Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Julja ( Poolse , blond) (GT)

    Naam : Julja

    Haarkleur/-lengte : blond, halflang

    Lengte dame : 1.65m

    Postuur/Cupmaat : Normaal , B-Cup

    Nationaliteit/Taal : Poolse, duits en engels

    Leeftijd : 22 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed. Zoenen, PZC, Neuken, aftrekken...

    Bijzonderheden : Is deze dame na haar vakantie weer terug in GT of is ze daadwerkelijk weer naar school gegaan.....
    Laatst gewijzigd door Willem2; 28 november 2005 om 19:30
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 13:03
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    203
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard Julia hatte heute keine Lust (auf mich?)

    Julia ist seit 2 Wochen zurück im GT. 2 mal schon war ich mit ihr auf dem Zimmer und es war immer klasse. Heute war ich froh sie zu sehen. Sie sagte sie habe jetzt erst mal Pause. Sie trank 2 Glas Sekt, spielte am Automaten, rauchte dabei, trank noch 3 Glas Sekt, aß 4 Stücke Mafiatorte, als ich sie nach einer satten Stunde bat den Schlüssel zu holen zu holen sagte sie wieder sie hat Pause.
    Zum 4. Male in 2 Monaten das GT ungepoppt verlassen, auf betrunkene Frauen habe ich nun mal keine Lust.
    Vielleicht ist es mit der "Disziplin" im PHG zuweilen zu heftig, aber im GT könnte daran gearbeitet werden.

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard Ben blij dat ik niet de enige ben.........

    Gebeurt niet vaak, maar toch een heel andere ervaring met deze dame dan MY heeft gehad: Julia uit Polen, met haar super vriendelijke lach, dunne (Davidoff) sigaretjes in de hand, mooi lijf, etc...............maar waar helaas de geraffineerdheid van alle kanten vanaf straalt. Continue proberen triootjes te verkopen, geen enkele lach meer als ze van de kamer terugkomt, gezellig op de bank zitten is er ook niet bij ("kijk liever even of er mannen gelijk met me naar de kamer willen"), etc.........ben er dus niet ingetrapt! Als je ziet hoe snel ze van de kamer is met de mannen heb ik daar ook geen enkele spijt van. Ben natuurlijk wel blij voor MY dat ie haar nu voor zichzelf heeft!

  4. #4
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:09
    Berichten
    302
    Discussies
    6
    Thanks
    2.588
    Thanked
    837 in 124 posts

    Standaard ongelooflijk mooi

    Een ongelooflijk mooie vrouw met een perfect figuur!! Ik wist dat een zo mooie vrouw waarschijnlijk geen GFE-hervaring zou zijn. Inderdaad vroeg zij heel vlug of zij een sleutel mocht halen, maar op de kamer toch een PRIMA service! Tongzoenen (wel een beetje terughoudend), lekker beffen en om af te sluiten een goede "Reiterstellung". Daarbij lekker lachen en ook nog wat nagepraat. Hoog herhalingsgevaar.

    GT overigens vandaag "proppevoll". Volgens sommige collegas waren er - zoals ook al de dagen voordien - rond 80 (!) dames anwezig. Ik heb zelfs niet getelt, maar het waren er heel veel, en heel veel mooie nieuwe daarbij

  5. #5
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 10:26
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    137
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Naam: Julja i.p.v. Julia
    Cup B, maar echt zonder siliconen
    Kussen: ja maar beperkt.

    De rest is o.k.

    Caligula die e.e.a. zelf gecontroleerd en onderzocht heeft bij deze prachtige verschijning

  6. #6
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Last Online
    29 december 2019 @ 19:17
    Berichten
    20
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard julja

    haar als tweede dame van de dag uitgekozen, voor mijn doen te snel naar de kamer gegaan en zo niet echt duidelijk heb kunnen maken wat ik zelf graag bij haar wou doen,my mistake!
    Voor de rest heeft ze een super figuur met een klein tatoetje en een navelpiercing,geweldige tepels lekker groot!
    Zeker nog een keer de moeite waard om haar uit te proberen en dan van te voren aangeven hoe ik het graag wil hebben, is voor allebij ook veel plezierige
    krijgt zeker nog een vervolg

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60