Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Shantie, Nederlands

  1. #1
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Shantie, Nederlands

    Haarkleur/-lengte : zwart (geverfd) / lang
    Lengte dame : 170 cm
    Postuur/Cupmaat : slank / b-cup
    Nationaliteit/Taal : Nederlandse / engels
    Leeftijd : 20
    Tatoeages/Piercings : navelpiercing / grote tattoo in li zij.
    Service: NMC / PZC / TZ / geen FT / GFE
    Voordelen: hele knappe nederlandse meid, kletst wel zo gemakkelijk
    Nadelen: te lieve meid.
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : 50 euro

    Shantie was gisteren, op de zondag, voor het eerst in de Villa werkzaam. Alweer een Hollandse schone in VV en wat voor een ...Ze heeft een licht exotische uitstraling vanwege een poolse vader, dit met haar lange zwarte haren maken een fraai plaatje. Prima service, pijpen is zeer aangenaam....FT deed ze niet. Neuken in missio en vooral woman on top was prima. Voor mij is het duidelijk, met deze dame heeft VV weer een topper in huis gehaald. Volgend weekend zal ze weer aanwezig zijn in VV, waarschijnlijk vanaf vrijdag. Mocht ik in de buurt zijn dan kom ik zeker weer bij Shantie op de thee

  2. #2
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    7 juli 2011 @ 08:27
    Berichten
    20
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln shantie

    Hallo Pete,
    Jouw beschrijving over Shantie schiet m.i. nog iets te kort. Zij heeft heel wat in haar mars, zegt ze tenminste en is eigenlijk een girl next door. Het was heerlijk kletsen met haar, een verademing in dat wereldje. Ondanks haar jonge leeftijd heeft zij al heel wat bereikt in het normale leven en desondanks is zij (nog) heel bescheiden, zeker voor dit werk. Dat meisje heeft diepgang; dat spreekt mij erg aan. Jouw beschrijving over haar lichamelijke kwaliteiten beantwoordt mijn fantasie over haar enigszins en heeft mij nog nieuwsgieriger gemaakt. Ik zal de volgende keer overigens sneller reageren als je met haar vandoor wilt gaan.
    Fotobert

  3. #3
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Een pint

    He fotobert, leuk dat je reageert. En ik denk dat je helemaal gelijk hebt, deze meid wil je mee naar huis nemen.

    Maar de volgende keer maken we betere afspraken, OK? Ik voelde me zeker ook niet happy met de situatie, maar ik was te geil (en daardoor te egoistisch). Als we elkaar (vast snel) weer zien drinken we eerst een goede pint en verdelen daarna de dames! CU.


  4. #4
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    7 juli 2011 @ 08:27
    Berichten
    20
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard no problem

    Zo had ik het niet bedoeld. Ik was met een andere ijsbeer te lang met haar aan het kletsen en vergeten waarvoor zij kwam. Je had groot gelijk om gebruik te maken van haar diensten. We zullen elkaar zeker spoedig zien en op de toppers toosten

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.

  FKK Artemis 468*60