Naam : Rebecca

Nationaliteit/Taal : roemeens / prima engels

Leeftijd : 21

Haarkleur/-lengte : zwart cleopatra look / lang

Lengte dame : 160 cm

Postuur/Cupmaat : zeer slank / tiny een meisje in de categorie zeer klein en uiterst fijn / a cupjes

Tatoeages/Piercings : geen / navelpiercing

Service: TZ/ PZC/ FT/ NMC / GFE

Voordelen: zeer mooie lolita, liep op de zaterdag dan ook als een tierelier. Gaat in mee in de whirlpool, in Mainhattan gaat dan wel de teller van start.

Nadelen: geen

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 50 euro

*
Al direct bij de entree spotte ik haar, zij liep door de lockerruimte in met een klant, ik volgde haar na de gebruikelijke plichtplegingen te hebben verricht na binnenkomst. Toen ze had afgerekend kon ik haar goed zien. Wat een zeer complete pistolgirl, leuk brutaal bekkie en sexy ogen, heerlijke tietjes en een apetijtelijke venusheuvel(tje).

Ik pakte haar vast en zei, you take a shower and i undress myself, then we go to room...na 5 min (iets te snel naar mijn mening) liep ze de bar binnen en kwam gelijk op me af. We gingen in de flauwe, bijna herfstzon zitten buiten en ik begon haar af te tasten. Dit is een topper, voelde ik direct. Ik besloot haar de whirlpool in te nemen om het spel verder op te voeren. Tja, wat zullen we zeggen, Rebecca voelde zeer fris en fruitig aan. Ze heeft tot gisteren alleen in privehuizen in bucarest gewerkt, tot haar spijt want de verdiensten zijn daar een stukje lager vertelde ze mij. Na 10 minuutjes whirlpool gingen we de kamer op. Een prima sessie viel mij ten deel. Wow wat een lekkertje. Intens tongen, heftig pijpen, standje 69, vinger diep naar binnen het was allemaal geen probleem. Binnen het halve uur was ik mijn eerste vingerhoedje nakomelingen kwijt. Achteraf zou het me nog op een uitbrander komen te staan. Mijn vaste dame die ik pas een uur later verwachtte had onze intense hwp sessie gezien en als een volleerde roemeense was die stinkend jaloers en supi....Toen ik wat later met haar een uur de kamer optrok was dat weer snel koek en ei.