Pagina 7 van 12 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 276
  1. #151
    Geregistreerd
    26 november 2018
    Last Online
    Gisteren @ 10:39
    Berichten
    68
    Discussies
    1
    Thanks
    11
    Thanked
    96 in 28 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Macandrew, je houdt het hier geen dag vol.
    Kleine club met alleen maar een sauna en terras, ook geen tuin.
    Succes.
    Dan wordt het een middagje. Thx voor de waarschuwing. .

    Hopen op een beetje geluk met bauarbeiten waar de Duitsers zo dol op zijn . Maar dan zoek ik in de avond een tweede doel op.

    Al moet ik zeggen dat ik het en ach ook een dagje vol hou. Vv echter niet. Dit zal dan wel een soortgelijk iets zijn


    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

  2. Onderstaande 2 leden hebben Macandrew bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 7 juli 2021),roadnl (20 februari 2022)

  3. #152
    Geregistreerd
    1 oktober 2009
    Last Online
    23 december 2022 @ 21:58
    Berichten
    66
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    25 in 16 posts

    Standaard

    Ik hou het met gemak een dag vol, lekker rustig aan doen, en genieten van al het moois.
    Zal wel aan mij liggen

  4. Onderstaande leden hebben Fons bedankt voor deze bijdrage:

    Toetebel ( 6 juli 2021)

  5. #153
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:35
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.152
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Vandaag hier weer geweest.
    Entree was slechts 15 euro.
    Sauna was aan, alleen geen broodjes aanwezig.
    2 goede kamergangen gemaakt met achtereenvolgens Cosmina en Sissy.
    Ik had me laten testen in Elten bij Aral tankstation, maar testbewijs en mondkapje was niet meer nodig bij deze club.
    Ik wens iedereen nog veel wandelplezier.

    Groet, schoolmeester.

  6. Onderstaande 6 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Duitslandfan (11 juli 2021),mechelen (11 juli 2021),mentholbear (15 juli 2021),Shakir (11 juli 2021),Toetebel (12 juli 2021),uurtje (12 juli 2021)

  7. #154
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 19:47
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Wat vreemd want op de website staat gewoon 30€ entree terwijl schoolmeester maar 15€ hoefde af te rekenen?

  8. #155
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:35
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.152
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Lag kaartje op de bar: entree 15 euro.
    De entreeprijs wisselt hier soms dagelijks: het is 15 of anders 30 euro entree.

  9. #156
    Geregistreerd
    1 oktober 2009
    Last Online
    23 december 2022 @ 21:58
    Berichten
    66
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    25 in 16 posts

    Standaard

    Weet iemand of er nog dames zijn die anaal doen, in Arabella is er 1, maar met die vrouw heb ik niet echt een klik, eerder waren er meerdere, maar helaas kom je het minder tegen voor mijn gevoel.

    Bedankt alvast.

  10. #157
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:35
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.152
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    IN Grimbergsauna Sissy, maar heeft vakantie, ik weet niet wanneer ze weer terug is.

    Groet, schoolmeester.

  11. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Fons (12 juli 2021)

  12. #158
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 19:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fons Bekijk bericht
    Weet iemand of er nog dames zijn die anaal doen, in Arabella is er 1, maar met die vrouw heb ik niet echt een klik, eerder waren er meerdere, maar helaas kom je het minder tegen voor mijn gevoel.

    Bedankt alvast.
    Analia
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  13. Onderstaande 5 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (12 juli 2021),hasta la pasta (13 juli 2021),mentholbear (15 juli 2021),schoolmeester (12 juli 2021),Toetebel (12 juli 2021)

  14. #159
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 19:47
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag was ik in de Grimbergsauna en tegen het middaguur arriveerde ik er. Van de saunaclubs waar ik meestal kom en dat zijn achtereenvolgens villa venus (Duisburg), Arabella (Bochum) en Luderland (Leverkusen) vind ik Grimbergsauna qua inrichting de minst aantrekkelijke want het is er donker binnen en de ruimte is beperkt. Het grote voordeel is echter wel dat je boven, waar de kamers zich bevinden, ook kunt zitten op de aanwezige banken zodat je wat kan opvangen van de geluiden die zich in de kamers plaatsvinden en ook beneden zijn er kamers waar je beneden op een ligbed de (sex)geluiden kan waarnemen. Ik kick daar namelijk wel op.

    Er waren 9 dames aanwezig waaronder Nadia, Mady, Seri, Melissa, Cosmina, Bonny, Alessia en Sarah. Magda was het weekend vrij en Sissy was op vakantie. Ik keek bij de tarievenlijst ook naar de namen van de dames die ze er zelf op hebben gezet en zag dat Flory er ook opstond. Had gelezen dat ze eind juli ook daar had gewerkt. Flory vind ik zeer aantrekkelijk maar ze is wat zoekende heb ik het idee. Op een Duits forum kreeg ik als reactie de melding dat ze nu prive zou ontvangen. Aangezien ik van een vrij stevig postuur hou vond ik eerstgenoemde 4 dames bijzonder aantrekkelijk. Zeker Mady de meest stevige vond ik het knapste van gezicht om te zien. Als ik een club ben heb ik altijd mijn sudoku bij de hand om niet alsmaar verveeld rond te hoeven kijken. Een meid kwam op een gegeven moment naast me zitten op de bank en ik moest van haar alle namen van de aanwezige dames opschrijven. Later kwam ook de theke (Carmen) naar mij toe met de opmerking of ik dat op internet ging schrijven niet kwaad bedoeld maar op een leuke manier. Ik had direct het antwoord klaar om te zeggen dat ik namen wel handig vind want als ik met een dame had gekamerd en tevreden was dan zou ik dat gebruiken om de club te bellen en te vragen of betreffende dame aanwezig zou zijn.

    Toen ik in het zitgedeelte kwam werd ik gelijk aangesproken door Seri, een wat oudere dame afkomstig uit Bulgarije/Turkije en met lang blond haar. Zag ook dat ze wat goud in haar gebit had. Ik was eigenlijk niet van plan om direct naast een dame te gaan zitten maar door haar optreden en haar voor mij toch wel aantrekkelijke lichaam ging ik naast haar zitten. Ik had vantevoren al wat ingenomen dus toen ze aan mijn pik zat en we aan het (tong) zoenen waren was pik al flink stijf. Echt knap was ze niet maar ze had een beste kont en flinke tieten maar zij corrigeerde dat een beetje door te zeggen dat ze een normaal postuur had. Wat ik wel minder vond was dat ze de jonge meiden een beetje negatief naar voren haalde door te zeggen dat hun service niet zo goed zou zijn. Ik had wel trek in een kamer met haar en ze had geen haast op de kamer. Ze probeerde mij voor een uur te strikken maar ik gaf gelijk aan dat ik voor 20 minuten zou gaan omdat ik nog wat lekkers wilde proberen en ik kende haar immers niet dus dan neem je wel een risico denk ik dan. Ze hield van langzaam en een massage stelde ze ook voor maar aangezien ik een snelle wip verkoos sloeg ik dat resoluut over. Wat ik wel vaker hoor is dat ook Seri aangaf dat ik een grote pik had en dat windt mij altijd weer op. Anaal bood ze ook aan voor 20€ extra maar dat sloeg ik over. De sex was uitstekend en ben lekker klaargekomen.

    Na een poosje observeren merkte ik op dat Nadia en Mady, die tegenover elkaar zaten, het goed met elkaar konden vinden. Allebei vond ik ze aantrekkelijk. Op een gegeven moment wilde ik naast Nadia op de bank gaan zitten maar ze zei dat ze bezet was. Jammer maar op een gegeven moment was Mady vrij. Een hele aardige dame van 32 jaar met een mooi gezicht. Leuk voorspel op de bank en op de kamer deed ze goed haar best. Zelfs vingeren stond ze toe toen ik haar aan het beffen was en doordat ik me zo op mijn gemak voelde bij haar was klaarkomen geen enkel probleem.

    Seri probeerde toch weer om me te strikken en vroeg me weer naast haar te komen zitten wat ik ook deed. Ze zat weer aan mijn lul en we zoenden wat maar op een gegeven moment zei ik toch dat ik geen tweede kamer met haar zou nemen en een andere bank zou verkiezen want op die manier zou ik haar ophouden en zou ze geen geld verdienen dus ik zei dat ze op die manier geen klant zou krijgen als ik op de bank naast haar zou blijven zitten.

    Nadia is een beetje een brutaaltje maar daar hou ik van. Ze zei vaker sudoku tegen mij. Ze vroeg me ook nog met wie ik al had gekamerd en toen ik Seri zei vond ze dat niet zo positief. Wellicht ligt Seri niet zo goed in de groep door haar karakter oid. Nadia deed me bekend voorkomen en zeker toen ze sudoku tegen me zei dacht ik bij mezelf dat ik haar wellicht vroeger al eens had geneukt maar waar precies wist ik niet meer. Had wel iets gelezen over haar dat ze goed zou zijn en een krap kutje zou hebben en ook dat tongzoenen niet echt haar ding is. Op de kamer ging ze op haar buik liggen en had ze wel zin in een massage. Ze gaf me wat creme en ik deed mijn best. Niet te lang want ik kwam natuurlijk voor sex en 20 minuten zijn zo voorbij. Heb haar lang gebeft en uiteindelijk kwam ik in haar nauwe kutje. Maar toen ik in haar ging stimuleerde ze haar clit en bij het neuken voelt een vinger niet echt aangenaam maar ik zei er niks van. Op een gegeven moment kwam ze echt klaar en haalde ze haar vinger weg en kon ik haar diep penetreren. Heb nog wat met haar ge(tong)zoend maar echt voluit ging het niet. Ik concentreerde me echt goed en op een gegeven moment lukte het me toch om een derde zaadlozing eruit te persen.
    Heb Nadia voor ruim 25 minuten 40€ gegeven want 20 minuten waren overschreden en ik had het best naar mijn zin gehad met haar.

    Ik had nog graag Melissa willen proberen maar 4 dames das voor mij een brug te ver maar die wil ik zeker aankomende zaterdag proberen. Het was voor mij een topdag met drie uitstekende kamers.
    Ben alleen niet zeker of de saunaclubs aankomend weekend nog geopend zullen zijn gezien de alsmaar stijgende aantal besmettingen. In Duitsland hanteert men de term "Inzidenzwert". Dat zijn het aantal nieuwe besmettingen per 100.000 inwoners. Momenteel zit men al zo'n 5 dagen (ruim) boven die waarde van 35 en als 8 dagen de 35 wordt overschreden dan kan dat betekenen dat de dag erop de tent moet sluiten maar vandaag zou daar beslist over worden heeft een theke mij weten te vertellen. Hopelijk heeft het geen gevolgen want de Duitse saunaclubs smaken naar meer.

  15. Onderstaande 13 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 augustus 2021),Fons (15 augustus 2021),hallodaarbenikweer (11 augustus 2021),Henry S (15 mei 2022),Kwakje (10 augustus 2021),Laatbloeier (11 augustus 2021),mentholbear (11 augustus 2021),pcenter (11 augustus 2021),pret (10 augustus 2021),Shakir (10 augustus 2021),Toetebel (14 augustus 2021),WANDELAAR5 (10 augustus 2021),Wijze grijze (10 augustus 2021)

  16. #160
    Geregistreerd
    1 oktober 2009
    Last Online
    23 december 2022 @ 21:58
    Berichten
    66
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    25 in 16 posts

    Standaard

    Weet iemand of Sissy, al weer terug is van vakantie, ben een anaal liefhebber.

  17. Onderstaande leden hebben Fons bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 augustus 2021)

  18. #161
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 19:47
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Heb Sissy gisteren niet in de Grim aangetroffen.

  19. Onderstaande 2 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 augustus 2021),Fons (15 augustus 2021)

  20. #162
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    23 augustus 2021 @ 10:23
    Berichten
    242
    Discussies
    5
    Thanks
    383
    Thanked
    863 in 172 posts

    Standaard

    Gisteren beland na een mislukt avontuurtje bij Salome.
    Waren 5 vrouwen, waarvan alleen Gosmina en Bonny voor mij boekbaar waren.
    Rest zag er gewoon niet uit. Voor Grimberg was dit een zeer matige line up.
    Wilde de lichte kater van Salome wegspoelen en wist dat Gosmina een toppertje was.
    Mijn derde kamergang met haar was de beste ze haalde alles uit de kast, goed gefakete geile gfs beter kan ik het niet omschrijven.
    In de kleedkamer hangt een briefje, onduidelijk is van wie, denk van de leiding van de club, geen berichten over de dames, wordt niet op prijs gesteld. dus ik houdt het kort.
    Sfeer was deprimerend in Grimberg, misschien wilde ik nog wel even met Bonny, maar na een paar sauna gangen was de pijp leeg en vertrok ik richting het mooie Brabant.
    In de auto trok ik een streep onder mijn gedachten, wat brengen al die clubbezoeken, sinds de corona tijd zijn ze voor mij op een hand te tellen nu allemaal op ?
    Niet veel meer was mijn conclusie, net een p6 avontuurtje met Gosmina gehad, op een p6 schaal een 8 of 9, maar veel plezier of voldoening haal ik er niet meer uit, misschien te vaak geweest of krijg ik iets wat ik niet zoek, ik denk dat ik mijn wandelschoenen maar weer aan de wilgen ga hangen, een zelfgekozen lockdown. Het kost teveel tijd en er zijn andere dingen waar ik meer plezier uit haal. Met deze huidige mindset zijn clubs zeer deprimerend eigenlijk en merk je bij jezelf echt wel verslavingskenmerken.

  21. Onderstaande 12 leden hebben BP2 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 augustus 2021),brombeerzuid (24 augustus 2021),Fons (23 augustus 2021),goldstar (23 augustus 2021),Jackless (27 augustus 2021),Klatergoud (24 augustus 2021),Kwakje (23 augustus 2021),Massi (26 augustus 2021),mentholbear (23 augustus 2021),Scarpa (23 juni 2022),Smouse (27 september 2021),Toetebel (23 augustus 2021)

  22. #163
    Geregistreerd
    1 oktober 2009
    Last Online
    23 december 2022 @ 21:58
    Berichten
    66
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    25 in 16 posts

    Standaard

    Hallo,

    Weet iemand of Sissy alweer aan het werk is, of ze ergens anders werkt dan in Grimberg.

    Groeten en een heel fijn weekend.

  23. #164
    Geregistreerd
    12 februari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:58
    Berichten
    117
    Discussies
    1
    Thanks
    4
    Thanked
    67 in 28 posts

    Standaard

    ja sissy is er weer ik heb gisteren met haar en mady goede sex gehad

  24. Onderstaande 2 leden hebben dubbel dd bedankt voor deze bijdrage:

    Fons (14 september 2021),mentholbear (15 september 2021)

  25. #165
    Geregistreerd
    1 oktober 2009
    Last Online
    23 december 2022 @ 21:58
    Berichten
    66
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    25 in 16 posts

    Standaard

    Hallo,

    Gisteren hier even koffie gedronken, en gehoopt Sissy tegen te komen, maar helaas ze was er niet.
    Wel een leuke kamergang gehad met andere dame die een beetje scheelt kijkt, weet de naam niet.

    Dus als iemand nog een dame weet die anaal aanbied, vertel het me, hahaha

  26. Onderstaande leden hebben Fons bedankt voor deze bijdrage:

    pret (26 september 2021)

  27. #166
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 15:08
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    138
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fons Bekijk bericht
    Wel een leuke kamergang gehad met andere dame die een beetje scheelt kijkt, weet de naam niet.
    Dat zal Bulgaarse Nadja zijn.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fons Bekijk bericht
    Dus als iemand nog een dame weet die anaal aanbied, vertel het me
    Cherry of Sherry biedt anaal aan tegen meerprijs van €20
    En -indien aanwezig- Sissy en -indien aanwezig- Flory
    Op een bepaalde leeftijd betekent stilstand = achteruitgang...
    DAT zal me toch zeker niet gebeuren!!!!

  28. Onderstaande 2 leden hebben Caligula bedankt voor deze bijdrage:

    Fons (29 september 2021),Smouse (27 september 2021)

  29. #167
    Geregistreerd
    26 februari 2020
    Last Online
    7 januari 2024 @ 01:02
    Berichten
    25
    Discussies
    0
    Thanks
    110
    Thanked
    51 in 8 posts

    Standaard

    Thanks!

  30. #168
    Geregistreerd
    1 oktober 2009
    Last Online
    23 december 2022 @ 21:58
    Berichten
    66
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    25 in 16 posts

    Standaard

    Helaas Sissy was er weer niet.

    Hoop het binnenkort nog wel een keer

  31. #169
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 15:08
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    138
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fons Bekijk bericht
    Helaas Sissy was er weer niet.
    Volgende keer tevoren even bellen?
    Op een bepaalde leeftijd betekent stilstand = achteruitgang...
    DAT zal me toch zeker niet gebeuren!!!!

  32. Onderstaande leden hebben Caligula bedankt voor deze bijdrage:

    Fons ( 2 oktober 2021)

  33. #170
    Geregistreerd
    27 januari 2013
    Last Online
    12 maart 2024 @ 23:50
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    14 in 6 posts

    Standaard

    Was hier gisteren voor het eerst. Sissy was er aanwezig

  34. Onderstaande leden hebben jouncer bedankt voor deze bijdrage:

    Fons ( 5 oktober 2021)

  35. #171
    Geregistreerd
    1 oktober 2009
    Last Online
    23 december 2022 @ 21:58
    Berichten
    66
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    25 in 16 posts

    Standaard

    Hallo.

    Vandaag koffie gedronken in de club, en natuurlijk Sissy heerlijk mee gevraagd naar de kamer, en het was erg prettig, 3 maal ole

  36. #172
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:35
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.152
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Vandaag na een rustperiode de Grimbergsauna bezocht.
    Het was redelijk rustig, zowel met dames als gasten.
    Alles was weer netjes op orde in deze rtc-club.
    Alleen de thekevrouw is aan vervanging toe, ze keek alsof ze zojuist een zak zure lollies naar binnen had gewerkt.....
    1 goede kamergang gehad met....... de dame die linksvoor bij de schuifpui zat als je het balkon opgaat.
    Naam van de dame noem ik bewust niet, want de dames en/of clubleiding hebben liever geen recensie op dit forum met namen.
    Sauna was weer lekker op temperatuur, heerlijk !
    Je kan hier een sneltest doen in de club, er is ook een testlokatie bij het voetbalstadion.
    Entree was 30 euro, evenals de kamergang van 20 minuten.
    Allemaal nog veel wandelplezier toegewenst.

    Groet, schoolmeester.

  37. Onderstaande 8 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (19 februari 2022),Massi (20 februari 2022),mechelen (22 februari 2022),mentholbear (21 februari 2022),Shakir (19 februari 2022),Smouse (20 februari 2022),Toetebel (19 februari 2022),Wentelt Eefje (19 februari 2022)

  38. #173
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 19:47
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    @schoolmeester

    Leuk voor je bijdrage maar zonder een naam van een dame te noemen en wat gedetailleerde informatie heeft je bijdrage weinig waarde en je mocht best melding maken van het aantal dames met hun namen.

    De privacywetgeving is wel erg ver doorgeslagen in Duitsland en ja in elke RTC club wordt op papier vermeld niks te schrijven over de dames en wordt gedreigd je te verbannen als ze je kunnen traceren of ben je bang dat daadwerkelijk je de toegang aan betreffende saunaclub wordt ontzegd?
    Kom op zeg; alleen op het Duitse freiercafe of ao-bordell zou ik kunnen voorstellen wat voorzichtiger te zijn met schrijven maar op Hollandse fora als bovengenoemde kun je alles schrijven wat je beleefd hebt.

  39. Onderstaande leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (20 februari 2022)

  40. #174
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:35
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.152
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Ik ben echt niet bang dat me de toegang tot deze saunaclub word ontzegd, ik kom in meerdere clubs, dus daar zal ik niet wakker van liggen.
    En dat mijn bijdrage van weinig waarde is ben ik niet met je eens, omdat in mijn bijdrage verder veel informatie staat betreffende de club,prijzen etc.
    En dat ik de naam van de betreffende dame niet noem heeft met RESPECT te maken.
    Maar ik weet niet of dit woord ook in jouw woordenboek staat.

    Vriendelijke groet, schoolmeester.

  41. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (12 mei 2022)

  42. #175
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 12:54
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.465
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Je bedoelt gebrek aan RESPECT naar de ijsberen die jou wel van waardevolle informatie ook over dames voorzien op dit forum…
    In een ander topic jank je om het ontbreken van een naam… …
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  43. Onderstaande 5 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    cornelis312 (21 februari 2022),Duitslandfan (20 februari 2022),hasta la pasta (20 februari 2022),Moontanner (20 februari 2022),pret (20 februari 2022)

 

 
Pagina 7 van 12 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60