Pagina 4 van 12 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 276
  1. #76
    Geregistreerd
    14 april 2016
    Last Online
    Gisteren @ 08:54
    Berichten
    96
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    261 in 50 posts

    Standaard

    Een tijd geleden naar RTC Grimberg geweest.

    De villa is gelegen kort bij de autosnelweg, dus gemakkelijk bereikbaar.

    Deur werd opgemaakt door een blondje met een kilootje te veel maar die er voor mij toch lekker uitzag.

    Na het afrekenen (€ 30) en het douchen naar boven. Her huis is verdeeld in verschillende kamertjes waar de dames op 2 persoonsbanken zitten. Naast hen is dus steeds een open plaats. De dames jagen niet. Het is de bedoeling dat je je gaat zetten naast één van de dames en een praatje met haar maakt.Ik ben in de verschillende kamertjes eens gaan kijken. Er waren zo'n 10 tot 15 dames aanwezig. De meeste hebben hangtieten (voor de liefhebbers) en sommige hebben ook een kilootje te veel.

    Ik ben naast een blond meisje gaan zitten. Een beetje small talk maar al snel waren we aan het tongen en even daarna zochten we een kamer op. Op de kamer was het wel GFE en ze heeft me redelijk gepijpt. Na een tijdje vroeg ze of ik wou ficken. Maar daar had ik geen zin in. Ze is me dan blijven pijpen. Omdat de druk redelijk hoog was, duurde het niet lang of ik schoot mijn zaad in haar mondje. Alles werd in een tissue uitgespuwd. Dan afrekenen (€ 30) in het salon.

    Ik heb mijn tijd genomen voor een warme douche en even op adem te komen.
    Daarna terug aan de bar gaan staan en iets gedronken. Er is geen eten.

    Ik had een leuke dame gespot met een voluminueze boezem. Maar die verdween, niet met een andere klant maar ze was bezig met handdoeken etc. Dus maar nog even langer gewacht aan de bar. Maar ze kwam toch terug en installeerde zich op een bank. Ik had mijn kans geroken en ging snel op haar af. Haar naam ontsnapt me. Op de bank lekker tongen en al snel naar de kamer. Op de kamer heeft ze me zeer goed gepijpt. Het was overheerlijk. Ik gaf haar ook aan dat ik niet wou ficken maar dat ze me lekker mocht klaarpijpen. Dat deed ze ongeloofelijk lekker.

    Mijn kruit was verschoten en ik verliet het pand. Ik kom er zeker nog terug.

  2. Onderstaande 4 leden hebben Ruben6969 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 maart 2017),Bluebear ( 9 maart 2017),hallodaarbenikweer ( 9 maart 2017),zitrone ( 9 maart 2017)

  3. #77
    Geregistreerd
    6 november 2016
    Last Online
    3 februari 2023 @ 11:00
    Berichten
    83
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    78 in 31 posts

    Standaard

    Was dat niet Lilly?

  4. #78
    Geregistreerd
    14 april 2016
    Last Online
    Gisteren @ 08:54
    Berichten
    96
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    261 in 50 posts

    Standaard

    De naam Lilly zegt me zeker niets ...

  5. #79
    Geregistreerd
    6 november 2016
    Last Online
    3 februari 2023 @ 11:00
    Berichten
    83
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    78 in 31 posts

    Standaard

    Als je wat meer info (behalve volumineuze borsten) over de desbetreffende dame kan vertellen? komen we vast wel achter wie het geweest is

  6. #80
    Geregistreerd
    14 april 2016
    Last Online
    Gisteren @ 08:54
    Berichten
    96
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    261 in 50 posts

    Standaard

    Ze had zwart haar. Ze was één van de dikkere dames, grote borsten. Ze was niet meer van de jongsten tov de andere meisjes.

  7. #81
    Geregistreerd
    6 november 2016
    Last Online
    3 februari 2023 @ 11:00
    Berichten
    83
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    78 in 31 posts

    Standaard

    Sorry laat me dat nu helemaal niks zeggen, wellicht een andere ijsbeer die meer van deze dame weet?

  8. #82
    Geregistreerd
    27 december 2006
    Last Online
    12 augustus 2023 @ 20:51
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    15
    Thanked
    9 in 4 posts

    Standaard

    Dit is Kristina.heel lekker.doet ook anaal.

  9. #83
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Berichten
    134
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    66 in 17 posts

    Standaard

    Kristina klopt met de beschrijving,
    ze gaat er hard tegenaan het voor jou plezierig te maken.
    Anaal alleen als je niet te groot geschapen bent

  10. #84
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Is er recent nog een medebeer geweest? Zou die ons kunnen informeren over de bankactie? Ik zou graag voor 1 juli passend afscheid nemen van een geil wandelera. Dus voor kamergang tz, pzc en neuken op de bank.

  11. #85
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hallodaarbenikweer Bekijk bericht
    Is er recent nog een medebeer geweest? Zou die ons kunnen informeren over de bankactie? Ik zou graag voor 1 juli passend afscheid nemen van een geil wandelera. Dus voor kamergang tz, pzc en neuken op de bank.
    Kun je vergeten denk ik. De enige plek waar ik de afgelopen maand pzc op de bank heb gezien is Romantica.

  12. Onderstaande leden hebben too slow bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (24 juni 2017)

  13. #86
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Ik denk dat je voor openlijke actie aangewezen zal zijn op GB-parties.
    Die vinden ook in Nederland plaats; hoef je niet voor naar Duitsland.

  14. #87
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Gaat mij meer om het opwarmertje dat ik nodig heb om op de kamer te kunnen doordieselen. Met een gb heb ik minder.

  15. #88
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:35
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    239
    Discussies
    9
    Thanks
    81
    Thanked
    290 in 76 posts

    Standaard

    Is er hier een dame te vinden die je anaal neemt, dus zij mij met een voorbinddildo ?

  16. #89
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Neem zelf een voorbinddildo mee en vraag het gewoon.

  17. #90
    Geregistreerd
    17 juni 2017
    Last Online
    18 juli 2017 @ 17:49
    Berichten
    25
    Discussies
    4
    Thanks
    42
    Thanked
    26 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hallodaarbenikweer Bekijk bericht
    Neem zelf een voorbinddildo mee en vraag het gewoon.
    Haha...ja goeie!!

  18. #91
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    20 februari 2024 @ 05:12
    Berichten
    183
    Discussies
    12
    Thanks
    734
    Thanked
    850 in 158 posts

    Daumen hoch Antonia ist zurück.

    Antonia ist zurück.

  19. Onderstaande 3 leden hebben Bergtester bedankt voor deze bijdrage:

    format_z (21 december 2017),pret (21 december 2017),Smouse (21 december 2017)

  20. #92
    Geregistreerd
    19 december 2006
    Last Online
    26 februari 2024 @ 08:13
    Berichten
    85
    Discussies
    3
    Thanks
    2
    Thanked
    13 in 6 posts

    Standaard

    De club wordt nu verbouwd. Zie ook website.

  21. #93
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Vandaag even langs geweest en gekamerd met Antonia en Angie. Oudgedienden zullen deze 2 slanke dames wel kennen. Er liep meer appetijtelijks rond naast echte kiloknallers. Entree was 15euro, want voor 12en binnen. Voor totaal dus 75euro gespendeerd, dus super prijs/prestatieverhouding.

  22. Onderstaande 4 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover ( 3 maart 2018),phoenix ( 2 maart 2018),schoolmeester ( 3 maart 2018),Smouse ( 2 maart 2018)

  23. #94
    Geregistreerd
    1 november 2012
    Last Online
    1 december 2023 @ 01:56
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    15
    Thanked
    33 in 8 posts

    Standaard

    Voor de liefhebbers, Andrea ex-Villa Venus is hier werkzaam vandaag mee gekamerd.

  24. #95
    Geregistreerd
    25 februari 2008
    Last Online
    11 maart 2024 @ 10:53
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    16
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    10 in 2 posts

    Standaard

    Vorige week donderdag gekamerd met ene Bella. Een zeer slanke meid van ongeveer 20 jaar, en mooie stevige b-cupjes. op mijn verzoek of ik kon plaatnemen gaf ze een volmondig 'ja'. Omdat de communicatie niet heel soepel verloopt (een beetje standaard Duitse woorden is ze machtig) ging het al snel over tot een beetje strelen en wat tonzoen(etjes). Een beetje gekke meid die graag een beetje plaagt met tongzuigen, tepelknijpen en kietelen. Tijdens het tongen verken ik haar lichaam een beetje en laat het ook toe dat een vinger van mij verdwijnt.
    Kort daarna snel aufs zimmer. a liggend begon mij met het orale genot. dit deed ze heel verdienstelijk waarbij ze regelmatig probeerde noelke zo diep mogelijk te nemen. daarna in missio in afwisselen tempo doorgenomen. ik moet zeggen.. ze hield behoorlijk stand. Afgemaakt werd het in de doggy style. Al met al een prima sessie die zeker voor herhaling vatbaar is.

  25. Onderstaande 2 leden hebben Noel bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (28 januari 2019),pret (28 januari 2019)

  26. #96
    Geregistreerd
    25 februari 2008
    Last Online
    11 maart 2024 @ 10:53
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    16
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    10 in 2 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag, toen ik na een bezoek aan de bouwbeurs in Utrecht weer koers nam richting het zuiden des lands, liet ik mij een bezoekje aan de Grimbergsauna invallen. Het was pas in de namiddag en dus had ik nog tijd. Mijn vorige bezoek aan Bella nog in herinnering deed bracht mij al aardig in stemming. Een meevaller betrof het verkeer....dit keer geen noemenswaardige stau. Eenmaal aangekomen was er nog ruim voldoende plaats om te parkeren en wat de bezetting van de parkeerplaats reeds deed vermoeden waren er slechts enkele ijsberen te bespeuren. Allereerst echter een gesprek met thekefrau Justina over de koetjes en kalfjes. Aal pratend biedt mij dit ook de gelegenheid om het aanwezige speelgoed te kunnen bekijken. Enkele bekenden gezien zoals Angie, Magda, Melissa. Bella was er echter niet en ik was dus genoodzaakt om een alternatieve keuze te maken. Juist tegenover koffiebar zat een nieuw gezichtje. Ze zat enigszins verveeld voor zicht uit te kijken. Op enig moment hadden we oogcontact. Het viel me op dat ze dit niet uit de weg ging en mij bleef aankijken. Al pratend met Justina keek ik nog enkele keren in haar richting.. het voorspel was begonnen. Op enig moment stond ze op en sloeg haar handdoek om en liep al heupwiegend - wilde ze hiermee een signaal afgeven?- naar de sigaretten automaat. Op haar terugweg keek ze weer naar me...ik was verkocht. ze heeft een - voor mijn begrippen- mooi lijf..normaal slank, groot ongeveer 1.65 mtr, met flinke natuurlijke mupse (D). Haar lichaam verder mooi bedeeld slank, maar niet té, nog geen aanzet voor een buikje. daarbij tevens lang zwart haar...helemaal mijn smaak dus.
    Noelke steeg het bloed naar zijn hoofd en ik besloot een poging te wagen bij deze schone onbekende. Eenmaal naast haar plaatsgenomen stelde ze zich voor als Marie (uit te spreken als Marieje) en is van Roemeense afkomst. Ze bleek er 6 dagen te werken en ze is met 19 lentes een 'wanna have' voor mij. De communicatie is echter erg beperkt mogelijk, maar met hulp van de naast haar gezeten vriendin, die soms als vertaalster optrad, konden we ons tocht enigszins leuk onderhouden. Het voorspel op de couch was in het geheel niet aanwezig..wat mij uiteraard enigszins tegenviel. toen toch maar gevraagd om te kameren.
    Eenmaal aufs zimmer spreide ze de handdoeken en vleide zich neer...en deed verder niks. Het initiatief moest geheel van mijn kant komen. Een beetje tongen was wel mogelijk, maar het was zeker niet overtuigend. Daarna gevraagd om als blasehase op te treden. Dit deed ze op een dusdanige softe manier dat niet veel gevoel was te bespeuren. niet slecht maar absoluut voor verbetering vatbaar.
    Om te bespeuren waar ze voor in was, heb ik haar gevraagd om haar driehoekje te verwennen. Dit was geen probleem. Haar eendagsbaardje liet het niet toe om uitgebreid te gaan snoepen. Ze liet een klein beetje van zich horen, maar gaf me verder absoluut niet de illusie dat ik hiermee verder moest gaan. Dan maar over in de missio. Mijn blik op haar geweldige tieten die, al hobbelend lekker mee deinsde op het ritme van het stoten, bracht mij toch al snel op het kooppunt. Afgemaakt heb ik het op haar buikje. hierna nog even op bed gelegen om op adem te komen..ook hierbij geen enkel toenadering van haar kant.
    Dit schrijvende besef ik dat de ze sessie met marie niet zal overkomen als een geslaagde ontmoeting...toch ben ik niet geheel ontevreden. Je bemerkt meteen dat ze nog niet veel ervaring heeft, maar wel gewillig is om het naar je zin te maken; ze weet alleen echt nog niet hoe. Alhoewel ze op dit moment ver verwijderd is van het serviceniveau van Grimbergsauna is het wel een meid met potentie. Met een beetje begeleiding kan ze best een eind komen. Misschien dat ik over enige tijd nogmaals een kamertje met haar waag om te beoordelen of mijn inschatting juist is geweest.

  27. Onderstaande 8 leden hebben Noel bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 februari 2019),Chauffie (11 februari 2019),hallodaarbenikweer (12 februari 2019),Husky (11 februari 2019),mentholbear (19 februari 2019),phoenix (11 februari 2019),Sjeufke (11 februari 2019),Wijze grijze (11 februari 2019)

  28. #97
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    misschien een paar tientjes extra geven?

  29. #98
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Zet haar bij haar vriendje, wees een vlieg... ik verschiet er altijd weer van met welke naïviteit vele mannen naar die vrouwen kijken en vertellen dat ze niet goed weet hoe heet te zijn .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  30. #99
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 00:49
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Ik was vandaag toch al in Duisburg dus de stap was klein om naar een saunaclub te gaan. Grimbergen in Gelsenkirchen was nieuw voor mij en met de verlaagde entree van 15€ tussen 10 en 12 een mooie gelegenheid om deze club te onderzoeken. Ik was er rond 11.00 uur. Het positieve is dat veel meiden een postuur hebben waar ik op val. Dit betekent een normaal tot stevig figuur met vrouwelijke rondingen. Ik vroeg de theke naar de aanwezigheid van Kristina, Magda en Melissa. Magda schijnt op vakantie te zijn en Melissa zou niet meer werken in deze club. Kristina was wel gewoon aanwezig. Ik bekeek bij binnenkomst gelijk de foto's in de vitrine en Kristina had mijn speciale aandacht vanwege haar positieve berichten. Ik sprak haar aan en ze vroeg mijn naam. Ik antwoordde met Rob om Kristina te laten weten dat ik het ben die schrijft want ik gaf aan actief te zijn op het ijsberenforum. Heb haar af en toe gevolgd en een uitermate vriendelijke dame. Heb toch niet met haar gekamerd aangezien mijn oog viel op 2 Turkse dames; nou ja ze zeiden Turks te zijn maar dat hoeft natuurlijk niet te kloppen.

    Eerste kamergang was met Gul. Mooie meid met flinke kont en prachtige naturelle borsten. Haar Duits is matig wat af en toe leidde tot misverstanden tijdens het opvolgen van standjes e.d. Heb haar eerst wat ge(tong)zoend en vervolgens gelikt en gevingerd. Daarna klom ze bovenop voor een lekker ritje. Vervolgens (plat) doggy en afgesloten in de missio. Ze zat ook af en toe aan mijn tepels met haar mond. Ze had qua postuur veel weg van Sonja en Selina in villa venus. Ze had geen tattoos voor zover ik weet. Dame is wat passief en ze was vrij ruim maar daardoor kon ik het best lang vol houden. Een alleszins geslaagd bezoek.

    De tweede kamergang was met Eleida en ook Turks als ik het moet geloven. Ze had wat meer buik en (tong)zoenen was aarzelend. Pijpen deed ze best redelijk en met wat minder handwerk dan Gul. Ook haar uitgebreid gelikt. Haar borsten zijn wel wat gevoelig want toen ik met mijn mond aan haar tepels zat kietelde haar dat wat. Heb maar 1 standje standje met haar gedaan want het voelde wel lekker om op haar wat vollere buik te liggen. Was trouwens wel een geile bedoeling want de bovenbuurvrouw werd goed genomen haar gekreun horende.

    Wat mij opvalt is dat er veel hoekjes zijn waar dames zitten. Dit maakt het wat intiemer maar daardoor wel wat minder overzichtelijk want niet veel dames gaan bij een kamergang langs de balie van de theke dus je ziet minder dames voorbijkomen.

    Op het eind van mijn bezoek sprak Kristina mij nog aan. Ze dacht dat ik wellicht een kamergang met haar zou gaan maken omdat ik haar in het begin aansprak. Lijkt mij een zeer sympathieke dame en heb haar met een beer wat voorspel zien verrichten en dat zag er goed uit dus wellicht de volgende keer Kristina.

    Opvallend detail wat villa venus en arabella ontbeerd is de grote pan soep. Wel een positief punt om de ergste honger te stillen.

    Toen ik de club rond 15.45 uur verliet wachtte me nog een onaangename verrassing want het treinverkeer was dusdanig ontregeld in heel NRW door "Sturmtief Eberhard" dat er op een gegeven moment geen treinen meer reden waardoor ik moest vrezen om nog thuis te kunnen komen. Gelukkig reed de abellio als één van de weinige treinen nog wel naar Arnhem anders was ik genoodzaakt voor overnachting te zorgen. Wel kwam ik vele uren later thuis dan gepland via vele omwegen en vervoersmiddelen met het nodige gepuzzel (bus, trein, tram, U-bahn) via Essen, Mulheim hbf en Duisburg hbf maar ik was allang blij dat ik toch nog thuis geraakte na alle onzekerheid.
    Laatst gewijzigd door Duitslandfan; 10 maart 2019 om 22:58

  31. Onderstaande 10 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg (11 maart 2019),hallodaarbenikweer (10 maart 2019),Husky (11 maart 2019),Partycrasher (10 maart 2019),pcenter (14 maart 2019),Peter NL (11 maart 2019),rmjhexe (13 maart 2019),snaal88 (11 maart 2019),stimpy3 (11 maart 2019),Wijze grijze (10 maart 2019)

  32. #100
    Geregistreerd
    1 november 2012
    Last Online
    1 december 2023 @ 01:56
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    15
    Thanked
    33 in 8 posts

    Standaard

    Vandaag heb ik drie RTC-clubs bezocht wat eigenlijk niet de bedoeling was. Rond 4 uur kwam ik aan bij Arabella de parkeerplaats was zo goed als leeg bij binnenkomst was er veel keus qua dames, maar niet een gezien met wie ik wou kameren. De dame met wie ik op herhaling wou (Antonia) was er niet of ze was bezet ik heb verder ook niet naar haar gevraagd dus na een uurtje was ik vertrokken helaas.

    Op naar Villa Venus daar was het ook heel rustig snel omgekleed en naar boven gegaan. Na een sigaretje zag ik een leuke dame en gelijk bij haar plaatsgenomen. Ze stelde zich voor als Kathy/Caty? van Bulgaarse afkomst na de kennismaking stelde ik voor om naar de kamer te gaan want de druk was hoog. Op de kamer begon het met een beetje knuffelen en zoenen, Blowjob was matig daarna Doggy genomen en met missionaris afgemaakt. Na 20 minuten zat ik weer op de bank. Zag daarna Emma had haar een keer geprobeerd een tijdje geleden, ik twijfelde even maar ik had geen zin om levenloze pop te neuken. Ik was nog steeds niet verzadigd, dus besloot ik naar Grimberg te gaan, achteraf gezien qua reisafstand was het beter geweest om na Arabella hier te komen.

    Bij Grimberg was ik aan het begin van het HH aangekomen. De deur werd door Kahy ex Villa Venus geopend. Hier was het ook erg rustig normaal bezoek ik niet op maandag een club misschien daarom?

    2 kamers gemaakt de eerste was met Alina teeny -lichaam met kleine slappe hangende tietjes, maar een leuke dame. Daarna Bella ik denk dat ze constant bezet is. Ze zag er een beetje moe uit maar wat een prachtige lichaam heeft ze. Blowjob was niet zo goed maar voor de rest was haar service ruim voldoende.

    Groeten

  33. Onderstaande 2 leden hebben Bobby87 bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (12 maart 2019),phoenix (12 maart 2019)

 

 
Pagina 4 van 12 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27.

Living Room 468*60