Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 45 van 45

Discussie: JP productions

  1. #26
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Pas op Alabama we blijven uit de buurt heb gehoord dat die Joepie niet helemaal een zuivere is dus wil geen problemen
    (L) NCV (L)

  2. #27
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Omdat ik met mijn ipad niet kan thankyouen....: THANK YOU....

    Gevoelig stukje doorspekt van respect en realiteitszin over het leven van een DVP met wie jij je OLE beleefde. Zelf heb ik de laatste 3 jaar meerdere malen een OLE beleefd en ik weet waar je over spreekt.

  3. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (12 november 2011)

  4. #28
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    De vijf aardigste beren van de circa 50-60 beren die ik in 2011 heb ontmoet casu quo heb leren kennen (in willekeurige volgorde):
    1) Alabama
    2) Pistol Pete
    3) Picasso1
    4) Costana
    5) Joepie

    Misschien is het een rare kronkel maar zelfs bij deze beren (bij elke beer die ik heb ontmoet wellicht) kan ik nog de datum voor de geest halen waarop ik de beer voor het eerst de hand schudde. Misschien dat Badslippers raad weet met deze autistische eigenschap, maar ik lijk al dit soort irrelevante informatie onbewust en ongewild in mijn pentium 150 op te slaan.
    (L) NCV (L)

  5. Onderstaande 2 leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama ( 4 januari 2012),Picasso 1 ( 4 januari 2012)

  6. #29
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:17
    Berichten
    11.111
    Discussies
    225
    Thanks
    13.079
    Thanked
    17.527 in 6.166 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    De vijf aardigste beren van de circa 50-60 beren die ik in 2011 heb ontmoet casu quo heb leren kennen (in willekeurige volgorde):
    1) Alabama
    2) Pistol Pete
    3) Picasso1
    4) Costana
    5) Joepie

    Misschien is het een rare kronkel maar zelfs bij deze beren (bij elke beer die ik heb ontmoet wellicht) kan ik nog de datum voor de geest halen waarop ik de beer voor het eerst de hand schudde. Misschien dat Badslippers raad weet met deze autistische eigenschap, maar ik lijk al dit soort irrelevante informatie onbewust en ongewild in mijn pentium 150 op te slaan.
    Jij schijnheilige laaielichter. Mij niet opnemen in je lijstjes maar wel om een consult komen schooien. Kijk maar even bij Freud dan weet je tegelijk hoe het gesteld is met je onderbewuste.

    Dit gezegd hebbende, voor mij is het forum een soort van amusement, een afleiding na een dag werken. Gewoon wat berichten "Cyberspace" in flikkeren en lachen om al die reacties. Misschien moet ik alles wat serieuzer nemen maar dat kan ik niet. Als ik zie wat er allemaal bericht wordt, daar kan de eerste de beste "Stand-Up Comedian" een Oude Jaars Conference van brouwen. Welke ijsbeer zou daar voor in aanmerking komen (als stand up comedian)? Mijn lijstje zou trouwens langer zijn als dat van jou. Zou een leuk "Topic" kunnen zijn; je favoriete ijsberen. Glijmiddel binnen handbereik houden.

  7. #30
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Mijn lijstje zou trouwens langer zijn als dat van jou. Zou een leuk "Topic" kunnen zijn; je favoriete ijsberen. Glijmiddel binnen handbereik houden.
    mijn lijstje had ook wel langer kunnen zijn, maar heb het gerestricteerd tot vijf...
    jou kwam ik trouwens de eerste keer tegen op woensdag 24 augustus in GT...

    je had me trouwens nog een consult beloofd destijds (inzake het geiler worden en makkelijker "wegneuken" van wat oudere dames tov prachtig uitziende popjes van 18) maar daar is ook niks meer van terecht gekomen flessentrekker!

    Freud is toch allang achterhaald, zou jij moeten weten...dat was nog een grotere clown dan sommige komedianten op dit forum
    (L) NCV (L)

  8. #31
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:17
    Berichten
    11.111
    Discussies
    225
    Thanks
    13.079
    Thanked
    17.527 in 6.166 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    mijn lijstje had ook wel langer kunnen zijn, maar heb het gerestricteerd tot vijf...
    jou kwam ik trouwens de eerste keer tegen op woensdag 24 augustus in GT...

    je had me trouwens nog een consult beloofd destijds (inzake het geiler worden en makkelijker "wegneuken" van wat oudere dames tov prachtig uitziende popjes van 18) maar daar is ook niks meer van terecht gekomen flessentrekker!

    Freud is toch allang achterhaald, zou jij moeten weten...dat was nog een grotere clown dan sommige komedianten op dit forum
    Kijk, dit bedoel ik. Dit is toch humor en daarom lees ik dit forum.

    Klopt, ik zou nog wat schrijven over de mythe van het "Klaarkomen" en waarom oude kerels jonge meiden willen neuken. Simpel, kunnen ze de baas over spelen en beheersen, controleren. Een rijpe vrouw kunnen ze niet "Handelen" en dat zou tot controleverlies kunnen leiden en daar zijn ze panisch voor.

  9. #32
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    ... waarom oude kerels jonge meiden willen neuken. Simpel, kunnen ze de baas over spelen en beheersen, controleren. Een rijpe vrouw kunnen ze niet "Handelen" en dat zou tot controleverlies kunnen leiden en daar zijn ze panisch voor.
    Hm, dat wil ik toch nuanceren, ik speel bijna nooit de baas op de kamer, wil nog minder controleren (behalve een eventuele te vroege ejaculatie - wat zelden lukt ) en beheersen, zie ook hier tussen haakjes... Ik vind het gewoon geweldig om mezelf op mijn leeftijd (richting 40) nog met mooie, slanke, strakke lijfjes bezig te zien. Dat zou me in het niet betalende circuit wellicht maar in 1% van de gevallen lukken en om daarin tijd te gaan investeren... die heb ik niet. Bovendien kom je dan tussen het neuken door geen gezellige lotgenoten tegen.

    M
    Bruine beer

  10. #33
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    ---> PLECAT
    (L) NCV (L)

  11. #34
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:20
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    ---> PLECAT
    ???
    Vertrokken, gegaan, weg
    ???

    Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik je korte Mededeling (in het Roemeens) moet interpreteren. Ik kan me niet voorstellen dat je op deze manier aangeeft v.h. forum afscheid te nemen dat zou ik zeer betreuren en kan ik ook niet geloven.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #35
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:51
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Is inderdaad raar ja. Meldde JP enkele keren in het draadje 'entreeprijsverhoging'. Maar ook Alabama gebruikt dat woord in zijn onderschrift .
    Roemeense boodschappen lijkt me zijn vaak aan Roemeensen gericht. Maar goed de teller daar zit op 3 verwijderd van de 5000 hits....

  13. #36
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers
    Jacky Pakutra: Debat- en topicaanzwengelende provocateur maar bovenal meganomale ijdelteit. Verbaal (taalkundig) behoorlijk goed uitgerust en dat lees je terug in zijn verhalen. Gaat graag de discussie aan en gaat daarbij het liefst tot het gaatje waarbij provocerende tactieken niet worden geschuwd. Heb je geen steekhoudende argumenten in je verhaal dan maak je de borst maar nat want hij maakt gehakt van je. Als hij tegen zijn gelijken een meerdere moet erkennen, manouvreert hij zich handig in een "Underdog" positie, trekt alle ellende (bewust) naar zich toe en huilt als een aangeslagen wolf: "Big30, waarom moet je mij altijd hebben?"
    Ik denk dat de psychologische analyse van de heer Badslippers op betreft Jacky Pakutra, keihard is aan gekomen.
    Laatst gewijzigd door Big30; 25 maart 2012 om 19:58

  14. #37
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Maar ook Alabama gebruikt dat woord in zijn onderschrift .
    Die lijkt ook weer eens spoorloos te zijn:
    Laatste activiteit
    19 maart 2012 12:01
    Zal wel in goede handen zijn bij één of andere Roemeense of Bulgaarse snol.

  15. #38
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    THE FINAL STORY….


    Ergens begin oktober bevond ik me met PP in de auto richting FKK Planet. PP, bekend om zijn flexibiliteit en schakelend vermogen, had plots ineens de ingeving dat het wellicht leuk was om toch maar in PHG te gaan kijken. We stonden op de splitsing waar de keuze moest worden gemaakt, en eerlijk gezegd had ik me al verheugd op Planet en was ik niet zo blij met zijn ingeving. Maar goed, wie rijdt, bepaalt en PP maakte er een mooi verhaal bij waardoor ik “om” ging.

    LARISSA

    Nu lees ik terug dat deze dame té professioneel is (desselman), ze wellicht wat spontaner kan worden (terwijl het natuurlijk the other way around is, dit meisje was een en al spontaniteit en begrijpelijkerwijs wordt dat door door allerlei factoren in het huidige klimaat wat minder), en Ketserr die blij is dat deze dame graag met hem in de bank zat zo lees ik in zijn recensie (terwijl uit zijn recensie ironisch genoeg, zonder dat hij er waarschijnlijk bij stilstaat het omgekeerde blijkt, namelijk precies zo graag dat ze hem verzocht om zo snel mogelijk te gaan neuken in het bed bij de sauna in plaats van samen gezellig op de bank op de sleutel te wachten , leuk dat we allemaal graag de dingen anders zien en beleven dan dat ze werkelijk zijn,

    no personal attack Ketserr, ik snap het, want ik zou het wellicht ook graag zo hebben gezien, en daarnaast weet ik als geen ander wat een speciaal gevoel deze meid een klant kan geven)

    Achteraf besef ik hoe dankbaar ik moet zijn voor de ingeving van PP destijds….

    Toen was het meisje waar het hier om gaat nog te typeren als het minst profi meisje dat ik na Marijke heb ontmoet: zeer spontaan, openhartig, pril, ietwat schuchter/verlegen, en erg grappig , super naturel, een supermeisje dus

    Toen bleef ze nog uren in de bank hangen waarna ik zelf op een gegeven moment om een sleutel moest vragen, je een perfecte social time gevend, als ze wist dat je toch wel een redelijk aantal uren op de teller ging zetten, en waren er deals te maken waarbij het uiteindelijke gemiddelde uurtarief ergens tussen de toegangsprijs van H7 en PHG circuleerde

    Toen zoende dit meisje als een vriendin, alsof haar leven er vanaf hing, met passie en zonder enig professionalisme.. jij zoende haar niet, maar zij zoende jou

    Toen was dit bloempje nog wat naïef en zich nog niet geheel bewust van haar “assets”

    Toen kon dit meisje je een superspeciaal gevoel en aandacht geven op een bijzondere manier die je zelden tegenkomt en niet veel dames gegeven is...

    Uiteraard blijven lieve meisjes niet eeuwig jong en naief, en heeft ze ten volste gelijk om nu te gaan oogsten in Golden Time, en waarom zou ze nog tijd verspillen aan allerlei onzin als er voldoende vraag naar haar is? Ze zit er uiteindelijk uiteraard om één reden, zijde het verdienen van zoveel mogelijk geld, en dit liefst op een zo makkelijk mogelijke wijze. Na een jaartje wennen in Duitsland gaat het nu echt beginnen. Wat dat betreft: prilheid slijt (zie Samantha GT), het blijven niet eeuwig jonge bloempjes, en uiteindelijk wordt een meid natuurlijk professioneler en meer door de wol geverfd. Nogmaals eigenlijk is het gewoon een normaal proces dat elke dvp wel op een bepaalde manier doorloopt, en dus volledig te verwachten en er is ook helemaal niks mis mee.

    Maar MAN wat ben ik dankbaar voor de heerlijke tijd, voor de minstens 100 (ik schat laag anders ga ik teveel rekenen, denk eerder aan een uur of 120-140) uren die ik in een club met haar heb doorgebracht in een 2 a 3 maanden, waarin Gt nog een fata morgana was waarvan ze altijd de foto's van deze club op mijn ipad wilde kijken, de tijd waarin ik haar elke dag wel sprak, ook als ik niet in de club was, zelfs tijdens haar vakantie. Al die zaken waren toen nog vanzelfsprekend en geen enkel probleem, als ik in PHG kwam stond ze al klaar om me meteen te confisqueren. Waarbij de theke zo’n twee dagen in de week de deur van PHG opende met de woorden: “deine Larissa ist da” Achteraf moet ik beseffen dat ik geluk heb gehad dat ik er op tijd bij was, en me realiseren dat het logisch is dat aan zoiets moois op een zeker manier een eind komt als ze een stap kan maken zoals ze nu gedaan heeft. Al is haar service nog meer dan redelijk goed, en dit zal in combinatie met haar optics volledig nog wel goede zaken opleveren. Daarnaast is deze meid van huis uit geen Samantha en beter bestand tegen de harde wereld die het clubleven soms voor een meisje (een dame zou ik dit niet noemen) is.

    Zoals pp wel eens zei: wij zijn maar passanten, en moeten geluk hebben dat we op het juiste moment de juiste vruchten kunnen plukken, want in deze wereld gaat alles voorbij, een dame is er nu maar kan morgen alweer verdwenen zijn. Alles in deze wereld is een illusie, geniet van de illusie en besef dat deze morgen over kan zijn.

    Zoals een andere vriend van me kort samenvatte: Larissa was eerst een meisje dat neukte voor geld, en nu is het een prostituee geworden.

    En nogmaals met dat laatste is niks mis, dat dit vroeg of laat zou gebeuren is een feit, zeker in een club als GT waar doorgewinterde Roemeense dames haar wel wegwijs maken, terwijl ze in PHG een loner was die met de andere dames al lange tijd geen contact meer had (enerzijds vervelend voor haar en ook een reden waarom ze allang weg wilde maar anderzijds leidde dit ertoe dat ze langer pril bleef dan men normaal voor mogelijk zou houden).

    En eerlijk gezegd ben ik alleen maar trots dat “mijn” meisje dit heeft bereikt, dat ze zo sterk geweest is om te overleven in een PHG zonder vriendinnen , van april (uit mijn hoofd) tot medio december ZONDER enige vakantie, en nu in een club is waar ze thuishoort en met de besten mee kan doen. Men ziet ook dat de GT beer vaak (niet altijd, ik wil niet generaliseren) een totaal andere beer is dan de PHG beer:

    Over dit pareltje is in 1 jaar tijd amper een letter op het forum geschreven door de PHG gangers, terwijl ze toch altijd een van de drukste dames was. Deze beren beseffen dat schrijven leuk is maar dat het uiteindelijk alleen maar in het nadeel van de beer kan werken als er veel reclame voor een dame wordt gemaakt. Vaak vinden dames het overigens zelf onprettig als er over hen geschreven wordt en geven dit ook aan.

    Marijke was puurder en geen echte dvp, nog meer naturel, met een wat rooskleuriger verleden dan de meeste clubdames uit het Oostblok. Wat dat betreft is het gevoel dat Marijke gaf , met zelfs nog gratis outside ontmoetingen nadat ze met haar clubwerkzaamheden was gestopt (ontmoetingen die voor haar dus geen enkel zakelijk doel meer hadden, dus mega GFE) echt niet te benaderen.
    Maar, en dit gaat heel raar klinken uit mijn mond, maar het is echt zo: alles bij elkaar genomen, als “overall package” , is Larissa het beste (dus boven Marijke) dat mij in mijn clubloopbaan overkomen is.

    Een vriend van me, die me uiteraard en terecht een idioot vindt dat ik deze illusie (want meer is het uiteindelijk niet) zover doordrijf, sprak de woorden,: clubdames zijn inwisselbaar, aandacht van clubdames is inwisselbaar, en besef uiteindelijk dat het zo is dat er waarschijnlijk wel 500 Larissa’s in Duitsland rondlopen als je goed zoekt , maar geen 500 Jacky Pakutra’s.


    Toch voorspel ik dat deze meid het wel vol gaat houden en kwaliteit zal blijven leveren in de met name halve uurtjes en uurtjes die ze nu met klanten zal doorbrengen. Na Marijke het meest bijzondere meisje dat ik in een club ontmoet heb, maar als overall ervaring de absolute nr 1…en ik had niet gedacht dat ik dat nog ooit zou gaan zeggen, na Marijke….(al kan dit de waan van het moment zijn maar nu voelt het echt zo).


    Het was fantastisch , MULTUMESC SUPER FRUMOASA NR1 (pinkt een traantje weg, en beseft dat, wat is geweest, nooit meer terugkomt, maar weet dat je dankbaar moet zijn voor wat je hebt gehad).
    En dan nu echt : -->PLECAT….

    veel plezier hier allemaal, en bedankt voor de gezelligheid!

    Grtz, JP
    Laatst gewijzigd door Tiga; 26 maart 2012 om 06:39
    (L) NCV (L)

  16. Onderstaande 11 leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 maart 2012),Badslippers (26 maart 2012),bosbeer (26 maart 2012),Bosco (26 maart 2012),Carlitos (26 maart 2012),felrops ( 5 april 2012),gille52 (26 maart 2012),Picasso 1 (26 maart 2012),rob45 (26 maart 2012),satanic surfer (26 maart 2012),vrije jongen (26 maart 2012)

  17. #39
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:51
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Met aan Roemeense dames gerichte boodschappen had ik inderdaad Larissa in gedachten. Zodra het Larissa gevoel wegebt zien we je vanzelf wel weer terug .
    Je bent niet de eerste noch de laatste die het door een bepaalde dame het eventjes helemaal gehad heeft. En die 10 euro prijsverhoging bij de club waar ze nu werkt helpt ook niet echt . Keep strong en laat je niet kisten door gebeurtenissen met een meisje, want daar ben je immers man voor :wink:. Het is zoals je zelf aangeeft 'de waan van het moment' en na een tijdje zal het beslist anders en makkelijker aanvoelen.
    Hasta la proxima vez .
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 26 maart 2012 om 02:43

  18. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (20 mei 2012)

  19. #40
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    beste Picasso1,

    voor de duidelijkheid: mijn boodschap had en heeft HELEMAAL NIKS met deze dame te maken. Ik snap dat dit door de combinatie (stoppen met YBF en het schrijven van dit stukje) zo overkomt. maar het is meer zoiets dat ik dacht: als ik er toch mee stop hier, laat ik dan nog een laatste stukje schrijven...als een dief in de nacht vertrekken vond ik bij nader inzien niet gepast, omdat het forum me ook veel goede dingen heeft gebracht.

    de reden voor mijn vertrek op dit forum heeft eerder te maken met het feit dat ik klaar ben met het gedrag van enkele medeberen, niet zo zeer op dit forum maar wel buiten de club, en ik er daarom voor kies om weer gewoon zoals voorheen meer met vrienden mijn clubleven te gaan leiden. Me hier niet meer vertonen kan daar mijns inziens een positieve bijdrage aan leveren, en uiteraard zal ik nog steeds met veel plezier de mensen waar ik een goed contact mee heb in de clubs blijven ontmoeten.


    jij bent in ieder geval een van die mensen waar ik me tijdens onze ontmoetingen altijd uitstekend bij heb gevoeld, en een persoon wiens raad ik graag aanhoor en iemand die ik hoog heb zitten als mens, voor zover ik je ken natuurlijk, dus wij zullen elkaar vanzelf weer zien hoop ik.

    op verdere reacties zal ik niet meer reageren , dus ik druk nu op het knopje uitloggen
    (al geef ik nu toe, dat ik ook geen glazen bol heb en niet weet of ik bestand ben tegen de verslaving van het actieve forumbezoek)
    maar op dit moment denk ik dat ik het toch moet doen, het is nu een beetje een wazig verhaal maar in details treden kan ik helaas niet

    we spreken!

    ps uiteraard log ik wel weer in als willem2 me de GT jaarkaart per pm verstrekt, blijf een hollander he
    (L) NCV (L)

  20. Onderstaande 2 leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (26 maart 2012),Znipper (26 maart 2012)

  21. #41
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    ik ga zelfs PLECAT fout spellen, mods gelieve dit nog aan te passen in mijn bovenstaande bericht...

    en nu echt klaar, anders wordt het een BP modus

    --> PLECAT
    (L) NCV (L)

  22. #42
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    21 april 2024 @ 19:06
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Als gast op het zelden door mij bezochte forum wil ik graag kwijt het vertrek van jacky erg te betreuren. Al leest hij dit niet meer omdat de knop uit is, misschien vertelt iemand het hem nog wel. Ondanks enkele pittige diskussies in het verleden waarin bleek dat hij me beschouwde als een Jan Paperazzi, heb ik zijn beschouwingen en commentaren altijd met veel plezier gelezen. Tot op de bodem ging hij vaak om zijn gelijk te krijgen, ook al wist hij dat hij misschien ook wel een heel klein beetje ongelijk had. Mogelijkheden a), b), en c) werden er vaak bijgehaald om de zaken te verduidelijken, en op een komische manier waar ik erg om heb moeten lachen. In de beginfase van zijn journalistieke bijdragen was Jacky erg serieus en overschatte m.i. het belang van dit forum nogal eens. De laatste tijd is dat veranderd en stak humor vaker de kop op. Het verschil van inzicht tussen ons is zeker te verklaren. Waar ik de dames meer zie als een gebruiksvoorwerp ( maar wel respektvol) is Jacky een pannenkoek die gaat voor een diepere relatie met een zeer zorgvuldig uitgekozen dame. Misschien dat onze paperazzi verslagen hem ook een heel klein beetje hebben kunnen helpen met dat zorgvuldige uitkiezen. Achteraf geef ik toe in de discussie die wij hadden dat ik te weinig rekening heb gehouden met het feit dat Jack een eerlijke pannenkoek is en daar ook recht voor uitkomt. Ik bekeek bepaalde zaken die voor een pannenkoek zwaar wegen te luchtig. Begreep niet goed waarom het niet werd gewaardeerd als er iets over een bepaalde dame geschreven werd. Nu ik meerdere pannenkoeken heb leren kennen begrijp ik dat heel goed en zal dat uiteraard ook respekteren. Maar het blijft hier natuurlijk wel een forum en om een aardige bijdrage te kunnen leveren moeten er ook wel eens glazen kapot gegooid kunnen worden. De naam Marijke zal voor eeuwig aan JP verbonden blijven. Hij hoopt oprecht dat het haar goed gaat in een ander leven.
    Het lijkt wel of ik een "in memoriam " aan het schrijven ben maar natuurlijk is dat niet zo. Ik ben er zeker van dat we over niet al te lange tijd weer van Jacky gaan vernemen. Het forum moet geen eenheidsworst worden en ik lees graag commentaren van beren die graag de knuppel in het hoenderhok gooien, of ik het daar nou mee eens ben of niet. Zoals daar zijn een Jan Wandelaar, een S&F, of een Beron.
    Jacky, mocht je toch nog stiekem eeeeen keertje kijken op dit forum, weet dat we je missen. Het ga je goed en ik weet zeker dat we je over niet al te lange tijd weer terugzien.
    Groet,
    Bb.
    Laatst gewijzigd door bosbeer; 26 maart 2012 om 10:00

  23. Onderstaande leden hebben bosbeer bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (20 mei 2012)

  24. #43
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Nou Jack, via deze weg wil ik je bedanken voor alle bijdragen die je hebt geleverd. Hoewel ik niet 100% ervan overtuigd ben dat je het forum niet meer bezoekt. In ieder geval kun je zonder inlog nog alle recensies lezen....

    Misschien zien we elkaar nog eens in een club.

  25. #44
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    4.704
    Discussies
    354
    Thanks
    5.155
    Thanked
    10.151 in 2.567 posts

    Standaard

    Een éénmalige ontmoeting met JP, een ietwat bevreemdende en misschien wel utopisch overambitieuze uiteenzetting van beiden volgde in vriendelijke doch misschien wel reset-benodigde stijl. Het staat als een paal boven water dat wensen en verwachtingen continu in stijgende en steeds moeilijker te bereiken gradaties uitmondden. Bijwijlen ben ik ook het spoor kwijt temidden m'n eigen "zieleroerselen" in combi met deze saunaclub-spierlereien. We hadden het uitgebreid over next levels en hoe die in "gezonde" mate te kunnen ervaren of bereiken binnen deze fake betalende sexuele dienstenverlening. Ikzelve ben niet echt een langtijdboeker, sporadische dame of sessie tenagesproken. Het geluk van de pure lust-neukers die er moeiteloos overheen-gaan of -stappen is me ook niet gegeven, maar somtijds dient de ratio toch de benevelde geest te overstijgen. JP's drijfveer lijkt me complex uit wat ik kon opmaken uit ons gesprek, een variabel wensenpallet is mooi, de illusie binnen en/of buiten de club is uiteraard tempting zonder weerga, maar de realiteitszin mag nooit uit je achterhoofd verdwijnen... Een lastige opgave voor éénieder, en waarschijnlijk exponentieel groter voor beren die "dames-exclusiviteit" bovenmatig waarderen, de boomerang der emoties kan spijkerhard terugkeren, en ik wens je dan ook een sabbatperiode toe die het resetten dient in alle gewenste hoedanigheden en modaliteiten...Sterkte en mooie lentedagen temidden je vrienden buiten de club gewenst vooralsnog...ss

  26. Onderstaande 3 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (20 mei 2012),Picasso 1 (26 maart 2012),rob45 (26 maart 2012)

  27. #45
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Ik ga geen in memoriam schrijven. JP is alive en binnenkort gaan we wel een keer op een andere rotonde een afslagkeuze maken.
    Laatst gewijzigd door Pistol Pete; 26 maart 2012 om 15:09

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.

Diamond 468*60