Afgelopen dinsdag opnieuw een bezoek gebracht aan deze inmiddels "stamkroeg".
Terwijl ik om 18 uur de parkeerplaats opreed, reed er net een andere NL auto weg. Jammer. Is altijd leuk om met een landgenoot ervaringen uit te wisselen.
Dinsdag was een feestdag, dus meerdere beren waren op hetzelfde idee als ik gekomen. Hoewel het op het parkeerterrein niet echt vol was, was het binnen een drukte van jewelste.
Een aantal dames, wie ik van te voren gepland had, gingen aan mijn neus voorbij, terwijl ze opstonden, vleide iemand anders zich al weer op de lege bank.
Uiteindelijk toch in de armen van Daria terecht gekomen, die die dag jarig was. Haar hartelijk gefeliciteerd.
Daria verliet daarna het pand, om thuis verder te gaan vieren,maar ze had nog wel voor iedereen taartpuntjes meegenomen. Die waren heavy, maar lekker, net zoals zij zelf.
Daarna een poging gedaan met Carmen. Maar dat wordt geen herhaling.
Vorige keer zag ik haar en hoorde haar Engels praten. En ze lachte aardig. En bleef daarna bijna een uur weg met een andere beer, dus ik dacht, dat kan wat worden.
Maar helaas: op de kamer weinig actie van haar, heel erg passief. Uiteindelijk alles wel gelukt, en ze heeft haar werk netjes gedaan, maar gewoon geen klik. Ik weet dat anderen met haar weglopen, maar ik dus niet.
Had ik toch haar buurvrouw Bonnie moeten proberen, die was op de trap al in actie gekomen. Weer wat geleerd
Daarna nog even gesproken met Victoria. Zowel zei als ik waren aan het eind van ons Latijn, dus afgesproken het vanavond goed te maken.
We gaan het zien
Jackless ( 5 oktober 2023),Kwakje ( 5 oktober 2023),mentholbear ( 6 oktober 2023),Patjax ( 5 oktober 2023),pret ( 5 oktober 2023),Reinstecke Fuchs (13 oktober 2023),schoolmeester ( 5 oktober 2023),Toetebel ( 5 oktober 2023),WANDELAAR5 ( 5 oktober 2023),Wentelt Eefje ( 5 oktober 2023)
hoi gisteren duisburg gesloten dus door naar grimbergen daar met cosmina en bonnie een kamergemaakt niets op aan te merken top 2 leuke dames op hun manier ga niet meer naar duisburg.
Reinstecke Fuchs (13 oktober 2023),schoolmeester (10 oktober 2023)
Verleden week Maandag in de grimbergsauna geweest.
Een goede kamergang gehad met Selena, jong en slank.
Groet, schoolmeester.
cornelis312 (11 oktober 2023),Haradamannetje (10 oktober 2023),Liefje (10 oktober 2023),mentholbear (12 oktober 2023),Reinstecke Fuchs (13 oktober 2023)
Afgelopen maandag ook naar Grimberg geweest. Was redelijk druk. Ik hoorde dat je zondag over de beren had kunnen lopen, zo druk, maar maandag viel dus ook niet tegen. Regelmatig waren alle kamers boven bezet, maar de beer : dame verhouding was nog steeds ok.
Eerst een kamergang boven gemaakt met Victoria. Altijd een super dame. Sympathiek en rustig.
Na afloop weer samen terug naar beneden gelopen, onderweg Bonnie tegenkomend op de sofa, bezig met een andere Nederlander. Ze beiden nog veel plezier gewenst. Altijd leuk om te zien hoe een landgenoot plezier heeft.
Even een 10 minuten time-out in de sauna. Weer naar boven waar Bonnie me vanaf haar bank al lonkte. Die andere Nederlander moest ook aan de beurt komen, volgens haar. Ik zei nog, dan moet je even wachten, want ik ben net boven geweest, maar volggens haar was dat geen enkel probleem.
Ze stelde nog een trio voor met Angie, maar daar zag ik van af. Wel duidelijk gezegd, Bonnie, dit keer een kamer, geen sofa... Jaja, geen probleem, zei ze.
Wij naar boven, alle kamers dicht, dus daar ging het lakentje weer op dezelfde sofa. Het is daar net verkeersplein Hoevelaken
Enfin, Bonnie had gelijk, 2 keer kort achter elkaar was geen probleem voor haar.
Bonnie is ook een super dame, een beetje positief gek. Ze gaat binnenkort voor een jaar naar huis, dus neem het er nog even van.
Het valt me wel op dat Bonnie nooit een sleutel haalt bij de theke, maar gewoon rechtstreeks zelf een kamer zoekt. Geen idee of dat met de administratie te maken heeft, en het boeit me ook niet zo. Ik ben al een keer met haar beneden in de douche geëindigd, waarbij wel de slippertjes aanbleven
donkeywonkey (22 oktober 2023),Kwakje (11 oktober 2023),Liefje (11 oktober 2023),mentholbear (12 oktober 2023),Patjax (12 oktober 2023),Reinstecke Fuchs (13 oktober 2023),schoolmeester (11 oktober 2023),WANDELAAR5 (11 oktober 2023),Wentelt Eefje (11 oktober 2023)
Gisteren weer een avondje doorgebracht, en een leuke tijd met Victoria doorgebracht.
Heb daarna wel geobserveerd.
Dame A gaat met Beer A naar boven en blijft best wel lang weg.
Beer B gaat zitten op de sofa van Dame A, maar gaat daarna elders zitten, want dame A is nog boven.
Dame B haalt het handdoekje weg van dame A.
Heren C, D en E lopen in de loop der tijd langs de sofa van Dame A, en denken: he, die is al foetsie, want het handdoekje is weg, en ploffen bij de concurrentie neer.
Uiteindelijk komt dame A weer naar beneden, rekent af, en "Who the fuck heeft mijn handdoekje weggehaald?"
Uiteraard steekt niemand het vingertje op.
Dus ja, die verhalen van we zijn allemaal vriendinnen van elkaar, forget it.
Agronymus1 (18 oktober 2023),Das (12 oktober 2023),Liefje (12 oktober 2023),mechelen (12 oktober 2023),mentholbear (13 oktober 2023),noglangnietuitgewandeld (12 oktober 2023),Patjax (12 oktober 2023),Reinstecke Fuchs (13 oktober 2023),schoolmeester (12 oktober 2023),WANDELAAR5 (12 oktober 2023),Wentelt Eefje (12 oktober 2023)
Afgelopen zaterdag nog doorgebracht met eerst Bonnie. Zij was weer net zo gek als voorheen. Vertelde me nog dat ik dinsdag chocolaatjes moet meenemen, want Carmen is dan jarig. Helaas ben ik er dinsdag niet, maar als iemand anders hier heen gaat, vergeet niet Carmen te feliciteren.
Daarna naar boven gegaan met Marga, tegelijk met Sarah doe met een andere beer naar boven ging en de kamer naast ons had.
Terwijl zij en haar beer heftige em luidruchtige sex hadden, begon Marga aan een intense GFE. Geen enkele spijt van
Deze week helaas geen mogelijkheid om naar Grimberg te gaan, dus we zien volgende week wel weer verder.
mentholbear (16 oktober 2023),schoolmeester (16 oktober 2023),Wentelt Eefje (16 oktober 2023)
Was er afgelopen Zaterdag ook nog even, na mijn bezoek aan Penelope.
Ik heb een kamer gedaan met Carmen, aangezien Magda bezet was.
Groet, schoolmeester.
Bedankt voor de updates hier. Ik ben nog niet eerder hier geweest, het lijkt me wel de moeite waard eigenlijk. Is in deze club ook vaak openbare actie aan de gang? Ik begreep dat de deur vaak open blijft, maar betekent dat ook dat er in de openbare ruimtes actie is?
Boven wel eens openbare actie gezien, beneden in de woonkamer/barruimte laatste tijd niet gezien.
Ook een keer beneden in de douche openbare actie gezien.
Ik weet ook niet of alle dames dit doen.
Groet, schoolmeester.
Met zo,n knappe man als jou wel hoor schoolmeester
schuinmarcheren heb ik niet verleerd
schoolmeester (16 oktober 2023)
Dank U, ik ben ontroerd.
Afgelopen zaterdag had Daria grote lol, omdat 1 van de beren terug kwam met kapotte knieën, nadat hij en een dame het op het tapijt hadden gedaan.
Dat gebeurde boven, en ik zou het vanwege het scherpe tapijt niet proberen, maar het kan dus wel.
Bonnie had het al een keer beneden ook aangeboden, maar ik ben wat schuchter, denk dan altijd dat de jury daarna punten gaat toekennen, zoals bij kunstschaatsen, dus laat maar.
mentholbear (19 oktober 2023)
Liefje (17 oktober 2023)
Ik vind het ook wel wat hebben, alleen in de grote salon vind ik het iets minder.
In Venus gebeurde het regelmatig boven, in de gang naar de kamers, in Luderland voorbij de douches richting de tuin en af en toe in het kleine kamertje achter, op de hoek bij Maja. In Grimberg is het mij een keer beneden in de douches gebeurd en een paar keer boven in de gang.
Maar daar komen mensen je in het voorbijgaan tegen, dat is wat anders dan mensen die maar de hele tijd zitten te kijken. Daar zijn de monitoren voor
80 euro voor het eerste rondje.
Even een vergelijking: bij de Grimbergsauna is elk rondje van 20 minuten 30 euro..... en milieu vriendelijk zonder extra betaling.
Drankjes zitten hier bij de entreeprijs inbegrepen.
Meestal is de entree 30 euro, soms goedkoper.
Groet, schoolmeester.
Die openbare actie begrijp ik wel, maar die moet je bij Zeus wel duur betalen.
Dat was mijn punt.
Punt.
Het is inderdaad duurder. Ik heb er geen probleem mee als de service van de dames goed is. In Zeus is dat altijd super. Grimbergen ken ik niet, maar dat wil ik wel eens gaan uitproberen.
Overigens is bij Zeus geen entree en ik heb nog nooit meegemaakt dat ze daar op de klok kijken, vandaar dat ik “rondje” schreef. In de meeste clubs zijn beurtjes van 20 minuten niet echt memorabel…
Bij Grimberg zijn ze ook niet kinderachtig qua tijd.
Ik ga in de toekomst eens een keer bij Zeus langs, ben toch wel nieuwsgierig geworden.
Gisteren weer eens een bezoek gebracht aan deze club. Een paar dames waren afwezig, Daria en Victoria zijn er deze week niet meer. Daria schijnt maandag terug te komen, maar dat is nog niet zeker. Victoria komt wel weer snel.
Dat werd goedgemaakt door Sabina (1e), Bonnie (2e) en Magda (3e).
Nog wat ditjes en datjes uitgewisseld.
Er was nog een landgenoot die zich in het Duits wat beter verstaanbaar kon maken als ik (een beetje jaloers) en in het Roemeens nog veel beter als ik (stervensjaloers )
Het ergste was nog dat ik er pas achter kwam dat het geen Duitser was toen Magda dat zei, en toen zat de avond er al op.
Karina staat nog steeds op mijn verlanglijstje en ze was ook een groot deel van de avond niet bezet, maar bij Magda weet je wat je hebt, dus ik durfde het nog niet gelijk aan met Karina.
Wie weet, eens...
Julia had ik ook graag eens van binnen leren kennen, maar die is waarschijnlijk al weer gevlogen
Kwakje (28 oktober 2023),mentholbear (30 oktober 2023),Patjax (29 oktober 2023),Toetebel (27 oktober 2023),Wentelt Eefje (27 oktober 2023)