekende installaties,excellente keuken,doorgaans een ouder bezoekerspubliek dat in een gemoedelijke sfeer de dag doorbrengt.Veelal een dag om in gezelschap door te brengen,zo mogelijk in knap,aangenaam en doorgaans Roemeens g...

    Dames:25à35,qua optics niet geweldig gemiddeld gezien,een aantal iets "vollere" dames doorgaans,ietsje ouder ook.De geleverde service daarentegen is doorgaans goed tot zeer goed,vooral de ruimere tijd qua pre- en aftersales is bijzonder leuk doorgaans.Geen club voor optick-fickers...,een uitzondering tenagesproken...
    Prijzen:entree:50E,elk halfuur:50E dus 100E/uur de langere presales ingecalculeerd normaliter zeer correct...
    Eten&Drank:excellent:dé norm voor clubland:zeer goed restaurant met 6-tal menu's à la carte:top.Drankjes ad bar,oké,bieren gratis...
    Wellness:excellent,sauna's,hamam,whirlpool,binnenz wembad/tuin/tafeltennistafel/tuin/pool...ruimte voor sportuitzendingen/kino...kapsalon! Zéér goed!
    extra's:onbekend

    Aanraders:Jasmin,Mara,Debby...ea...Ideale club voor een relaxdag gekruid met prima eten en de occasionele sessies uiteraard...

    *Babylon(Elsdorf):kleine club met gemoedelijke sfeer,goede installaties.s'namiddags meestal erg rustig,s'avonds meer animo.Dames lopen quasi-naakt rond,soms doodse sfeer,soms uitgelaten en zeer sexy sfeer,beerafhankelijk...

    Dames:10à20,qua optics so-so,enkele stunners,meeste doorsnee.Hun website heeft een handig anwesenheid-topic,klopt meestal wel.Qua service doorgaans top,ook public action voor liefhebbers.Vooral Roe/Hongaarse dames,enkel Françaises,Belgische patron(Eddy):toffe peer.
    Prijzen:entree:50E,elk halfuur:50E dus 100E/uur de langere presales ingecalculeerd normaliter zeer correct betaling pas bij vertrek waarbij geboekte dames je komen uitzwaaizoenen...
    Eten&Drank:verzorgd maar basic,omeletjes/wafels/grill:voldoende&vers...Drankjes door DVP's bediend,leuke manier om contact te leggen voor schuchtere beertjes...bieren gratis
    Wellness:2 sauna's,whirlpool,kino,kleine tuin oké voor zo'n kleine club...
    extra's:onbekend

    Aanraders:Alexa,Ines,Jenny...ea...Ideale club als je een goede klik hebt met een dame,presales tot een uur best mogelijk,geleverde service ligt meestal boven het gemiddelde,zeker vergeleken met de gemiddelde grootclub...

    *Golden Time(Bruggen):grote club met hoge optick-fick dichtheid,(zeer) veel bezoekers,populaire club met prima line-up doorgaans,de meesten niet geheel onbekend...

    Dames:40à70,lastig om ongepoppt te verlaten...Steeds wel wat fraais te bewonderen en te boeken...Toppie doorgaans,met continu mooie nieuwkomers...
    Prijzen:entree:50E,eerste halfuur:50E,tweede halfuur:25E 75E/uur dus al zijn hierop soms wel uitzonderingen,dame laat dit wél vooraf weten,decision up to you...Laatste tijd zeer correct nageleefd heb ik de indruk.
    Eten&Drank:verzorgd,vaak erg lekker,pizza s'avonds lekker Nadelen:lange wachtrij(en),beperktheid in tijd(tss 17.30 en 19.30 dacht ik),je zal maar een "pannenkoek" zijn...bieren gratis,één erg mooie dame achter de bar...
    Wellness:summier,1sauna,whirlpool,kino jammer dat ze niet nét iets meer wellness aanbieden; wel een erg mooie en uitgestrekte tuin met zomerse outdooraction voor de fans...
    extra's:onbekend,af en toe kortingskaartje van 5E...

    Aanraders:poeh,Elisabeth,Patrizia,Ginger,Carmen... ea... check effie de continu aanzwellende lijst in GT-topic...

    *Living Room(Kaarst): middelgrote club door mezelf maar enkele keren bezocht om niet geheel te verklaren redenen...Keurige club met lange bar waar het gezellig toeven is doorgaans...

    Dames:30à50,relatief veel Roemeense dames,qua opticks gemiddeld,net ietsje minder dan GT denk 'k,vergelijkbaar met Samya...
    Prijzen:entree:50E,eerste halfuur:50E,tweede 25E 75E/uur dus al zijn hierop uitzonderingen(copy GT)
    Eten&Drank:verzorgd,copy GT
    Wellness:summier,copyGT
    extra's:copy GT

    Aanraders:Kessie,Susi... erreg lang geleden(noot aan mezelf:tijd voor een update!)

    *Villa Vertigo(Grefrath):erg mooie club met wisselende line-up-kwalitieit,soms super,soms matig...Partyambi s'avonds in 't weekend vooral,sexy sfeer met goede dj doorgaans...Bovenverdieping:erg mooie en ruime kamers,met douche!

    Dames:30à50,relatief veel Roemeense dames,opticks goed tot zeer goed,enkele absolute stunners af en toe...
    Prijzen:entree:50E,eerste halfuur:50E,tweede 25E 75E/uur dus al zijn er dames die 100E wensen,effie checken would be my advice...
    Eten&Drank:verzorgd,bieren gratis,leuk is dat één gedeellte vd club rookvrij is...
    Wellness:netjes,2 sauna's,whirlpool die ongevuld is doorgaans...Prachtige tuin met zwembad,leuk terras,heerlijke zomerrelaxruimte...
    extra's:gratis entree op zondag in zelfde week van je bezoek,bevragen aan de entree...

    Aanraders:Ina,Alya,Catalina(als ze opnieuw moest opduiken),ea...S'namiddags relaxe club,s'avonds partyclub met soms erg veel bezoekers...

    *PHG(Oedt):mooie club met prachtige (kleine) tuin,slechts enkele malen bezocht om niet geheel te verklaren redenen...Solide line-up,wel erreg veel Roemeense dames naar m'n indruk...

    Dames:25à40,Roemeens getint,opticks vergelijkbaar met LR of Samya,enkele stunners,maar meeste doorsnee...
    Prijzen:entree:50E,eerste halfuur:50E,tweede 25E 75E/uur dus al zijn er dames die 100 E eisen(en kregen moet ik toegeven(Louana))
    Eten&Drank:verzorgd,bieren gratis,niets op af te dingen...
    Wellness:netjes,erg mooie en leuke tuin met zwembadje...perfect voor (na)zomerse dag...
    extra's:onbekend

    Aanraders:Anita,... noot aan mezelf:update needed!

    *Oase(Frankfurt):mooie club met prima installaties,wel aantal manco's zoals hygiëne,barre doucheruimte.Voorts een erg mooie club met prachtige tuin,mooie dames(Roemeens getinte line-up) en hoge toeristenfrequentie die de gemiddelde gelverde service niet steeds ten goede komt.

    Dames:50à70,Roemeens getint,opticks vergelijkbaar met GT,toppie dus,vele slanke jonge meisjes al dient gezegd dat m'n beste ervaringen met een volslanke Zwitserse en dito Duitse waren...lastig om ongepoppt te verlaten me dunkt...
    Prijzen:entree:65E,50E/halfuur weinig ruimte voor pre-sales doorgaans,uitzonderingen tenagesproken...
    Eten&Drank:slecht te noemen,voedsel is matig tot zéér matig te noemen,bieren gratis...gezellig barretje in de tuin bij zomerse omstandigheden wel erg leuk...
    Wellness:prima te noemen,sauna's,hamam,zwembad,perfect gepositioneerde whirlpool...hyiëne id kames soms so-so to slecht,jammer eigenlijk.
    extra's:onbekend

    Aanraders:Jill,... slecht één bezoekje dit jaar,enige geboekte dame toen wegens zeer matige line-up vreemd genoeg,zomer ervoor Michelle(Zwi) die helaas gestopt is,dat was nog eens een servicedame...

    *World(Pohlheim):nieuwe ontdekking van dit jaar en meteen in de topdrie,mooimooi.Erg knappe club met prima installaties,prima line-up etc.Leuke sfeer,naakte dames,goed eten,ruime relaxmogelijkheden,zonde van de afstand maw...

    Dames:50à70,Roemeens getint,opticks net ietsje beter dan Oase&GT,zelden zulk een fraai aanbod gezien...Zéér lastig om ongepoppt buiten te sluipen...
    Prijzen:entree:65E,eerste halfuur:50E,tweede halfuur:25E 75E/uur dus al zijn er dames die 100E/uur wensen;effie checken...
    Eten&Drank:goed tot zeer goed,in ruime mate beschikbaar doorheen de dag,netjes.Bieren gratis...
    Wellness:excellent,sauna's,whirlpool,binnen- en buitenzwembad,plek zat om te relaxen,zeer mooie tuin;nadeel veel bijen en wespen s'zomers.

    Aanraders:Nicole,Simona,... wordt vervolgd hopelijk...

    Acapulco(Velbert):leuke club met transparante prijsstructuur,ietwat tamme en rustige sfeer bijwijlen,maar dus leuk om te relaxen,installaties oké,low-budget club met solide line-up en doorheen de ganse dag relatief drukbezocht,veel kamers dat (lange)wachttijden tegengaat

    Dames:30à50,Roemeens getint,optick vergelijkbaar met LR of Samya,enkele optickstunners,maar vooral doorsnee dames,wel afwisselend,eaantal latina's,Oosterse dames,donkere dames...niets op af te dingen.
    Prijzen:entree:35E(voor 13u:25E;na 21u:25E),eerste halfuur:40E,tweede halfuur:40E 80E/uur dus:consequent en zonder uitzondering toegepast.
    Eten&Drank:basic,grill(week-end/zomer) is goed te noemen,overige eten is aan matige tot slechte kant...Bier:5E!!,softdrinks in ziekenhuisbekertjes en aangelengd,zéér matig dus...
    Wellness:goed,sauna(prima gepositioneerd),hamam,zwembad,tuinterras,voldoende douches...enkel opgelet bij overgang douches naar kleedkamers:gladde mat dus rutschgevaar...

    Aanraders:Antonia,Carla,Joy...


    Nou,dat was 'm voorlopig,hoog tijd voor een welverdiende pint om 't af te leren.Dorstige groeten,SS

  4. Onderstaande 11 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 november 2011),bad pritt ( 7 november 2011),Big30 ( 7 november 2011),Dolfie ( 7 november 2011),duivenmelker ( 7 november 2011),jacky pakutra ( 7 november 2011),lustman ( 7 november 2011),Megaboob ( 7 november 2011),NikXXX ( 7 november 2011),noglangnietuitgewandeld ( 8 november 2011),terminator (24 december 2011)

  5. #3
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    leuk dat je ook een draadje bent gestart SS !! met wellicht veel goede en nuttige info, zeker voor beren die nog niet zo bekend zijn in het clubleven!
    een stukje over pannenkoeken wat me (uiteraard) opviel :

    GT: Eten&Drank:verzorgd,vaak erg lekker,pizza s'avonds lekker Nadelen:lange wachtrij(en),beperktheid in tijd(tss 17.30 en 19.30 dacht ik),je zal maar een "pannenkoek" zijn...
    het is bij GT meestal geen probleem om bij de theke al het eten te bestellen wat je maar wenst, op elk gewenst tijdstip (okee ik overdrijf nu wat ).
    en als je "pannenkoek" bent (wellicht anders ook) en het eten mist wordt dit vaak gratis en voor niks geregeld (maar wel zo netjes om alsnog te betalen). uiteraard niet als je elke dag aan de balie staat...
    ken ook genoeg gekke pannenkoeken die het eten gewoon laten bestellen en op de kamer laten bezorgen.
    GT zorgt goed voor zijn pannenkoeken..en ook voor andere gasten!!!

    en nog een kleine opmerking: de prijzen in FKK world zijn 50/50/50 en niet 50/25....

    voor de rest hoop ik snel meer te lezen want denk dat onze smaak redelijk overeenkomt!
    (L) NCV (L)

  6. Onderstaande 2 leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    NikXXX ( 7 november 2011),satanic surfer ( 7 november 2011)

  7. #4
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Bedankt voor de correctie wat fkk World betreft,een kapitale fout waarvoor excuses.

    Wat eten in GT betreft,'k was niet op de hoogte van deze regeling,net als menige niet-zo-ervaren bezoeker denk ik maar,prima dat dit alsdoende klaar is voor eventuele hongerige beren.Ik spaar m'n pannekoeksessies altijd op voor na het eten,al blijf ik meestal binnen het uurtje,uitzonderingen sporadisch niettenagesproken.Wat ik toch meende te moeten vermelden is de ellenlange wachtrij zo op z'n tijd,dit heeft toch wel met de beperkte tijdspanne te maken lijkt me zo,al ben ik zelf meestal pas rondom 19u aan het schransen wat het wachten aanzienlijk vermindert in tijd,en bovendien een prima opportuniteit is om een aantal drukbezette dames te strikken voor een sessie gezien de aanschuivende berenrij...PS één dame op z'n tijd strikken uiteraard,ben een bescheiden beertje...En bovendien zonder risico om uit te monden in een pannekoeksessie gezien de grommende maag rond 18.45,héhé;'n prima uitgekiende strategie me dunkt.

    Bedankt voor je reply&correctie:groeten ss

  8. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra ( 8 november 2011)

  9. #5
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    jij dank voor je respons. dit is jouw draadje dus ik zal er niet meer te snel in posten echter ik kon deze niet laten:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    En bovendien zonder risico om uit te monden in een pannekoeksessie gezien de grommende maag rond 18.45,héhé;'n prima uitgekiende strategie me dunkt.
    het probleem van sommige pannenkoeken is vaak dat deze ook samen met de dame gaat eten, dus de sessie gaat dan gewoon door.
    Eten, en weer terug naar de kamer. het is aan de goed onderhandelende beer of ook deze tijd als betaalde tijd wordt afgerekend...
    word vooral niet zo'n pannenkoek en blijf een verstandige pannenkoek, een uur is lang genoeg, is mijn advies
    (L) NCV (L)

  10. Onderstaande leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer ( 7 november 2011)

  11. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    *Oase(Frankfurt):mooie dames(Roemeens getinte line-up) en hoge toeristenfrequentie die de gemiddelde gelverde service niet steeds ten goede komt.
    weinig ruimte voor pre-sales doorgaans,uitzonderingen tenagesproken...
    Eten&Drank:slecht te noemen,voedsel is matig tot zéér matig te noemen,bieren gratis...
    Bier is dacht ik nog steeds niet gratis in de Oase en over de service en de pre-sales zullen de meningen wel wat verschillen .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer ( 7 november 2011)

  13. #7
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Bier is dacht ik nog steeds niet gratis in de Oase en over de service en de pre-sales zullen de meningen wel wat verschillen .
    Bier inderdaad nog steeds een tientje per stuk (je kan geloof ik wel gratis sambuca meuk in je koffie krijgen). Als je niet gaat proefdraaien in de kino, kan ik me er wel in vinden dat dames snel tot de kamervraag komen (maar zou dit dan bij GT ook toevoegen) en bij een 'nee' verder gaan. Als je je niet aan het gebod van MiniMe houdt - Gij zult proefdraaien in de kino - kan ik me ook voorstellen dat de service wel eens kan tegenvallen. Ondanks dat ik fan ben was mijn slechtste kamergang ook in Oase; na inderdaad niet proefgedraaid te hebben.

  14. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer ( 7 november 2011)

  15. #8
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Excuses voor de misvatting qua bierprijs in Oase,was er telkens als non-alcoholicus vertegenwoordigd,maar was me niet opgevallen,kwestie dat ik liters water wel kon ge(ver)bruiken na het belabberde voedsel dat werd gepresenteerd...
    Thanks voor de rechtzetting aan beide beren...
    Proefdraaien in kino is prima plan in Oase,al dient gezegd dat ik hiervan slecht éénmaal heb gebruik gemaakt,en dan nog met Michelle,sindsdien vond ik het (domweg overbodig(tot menigeens scha en schande waarschijnlijk))?!
    Oh well,de onvermetele ijsbeer is onvolkomen en misschien hierdoor onverdroten en ootmoedig tegelijkertijd:ontgoocheling loert om de hoek waarschijnlijk...

  16. #9
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Als je je niet aan het gebod van MiniMe houdt - Gij zult proefdraaien in de kino - kan ik me ook voorstellen dat de service wel eens kan tegenvallen. Ondanks dat ik fan ben was mijn slechtste kamergang ook in Oase; na inderdaad niet proefgedraaid te hebben.
    Mijn allerslechtste sessie ooit was in Oase, met proefdraaien in de Kino, met Roberta (nu Morena FKK World). Ook goede sessies in Oase gehad zonder proefdraaien, bv. met Simona was ontzettend goed. Zo zie je maar...soms win je...soms verlies je

  17. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer ( 8 november 2011)

  18. #10
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Wijze woorden M.,Lemmy wist het al een tijdje en hij is pas een referentie qua prostitutie-gebruik in zowat de ganse wereld tijdens z'n onafgebroken tournée,hij heeft het in menig interview over de economische logica achter prostitutie wereldwijd en de gevolgen ervan,snuggere kerel ondanks jarenlang misbruik van zowat alle d&d around the globe...

  19. #11
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    uit protest tegen de verplichte link poespas in miss ijsbeer,hieronder een clubgerelateerde uitbreiding der top 5 zonder resultaatsverbinding maar hopelijk met leuke ervaringen voor lezers;thema is fietsklassiekers,deelneemsters op enige uitzonderingen na zijn compleet underdressed te noemen:

    Rund üm Köln:

    PSR:

    Michelle(Roe):gezellige lijntjesschuimster die een solide service biedt,en allesbehalve ontgoochelde bruineberen in haar zog heeft na de sessie,goede enn energieke service...
    Mara(Roe):blonde totalsupercutie met erg goede service,prachtige natuurlijke borsten en prima orale skills,approved
    Miky(Roe):donkerharige langbenige schone,GFE-service die prima of matig kan zijn,weersomstandighedenafhankelijk,als de wind gunstig zit prima sessievoer(pannenkoekengevaar)
    Jasmin(Roe):hardbody bleekhuidje die erg goede service verleend,excellente intieme sessie is gegarandeerd,schnellspritzergefahr!
    Mandy(Bosnië):mooie gedegen service van een ervaren dame die een mix van GFE en PSE biedt,leuke dame

    Samya:

    Amira(Dui):tietenliefhebbersvoer,naturel DD-cup op een slank en lang gestroomlijnd lichaam,gemoedsafhankelijker als deze vind je ze niet,als ze goedgeluimd is TOPservice met zalig tongzoenen...
    Georgie(Roe):lenige paaldanseres met ee hardbody om u tegen te zeggen,prima skills en lieve vrouw bovendien
    Relys(Roe):the ass,says it all,voor de heftigere sessies...
    Cendra(Dui):apart type,mangastrips zijn haar werkgebied,zeer lieve meid,jong en wild maar met zachte lieve service...opvallende tattoo op onderrug en een aparte originele verschijning
    Yois(Marroko):topservice van deze jonge studente,DT-pijpen is prima te noemen,mooi lichaam met grote natuurlijke borsten,toffe meid bovendien

    Babylon:

    Alexa(Roe):nr 1 in "officiële" lijst...
    Blanche(Spa):veelzijdige veerleidster met aparte service,sensuele service comes in mind.Pannenkoekenalert!
    Gina(Hongarije):energieke dame met steeds verbeterende service naar verluidt,een 2e sessie is nakend...
    Ines(Frans):prachtig lichaam en dito service,tongzoenen bij de vleet,prima sessies steeds
    Delia(Roe):relatief nieuw en jon(18j);onervaren maar potentieel om een vaste waarde te worden,afhankelijk van sympathie

    Ronde van NRW:

    Golden Time:

    Patrizia(Pools):nr 5 in "officiële" lijst...
    Elisabeth(Roe):lieve schat met erg solide service,toptieten en topkarakter gekruid met een gedreven service:recommended
    Ginger(Dui):prachtbody met quasi perfecte proporties,wordt node gemist laatste tijd...
    Carmen(Roe):kleine prachtige poppemie met superbody,leuke babbel en excellente service
    Denise(Roe):mooiste snoetje van GT,wegsmeltgevaar bij het in de reënoogjes kijken,2012-sessievoer

    Villa Vertigo

    Ina(Roe):nr 3 in "officiële" lijst
    Catalina(Roe):het mooiste lichaam van NRW-clubs mijns insziens,jammerlijk genoeg zelden aanwezig maar 3 waanzinnig goede kamergangen in 2011,qua looks top3 2011!
    Alya(Roe):telkenmale prima service van deze hardbody,lieve en goedlachse dame,een zekerheidje in VV

    Living Room

    Mischa(Roe):topservice en prima orale skills deze dame,recommended
    Amalia(Roe):afdeling zotte doos,goede kamergang met dit dansbeest,een beetje gek en tegendraads,zo lusten we ze wel...
    Casey(Roe):mooi,lief en gedegen service:meer moet dat niet zijn.

    PHG

    Anita(Roe):bloedmooi lichaam en goede service,staat genoteerd voor volgend PHG-bezoek
    Louana(Roe):bloedmooie vrouw met prachtige rondingen,de mooiste ogen waarin ik 2 dagen ben "verzopen" tijdens de lente...vermist geseind...
    Erika(Roe):prachtig meisje dat helaas zo mager is geworden dat een kamergang er voorlopig niet (meer) inzit

    Ronde van Burkina Fasso

    fkk World

    Katalina(Roe):nr 2 in "officiële" lijst
    Nicolle(Bulgaars):total supercutie met blozende wangetjes,superlief gezichtje en prachitge ogen,GFE sessie par excellence toen ze net nieuw was in World,benieuwd hoe haar service nu zou zijn...
    Simona(Roe):prachtige dame met de mooiste borsten van 2011:perfect qua volume/maat/textuur,degelijke service en een prachtlichaam,more than enough for me...
    Diana(Roe):onschuldig mooi meisje met prachtlijfje,zwoele stem en ogen,was prima op de kamer...

    Acapulco

    Carla(Roe):nr 4 in "officiële" lijst
    Antonia(Roe):ex-model dat in fkk-middens is verzeild geraakt,excellente service en erg leuke dame,nek-aan-nek met Carla voor top5
    Thea(Roe):prachtig curvy body,na borstverkleining(sorry Megaboob) een zandloperfiguur om bij weg te duizelen;solide service
    Joy(Kroatië):solide service van deze donkerharige cutie(mooiste haar-nominatie)


    Oh well,links vergeten maar dat doet er verder niet toe lijkt me zo...hopelijk heeft iemand er iets aan...SS

  20. Onderstaande 3 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama (24 november 2011),Jack42 (24 november 2011),jacky pakutra (24 november 2011)

  21. #12
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    We hebben een vergelijkbare smaak!
    PLECAT

  22. Onderstaande leden hebben Alabama bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (27 november 2011)

  23. #13
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    favorietes update:

    Acapulco:ESTEFANIA:18-jarige half Grieks/Turkse stunner in categorie vlieggewicht,40 kg voor 1m68,superstrakke body,alleraardigste service en sessievoer bij uitstek;een nieuwe ster in Acapulco!
    ANTONIA:blonde 27-jarige Roemeense stunner die vakkundig Carla uit top-5 heeft gebonjourd en gebetonneerd een plaatsje hierin heeft veroverd:TOPSERVICE!

  24. #14
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    aanpassing top 5 2011 voor de kerstkalkoen het oordeel nogmaals onderstebovenhusselt...

    5: PATRIZIA Golden Time: standvastig op 5 deze Poolse lachebek

    4:ZINA Samya: nieuw en na 2 kamers laatstleden binnengestormd in dit lijstje, en ik hoop op etteloze kamers in de nabije toekomst met deze total supercutie, qua looks&service toppie... m'n geheimtip voor 2012!

    3:ANTONIA Acapulco:nieuw en qua inzet en servicemindedheid de absolute nr1 maar wegens hevige concurrentie van 2&1 vooralsnog op bronzen plekje beland...

    2:KATALINA World: qua looks top, service dito, zelden beleefde prestaties van deze schoonheid die ondanks hoge bezettingsgraad toch de pre- and aftersales verzorgde met brio, uitzonderlijke klasse

    1:ALEXA Babylon: qua closeness en tederheid en zoensessies onovertroffen, linke dame...


    zo, dat was 'm dan, het definitieve oordeel althans voor vandaag...

  25. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (24 december 2011)

  26. #15
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    aanpassing top 5 2011 voor de kerstkalkoen het oordeel nogmaals onderstebovenhusselt...

    5: PATRIZIA Golden Time: standvastig op 5 deze Poolse lachebek

    4:ZINA Samya: nieuw en na 2 kamers laatstleden binnengestormd in dit lijstje, en ik hoop op etteloze kamers in de nabije toekomst met deze total supercutie, qua looks&service toppie... m'n geheimtip voor 2012!

    3:ANTONIA Acapulco:nieuw en qua inzet en servicemindedheid de absolute nr1 maar wegens hevige concurrentie van 2&1 vooralsnog op bronzen plekje beland...

    2:KATALINA World: qua looks top, service dito, zelden beleefde prestaties van deze schoonheid die ondanks hoge bezettingsgraad toch de pre- and aftersales verzorgde met brio, uitzonderlijke klasse

    1:ALEXA Babylon: qua closeness en tederheid en zoensessies onovertroffen, linke dame...


    zo, dat was 'm dan, het definitieve oordeel althans voor vandaag...
    Jij godvergeten labiele klootzak. Ik geef je dit weekend om je zonden te overdenken daarna ga ik het pas aanpassen. Je maakt het "De Raad van Toezicht" wel moeilijk door je voorkeuren links en rechts te posten. En wij moeten dat maar allemaal bijhouden en terug zien te vinden. BTW, deze zou me weleens kunnen bevallen.
    Acapulco:ESTEFANIA:18-jarige half Grieks/Turkse stunner in categorie vlieggewicht,40 kg voor 1m68,superstrakke body,alleraardigste service en sessievoer bij uitstek;een nieuwe ster in Acapulco!
    Ik plaats haar op de lijst van potentiële projecten voor 2012.

  27. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (24 december 2011)

  28. #16
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    zo, dat was 'm dan, het definitieve oordeel althans voor vandaag...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Jij godvergeten labiele klootzak. Ik geef je dit weekend om je zonden te overdenken daarna ga ik het pas aanpassen.
    Khad ut wel gelezen maar dacht, het duiveltje gaat ut nog wel een paar keer aanpassen . Anders had ik ut wel verplaatst.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  29. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (24 december 2011),satanic surfer (24 december 2011)

  30. #17
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    @ raad van toezicht: hoeft niet in de officiële lijst te worden aangepast, beide nieuwkomers zijn toch (nog) relatief onbekend... project Estefania: ze is momenteel onvindbaar volgens Aca-adepten, zal je trachten te updaten in de juiste link, al kan ik dat niet garanderen rubrieksgewijs... hou de posts van overige topics dus maar driedubbel in de gaten aangaande E.

    Labiliteit is een schone deugd volgens grootvaders op de grote vaart, al kafferen ze deze waterpiraat continu uit... hoop in 2012 minstens even labiel te blijven overigens...

    Aanpassingen in top5 worden niet geheel uitgesloten overigens aangezien nr1 een dipje lijkt te hebben en nr4 nog op het kerstmenu staat hopelijk... de ondraaglijke spanning overmeestert me nu al...

    Ranglijstverstorende groeten, ss

  31. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (24 december 2011)

  32. #18
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht

    Aanpassingen in top5 worden niet geheel uitgesloten overigens aangezien nr1 een dipje lijkt te hebben en nr4 nog op het kerstmenu staat hopelijk... de ondraaglijke spanning overmeestert me nu al...

    Ranglijstverstorende groeten, ss
    Tijd zat nog! Tot 31-12 23u59m59s kun je nog stemmen .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  33. #19
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    @ raad van toezicht: hoeft niet in de officiële lijst te worden aangepast, beide nieuwkomers zijn toch (nog) relatief onbekend... project Estefania: ze is momenteel onvindbaar volgens Aca-adepten, zal je trachten te updaten in de juiste link, al kan ik dat niet garanderen rubrieksgewijs... hou de posts van overige topics dus maar driedubbel in de gaten aangaande E.

    Labiliteit is een schone deugd volgens grootvaders op de grote vaart, al kafferen ze deze waterpiraat continu uit... hoop in 2012 minstens even labiel te blijven overigens...

    Aanpassingen in top5 worden niet geheel uitgesloten overigens aangezien nr1 een dipje lijkt te hebben en nr4 nog op het kerstmenu staat hopelijk... de ondraaglijke spanning overmeestert me nu al...

    Ranglijstverstorende groeten, ss
    Estefania lijkt me inderdaad een zeer interessant project. De moeite waard om te volgen vooral nu ik mijn winterbanden heb gemonteerd om de berg van "ACA" te bedwingen. Hopelijk komt zij weer vlug in het vizier.
    Chaos creëren is het middel bij uitstek om creativiteit aan te wakkeren, dus ga daar vooral mee door!

  34. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (25 december 2011)

  35. #20
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Estefania is een zeer interessant project, kan ik enkel beamen... hopelijk volgt een nuttige update binnenkort maar 'k verwacht dat dat toch eerst eind januari zal zijn (moffen-info)... tegen dan dien ik meteen m'n definitieve top 5 in...

  36. #21
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard 2011 retrospectief

    Allereerst dient m'n dank uit te gaan naar het forum aangezien ik via IBF de kleine club Babylon mocht ontdekken, een tochtje dat niet zonder gevolgen bleef en mits enige bezoekjes werd een plaatselijke zondares de fiere nr1 van 2011. Voorts was het leuk kennismaken met enkele collega-beren, leuke babbels en nuffige fips wat de dames betreft, primadeluxe... Een clubje in Pohlheim was de openbaring voor ondergetekend ijsbeertje, gevuld met allerlei Roemeentjes van uiteenlopend allooi, maar doorgaans prima looks- en service-materiaal, zelden zo'n functioneel rood gordijn getroffen qua schoonheidsopenbaring... Samya was dan weer tijdelijk de grootste tegenvaller van clubland anno 2011, teveel hooi op de ondernemersvork hoogstwaarschijnlijk, maar sinds enkele weken/maanden zijn ze stevig aan het timmeren aan de weg en ik voorzie een steile opgang voor deze partyclub in 2012 bij IBF-collega's... GT blonk uit in standvastigheid qua dameskwaliteit, enkele pareltjes mogen ontmoeten tussen de zwijnerij, gezellig... Acapulco heeft z'n manco's maar toch ook een aantal ontieglijk lekkere wijven die deze clubschuimer verrasten met prima sessies, een club met een slome sfeer en bijwijlen op het saaiige af, maar qua kameren en wellness zit je er gebeiteld... Het beste nieuws was dan weer de zwangerschap van één van m'n all-time-favourite dames, eindelijk heeft ze het DVP-schap kunnen achter zich laten, het allerbeste is haar toegewenst...

    voorts niet onbelangrijk geweest in 2011:

    - olieramp bij multinational die geen draaiboek had klaarliggen ondanks miljarden winst per kwartaal, misdadig comes in mind, en ondanks de immense gevolgen voor de natuur die zich de volgend decennia zullen voltrekken komen deze bandieten weg met een boete waarvoor ze een half kalenderjaar moeten pompen, schandaleus...

    -Indignados en Occupywallstreet etc.: hoopvolle signalen maar eens te meer een lapje op een enorme gapende wonde, het besef groeit, de onverzettelijkheid stijgt maar blijkbaar zitten de dappersten der Galliërs dezer dagen in het Midden-Oosten... theedoeken worden weggesmeten en enkele dictaturen vallen of staan te wankelen...stuitend is de tergend langzame steun vanuit de Westerse wereld, wat zijn we onbesloten apatische kl..tz.kk.n...

    -de Eurocrisis als bevestiging van de stilstand van ons continentje, hopen dat Merkel de voetstappen van G.Schröder durft te vullen lijkt onze laatste strohalm...zakkenwassers als Sarkozy ea Berlusconi's zakken langzamerhand door het ijs, benieuw hoe onschendbaar ze blijven in 2012...

    -België eindelijk nog ns een wereldrecord, al is het ietwat een bedenkelijk... een migantenzoon met strik die de mannenliefde predikt, het Vlaams begint onder de knie te krijgen en enkele Vlaamse broekjes-onderhandelaars in hun hemd zet met koninklijke steun, hartverwarmend slot van het bedenkelijkste concerto der politici ooit: de gevolgen op termijn zullen nefast zijn...

    -MusicForLife haalt meer dan 7 miljoen op in Vlaanderen: hartverwarmend en fier de fakkel doorgevend aan een geheel project van de VRT voor 2012: StuBru still rules...

    -terwijl dupstep en varianten de commerciële zenders veroveren en nitwits het genre verkrachten duikt de hoogleraar van de soundscapes in z'n studio om de oude meesters M.A. te coveren en hij doet dit met brio. Een gelimiteerde issue is het gevolg: Burial is en blijft de ongekroonde koning, weg van de media, anoniem maar uitzonderlijke klasse: Paradise Circus/Four Walls, luister en durf te huiveren...Maatschappijtekenend

    -Pukkelpop 2011, de natuur heerst en de rest van de wereld toont z'n ware gelaat, mensen gaan in beroep om hun entreegeld te recupereren terwijl ouders hun kinderen ten grave dragen... onheilspellende tekenen voor bezoekers van het ooit zo fiere "alternatieve" festival dat synoniem lijkt te staan voor alles wat fout loopt in de sector... moge Pukkelpop 2012 een nooitgezien succes worden en alle drankbonnenreservisten: een stevige kater gewenst...Chokri veel sterkte en rechtvaardigheid...

    -Vaclav Havel legt het loodje en wordt op de valreep de dode met het meeste importantie van 2011, netjes Osama en Jobs achter zich latend, fluwelen revolutie versus mediarevolutie: de winnaars zijn met z'n miljoenen, de Apple-winnaars zijn enkele aandeelhouders... don't believe the hype... neemt niet weg dat ze enkele prima producten op de markt brachten en de verdere individualisering prediken... RIP

    -natuurrampen met nucleaire gevolgen, nucleaire rampen met natuurgevolgen, afschrijven die handel asap...

    -Philippe Gilbert overheerst het fietsen zoals zelden gezien de laatste 30 jaar, een zeldzame Waalse Flandrien die hopelijk in 2012 krijgt wat hem toekomt, de wereldtitel in Valkenburg! Vettel domineert ondanks KERS F1 zoals zelden tevoren, Adrian heeft er iets mee te maken, het echte genie ontwerpt, RedBull is hét merk van de 21e eeuw vooralsnog...Djokovic domineert tennis, enkel Federer weet hem één keer te kloppen in een match met importantie...

    -de ijsbeer krijgt het steeds moeilijker in deze opwarmende planeet: HET probleem van onze generatie; afwachten of de volgende Klimaattop wél iets zal opleveren...

    ss

  37. Onderstaande 4 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 december 2011),duivenmelker (26 december 2011),Megaboob (26 december 2011),NikXXX (31 januari 2012)

  38. #22
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    @ virtuabeer:

    Acapulco is een ietwat andere club als GT in verscheidene opzichten, allereerst een andere prijsstructuur, 35E entree (25 voor 13u en 25 na 21 uur als happy hour tarief) en vooral 40E per half uur, dus 80E/uur. Animatie van de dames is niet gebruikelijk (in tegenstemming tot GT bijwijlen) en in de barruimte kan het dus een beetje een tamme sfeer zijn, als je een dame spot die je bevalt, gewoon haar vervoegen in de sofa, praatje slagen, verwacht geen wonderen, openlijk zoenen zal je niet vaak overkomen oa... Moest je geen goede connectie hebben met de dame, opstappen kan binnen acceptabele tijdspanne via kort excuusje of uitgebreide uitleg, wat je best past. Een dame vervoegen in de sofa houdt dus allerminst een definitief kamerengagement in... Qua aantal dames schat ik momenteel tussen de 40 en 60, voornamelijk Roemeense dames, tevens een aantal donkere dames en enkele Aziatische dames, verscheidenheid is okidoki. Qua looks ietwat minder dan GT, echte total supercuties kun je op 1 hand tellen denk ik, maar zeker evengoed qua aanbod als bijvoorbeeld LR/PHG/VV naar mijn mening... Wachtijden voor sleutels komen zelden of nooit voor, dus dat scheelt, kan je rustig bekijken wie/wanneer het je past. Eten is minder qua kwaliteit dan GT, dus een stevig ontbijt lijkt me geen overbodige luxe... Op de bovenverdieping is een kino en een ruimte alwaar enkele dames rondhangen, een meer directe approach van de dames is aldaar gebruikelijk, dus als je van animeren houdt, trappenlopen...

    Qua dames, tja, geen idee van je voorkeuren, maar ben zeker dat je er zeker je gading zult vinden, loopt allerhande rond, dus ja, zou ik niet voor vrezen. Enkele zekerheden voor goede service zijn bijvoorbeeld de Kroatische JOY die meestal aan de bar zit, prachtige lange donkere haren, C-cup natuur, leuke dame die zeer degelijke service biedt. Ook bij THEA (Roemeense) zit je gebeiteld, ietwat meer direct en "porno-like", blonde dame met prachtig zandloperfiguur, kan je niet missen, ze zit meestal op de ronde zitgelegenheid ad danspaal. Voorts een aantal Roemeens lolita's waaronder MARIA, zeer mooi, tattoo op onderbeen. CARLA is een favoriete van mezelf, zeer teruggetrokken en onopvallend in de sofa hangend, een genot op de kamer in veel actievere vorm. Voorts moet je de verslagen van collega's en de draadjes maar doorlezen en voorts de steile berg bedwingen... Veel plezier! groeten ss

  39. Onderstaande 6 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 januari 2012),Badslippers (25 januari 2012),jacky pakutra (25 januari 2012),Megaboob (25 januari 2012),rob45 (30 januari 2012),vrije jongen (25 januari 2012)

  40. #23
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Had beter die top-5 van vorig jaar niet neergepend.

    nr5 Patrizia (GT) heeft zichzelf voorlopig buitenspel geplaatst door een ongeïnspireerde laatste kamergang, dus zij zit vooralsnog in de reserve-la.
    nr3 Antonia (Aca) is hoogstwaarschijnlijk definitief terug naar Roemenië voor een hopelijk gunstigere verderzetting van haar leven
    nr2 Katalina (World) is volgens collega-beren ook opgehouden met dit werk...
    nr1 Alexa (Babylon) vertoont overdaad schaadt verschijnselen...

    procentueel uitgedrukt een snertstart voor deze schavuit, en dan werd nr4 (Zina samya) ook nog eens een clubverhuis toebedacht... het zit me niet mee...

    Ietwat beduusde groeten

  41. #24
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    ... , en dan werd nr4 (Zina samya) ook nog eens een clubverhuis toebedacht... het zit me niet mee...
    ... maar dat bleek dan toch niet zo te zijn, 't had dus nog erger gekund.

    Heb je in Babylon Sabrina of Jenny, beide Hongaarse stille waters met de gekende diepten, al eens naar de kamer genomen ?

  42. Onderstaande leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (30 januari 2012)

  43. #25
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Sabrina was een vooralsnog éénmalige onderneming een tijd geleden, geen topsessie maar zeker een voldoende, Jenny "moest" ik steeds links laten liggen wegens "stammklant-gehalte" van m'n collega als ik Bab bezocht, toch niet zo m'n ding anyway schat ik in... Beide dames krijgen wel overwegend goede recensies, maar persoonlijk hou ik toch wat afstand, ik zit sowieso al aan Alexa vastgeklonken als ik Bab bezoek anyway...
    Gelukkig is Zina nog in Samya, en ik hoop dat dat binnen een maandje nog zo is aangezien ik toch een tijdje clubstop inlas... en zeker een top-5 stop want dat loopt niet bepaald als een trein voorlopig...

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40.

Diamond 468*60