Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 248
  1. #101
    Geregistreerd
    2 juli 2014
    Last Online
    14 juli 2023 @ 14:27
    Berichten
    69
    Discussies
    2
    Thanks
    71
    Thanked
    96 in 35 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag deze club voor het eerst bezocht. Een prachtig naakt meisje kwam de deur open doen. Helaas zag ik haar pas terug toen ik naar huis ging.
    Ik was er vroeg rond een uur of 11. dat betekende maar 15 euro entree. Zoals al beschreven ziet het er allemaal oud uit maar wel schoon.
    De dames zitten allemaal op een 2 zits bank en ondernemen verder ook vrij weinig om enig contact te krijgen. Een dame met hele mooie borsten maar met veel tatoos en kort haar was blijkbaar niet zo gewild. Ik vond haar ook niet aantrekkelijk. Zij ruimde vaak de glazen en kopjes op en opende de deur.
    Ik heb alleen maar dranken gezien, een automaat waar cola en sprite uitkwam en een koffie kan die wel regelmatig werd bijgevuld. Enig eten heb ik niet gezien.
    Heb van iemand ook gehoord dat er vandaag geen broodjes waren.
    De eerste dame waar ik mee in contact kwam was Maria uit Bulgarije. Een dame die volgens andere berichten 37 jaar is en dat zou ik haar ook zeker geven.
    Maakt voor mij niet uit want ze heeft een heerlijk figuur. Lekker klein en slank. Maria gaf een fantastische service, echt heel goed. Voor herhaling vatbaar.
    In de club is er verder eigenlijk niets te doen. Binnen is het klein waar overal gerookt wordt. Gelukkig was het lekker weer zodat je ook naar buiten kon
    Maar de tuin is vrij klein en niet bijgehouden. Er staat een houten tuinhuisje waar je ook met een dame naar toe kan maar dan wel met het gordijn ervoor.
    Want openlijke actie is blijkbaar niet meer mogelijk. Helaas.
    Mijn tweede dame was Sara uit de Dominicaanse republiek. Een heerlijke meid die ik 25 schatte maar die bijna 40 werd vertelde ze. Ook hier een topservice.
    Eveneens voor herhaling vatbaar.
    Samenvattend een club waar je vergeleken met een Babylon voor evenveel actie bijna 100 euro goedkoper uit bent.
    Hoewel Babylon qua club natuurlijk veel meer te bieden heeft.

  2. Onderstaande 6 leden hebben Orlando F bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 april 2018),bredeweg (25 april 2018),firstme (25 april 2018),noglangnietuitgewandeld (21 mei 2018),phoenix (25 april 2018),schoolmeester (25 april 2018)

  3. #102
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Thanx voor je bericht Orlando, zelf kom ik ook een paar keer per jaar in Arabella. Hangt vooral van de bezetting af. Niet een club om een hele dag rond te hangen, maar voor een paar uurtjes is het prima te doen (vooral als het mooi weer is).

  4. #103
    Geregistreerd
    2 juli 2014
    Last Online
    14 juli 2023 @ 14:27
    Berichten
    69
    Discussies
    2
    Thanks
    71
    Thanked
    96 in 35 posts

    Standaard

    Vandaag deze club voor de derde keer bezocht en ik word steeds enthousiaster.
    Vandaag begonnen met een dame waar ik mijn vorige bezoek mee heb afgesloten namelijk Anastacia. Een Bulgaarse die heerlijk zoent en een mooi lichaam heeft.
    Daarna zag ik tijdens mijn herstelperiode een werkelijk prachtig meisje. Mooi slank en lang. Aangezien ik niet wilde wachten tot ze weer was geclaimd door iemand anders ben ik meteen naast haar gaan zitten. Ze bleek Bianca te heten uit Roemenië. Ook fantastische service van haar. En wel zo goed dat ik later haar nog een keer heb opgezocht. Dit was ook de eerste keer dat ik 2 keer met dezelfde dame ben geweest. En het was heerlijk. Wordt zeker vervolgt.

  5. Onderstaande 4 leden hebben Orlando F bedankt voor deze bijdrage:

    boo (21 mei 2018),goldstar (21 mei 2018),Mistralwind (27 mei 2018),phoenix (21 mei 2018)

  6. #104
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Vandaag @ 15:38
    Berichten
    323
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard

    voor het eerst bij deze club geweest.. Lijkt veel op Villa Venus alleen hier zitten toch wat betere dames.. van de 9 meisjes die er waren sprongen er twee wel uit.. Een daarvan is Alexandra .. Mooi figuurtje en goede pre sale.. Ben met haar twee maal op de kamer geweest ,,Een topservice en voor herhaling vatbaar.

  7. Onderstaande leden hebben pasja bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (28 juli 2018)

  8. #105
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:45
    Berichten
    88
    Discussies
    5
    Thanks
    29
    Thanked
    274 in 55 posts

    Standaard

    Als ik vroeger Bochum in mijn navigatie gooide, dan was het altijd de Freudenbergstrasse. Maar na de laatste keren welke erg teleurstellend waren, heb ik mijn hoop gezet op deze club. Eerlijkheid gebied te zeggen dat dit de eerste keer was.

    De club ligt op een industrie terrein en je moet even 2 keer goed kijken of je juist bent beland (het zit namelijk net naast een auto handelaar). Ik parkeerde mijn auto naast het pand waar niemand anders stond dus had het idee dat ik vandaag wellicht de enige zou zijn... Maar dat bleek niet, bij binnenkomst waren een 9-tal dames en wellicht zo 2 andere beren aanwezig. Het ademt precies dezelfde sfeer en uitstraling als andere ex RTC clubs als Villa Venus e.a. Je moet hier zeker geen luxe verwachten en je ziet geen mensen die de hele tijd de boel schoon en opgeruimd aan het maken zijn. Entree 30 euro.

    Toevallig kwam ik een Dominicaanse tegen die vroeger bij Freude werkte en zij herkende mij ook nog! Haar naam ben ik even kwijt, maar dit is een topper!
    Met het woordje Spaans dat ik spreek gelijk naast haar gaan zitten en voorspel op de bank. Dit blijft bij tongzoenen en het met de hand verwennen van mijn grote vriend en toen naar de kamer gegaan. Een super sessie beleefd! 30 euro armer...

    Een tweede sessie met een Bulgaarse genomen. Wat ouder type, beetje hangtietjes en zit vooral achterin. Voorspel op de bank idem dito. Sessie in de kamer is beperkt gebleven tot een lange, goede pijpsessie. Had weinig zin om er bovenop te springen en ze deed haar werk prima. Vanwege tijdsdruk hier na naar huis gekeerd. Ook 30 euro voor deze sessie.

    Dit is een club waar voor de rest weinig te beleven valt (sauna was niet goed warm, geen kino gezien, geen eten) en vrij klein is. Een goede optie om even een stop te doen voor wat geilheid te snuiven en vermoed dat al de dames hun sessies naar behoren doen. Voor de rest waren er wat slanke Roemeense vrouwen aanwezig trouwens.
    Geen club om met een groep heen te gaan maar eerder voor solitaire beren zoals ik! Totale damage was 90 euro.

  9. Onderstaande 4 leden hebben David Golero bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 5 september 2018),Mistralwind (28 september 2018),Ultiem_Genieter ( 5 september 2018),Zultbroek81 ( 5 september 2018)

  10. #106
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Kwam er vroeger ook regelmatig. Net als Freude was dit vroeger een gewone club (geen RTC) en was het er goed toeven. De club is niet groot dus je moet inderdaad een beetje mazzel hebben met de bezetting ....

    Grappig om te horen dat er blijkbaar dus nog meer Hollanderskomen.

    Toppertje op het moment is Alexandra maar zij schijnt er nogal onregelmatig te zijn.

  11. Onderstaande leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 5 september 2018)

  12. #107
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:45
    Berichten
    88
    Discussies
    5
    Thanks
    29
    Thanked
    274 in 55 posts

    Standaard

    Volgens die Dominicaanse (die blijkbaar Sara heet lees ik uit eerdere berichten) zou het daar in het weekend vol zitten met Hollanders...
    Maar goed, ze zat de tent erg goed aan mij te verkopen: er zouden normaal 12-13 vrouwen zijn en de service is helemaal top zei ze....

    Wat mij betreft, mocht ik toevallig in de buurt zijn, wip ik wel naar binnen.
    Maar om er speciaal helemaal naartoe te kachelen...nee hoor...

  13. #108
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Haha vo lmet Hollanders heb ik nog nooit gezien hoor.

    Publiek bestaat vooral uit wat oudere Duitsers die daar hun eigen Stamfrau komen bezoeken.

  14. #109
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 18:02
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard

    Fijn te merken dat mijn Duits blijkbaar zonder accent is en ik als als Oosterbuur wordt beschouwd....

  15. Onderstaande 2 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer ( 8 september 2018),boo ( 8 september 2018)

  16. #110
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 18:02
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard Afscheid van een kanjer...

    Zojuist terug van een afscheidsbezoek: Sabrina had me in juni al toevertrouwd dat ze 1 oktober definitief zou stoppen met het vak en voorgoed terug zou gaan naar Roemenië. Dus op de valreep nog langs geweest bij deze kanjer om haar te bedanken voor de uurtjes genieten en om haar alle geluk toe te wensen.
    Er was trouwens een behoorlijke line up in Arabella, ik heb 14 dames geteld, variërend van enkele aantrekkelijke jonge meiden (Janina, Alexandra, Anna, Alice, Carmen en NN) tot wat rijpere cougars (Stella, Maria, Nicole, Anastasia, Melissa, Samira). Als ik mij niet vergis was Maria uit Villa Venus nu in Arabella te vinden. Schalke speelde tegen Bayern, dus het aantal beren viel tegen. Ik heb wel geproefd van nieuw fruit, maar daar nog geen echte opvolging van Sabrina in gevonden. De entourage blijft "shabby", sober en klein, maar de sfeer is prettig, er is mooi vrouwelijk schoon en de service van de dames is zonder meer TOP! Wattenscheid klinkt ver weg, maar vanuit Midden Nederland is het dichterbij dan Sixsens...

  17. Onderstaande 3 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 september 2018),bredeweg (23 september 2018),Kwakje (23 september 2018)

  18. #111
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Sinds lange tijd wordt er weer eens over deze club geschreven en dat brengt mooie herinneringen bij mij terug. Ik begin dan heel lang geleden dat Arabella samen met Freude en Villa Venus in handen was van een heel vriendelijke Duitser. Er was altijd een gezonde afwisseling tussen latina's en Oost-Europese dames. Gouden tijden beleefd daar .... Later krregen de Oostblokstertjes de overhand. Volgens mij is in Arabella alleen Sarah een vreemde eend in de bijt, kan ongelooflijk goed pijpen trouwens.

    Voor de duidelijkheid: Ik heb helemaal niets tegen de Roemeentjes of Bulgarinnen hoor. Er zitten heel lieve meiden tussen, maar een beetje afwisseling is toch ook wel leuk.

    Maar nu even terug: Vanwege deze berichten dacht ik laat ik weer eens terugkeren naar Arabella. De laatste keer was denk ik een jaar gelden en ik herinnerde mij nog heel goed de Roemeense (jawel !) topper Alexandra. Dus voor de zekerheid even gebeld of ze er was. "Jawohl !" was das Antwort dus vooruit op weg naar Bochum-Wattenscheid. Een verrassend groot stadion vlak bij de club trouwens, maar daar kwam ik niet voor.

    Het was geen verrassing dat er werkelijk níets was veranderd in de club, dat is al twintig jaar het geval. Eerst maar eens een koffie en een sigaretje en daar was Alexandra al ! Ze herkende me nog (ben ook niet zoveel veranderd) en na gezellig te hebben bijgekletst hup aufs Zimmer. Gelijk haar maar voor een uurtje vastgelegd. Alexandra kan vooral erg goed pijpen en heeft heel graag dat je haat beft. Dat past eigenlijk precies in mijn programma. Tussen de twee acties nog even een kort dutje van 10 minuten gedaan.

    Terug naar de club voor misschien nog een derde keer .... Op de Duitse fora had ik gelezen dat er nog meer jong en slank spul rond liep, maar dat was deze avond niet het geval. Behalve Alexandra en één halfslanke jongedame alles ruim boven de 30 ....

    Nou ja prima ik had me al goed vermaakt met deze schat dus Feierabend.

    Kom over een paar maandjes wek weer terug, maar dan moet ik wel zeker weten dat Alexandra er is. Dat is op zich de reis al waard !

  19. Onderstaande 4 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (28 september 2018),Lesyeux (27 september 2018),pret (27 september 2018),Wentelt Eefje (27 september 2018)

  20. #112
    Geregistreerd
    18 maart 2011
    Last Online
    7 december 2023 @ 06:36
    Berichten
    39
    Discussies
    0
    Thanks
    51
    Thanked
    181 in 30 posts

    Standaard

    Onlangs op de terugweg naar NL op stop gemaakt in Arabella. Was voor mij de eerste keer. Ik had sowieso niet veel tijd maar wilde toch ff poppen en meteen eens kijken hoe het er daar uitzag. De toko is klein en een beetje groezelig, maar de dames zagen er leuk uit. Zeker 4 poppetjes gespot met prima looks. Uiteindelijk een rondje gedaan met de degene die het meest leuk contact met mij probeerde te maken, Anastacia. Op de kamer wilde ze er meteen flink de vaart in zetten, zo van hop derop en klaar, betalen en wegwezen. Maar dan bij je bij mij aan het verkeerde adres. Even al mijn charmes in de strijd gegooid, lukt niet altijd, maar nu dus wel. Uiteindelijk een sessie gehad met serieus tongzoenen, pijpen, beffen en ja een orgasme bij de dame, heel prettig :-) als het lukt. Zelf daarna lekker klaargekomen in misio. Na nog een aardige wederzijdse massage 70 euri's afgetikt en tevreden deze kleine club verlaten.
    Happy hunting ...

  21. Onderstaande 3 leden hebben www bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (28 oktober 2018),Lesyeux (27 oktober 2018),Zultbroek81 (27 oktober 2018)

  22. #113
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Vandaag @ 15:38
    Berichten
    323
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard

    iemand nog Alexandra gespot of werkt ze misschien in een andere club??

  23. #114
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Vandaag @ 15:38
    Berichten
    323
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard

    iemand er de laatste tijd geweest?? Bezetting is daar echt verschillend.. Soms weinig meisjes en niet zo mooi ,andere keer zijn er best veel mooie toppertjes

  24. #115
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Nu Freude de poorten weer geopend heeft is het de beurt aan Arabella: gesloten voor renovatie. De meisjes zijn in Freude te vinden

  25. Onderstaande 2 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    Philoe (15 januari 2019),pret (15 januari 2019)

  26. #116
    Geregistreerd
    23 augustus 2013
    Last Online
    3 oktober 2023 @ 12:33
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    11
    Thanked
    49 in 15 posts

    Standaard

    Is al terug open
    Happy Hour (10-12) 15 euro inkom nu, anders 30 euro

  27. #117
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Vandaag @ 15:38
    Berichten
    323
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard

    Iemand Alexandra nog gespot.??. Ik kom er alleen als zij daar is

  28. #118
    Geregistreerd
    22 oktober 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 22:39
    Berichten
    172
    Discussies
    2
    Thanks
    213
    Thanked
    358 in 67 posts

    Standaard

    Goed nieuws: Sabrina heet nu Sabina en is sinds maandag weer in de club te vinden. Ze is een paar kilo lichter, lult nog steeds de oren van je kop, maar haar serviceniveau is nog onveranderd hoog.

  29. Onderstaande leden hebben format_z bedankt voor deze bijdrage:

    Lesyeux ( 7 maart 2019)

  30. #119
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 15:06
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Aan alle ondersteuners van Sabrina nou Sabine is terug!!!

    vanKees

  31. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Lesyeux ( 7 maart 2019),phoenix ( 7 maart 2019)

  32. #120
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 18:32
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door format_z Bekijk bericht
    Goed nieuws: Sabrina heet nu Sabina en is sinds maandag weer in de club te vinden. Ze is een paar kilo lichter, lult nog steeds de oren van je kop, maar haar serviceniveau is nog onveranderd hoog.
    en


    Is dit nu de "beroemde" Sabrina (leeftijd rond 35) die eind vorig jaar vertrok na een paar jaar Arabella en weer terug is?

  33. #121
    Geregistreerd
    22 oktober 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 22:39
    Berichten
    172
    Discussies
    2
    Thanks
    213
    Thanked
    358 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duitslandfan Bekijk bericht
    en


    Is dit nu de "beroemde" Sabrina (leeftijd rond 35) die eind vorig jaar vertrok na een paar jaar Arabella en weer terug is?
    Yep, dat is ze.

  34. #122
    Geregistreerd
    2 juli 2014
    Last Online
    14 juli 2023 @ 14:27
    Berichten
    69
    Discussies
    2
    Thanks
    71
    Thanked
    96 in 35 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag na lange tijd weer eens naar Arabella geweest. De eerste dame waar ik naast ging zitten bleek de genoemde Sabrina te zijn. Hoewel ik vorig jaar toch wel een keer of 4 in Arabella ben geweest had ik haar nog nooit gezien. Maar ik kreeg er geen spijt van.
    Op de bank zat ze al zo aan mijn jongeheer te sjorren dat ik al bijna kwam. Dus maar snel om een kamergang gevraagd.
    Daar begon ze me al snel te pijpen en ook dat bleek ze perfect te beheersen. Ik ben niet de jongste meer en het klaarkomen kan soms moeizaam gaan maar met Sabrina kon ik het niet meer tegenhouden. Dit werd mijn kortste sessie ooit denk ik. Het zal zeker geen 10 minuten geduurd hebben voor ik in haar mondje klaar kwam maar het kan ook goed binnen 5 minuten zijn gebeurd.
    En wat een leuke meid is Sabrina. Daarna nog lekker gekletst over van alles en nog wat want haar duits is best goed. Nog half om half afgesproken om het later nog een keer over te doen. Maar ik heb haar niet meer gezien. Dus ze was de komende 2 uren continu bezet. En dat is heel begrijpelijk.
    Ik ga toch nog maar eens terug naar Arabella.

  35. Onderstaande 6 leden hebben Orlando F bedankt voor deze bijdrage:

    Lesyeux (27 mei 2019),potentebeer (26 mei 2019),pret (26 mei 2019),Sjeufke (26 mei 2019),Ultiem_Genieter ( 4 juni 2019),Wijze grijze (26 mei 2019)

  36. #123
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Vandaag @ 15:38
    Berichten
    323
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard

    Ik zie dat er weinig over deze club geschreven word..Afgelopen zaterdag na een bezoekje aan Accapulco Gold ,nog even langs gegaan en er bleken 4nieuwe meisjes te zijn waarvan drie zeer jong en slank. Bella ,Antonia en ik geloof als laatste Celine of zo. Met de laatste een hele goede kamergang gehad.. Helaas was het daarna al bijna sluitingstijd. Volgende keer ga ik er wat vroeger heen . ben dan benieuwd naar die andere meisjes of dat iets is.

  37. Onderstaande 4 leden hebben pasja bedankt voor deze bijdrage:

    hara1d (19 september 2019),Husky ( 9 september 2019),pret ( 9 september 2019),Sjeufke ( 9 september 2019)

  38. #124
    Geregistreerd
    11 augustus 2018
    Last Online
    25 mei 2020 @ 01:38
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    14
    Thanked
    84 in 30 posts

    Standaard

    Het heeft gebrand in Arabella!
    De meiden zitten nu in Freude...

  39. Onderstaande 2 leden hebben Musicus bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer ( 2 oktober 2019),stimpy3 (22 september 2019)

  40. #125
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:01
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Echt? Dat is balen.
    Geen gewonden (of erger)?

    Blij dat mijn schatje er niet is.
    LFFFHTE

 

 
Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10.

Living Room 468*60   Diamond 468*60