Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Carina (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard Carina (Roemeense)

    Naam : Carina
    Leefttijd : 23 jaar
    Nationaliteit: Spaanse
    Haarkleur/stijl: Donkerblond, met lichte accenten, redelijk stijl, niet al te lang, frisse snit
    Huidskleur: Voor een Spaanse vrij blank/hel
    Lengte/postuur: Ca. 1.70 meter, slank, redelijk lange benen, cup B/C

    Toen ik om een uur of 12:00 mijn entree maakte in Acapulco viel mijn oog direct op een vrouw met een zekere sjieke uitstraling en elegante, erotiserende blik. Ik categoriseerde haar op gevoel in het hokje: Roemeense uitzonderingsvrouwen die er bovenuit schieten, dat wil zeggen geen ravenzwart haar en geen oppervlakkige blik in de ogen van de typische Roemeense uitzendhoer.
    Ik zette haar op mijn lijst. Het was pas tegen tienen in de avond dat ik haar weer ging zoeken/observeren en ik trof haar voorzichtig dansend bij het podium met een bunch Roemeense dozijnhoeren. In een andere outfit; ook deze was elegant en ingetogen.
    Optisch alleen maar klasse. Tijd voor een praatje, al staand bij het podium. Tot mijn grote verbazing bleek ze uit Spanje te komen. Nou worden wij wel vaker voorgelogen door FC Roemenië maar ze doorstond een aantal doortastende J-vragen ten einde de ware nationaliteit vast te kunnen stellen. Haar huid was Spaans-blank (in Spanje vinden klasse-vrouwen het niet cool om te veel sunteint te hebben; te veel zon is slecht voor de huid, is de gangbare redenatie van modebewust Spanje) en niet typisch Roemeens-blank. Kenners zien het verschil.

    Op de kamer bleek hoe nieuw deze dame is in het Duitse FKK wereldje. Na kort, doch goed pijpwerk stelde ik positie 69 voor.
    "That is extra" oreerde Carina in het Engels, met Spaans accent. Dat was de eerste keer in Acapulco dat ik dat moest horen, ik moest bijna lachen. "Dan maar geen beffen", dacht ik. Het neuken in verschillende posities was dan weer wel goed, hoewel Carina wel graag mij het werk zag doen. Haar mooie lichaam is inspiratie genoeg voor een fijne climax, maar het afwijzen van de 69 gaf de sessie toch een minpunt. Achteraf nog wat obligaat gelul: hoewel ze uit Zaragoza zou komen klopt haar hartje voor Barca; ze feest graag op Griekse eilanden in de zomer, en met nieuwjaar in Amsterdam. Doe er je voordeel mee.

    Ik weet niet zo goed hoe ik deze sessie en dame moet samenvatten, misschien als volgt (na lang nadenken): klasse en ontnuchtering bij een mooie Spaanse newby.
    Altijd op zoek naar honing

  2. Onderstaande 3 leden hebben Jünther bedankt voor deze bijdrage:

    Knabbel (11 september 2011),Megaboob (11 september 2011),Picasso 1 (11 september 2011)

  3. #2
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Forget it, toch een Roemeens actrice. I guess the joke is on me .

    "Kenners zien het verschil." Oh ironie .

    Onze grote mod kan misschien even de Nationaliteit aanpassen naar Roemeens.
    Altijd op zoek naar honing

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24.

Freude 468*60