Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 105
  1. #26
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Ik voel ineens een enorme wind opkomen.

  2. #27
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    jij mag het zinloos vinden, maar ik vind het gedrag van zwetsberen belangrijker dan de mededeling dat jij graag kontjes uitlikt...
    Heb je 20 ijsberen horen klagen? We mochten toch niet fantaseren op dit forum? Wanneer moet dat geweest zijn dan? Je hebt pas donderdag mijn posting gelezen, want woensdag was je in GT. Of hebben 20 beren je een PM gestuurd om zich bij jou over mij te beklagen? Volgens mij ken je niet eens 20 ijsberen. En de beren die ik ken zijn nou niet zo enthousiast over jou. Het is jammer dat je zelf niet ziet dat je eindeloos ouwehoert in al je langdradige quasi-intellectuele postings en steeds allerlei zinloze details puntje voor puntje meent te moeten behandelen. Dat verveelt de lezers en die zijn daar totaal niet in geïnteresseerd. En je blijft maar doorgaan, ik dacht gisteren verstandig te zijn door de zaak maar af te kappen, ga je weer door, daarna weer tegen Big30 en hierboven moeten we alles weer eens opnieuw lezen. Je doet net alsof je vreselijk te kakken bent gezet, maar dat is niet gebeurd en ook niet de bedoeling geweest. Je bent een beste kerel, maar maak je eens wat minder druk over dit soort futiliteiten. Als je zo graag aandacht wilt hebben, schrijf dan gewoon een leuk verslag van je bezoek.
    Gr, Bb.

  3. #28
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    haha bosbeertje als iemand zich niet druk maakt dan ben ik het wel...ik schrijf altijd met plezier, en op het moment dat dit niet meer zo is, zal je me hier niet meer zien.
    Met dat klagen bedoelde ik niet klagen naar aanleiding van die post van woensdag, maar al een hele tijd over al dat gekwebbel, wat niet van vandaag of gisteren is...soms verbaas ik me dat ik echt alles moet uitleggen, maar vooruit maar weer...

    en ik schrijf niet om aardig gevonden te worden of om zoveel mogelijk "thanks" te scoren (al zie ik dat ik er zelfs nog meer dan jou heb ondanks mijn zinloze postgedrag, en ondanks dat ik geen GT verslagen schrijf (die veruit de meeste thanks opleveren) dus blijkbaar weet ik de lezers toch meer te boeien dan jij suggereert ) en als je wat verder zou kijken dan de GT thread (wat je niet vaak doet merk ik, gezien je late reactie hier) zie je dat ik ook regelmatig over bezoekjes aan clubs schrijf als ik daar zin in heb.
    dat jij het afkapt als het jou uitkomt is jouw goed recht, net zoals ik mijn punt maak als ik daar zin in heb.
    mijn punt is overduidelijk gemaakt en ik lieg niet dat er veel beren hetzelfde over denken, als je het niet gelooft, so be it.
    Dat zij zich liever niet zo expliciet uiten is hun keuze.

    leuk dat je alle beren die je kent naar hun mening over mij hebt gepeild, daarmee geef je nameliijk exact de essentie weer van het punt dat ik maak: dat je een zwetsbeer bent (en dat je dit alles veel te hoog en serieus opneemt)

    en wel vriendjes blijven met de mods en die wel even noemen , anders win je geen kaartjes meer


    ik heb overigens met alle beren die ik ken (en wil kennen) een meer dan uitstekend contact, al is aardig gevonden worden het laatste doel wat ik op een forum als dit wil bereiken, net zoals ik ook niet bewust mensen wil attackeren.

    Beste Bosbeer, ben juist blij dat er iemand eerlijk tegen je zegt hoe anderen erover denken, al vrees ik zoals ik al zei dat het weinig zoden aan de dijk zal zetten, omdat het niet bij je binnenkomt.
    Ik moet zeggen dat ik misschien wat naief ben en nu inzie waarom anderen wijselijk hun mond hielden en houden, namelijk omdat dit alles uiteindelijk niets toevoegt.

    succes en veel plezier in GT, en als ik je nog eens ontmoet dan kletsen we gezellig even bij!
    je bent vast een prima kerel en ik heb echt niks tegen je...wilde je alleen ergens op wijzen, that's all.
    en zolang je niet over mij meer zwetst, ook niet in pm's, vind ik alles prima, en ben ik dit alles over 3 seconde weer vergeten...
    laat iedereen in zijn waarde, houd de handel en wandel van mede beren privé, en geniet van het clubbezoek....

    shake hands en forget it, bosbeer?

    groetjes, je vriend JP

    en leuk dat je mijn terminologie (quasi-intellectueel) van me overneemt, plagiaatbeer dat je bent
    Laatst gewijzigd door jacky pakutra; 24 september 2011 om 00:27
    (L) NCV (L)

  4. #29
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Ik voel ineens een enorme wind opkomen.
    Ik heb vandaag lekker gekakt, 2x thuis en 1x in LR.

  5. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (24 september 2011)

  6. #30
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Ik heb vandaag lekker gekakt, 2x thuis en 1x in LR.
    Dat vind ik persoonlijk vrij veel. Verontrustend veel als ik het mag zeggen. Voordat ook dit weer helemaal ontspoord, het lag dus aan de lokale Chinees meer concreet aan de als altijd totaal mislukte Babi Pinibukkie en LR is in deze niet meer dan een lastenverlichter voor je geweest.
    Die Chinees te kakken zetten nou ja vooruit. Een wind lucht trouwens erg op. Daar weten Chinezen ook alles van. Man man wat kunnen die scheten laten zeg en boeren laten hebben ze ook weinig problemen mee.

    Zo dat ben ik dus ff kwijt. Zat dwars zeg maar.

    Ook ben ik van mening dat we een beetje lief moeten zijn voor elkaar en toch waarachtig niet alles wat hier geschreven en gezegd wordt al te serieus nemen. Waar gaat het in hemelsnaam allemaal over zeg!

    Over boeren gesproken. Drink ik Cola (echte Coca Cola) dan moet ik altijd een boer laten, komt door de koolzuur ik weet het maar overkomt me steeds weer. Gewoon lullig zo te zeggen zeker als je in net gezelschap bent. In een club, nooit een probleem daar boer ik er wat op los als het moet het hele Wilhelmus (alle coupletten van achter naar voren) tis echt waar. Ook bij de chinees kom ik graag, om samen een potje te boeren. Ik zeg altijd maar zo "Geluk zit uhm in een lekkere bak babi pangang met 2 glazen cola". O wat lucht dat op!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #31
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Gaat het verder goed Big?

  8. #32
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Gaat het verder goed Big?

    Ben de text aan het schrijven voor de klucht die Okt 7 in Gt opgevoerd gaat worden en heb per abuis hier op het forum al wat text geplaatst. Verder alles OK!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #33
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Mooi zo.

    Ik ga weer een doosje bitterballen in het vet gooien en de ochtendfolders bezorgen dadelijk, daarna even naar een boerenleenbank wat geld halen en dan mijn broer opzoeken in het internaat.

  10. #34
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    Veel spass morgen, twordt een mooie dag dus dat gaat wel lukken. Oja als je geld gaat halen laat die shovel nu eens thuis, de hele buurt wordt altijd wakker en zo veel brengt het nu ook weer niet op!

    Truste (mag in dit topic he!). Alles mag, mits slap geleuter.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #35
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Biggie geef JP en Bosbeer eens een eigen speelplaats.

  12. Onderstaande leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (24 september 2011)

  13. #36
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Biggie geef JP en Bosbeer eens een eigen speelplaats.
    yes, , in de Bos nabij GT
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  14. #37
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    yes, , in de Bos nabij GT
    En als ze dan nog niet luisteren komen ze vanzelf in het Bos bij Köln

    www.zakoverdekop.nl of zoiets....maar dat weten Joepi en Janv beter...

  15. #38
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Biggie geef JP en Bosbeer eens een eigen speelplaats.
    Ik was nog bezig de slaap uit mijn ogen te wrijven maar zie dat MJ al zeer actief was op de vroege ochtend!
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...Bosbeer-amp-JP

    Maar ff serieus. Jp en Bosbeer zijn 2 leden die veel schrijven, veel info geven, het met het forum goed voor hebben, alleen zitten ze elkaar soms wat in de haren om eigenlijk geen enkele echt relevante reden.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #39
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Als je zo graag aandacht wilt hebben, schrijf dan gewoon een leuk verslag van je bezoek.
    Gr, Bb.
    Ik vertaal het maar zo dat je aan Ace2 een voorbeeld moet nemen. :wink:

  17. Onderstaande leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (24 september 2011)

  18. #40
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Ik voel ineens een enorme wind opkomen.
    Mysterieuze knal in Zeeland

    http://www.nu.nl/binnenland/2624032/...n-zeeland.html

    De politie heeft zaterdagochtend vroeg nog geen idee wat de enorme knal heeft veroorzaakt, die vrijdagavond rond 22 uur in een groot deel van Zeeland te horen en voelen was. Dat zei een woordvoerster.

    Wel werd er zaterdagochtend op het strand bij Ritthem een krater gevonden die mogelijk te maken heeft met de harde knal.
    Ik zeg verder niets en suggereer verder niets. Het raadsel is wel opgelost. Met bergm550 gaat verder alles goed. Hij is zeer opgelucht.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Knabbel (24 september 2011)

  20. #41
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Maar ff serieus. Jp en Bosbeer zijn 2 leden die veel schrijven, veel info geven, het met het forum goed voor hebben, alleen zitten ze elkaar soms wat in de haren om eigenlijk geen enkele echt relevante reden.
    nee de reden heb ik inmiddels nog niet duidelijk gemaakt geloof ik...
    Big 30 zal hier maar niet opschrijven of jij vond dat Bosbeer af en toe te ver ging met zijn info en gekwebbel over dames/medeberen, anders zijn jullie straks geen vriendjes meer

    Jack42 sorry nog ...ik weet dat het lastig voor je was dat ik je laatst geen gelijk kon geven, maar je bent een aardige sociale man en gezellig om mee te kletsen, en mensen te onderhouden (mentaal onderhouden bedoel ik dan ). Je zou een uitstekende taxichauffeur zijn!

    verder dacht ik dat ik het in mijn laatste post vrij netjes heb afgerond, ik wacht de acceptatie tot shake hands met Bosbeer dan ook met genoegen af

    Ik heb overigens al een plekje in het bos in Koln met betrokken personen geregeld maar straks moeten er zoveel kuilen worden gegraven dat ik daarnaast een graafmachine zal moeten afhuren. Maar goed, we gaan natuurlijk uit van een goede afloop
    (L) NCV (L)

  21. Onderstaande leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer (24 september 2011)

  22. #42
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Ik vertaal het maar zo dat je aan Ace2 een voorbeeld moet nemen. :wink:
    Ja zelfs over de verhalen van Ace2 wordt zelfs gepraat en een MIX op gemaakt in PHG.

    De nieuwe DJ was een goede bekende van Ace en draaide daarom een mix.

  23. #43
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Ik heb het vermoeden dat het tussen Bosbeer en Jacky P. wel goed komt. Het zijn beiden volwassen beren, anders kwamen ze niet in GT binnen, en weten dat bepaalde discussies eindeloos kunnen doorgaan. Ik wens beide heren een goede "shake hands" toe.

  24. #44
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Beste Jacky,

    Ik heb absoluut geen hekel aan je en zal je, mocht ik je weer eens zien in GT, spontaan de hand schudden en begroeten. Ondanks dat je de ene keer schrijft dat ik een aardige en joviale vent ben en in een volgende posting weer al je opgekropte ongenoegens publiceert, neem ik je dat niet kwalijk. Ik weet nl. dat eigenwijsheid en eigengereidheid ook bij je horen, en zo heeft elke beer zijn tekortkomingen. Ik ben me ervan bewust dat mijn softe, saaie, zakelijke verslagje over ons GT bezoek van woensdag diepe wonden bij je heeft achtergelaten. Het is ook ongepast dat toch een aantal beren dat gewaardeerd hebben en een bedankje geplaatst hebben. Ik moet dat helaas zien als leedvermaak en vermoedelijk zijn dat geen echt gemeende bedankjes. Die moeten dus eigenlijk in mindering worden gebracht bij mijn opgebouwde voorraad. Toch heb ik het gewaardeerd dat je gereageerd hebt en het forum toch steeds nieuw leven inblaast door de knuppel in het hoenderhok te gooien. Laten we de strijdbijl nu begraven, had ik trouwens al gedaan, want het lijkt me dat de oorzaak van deze discussie nog meer onzinnige praat op dit forum niet rechtvaardigt. Ik denk dat de leesberen er dan een beetje genoeg van beginnen te krijgen, als dat al niet zo was.
    Misschien tot ziens in GT en vriendelijke groet,
    Bb.

  25. #45
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Beste Jacky,

    Ik heb absoluut geen hekel aan je en zal je, mocht ik je weer eens zien in GT, spontaan de hand schudden en begroeten. Ondanks dat je de ene keer schrijft dat ik een aardige en joviale vent ben en in een volgende posting weer al je opgekropte ongenoegens publiceert, neem ik je dat niet kwalijk. Ik weet nl. dat eigenwijsheid en eigengereidheid ook bij je horen, en zo heeft elke beer zijn tekortkomingen. Ik ben me ervan bewust dat mijn softe, saaie, zakelijke verslagje over ons GT bezoek van woensdag diepe wonden bij je heeft achtergelaten. Het is ook ongepast dat toch een aantal beren dat gewaardeerd hebben en een bedankje geplaatst hebben. Ik moet dat helaas zien als leedvermaak en vermoedelijk zijn dat geen echt gemeende bedankjes. Die moeten dus eigenlijk in mindering worden gebracht bij mijn opgebouwde voorraad. Toch heb ik het gewaardeerd dat je gereageerd hebt en het forum toch steeds nieuw leven inblaast door de knuppel in het hoenderhok te gooien. Laten we de strijdbijl nu begraven, had ik trouwens al gedaan, want het lijkt me dat de oorzaak van deze discussie nog meer onzinnige praat op dit forum niet rechtvaardigt. Ik denk dat de leesberen er dan een beetje genoeg van beginnen te krijgen, als dat al niet zo was.
    Misschien tot ziens in GT en vriendelijke groet,
    Bb.
    Bosbeer, als je een verslagje over Gt schrijft en dat het heel gezellig was en wat beren noemt dan krijg je altijd een paar handen vol aan thanks.

    wat dat betreft moet je een voorbeeld nemen aan Ace, want die krijgt er altijd minstens het dubbele.

    Ik weet dat een mens graag de zaken het liefst ziet vanuit zijn eigen perceptie, maar kan je verzekeren dat je post me nog minder geraakt heeft dan het feit dat ik zojuist een wind liet die ik niet binnen kon houden. eerlijk gezegd (o wat gaat dit weer hautain klinken) verbaas ik me eerder oprecht over het gebrek aan serieuze tegenstand. Maar zo heeft ieder zijn kwaliteiten, ik hoop voor je dat jij bijvoorbeeld de betere belegger bent, want van het geld dat ik deze maand aan de aex heb gedoneerd kan je in jouw tempo rustig 2 jaartjes naar de GT.

    Die post was op zich prima, zoveel gezwets stond er niet in, het was meer de cumulatie van gezwets van de afgelopen tijd in diverse posts, in het algemeen dan , en zeker niet persoonlijk naar mij toe.
    ik vond het vooral een algemeen en geen persoonlijk issue, en aangezien ik daar meer geluiden van hoorde, wilde ik je daar even op attenderen, that's all.
    denk maar zo: liever iemand die het gewoon tegen je zegt, dan beren die achter je rug aangeven dat ze moe worden van dat gezwets.

    vergelijk het met de situatie van Ace2: steeds hoor ik diverse beren zeuren dat zijn lappen tekst weinig inhoud hebben en het lezen niet waard zijn, en telkens ben ik dan weer verbaasd als ik zie dat dezelfde beren hem een thanks geven.
    Tja, klagen, maar toch maar vriendjes blijven, want anders sta je zelf de volgende keer niet meer positief in zijn verhaal, zo zullen die beren wel denken (als ze überhaupt denken). hypocrisie is menselijk, dus ook onder beren een hardnekkig verschijnsel.

    Ik kies dan voor de optie om eerlijk te zijn en me te uiten. zoals ik zei wellicht achteraf niet verstandig, omdat het uiteindelijk geen zoden aan de dijk zet.
    Tot slot schrijven we nu in het topic onzinnige praat, dus dan is het niet nodig om een waardeoordeel over de zinnigheid te geven, en wat leesberen er van vinden, tja: blijkbaar vind jij het heel belangrijk hoe andere beren over je denken, ik wellicht minder. waarschijnlijk was het een demagogische poging om de kudde voor je te winnen, al dan niet onbewust.

    Ook jij bent open en ik weet dat jij kritiek op jouw persoon heel serieus neemt. Toch weet ik dat je op open wijze je antwoord geeft en geen verkeerde intenties hebt, dat is voor mij het belangrijkste.
    wat dat betreft heb ik je een stuk hoger zitten dan de talloze hypocriete beren die achter iemands rug dingen zeggen en face to face mooi weer spelen. en daar zijn er meer van dan je denkt.
    Dus dank voor je (pogingen tot) serieuze reacties op wat ik heb aangegeven, en neem het allemaal met een korreltje zout.

    laten we, als we nog eens ontmoeten, open en eerlijk blijven, en het niet te persoonlijk maken (geldt ook voor mij )


    greetz, JP
    Laatst gewijzigd door jacky pakutra; 24 september 2011 om 12:06
    (L) NCV (L)

  26. #46
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Hoe laat begint het neuken?

  27. #47
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    wat dat betreft moet je een voorbeeld nemen aan Ace,

    vergelijk het met de situatie van Ace2: steeds hoor ik diverse beren zeuren dat zijn lappen tekst weinig inhoud hebben en het lezen niet waard zijn, en telkens ben ik dan weer verbaasd als ik zie dat dezelfde beren hem een thanks geven.
    Zeuren? teweinig inhoud? het lezen niet waard? Waar is de forumleiding? waar zijn de oude vertouwde bans die vroeger lukraak werden ingezet in de tijd van Zakkenleger en RPLover? Grijpt niemand in? En ja, wanneer begint het neuken?

  28. #48
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ja zelfs over de verhalen van Ace2 wordt zelfs gepraat en een MIX op gemaakt in PHG.

    De nieuwe DJ was een goede bekende van Ace en draaide daarom een mix.
    The long version of the single-version?

  29. #49
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Zeuren? teweinig inhoud? het lezen niet waard? Waar is de forumleiding? waar zijn de oude vertouwde bans die vroeger lukraak werden ingezet in de tijd van Zakkenleger en RPLover? Grijpt niemand in? En ja, wanneer begint het neuken?
    Ingrijpen is juist niet mogelijk aangezien deze beren dit niet publiekelijk uiten, zoals gezegd. Anders waren er uiteraard al talloze bans opgelegd. Wel een beetje helder blijven he, Ace!
    Het neuken begint voor mij laat in de middag om vervolgens voortgezet te worden op een andere lokatie op zondag. 2x geen Gt overigens...
    (L) NCV (L)

  30. #50
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:16
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    vergelijk het met de situatie van Ace2: steeds hoor ik diverse beren zeuren dat zijn lappen tekst weinig inhoud hebben en het lezen niet waard zijn, en telkens ben ik dan weer verbaasd als ik zie dat dezelfde beren hem een thanks geven.
    Het kan nog erger, ik zeg het hem recht in zijn gezicht en vervolgens druk ik de thanks knop in

 

 
Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60