Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 35
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:37
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Daumen hoch Dascha (Litouwen), ex-Katja Gt (PHG)

    Naam : Katja
    Haarkleur/-lengte : Blond lang in een pony
    Lengte dame : 1.65m
    Postuur/Cupmaat : Normaal, zeer strak/Heeel mooi B-cupje
    Nationaliteit/Taal : Litouwen/Zeer redelijk Duits
    Leeftijd : 19 jaar
    Tatoeages/Piercings : nee

    Service : Goed, zoenen, beffen, NMC, PZC, geen Ft
    Kosten: 50 Euro/30m

    Bijzonderheden : Mooie dame met goede service, was haar vijfde GT dag en wou nog zeker een paar maanden blijven.

    Katja is een heel mooie Litouwse met een typisch russich wat bol gezichtje en een heel mooi lichaam. Liep alleen in een bikini tangaatje rond, super borstjes.

    Zeer vriendelijk meisje, redelijk spraakzaam op de kamer. Oraal goed begaafd, afmaken lekker lang in doggy style terwijl de dame ondertussen ook door ging met haar zelf te stimuleren. Perfecte timing uiteindelijk :D :thefinger .

    Mocht ze bij een volgend bezoekje aanwezig zijn is herhalingsgevaar niet uit te sluiten.

    Gr. B.
    Laatst gewijzigd door Big30; 23 april 2007 om 09:37
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #2
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Katjaaaaa

    Big30 heeft een goede kijk op borsten. Dit zijn inderdaad de blikvangers van deze Litouwense (met ook wat Russisch bloed). Haar tanden zijn niet zo mooi, maar wat zit ik nu te zeiken zeg. Haar service is namelijk uitmuntend. Je zou haar zo maar voorbij kunnen lopen, maar gelukkig heb ik dat niet gedaan. Daarmee is ook weer de regel bevestigd dat de allermmooiste dames niet de beste service geven (en uitzonderingen bevestigen die regel weer).

    Anyway, ik ging met deze nieuwe dame onbevangen de kamer op en kwam er na een klein uurtje helemaal voldaan en met een zeer brede glimlach weer vanaf. Dit was helemaal goed en alles viel mooi in elkaar. Qua interactie kan ik niets negatiefs bedenken. En dan te bedenken dat dit meisje nog geen twintig is. Maak vooral gebruik van haar orale kwaliteiten en vergeef haar het 'glorixdoekje' vooraf maar, want wat je daarna van haar krijgt - ja heren, Katja geeft (en in de doucheruimte neemt ze ook wat) - is van een bovengemiddelde kwaliteit, uitgaande van de toch al hoge GT standaard. Katja voelde mij in ieder geval heel goed aan.

    After sales was ook dik in orde en ik twijfelde zwaar of ik niet nog een keer met haar zou gaan. Dat is in mijn wandelcarriere nog nooit gebeurd, althans niet op een en dezelfde dag. Ik had mijn oog echter op Nathalie laten vallen (en die moest ik perse hebben) dus het is er niet van gekomen.

    Hier kan ik met zekerheid zeggen: 100% herhalingsgevaar!

  3. #3
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Last Online
    29 december 2019 @ 19:17
    Berichten
    20
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard toppertje

    het voorgaande kan ik alleen maar beamen,klasse vrouw,apparte pijptechniek,lekkere strakke kut,neemt de tijd voor je, zou op het eerste oog ook niet voor haar gekozen hebben, maar na een leuk gesprek toch voor haar gekozen,dat bleek dus een voltreffer te zijn, schijn nog niet zo lang in gt te werken, hopenlijk kan ze haar serviceniveau behouden.

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:37
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietjep
    schijnt nog niet zo lang in gt te werken, hopenlijk kan ze haar service niveau behouden.
    Maandag 24/7 was volgens haar eigen zeggen haar eerste werkdag in gt. Tis dat ik dit weekend al wat andere, ook mooie snode plannen wat Zuidelijker heb, anders wist ik het wel :D!
    Hmm, toch eens kijken wie van de ijsbeertjes volgende week in gt zijn, in combinatie met Katja natuurlijk :p .

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #5
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Niveau is nog steeds goed

    Ik heb haar vrijdag nog eens uitvoerig getest en het was nog beter dan de eerste keer. Ja die Katja die kan er wat van... Lekker lekker lekker

  6. #6
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Vriendelijk meisje, ik ben een half uur met haar op de kamer geweest en de sex was prima, maar op de één of andere manier heeft ze toch niet zoveel indruk op mij gemaakt als Lisa en Anja. Wellicht ga ik nog wel eens met haar naar een kamer maar dat weet ik nog niet zeker.

  7. #7
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Blinzeln

    Het was een maand geleden dat ik met haar op de kamer was. Net 10 minuten terug van de kamer. Moest nog bijkomen van de supersessie met Olga. Komt Katje recht op me af en vraagt of het vandaag de derde keer wordt. Hoezo vraag ik nog onnozel. Ja we zijn nu twee keer geweest, dus dat zou vandaag dan de derde worden. Zo gebeurde het dat ik binnen het kwartier nadat ik met Olga was geweest, achter met Katja naar de blokhut liep.

    Met haar speciale pijptechniek was ik zo weer paraat. Ze blijft lang doorgaan en uiteindelijk in doggy klaargekomen. Weinig praten maar veel sex. Tevreden onder de douche en lekker ontspannen het weekend ingegaan. Met dank aan Oost-Europa :D

  8. #8
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 29 dec

    Een (inmiddels) hoogblond meiske uit Litouwen. Goede sex, alleen zeurt ze meteen om een fooi in het begin. Pardon??? Dat maak ik zelf wel uit. Weinig herhalingsgevaar, 't klikte toch niet zo. Maar ze is wel goed.

  9. #9
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Tsja, vind Katja echt een schatje, en dat is meestal het begin van iets moois, maar helaas......ik had het bij die magie op afstand moeten houden. Vorige week met haar op de kamer geweest en dit was een magere 7. Zeker voor russische begrippen oraal niet echt sterk, zowel ZK als PZC niet. Jammer, want ze is erg lief en ook de after service is goed, maar de kamer is niet haar sterkste terrein.

  10. #10
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:25
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Katja

    Krimson betrapt er zich op dat hij, bij clubbezoek, sinds enige tijd op zoek gaat naar de typische ‘Russische look’. Laat Katja daar nu toch wel een zeer goed voorbeeld van zijn.

    Het duurde dan ook niet lang voor hij haar zag zitten, en op haar vraag vond de eerste kennismaking in de zetels plaats. Een leuke conversatie met deze Litouwse, waarbij Krimson voorstelde om dit op de kamer verder te zetten; het werd een blokhutje gedurende een vol uur.

    Aan de reeds beschreven positieve ervaringen kan Krimson eigenlijk niets toevoegen, alleen dat er een zeer grote kans tot herhaling bestaat, indien er geen andere Russinnetjes zijn pad kruisen.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 15:17

  11. #11
    Geregistreerd
    6 januari 2007
    Last Online
    6 februari 2010 @ 12:15
    Berichten
    8
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Vrijdag de 16e al om 15.00 aanwezig en na een half uurtje besloten om rustig in te met Katja naar de kamer omdat ze een lekker opwarmertje is en er zo lekker onschuldig uit ziet. Ik moet zeggen was een lekker begin van een Vrijdagje GT, na een heerlijk BJ de halve kamasutra doorgewerkt en heerlijk

  12. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:37
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Daumen hoch

    Terwijl ik zittend naast de Karaoke-meister in het nacht cafe wat voor me uit zat te staren kwam er opeens toch wel een mooie blonde dame mijn gezichtsveld opfraaien .

    Ze keek me aan met een blik waaruit toch iets van herkenning leek te spreken, ze glimlachde zeer vriendelijk en aardig als ik altijd ben glimlachde ik ook maar vriendelijk terug.
    Ze leek wel iets vond ik op Katja-Gt maar die had ik toch een paar weken geleden nog in Gt gezien (als altijd met ontblote borsten en inderdaad niet meer met de bruine paaardenstaart maar met blond haar met een pony)?

    Niet veel later toen ik in de bar abcd begroette kwam ze naast me staan en knoopte een praatje aan waaruit toch wel bleek dat we elkaar moesten kennen !

    Was dus inderdaad Katja uit Gt die in PHG getransformeerd is in Dascha-PHG. Ze zag er toch wel bijzonder fraai uit, wat te doen?
    Het was nl. de tijd dat het diner werd opgeschept en after-diner had ik eigenlijk met een andere dame afgesproken.

    Een gigantisch dilemma tekende zich af :D , zeker omdat ik toch wel zeer goede herinneringen aan Katja had. Volkomen onverwacht kwam Katja na 5m koetjes en kalfjes met het de vraag of ze misschien een sleutel kon halen.

    Vond ik wel een goed Idee ! Zo gezegd zo gedaan en moet zeggen dat ze oraal nog steeds zeer begaafd is, wat heet .
    Was een zeer goede sessie, pijpen met gevoel, heerlijk n-werk, jammer dat ze geen Ft doet maar ach 50 Eurootjes voor zo'n leuke aardige dame die ook nog een goede after sales doet.

    Haar Duits blijft een beetje behelpen maar een goede communicatie is wel mogelijk. Ze vertelde dat dit haar derde dag in PHG was, ze wist nog niet zeker of ze zou blijven maar schatte de kans wel hoog in.

    Maar ja, even goed is ze dus binnenkort weer terug in Gt!
    Laatst gewijzigd door Big30; 18 maart 2007 om 13:41
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #13
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Dascha Phg.

    In de namiddag viel mijn oog op deze vriendelijke meid. Even wat met geklest en hop naar de kamer. Het orale gedeelte is toch wel speciaal. Al het overige dik in orde. Voor de liefhebbers spijtig dat ze geen Ft doet. Voor de rest loont ze zeker de moeite. :p
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  14. #14
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    205
    Thanked
    229 in 74 posts

    Reden Dascharina

    Zu Befehl, deutsche Ijsbeeren!
    Ihr pee- emned mir ich solle nicht nur genießen sondern auch posten (Ich solle sogar die deutsche Fahne hochhalten in Nederlande klapper de klapp-klapp).
    Während Ihr im Nachtkaffee Fußball schautet wanderte ich mit Dascha auf die Hütte. Ich interessiere mich etwa so viel für Fußball wie ein Vegetarier sich für die Fleischpreise.
    Ich hoffe Ihr hattet halb so viel Spaß am Spiel wie ich am "Spiel" mit Dascha.
    Die niederländischen Eisbären sagen jammer dat se geen FT doet, aber das ist nur die halbe geile und traurige Wahrheit:
    Ihr saht auf die Leinwand, ich sah Katjas geilen Arsch und hatte ihn für mich alleine, aber das Berühren der Figüren mit den Pfoten ist verboten!
    Denn dieses affengeile russische Blasen*, Ihr geiles Grinsen dabei, denn denkt man- gleich passiert es: sie macht mich so heiß dass ich Ihr ins Lästermaul (Pistabul auf russisch) spritze. Aber nein, sie ist eine Feeling-Frau, als habe sie ein Interface zu meinem Unterleib, merkt sie es, verlagsamt das Tempo oder hört für einen Moment ganz auf, denn nur noch dieses Grinsen und wackelt etwas mit dem Knackarsch
    um dann wieder reinsaugen so tief es geht, unser Spiel hatte auf diese Weise keine Halbzeiten, ich habs, es war Tennis oder Boxen, auf alle Fälle waren wir beide fast zeitgleich k.o. in der 5. Runde.

    Zusammenfassung:
    2 keer jammer: geen FT en je mag het kondje niet neuken
    6 keer geil neuken in het mondje tot met ontzeddend kort voor het spuiten
    Herhalingsfaktor: als je korrekt rekend 300% Misschien Woensdag in GT ?
    * als ich mit Katharina im GT auf dem Zimmer war war es ihr 3. Tag dort, sie sagte denn: ich mach Dir jetzt Blasen ! Ich denke, o Gott, sie reibt meine Nudel bis ich Blasen daran habe

    Als wir beide "fertig" waren wanke ich zur Bar und warte vergeblich auf einen Drink, da werde ich doch glatt vom Hausmeister angegraben, der Kerl sagt mir tatsächlich ihm sei es langweilig , ob ich ihm nicht eine Pulle Champus spendieren wolle
    das war´s von meiner Seite
    Harald

  15. #15
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hara1d
    Als wir beide "fertig" waren wanke ich zur Bar und warte vergeblich auf einen Drink, da werde ich doch glatt vom Hausmeister angegraben, der Kerl sagt mir tatsächlich ihm sei es langweilig , ob ich ihm nicht eine Pulle Champus spendieren wolle
    Ist doch mal etwas anderes als "Haste mal ´nen Euro?" (Hat bei Knabbel gestern übrigens funktioniert! :D) und - Hausmeister wollen schließlich auch leben...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  16. #16
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:40
    Berichten
    234
    Discussies
    11
    Thanks
    2
    Thanked
    230 in 42 posts

    Standaard Freitag der 13. im PHG

    Liebe Kollegen,

    da ich nun Zeit und Gelegenheit habe, mal wieder was zu schreiben, will ich der Aufforderung eines lieben Kollegen nachkommen und auch mal wieder meinen Senf dazutun.

    Am Freitag war ich ebenfalls im PHG und kam nach einer gewissen Wartezeit in den Genuss, die süsse Dasha kennenzulernen.

    Ich würde korrigierend anmerken, dass ihr Busen wohl nur Körbchengrösse A ist und nicht B.

    Anfangs waren ihre ZK etwas verhalten, es steigerte sich aber, als sie merkte, dass sie es mit einem lieben und kuscheligen Gast zu tun hatte :D

    In der 69 er liess sie sich herrlich verwöhnen. Nach einer gewissen Zeit gönnte sie mir nochmals einen Ausblick auf ihr Gesicht beim Blasen.
    Sie bläst variabel, bezieht alles mit ein und hat eine Technik, die mir ausgesprochen gut gefällt.

    Anschliessend hat sie mich geritten, ich nahm sie dann doggy und liess mir dann zum Schluss wieder einen blasen, mann war das geil. Ich hätte diese Nummer nur zu gern mit FT beendet, aber das macht sie wohl nicht.
    So entlud ich meine Nachfahren in letzter Sekunde in ihre Hand und Luft.

    5 Min. Pause schienen ihr genug und noch immer war ich derart von ihr angetörnt, dass sie feststellte, dass ich wohl noch mal wolle.

    Ich grinste und sagte, ok. verlängern auf 1 stunde und bitte nochmal so ein Blaskonzert, und ganz langsam.

    Das tat sie dann auch mit sehr viel Hingabe und ganz langsam ohne Handeinsatz - aber ich hielt es nur noch 10 Minuten aus.
    Dann streichelte sie noch was meinen Rücken und wir erzählten noch was.

    Es war eine fantastische Stunde. Wiederholungsgefahr 100 %

  17. #17
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:37
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Opvallend was dat Dasha uit PHG weer terug was op haar oude nest in GT. Na de vraag “kak tebia zavoet” te hebben gesteld, bleek ze hier gewoon weer Katja te heten.
    BR, Sonny:wink:
    Dame maar verplaatst , mocht ze weer in PHG opduiken zal ze zo weer gespot zijn en terug geplaatst zijn !

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #18
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 april 2024 @ 19:09
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dame maar verplaatst , mocht ze weer in PHG opduiken zal ze zo weer gespot zijn en terug geplaatst zijn !

    :wink: :wink:
    Dat zou sneller kunnen gebeuren dan je denkt. Ik mik op woensdag.

  19. #19
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:25
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Panjidielniek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero Bekijk bericht
    Dat zou sneller kunnen gebeuren dan je denkt. Ik mik op woensdag.
    Terug in PHG vanaf srjida ..., dan mikt Krimson op Dasha in PHG op een blauwe panjidielniek ...
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 15:17

  20. #20
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Na de razzia in GT door Hara1d naar de PHG gebracht al waar hij verder ging met zijn onderzoek :D :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. #21
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:37
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Ze kon waarschijnlijk geen Taxi terug naar Gt krijgen want Katja was vrijdagavond weer druk bezig in PHG IJsbeertjes te verleiden.

    Nog even met Katja gepraat, ze vertelde dat ze naar PHG kwam om te relaxen en voor het vakantie gevoel en naar Gt ging om te werken, tzijn haar woorden he :p!

    Katja is een dame die in no-time weer in Gt of PHG gespot wordt dus verplaats ik haar maar weer naar PHG!

    Benieuwd hoe lang ze nu vakantie zal vieren . Wist ze gisteravond zelf nog niet.

    Oja op de vraag van Sonny hedenavond “kak tebia zavoet”, antwoorde Katja: Dascha!! Want zo heet ze natuurlijk in PHG .

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #22
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Last Online
    11 januari 2023 @ 08:58
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    97
    Discussies
    2
    Thanks
    3
    Thanked
    18 in 6 posts

    Standaard WOW!

    Ik had haar in GT ook al eens gezien, maar nooit mee naar de kamer genomen.
    Nu, donderdag 17 mei in phg dus wel.

    Ik had met Dascha een zeer goeie klik. Het werd een heftige GFE sessie van meer dan twee uur. Vrijen, zoenen, geweldig pijpen en tijdens de daad gingen we volledig in elkaar op. Dascha liet mij meerdere malen klaarkomen. Ze komt absoluut in mijn top 5 voor.

    Na de daad zei ze tegen mij dat het lange tijd geleden was dat ze sex had gehad, waarop ik moest lachen en naar haar werk refereerde. Ze keek bloed serieus en zei dat haar werk en sex twee verschillende dingen voor haar zijn.
    Nu weet ik zo langzamerhand wel hoe het werkt in de betaalde liefde, echter ze bracht me toch even in verwarring. Na het bezoek bleef ze me in de club steeds weer opzoeken voor een zoen en geknuffel.

    Was er echt even iets of vertoont Dascha vaak bovengenoemd gedrag en uitspraken??

    Oh ja.....Ze vertelde nu gewoon in phg te blijven.

  23. #23
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shadow Bekijk bericht
    Was er echt even iets of vertoont Dascha vaak bovengenoemd gedrag en uitspraken??
    Komt me bekend voor Typisch Dascha....

    Valt onder het kopje klantenbinding

    Veel plezier:wink:
    Sonny

  24. #24
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:25
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Dascha

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shadow Bekijk bericht
    Was er echt even iets of vertoont Dascha vaak bovengenoemd gedrag en uitspraken??
    Behandel haar met respect, en je krijgt er veel voor terug.

    Als ze dan bovendien meer dan 2 uren op de kamer vertoefd heeft, kan ze toch moeilijk gaan vertellen dat ze altijd naar het plafond heeft liggen staren ...

    Krimson, die eens werk moet maken van een bezoek aan PHG :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 15:18

  25. #25
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shadow Bekijk bericht
    Na de daad zei ze tegen mij dat het lange tijd geleden was dat ze sex had gehad, waarop ik moest lachen en naar haar werk refereerde. Ze keek bloed serieus en zei dat haar werk en sex twee verschillende dingen voor haar zijn.
    Toch kan ik me hier wel weer iets bij voorstellen.


 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.

  FKK Artemis 468*60