Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Yvonne (Deutsche)

  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 19:49
    Berichten
    410
    Discussies
    27
    Thanks
    843
    Thanked
    596 in 120 posts

    Standaard Yvonne (Deutsche)

    Naam : Yvonne
    Nationaliteit/Taal : Duits
    Leeftijd : 33
    Haarkleur/-lengte : geblondeerd / kort
    Lengte dame : 1m70
    Postuur/Cupmaat : normaal / C, sili
    Tatoeages/Piercings : meerdere tatoeages, o.a. sterretjes op haar rechterschouder, meerdere piercings
    Service: standaard
    Voordelen: superrelaxte meid
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : € 75,-

    Kan hier wel een heel verhaal schrijven, maar... find out yourself. Gruss Gott!
    Balle in me buik.

  2. #2
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NikXXX Bekijk bericht
    Kan hier wel een heel verhaal schrijven, maar... find out yourself. Gruss Gott!
    Je kan toch nog niet slapen dus .... leef je uit

  3. #3
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    3 sterren toevallig? Dan ga ik er graag mee naar de kamer!!!
    Gr.

    Cupido

  4. #4
    Geregistreerd
    27 december 2009
    Last Online
    13 april 2024 @ 16:48
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    39
    Discussies
    1
    Thanks
    428
    Thanked
    34 in 20 posts

    Standaard

    Terug van (een tijd) weggeweest, gaf ze gisterenochtend aan. Leuke relaxte, zelfverzekerde meid met een killer smile. Spreekt ook een klein beetje Nederlands.
    Ze lijkt mij wat kleiner dan 1.70, en volgens mij geen sili's in haar mooie kleine borsten. Tepels reageerde alert op 'stimulatie'. Lekkere volle kont en mooie bruine teint. Haar (half-)lang geblondeerd. De sterretjes tattoo en navelpiercing vielen mij op.
    Anaal en FT vindt ze niet hygiënisch, dus dat doet ze niet. Pijpen en neuken in allerlei standjes doet ze lekker. Vingerde zichzelf heftig en leek daarbij klaar te komen. Ze daagde mij uit om 2x klaar te komen en met flink wat hulp van haar kant lukte dat ook zowaar net in het uur. Ze vroeg hiervoor € 75,-. Ik gaf haar € 80,-. Haar aanbod tot wisselgeld vriendelijk afgewezen.

    Ik kijk uit naar een volgend keer met Yvonne.

  5. Onderstaande 3 leden hebben Wacko66 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (17 september 2014),bergm550 (17 september 2014),Willi69 (17 september 2014)

  6. #5
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard

    Sie ist gebürtig aus Serbien aber lebt schon lange in D,Ich würde Ihr auch 3 sterne geben
    Gruß
    woods25

  7. #6
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:51
    Berichten
    167
    Discussies
    13
    Thanks
    420
    Thanked
    167 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wacko66 Bekijk bericht
    Terug van (een tijd) weggeweest, gaf ze gisterenochtend aan. Leuke relaxte, zelfverzekerde meid met een killer smile. Spreekt ook een klein beetje Nederlands.
    Ze lijkt mij wat kleiner dan 1.70, en volgens mij geen sili's in haar mooie kleine borsten. Tepels reageerde alert op 'stimulatie'. Lekkere volle kont en mooie bruine teint. Haar (half-)lang geblondeerd. De sterretjes tattoo en navelpiercing vielen mij op.
    Anaal en FT vindt ze niet hygiënisch, dus dat doet ze niet. Pijpen en neuken in allerlei standjes doet ze lekker. Vingerde zichzelf heftig en leek daarbij klaar te komen. Ze daagde mij uit om 2x klaar te komen en met flink wat hulp van haar kant lukte dat ook zowaar net in het uur. Ze vroeg hiervoor € 75,-. Ik gaf haar € 80,-. Haar aanbod tot wisselgeld vriendelijk afgewezen.

    Ik kijk uit naar een volgend keer met Yvonne.
    Ich vermute eher, dass es sich um diese Yvonne https://www.ijsberenforum.com/forum/...ghlight=Yvonne handelt und nicht um die aus diesem Thread.

    Stichwort ist 'Serbien' und die aktuelle Yvonne im GT hat keine Silikon-Boobs.

    Gruß
    aquarius

  8. #7
    Geregistreerd
    31 december 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:32
    Locatie
    Dichtbij de Germaanse grens
    Berichten
    287
    Discussies
    60
    Thanks
    354
    Thanked
    456 in 130 posts

    Standaard

    Vrijdag heb ik deze dame bezocht. Het is een vriendelijke dame met een bovengemiddelde service. Ze is inmiddels 33 lentes jong, maar oogt wel 5-6 jaar jonger. Pijpen en ballenlikken doet ze uitstekend. Ze is ook niet vies van tongzoenen en 69. Het is zeer zeker voor een herhaling vatbaar. Ze is in deze club voornamelijk te bewonderen op zondag en maandag. Ik had gewoon geluk dat ze op de vrijdag aanwezig was voor een paar uurtjes. Ze stopte ook vroeg met werken. Rond 20u ging ze alweer vertrekken richting huiswaarts.


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

  9. Onderstaande 6 leden hebben poefboy bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer ( 9 juni 2019),biged ( 9 juni 2019),Manureva (16 juni 2019),pasja ( 9 juni 2019),pret ( 8 juni 2019),Sjeufke ( 8 juni 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17.

Diamond 468*60   Freude 468*60