Pagina 5 van 18 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 440
  1. #101
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:56
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Ik heb even gegoogeld:

    31 oktober valt op een donderdag en dan helaas moet ik dan werken.
    Ik zag op de website echter wel dat de entree maar 20 euro is en dat Club Angelique slechts een half uurtje wandelen is vanaf station Dulken.
    Binnenkort misschien toch maar eens maar een een kennismakingsbezoekje afleggen?
    Damesrecensies heb ik nog niet naar gekeken.
    Maar ja daarvoor geldt natuurlijk altijd: soms valt het mee, soms valt het tegen.
    Het ligt er maar net aan wie je treft.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  2. #102
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ja het is waar;
    Ov met de trein van venlo en uitstappen in Dulken (kwartiertje lopen)
    Donderdag
    Kathi, Ruby en Alice zijn rondom geprezen... maar volgens mij is de rest ook best ok (ik vond Evelyn ook heel leuk).

  3. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 1 januari 2014),Snor (27 oktober 2013)

  4. #103
    Geregistreerd
    12 september 2007
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    229
    Discussies
    4
    Thanks
    132
    Thanked
    309 in 102 posts

    Standaard

    Hallo,
    Donderdag 28 oktober is er een Pauschall All-Inclusive party voor 125,- onbeperkt. Weet iemand hoe dit werkt? Ik bedoel in een gemeenschappelijk ruimte of aparte kamertjes? Betekent all-inclusive hier dan ook AO ( zonder condoom?)
    ( want dat is bij deze club toch meer regel dan uitzondering heb ik begrepen. ) Iemand hier ervaring mee?

  5. Onderstaande leden hebben Big spender bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 1 januari 2014)

  6. #104
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big spender Bekijk bericht
    Hallo,
    Donderdag 28 oktober is er een Pauschall All-Inclusive party voor 125,- onbeperkt. Weet iemand hoe dit werkt? Ik bedoel in een gemeenschappelijk ruimte of aparte kamertjes? Betekent all-inclusive hier dan ook AO ( zonder condoom?)
    ( want dat is bij deze club toch meer regel dan uitzondering heb ik begrepen. ) Iemand hier ervaring mee?
    normale service in een kamer in een ao club.

  7. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Big spender (14 november 2013)

  8. #105
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 17:29
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big spender Bekijk bericht
    Hallo,
    Donderdag 28 oktober is er een Pauschall All-Inclusive party voor 125,- onbeperkt. Weet iemand hoe dit werkt? Ik bedoel in een gemeenschappelijk ruimte of aparte kamertjes? Betekent all-inclusive hier dan ook AO ( zonder condoom?)
    ( want dat is bij deze club toch meer regel dan uitzondering heb ik begrepen. ) Iemand hier ervaring mee?
    Kom je lekker vlot mee, is half november nu
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  9. Onderstaande 3 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    Big spender (14 november 2013),Bluebear (13 november 2013),Pietjepik (13 november 2013)

  10. #106
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Da's dan weeral 125 € uitgespaard...
    En angstige nachtmerries.

  11. #107
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Standaard

    Donderdag 28 oktober is pas over een paar jaar hoor, kan je nog ff sparen

    Note Admin : Op de website staat
    28.11.2013 von 11:00 - 22:00 mit 8 GIRLS Pauschalparty
    het is slechts een kleine denk-typefout van big spender....
    Laatst gewijzigd door Admin; 14 november 2013 om 11:28

  12. #108
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Toch maar weer een pit stop in CA

    Omdat chronologie zo saai is, zetten we de zaterdag in Sharks maar even in de ijskast. Eigenlijk al enigszins uitgeneukt, verbaasde ik mezelf een beetje toen ik plotseling op een Autobahnkreuz de A3 voor de A4 inwisselde… het is niet alsof ik nou zo graag door Limburg wilde rijden… en GT was ik ook niet echt van plan. Dat Duitstalige vodje met beperkte houdbaarheid, dat in mijn jaszak zat zou er wel mee te maken kunnen hebben.

    Goed, autootje geparkeerd en na ongelezen inlevering van het papiertje werd de senseo alvast aangeslingerd, terwijl ik mijn spulletjes even in een lokker ging proppen… en Kathi al zat te stralen op haar krukje. In het frisse rookhok (de meiden lijken zelfs nauwelijks te roken overigens) mijn koffietje gedronken, terwijl de dames wat nerveus op hun krukken zaten. De meeste hadden een flauw lachje voor me, maar weten inmiddels ook wel dat Kathi niet voor niks zo zelfverzekerd met me zat te flirten.

    Dus maar snel Kathi bij me geroepen – waarna de rest als een groepje muizen naar hun plekkies terugschoten – en een tijd zitten knuffelen en tongzoenen. Wat een snoesje zeg. Het was mijn doel om het een keertje bij een uurtje te houden, dus het tongzoenen voor het ontkleden wat korter gehouden en al snel met zijn tweetjes onder de douche. Is goed voor me, want zo als die kleine me elke keer inzeept en schoonschrobt, doe ik het zelf zelden… tietjes zijn dan ook fijner dan dingen die ik tot mijn beschikking heb.

    Op bed veel tongzoenen, knuffelen, vingeren wordt aangemoedigd, intensieve pussyslides met een kronkelend Roemeentje op me. Voor de vorm eventjes goed en zacht pijpen en daarna weer verder met haar klit over mijn piemel schuiven. Seks ook weer intiem, waarbij je wel voorzichtig blijft (zo een klein ding). Een geweldig meisje dat ook steeds het idee geeft dat je haar hele dag goed maakt als je komt. Nog even liggen knuffelen en zoenen, waarna we giebelend het bad weer instapten… met als vreemdste situatie, dat ik voorovergebogen haar tongzoende, terwijl ze op haar hurken haar muschi aan het wassen was. Wederom helemaal leuk, vooral ook omdat die kleine er zo in meegaat (of dat mooi speelt).

    Boven weer een koffie genomen met Evelyn die op haar veel te grote telefoon zat te candycrushen, terwijl grote zus Denisa haar iets probberde uit te leggen… en al snel was Kathi er ook weer, die dusdanig ging zitten dat ze me de hele tijd aankeek met gekke bekken en ander onnozel gedoe (praten is haast onmogelijk met haar beperkte Engels). Ik denk dat het moeilijk zou zijn iets met een ander meisje aan te vangen met Kathi in de kamer… gelukkig kwam er na een tijdje een andere klant voor haar.

    Tijdens nog een kopje koffie een beetje met leuke Alice gekletst en ze was zwaar verbaasd toen ik vroeg of ze tijd voor me had. Beneden een paar zachte tongzoenen en daarna snel even douchen (heel kuis gescheiden). Voor een vrouw die ‘al’ 28 is, heeft ze een super lijf. Zacht en toch stevig… meestal hebben de jongere meisjes zo een lichaam; ik snap ook niet waarom ze bijna altijd een soort verhullende juttezak aanheeft. Tongzoenen is goed en zacht, pijpen 100% handsfree en getuigt van de nodige ervaring, veel closeness bij het pussysliden, net als bij het neuken… een lange cowgirl, waarbij het leek alsof ze zichzelf tot een hoogtepuntje reed; maar dat zal wel gespeeld zijn, hoe dan ook had ik er weinig mee te maken want ik lag voornamelijk te liggen. Hierna in missionaris zelf het hoogtepunt bereikt en nog even liggen knuffelen en kletsen. Leuke vlotte meid, die natuurlijk niet de aanhankelijk tentoon spreidt als Kathi… maar wel hele goede service.

    Nog een fantaatje en ik was even benieuwd naar de afrekening. Sessies van een uur en een half uur, maar met nog eens douchen en opruimen was het beide keren wel 5 tot 10 minuten langer tot we weer boven waren. Maar allemaal heel netjes en anderhalf uur zondag tarief afgerekend; dat is dus 110 euro… CA blijft toch een super plek voor een pitstop op de weg terug naar huis.

    PS line up is consistent en eigenlijk heel goed: 2 dames die ik nooit zou boeken, 2 dames die best zouden kunnen als het moet en Kathi, Alice, Evelyn en Ruby die gewoon heel leuk zijn… nu blijkt dat Alina ook weer terugkomt, maakt dat 5/9 die ik graag zou boeken.

  13. Onderstaande 11 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (18 november 2013),Big spender (18 november 2013),fg22 ( 1 januari 2014),hansdordt (18 november 2013),MiniME (18 november 2013),noelcitroen (18 november 2013),Pistol Pete (18 november 2013),Rezaes (26 november 2013),savesexer (18 november 2013),Smouse (18 november 2013),Wijze grijze (17 november 2013)

  14. #109
    Geregistreerd
    6 januari 2012
    Last Online
    28 mei 2017 @ 09:54
    Berichten
    46
    Discussies
    1
    Thanks
    7
    Thanked
    20 in 13 posts

    Daumen hoch 28.11.: 10 girls

    8 + 2 = 10



    Alina, Nicole, Evelyn, Giulia, Alice, Denisa, Kathi, Angie, Vanessa, Kassandra

  15. Onderstaande leden hebben xx_Er bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 1 januari 2014)

  16. #110
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Yep Alina komt terug in de club en een nieuw snoepje Nicole... op FC staan fotos, ik denk dat PP binnenkort wel eens in Dulken te vinden zou kunnen zij.

    Ze hebben overigens maar 4 kamers, dus voor de dames is het 20 minuten kameren en dan ongeveer 30 minuten pauze terwijl op de kamer gewacht wordt (10 dames he).

  17. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 1 januari 2014)

  18. #111
    Geregistreerd
    6 januari 2012
    Last Online
    28 mei 2017 @ 09:54
    Berichten
    46
    Discussies
    1
    Thanks
    7
    Thanked
    20 in 13 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    ... en een nieuw snoepje Nicole... op FC staan fotos
    die Fotos sind im FC nur verlinkt - das geht hier sicher auch

    Nicole:




  19. Onderstaande leden hebben xx_Er bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 1 januari 2014)

  20. #112
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:41
    Berichten
    188
    Discussies
    8
    Thanks
    31
    Thanked
    358 in 104 posts

    Standaard

    Ik kom al enkele maanden zeer geregeld in deze club en ben super tevreden. Geweldige service, mooie meiden, echte GFE en nemen alle tijd voor je. Ik was daarvoor geregeld te vinden in saunaclubs maar heb dat op een laag pitje gezet. CA is niet ver van mij vandaan en het is heerlijk om ff na of tijdens het werk een uurtje binnen te wippen, het is bij de meeste meiden gegarandeerd een uur heerlijke vrijpartij.
    Ik heb de meeste meiden al een keer gehad, en heb er inmiddels mijn favorieten bij zoals Denise, Evelyn en Ruby.
    Kathi, Vanessa en Angie zij ook absoluut niet verkeerd.
    kan het iedereen aanbevelen als ze iets anders willen dan een halve dag rond te huppelen in een sauna!

  21. Onderstaande 8 leden hebben hanslatta bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (27 november 2013),fg22 ( 1 januari 2014),MiniME (29 november 2013),Mr Pussy (27 november 2013),pipette (12 januari 2014),Rezaes (26 november 2013),Snor (29 maart 2014),spinazieboy (27 november 2013)

  22. #113
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Mooie club voor een snelle wip

  23. Onderstaande leden hebben geert5 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 1 januari 2014)

  24. #114
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Vandaag @ 16:22
    Berichten
    383
    Discussies
    14
    Thanks
    98
    Thanked
    258 in 75 posts

    Daumen hoch De ontdekking van 2013: Club Angelique!

    Denk je al veel clubs gezien en bezocht te hebben, kom je in de laatste maand van het jaar tot de ontdekking dat er nog een klein pareltje is dat nauwelijks bekendheid geniet (op dit forum, op FC, LS, etc wel eniszins): Club Angelique!

    Qua club stelt het niets voor (zowaar wel een mini sauna, dus formeel een saunaclub), er is keuze uit koffie, thee, spa, cola en fanta en een appel of een manderijn. Maar goed, net als je niet naar Bernds gaat voor de aankleding, ga het bij Angelique ook maar om 1 ding: hele mooie meisjes, met super service!

    Er zijn altijd 8-12 meisjes aanwezig. Smaken verschillen natuurlijk, maar optisch zou 80% hiervan tot de top bij GT, ACA en Oase horen! Gelukkig steken ze bijna zonder uitzondering qua service flink boven het "grensclub nivo" uit, en is hier dus de vrijwel ideale line up te vinden! Alle meisjes zijn Roemeens, maar lijken wel geslecteerd op hun naturelle (GND) uitstraling, veel hebben slank lijf, en flinke (naturel) boezem, maar ook lolita's en wat forser zijn aanwezig.

    Optisch horen Alina, Alice, Kathi, Evelyn, Melissa, Vanessa, Nicole, Ruby en Denisa tot de top. Van dit lijstje heeft Alina het mooiste gezicht, maar is het meest fors gebouwd (5 kilo eraf zou wel een stuk schelen, de foto's zijn duidelijk van een tijd terug). De overige dames zouden nog steeds prima in Bernds, PSR of Panthera actief kunnen zijn, maar hebben "een onsje" meer.

    Ondanks de beperkte tijd, in December toch met (vrijwel) alle dames de kamer op kunnen gaan na een paar bezoeken. Zoals gezegd zijn qua service alle meiden boven het nivo van de gemiddelde grensclub dame, maar ook hier zitten uiteraard nog verschillen tussen: de echte top qua GFE, passie en overgave zijn Kathi, Alice, Alina en Giulia. Alleen met deze 4 zou je al maanden lang veel zeer goede sessies kunnen hebben, maar gelukkig is er ook nog redelijk wat doorstroom met nieuwe meisjes (oa ex La Luna). et Melissa en Vanessa heb ik wat minder chemie, maar als je die lijfjes ziet...........jammie!

    En dit alles speelt zich dan af nog geen kwartier van die Gay Tent in Bruggen........daar is natuurlijk meer tussen de sessies door te doen, maar in Angelique zal je ook niet gauw meer dan 2-3 sessies hebben, tussen de sessies verveel je je dood, en dan ben je ook snel weer weg.

    Benieuwd hoe deze club zich in 2014 ontwikkeld!

  25. Onderstaande 13 leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (31 december 2013),Don Rudo (30 december 2013),dwiggie ( 1 januari 2014),fg22 ( 1 januari 2014),Goedemorgenallemaal (30 december 2013),hansdordt (30 december 2013),MiniME (30 december 2013),Mr Pussy (31 december 2013),pipette (12 januari 2014),Sjeufke (30 december 2013),Smouse (30 december 2013),vrije jongen (30 december 2013),Wijze grijze (30 december 2013)

  26. #115
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Denk je al veel clubs gezien en bezocht te hebben, kom je in de laatste maand van het jaar tot de ontdekking dat er nog een klein pareltje is dat nauwelijks bekendheid geniet (op dit forum, op FC, LS, etc wel eniszins): Alle meisjes zijn Roemeens, maar lijken wel geslecteerd op hun naturelle (GND) uitstraling, veel hebben slank lijf, en flinke (naturel) boezem, maar ook lolita's en wat forser zijn aanwezig.


    Ondanks de beperkte tijd, in December toch met (vrijwel) alle dames de kamer op kunnen gaan na een paar bezoeken. Zoals gezegd zijn qua service alle meiden boven het nivo van de gemiddelde grensclub dame, maar ook hier zitten uiteraard nog verschillen tussen: de echte top qua GFE, passie en overgave zijn Kathi, Alice, Alina en Giulia. Alleen met deze 4 zou je al maanden lang veel zeer goede sessies kunnen hebben, maar gelukkig is er ook nog redelijk wat doorstroom met nieuwe meisjes (oa ex La Luna). et Melissa en Vanessa heb ik wat minder chemie, maar als je die lijfjes ziet...........jammie!


    Benieuwd hoe deze club zich in 2014 ontwikkeld!

    Grappig om te lezen, want zo'n gevoel had ik ruim een jaar geleden ook toen ik hier voor het eerst kwam (en ook voor het laatst).Daarna pas meer gelezen op het forum en over gesproken met mede-beren. De club ontwikkeld zich overigens verder niet.
    Het is duidelijk waarom er niet zoveel over geschreven wordt: de club blijkt bekend te zijn vanwege het AO aanbod. Dit is geen geheim, staat ook op de website. Bij binnenkomst werd mij dat destijds ook verteld en na het kiezen voor één van de snoepjes werd mij door de theke die zelf ook dvp was (en mede-eigenaar?) nogmaals gevraagd van welke diensten ik gebruik wilde maken.
    Ik heb niets tegen AO clubs maar ik heb er verder ook niets mee, dus ben er niet meer geweest ondanks een aantal beslist knappe meisjes. Omdat er ook bijna niet mee te communiceren was, was een bezoek na 2 kamergangen inderdaad na 2,5 uur ofzo wel klaar.

    En nu de reden waarom er zo weinig over geschreven wordt...
    Komen er zo weinig Nederlandse beren? Welnee!
    Is de optiek van de dames niet ok? Welnee!
    Is de service niet voldoende? Integendeel!

    Oftewel het AO taboe weerhoudt volgens mij de meeste beren om over dit huis te schrijven. Want wie hier naartoe gaat, gaat hier volgens de moraalridders alleen maar voor het ao. En dat hoeft helemaal niet zo te zijn!
    En Garde

  27. Onderstaande 6 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 1 januari 2014),hansdordt (31 december 2013),mdbg (31 december 2013),MeesterMixer (31 december 2013),Mr Pussy (31 december 2013),Sjeufke (31 december 2013)

  28. #116
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Vandaag @ 16:22
    Berichten
    383
    Discussies
    14
    Thanks
    98
    Thanked
    258 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Oftewel het AO taboe weerhoudt volgens mij de meeste beren om over dit huis te schrijven. Want wie hier naartoe gaat, gaat hier volgens de moraalridders alleen maar voor het ao. En dat hoeft helemaal niet zo te zijn!
    Inderdaad, je kunt hier gewoon met condoom sexen, op elke kamer staat er een flinke bak met gummies, dus geen zorgen en wel zo veilig.

    De dames blijven optisch EN met de geboden service tot de top behoren, waar het in veel clubs vaak kiezen is tussen 1 van beide

  29. Onderstaande 6 leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 1 januari 2014),Goedemorgenallemaal (31 december 2013),hansdordt (31 december 2013),MiniME (31 december 2013),Mr Pussy ( 1 januari 2014),spinazieboy ( 1 januari 2014)

  30. #117
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Last Online
    25 maart 2023 @ 15:13
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    407
    Discussies
    54
    Thanks
    497
    Thanked
    492 in 141 posts

    Standaard

    Donderdag 20 febr. was er weer een All Inc.party voor 125 euro in www.club-angelique.de.
    Het is normaal een priveclub dat enkele keren per jaar een party geeft.
    De party begint om 11 uur tot 20 uur en er waren 9 mooie dames aanwezig.
    Het is een kleine club met een rookkamer een bar en enkele zitjes en krukken voor de meisjes en mannen.
    De sfeer is uitstekend en de meisjes zijn niet alleen bloedmooi maar geven ook fantastische service op de kamer.
    Het nadeel is dat er maar 4 kamers zijn en je soms lang op je beurt moet wachten.
    Er waren ongeveer 25 mannen aanwezig waaronder zeker 10 Nederlanders.
    Ik zit nu al te wachten op de volgende party want het is een van de betere die ik heb meegemaakt.
    Laatst gewijzigd door foefel; 21 februari 2014 om 18:41

  31. Onderstaande 8 leden hebben foefel bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver (25 februari 2014),fg22 (25 februari 2014),hansdordt (21 februari 2014),MiniME (23 februari 2014),Mr Pussy (21 februari 2014),Smouse (21 februari 2014),Wijze grijze (21 februari 2014),xperia (24 februari 2014)

  32. #118
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Wanneer zijn die partys dan
    Op de site kan ik daarover niet terugvinden.

    AUB tip als zich dat voordoet, want de dames zijn de moeite waard,
    mocht ik al eens ondervinden ..

    Tja en de ambiance (eten) is wat minder, maar daar is de prijs ook naar
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  33. #119
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Vandaag ben ik er dan ook voor het eerst geweest .... 20 euro entree is natuurlijk een schijntje en je moet af en toe iets nieuws proberen.

    Ik was er om ongeveer 13.00 uur als enige gast. Ik had me goed voorbereid, op de site staan een aantal lekkere meiden, dus het zal niet moelijk zijn een fraaie dame te scoren. En dan was het vandaag (dinsdag) ook nog eens FKK-tag !

    Binnen is het er erg donker, het is ook een heel kleine club. Er waren 6 dames aanwezig, die allen braaf op hun krukje of stoel zitten. Vanwege de donkerte kon ik ze niet direct herkennen ....

    Dit was voor mij de eerst ekeer in een priv'e-club (geen FKK), je krijgt dus geen badjas of handdoek, maar je gaat in je gewone kloffie tussen de dames zitten. Doodse stilte en ik werd door 6 paar ogen aangestaard ..... Wie gaat ' ie kiezen ?????

    Eerst maar even boven een sigaretje roken, o wat was ik blij dat ik rookte vandaag. Maar ook hier hielden de dames mij angstvallig in het oog. Ik nam me voor maar gelijk op de dame af te stappen die mij ook te woord had gestaan bij de Theke, dat bleek Alice te zijn.

    Even friemelen op de bank, een kusje en toen naar de kamer. Uiteindelijk een uur met Alice op de kamer geweest, en eerlijk is eerlijk, er valt niets fouts over te zeggen. Ze deed haar werk heel professioneel maar er was duidelijk geen klok tussen ons. Voor 70 euro is dat echter ook geen probleem ...

    Samenvattend: prima club om ff langs te wippen (letterlijk dan), maar zeke rniet om lang te blijven hangen.

  34. Onderstaande 3 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (25 februari 2014),fg22 ( 4 juni 2014),Wijze grijze (25 februari 2014)

  35. #120
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boo Bekijk bericht

    Dit was voor mij de eerst ekeer in een priv'e-club (geen FKK), je krijgt dus geen badjas of handdoek, maar je gaat in je gewone kloffie tussen de dames zitten. Doodse stilte en ik werd door 6 paar ogen aangestaard ..... Wie gaat ' ie kiezen ?????



    Samenvattend: prima club om ff langs te wippen (letterlijk dan), maar zeke rniet om lang te blijven hangen.

    Herkenbaar voor wat betreft die wat rare stilte en afwachtende houding.
    De meisjes spraken toen ik er vorig jaar een keer was, geen Duits of Engels en mijn Roemeens gaat ook nog niet veel verder dan een groet en enkele complimentjes. Praten is dus zinloos en eigenlijk is daar ook niks mis mee! Niet lullen maar poetsen als het ware!
    Bedankt voor jouw recensie en ook ik zal een volgende keer als ik over de A61 terug naar huis rijd de afslag Dülken weer eens nemen om mij 1 of 2 uurtjes te vermaken.

    Dat wordt nog een dilemma..: linksaf of rechtsaf bij de afrit want ook het nieuwe Schneewittchen,ffk Viersen, is zo'n typische 2, maximaal 3 uur "huis" waar ik al meer dan een jaar niet ben geweest ⤴ ⁉ ⤵ .
    En Garde

  36. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 februari 2014)

  37. #121
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Het blijft een mooie club, met 12 dames, waarvan toch zeker 10 optisch van hoog nivo (kunnen zo in GT of Oase meelopen) en qua service ook nog eens uitmuntend (kunnen op dit front zo in service clubs als Panthera, Luder Lounge, etc meedraaien).

    Hoezo gaan goede optiek en goede service niet goed samen? (zie onzin draadje dat B30 bewust weer opgerakeld heeft, en de beertjes trappen er weer allemaal met open ogen in )

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  38. Onderstaande 4 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (26 februari 2014),fg22 (28 februari 2014),foefel (27 februari 2014),hansdordt (26 februari 2014)

  39. #122
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:41
    Berichten
    188
    Discussies
    8
    Thanks
    31
    Thanked
    358 in 104 posts

    Standaard

    de club is idd te mooi om waar te zijn, vind het ook raar dat er niet zoveel over wordt geschreven. Nu ben ikzelf ook niet zo'n grote schrijver op het forum.
    Ik kom er bijna wekelijks en ga bijna niet meer naar sauna clubs in de regio. Het klopt dat je bij Angelique gewoon naar binnen moet gaan, een dame kiezen en na een uurtje ( of langer) het pand weer moet verlaten. Blijven hangen is niet echt gezellig in zo'n donker hol.
    Ik heb zo'n beetje alle dames gehad en ze zijn super, de ene nog beter dan de andere. Als favorieten heb ik Denisa, Evelyn, Vanessa, Alice, Kathi en Angie.
    De club biedt AO aan, en heb mij een paar maanden geleden laten verleiden tot AO, iets wat ik in overige saunaclubs nooit zou doen. Echter de laatste periode doe ik toch weer een rubbertje erom, toch wat meer met verstand neuken...
    In feite controleren de dames zichzelf zeggen ze, je kunt zelfs inzage krijgen in hun medische verklaring van de Gyneacoloog, ik doe geregeld ook alle soatesten, maar toch is een rubbertje veiliger uiteraard.

  40. Onderstaande 5 leden hebben hanslatta bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (27 februari 2014),fg22 (28 februari 2014),hansdordt (27 februari 2014),vrije jongen (27 februari 2014),Wijze grijze (28 februari 2014)

  41. #123
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    15 april 2024 @ 12:21
    Berichten
    284
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    674 in 93 posts

    Standaard

    Inderdaad in deze club wordt eigenlijk alleen maar zonder condoom geneukt, je betaald 20 euro entree en dan heb je koffie en fris gratis, soms als je vraagt willen de dames ook wel een broodje smeren voor je.
    Ben er in het verleden vaker geweest, altijd met condoom geneukt, want het is er toch vrij druk met mannen over de dag genomen en iedereen wil hem er wel zo insteken, levensgevaarlijk dus !!!
    Ze vertellen inderdaad dat ze gecontroleerd worden, maar ik doe het toch maar liever met, want zonder condoom is ook nog 60 euro voor 20 minuten, terwijl met condoom maar 30 euro is voor 20 minuten :-)
    Heb wel het idee dat verschillende vrouwen het niet leuk vinden als je met condoom wil neuken, vooral die "Kathi" heeft er een handje van en kan vreemd kijken als je erom vraagt.
    Voor de rest doen ze bijna allemaal tongzoenen en blazen zonder is standaard.
    Je kunt er wel omkleden en dan met een handdoek om gaan zitten, want er is onder een sauna, vertellen dat je erin wil en ze zetten hem aan voor je.
    Vrouwen zijn inderdaad plaatjes, maar je kunt er niet meer praten (op een sommige na), spreken alleen Roemeens en 3 woorden duits ;-)
    Kom er af en toe, laatste keer was wat minder, een nieuwe supers slanke/magere vrouw, mooi koppie maar service was waardeloos. Kan gebeuren zeggen we dan maar ;-)

    Piepo...

  42. Onderstaande 3 leden hebben Piepo777 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 februari 2014),Nibor76 (27 februari 2014),Wijze grijze (28 februari 2014)

  43. #124
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Na de deceptie in Grefrath, ging ik dinsdag zo vroeg mogelijk op weg naar Dulken om nog een paar goede kamers te maken voordat ik thuis de schade van het NSS ging opnemen. Eerst even in een cafe een broodje gegeten, vieze koffie gedronken en alvast getankt... terwijl de klok langzaam naar 11 uur kroop. Vlak na elven naar binnen en de tas+jas in een locker gepropt, voor ik de 20 euro overhandigde en allemaal niet naakte - en net wakkere - meisjes zag rondlopen. Dinsdag FKK dag wordt enigszins vreemd vormgegeven zo... over het algemeen dames in shirt en broek, want ze hadden het blijkbaar allemaal koud.

    Met mijn koffie in het rokershok gaan zitten en al snel de lonkende Kathi naar me toe laten komen (haar niet als eerste nemen is blijkbaar onmogelijk voor me). Lekker uitgebreid zitten giebelen en tongzoenen, illusie verkopen is toch wel haar forte. Na een minuut of twintig (ik was toch nog de enige man) naar de vip kamer voor een uitgebreide kamer. Zoals altijd langzaaam uit de kleren, omdat zoiets nou eenmal moeilijk is als je aan het tongen en vingeren bent (Kathi was sliploos, misschien is dat wat ze onder FKK verstaan). Daarna eventjes badderen met dat naakte lijfje en langzaam naar het bed toe. Zoals altijd, alsof je met een groupie aan het vrijen bent... alsof ze helemaal in je wil opgaan. Het prutsen, zoenen, vingeren dus weer heel goed (met allerlei giebelend Roemeens gebrabbel erbij) en ook pijpen is best goed. Intiem is heel close, met een meisje dat je dicht tegen zich aantrekt, maar toch ook heel voorzichtig. Is ook een klein meisje, met een net zo klein poesje... wild neuken zit er niet in. Na het orgasme nog een tijdje als verliefd stelletje liggen naknuffelen, en ik moest best mijn best doen om de kippenvel bij haar weg te krijgen. Kathi is en blijft een schatje, met topservice (en dat aan 70E het uur op dinsdagen).

    Beneden werd ik door het mooiste gezichtje in de regio meteen voor afrekening gevraagd... ok dan, en daarna wilde Alina me geen wifi code geven (of ze wist hem echt niet); beetje jammer. Weer wat zitten drinken, met nu ook een paar andere mannen die binnen kwamen... maar die kozen meiden waar ikzelf niet zo snel mee zou gaan. Genoeg keuze dus, met inmiddels Kathi en Alice die naast elkaar zaten op de krukken met de rug naar het rokershok... en zodoende omgekeerd zaten te lachen en lonken; je zou er bijna ongemakkelijk van worden. Een bepaalde oudere gast leek op iemand te wachten (Alina waarschijnlijk), want die kerel zat daar een paar uur... wat dus ook betekende dat de andere dames ook 'moesten' blijven. Ik zat te twijfelen tussen Alice en Evelyn, die weer eens alleen met haar zus of telefoon bezig was... maar af en toe kijkt ze je per ongelukkig aan (lachend om een Roemeens grapje) en kom je bijna spontaan klaar in je broek. Wat een lekker tienertje is dat toch... maar zoals gezegd, weinig interesse lijkt her. Dus maar een verabschiedungsfick met Alice (stopt er 9-4 mee), al voelde het wel wat ongemakkelijk om haar zo naast Kathi weg te plukken (mietje!).

    Waar de presales met Kathi altijd lang duren en actief zijn, is het met Alice meestal een leuk praatje en pas op de kamer actie. Een tijdje bekken op de bank is dus niet altijd standaard, al kan het best dat het wel mogelijk is bij Alice. Met Alica weer naar de roze kamer, met zachte tongzoenen en tijdens mijn douche, ging ze even een deken halen... want ja, ook deze dame had het koud. Met zijn tweetjes onder de deken gekropen en liggen tongzoenen en knuffelen. Vergeleken met Kathi minder illusie, maar technisch dan weer wat beter... bij het pijpen komen de handjes totaal niet aan bod en na wat pussysliden, is de langzame cowgirl geweldig. Heel close, met tongzoenen en een geweldig lekker ritme. Net als bij eerdere sessies, een beetje spijt dat ik mijn orgasme tegen heb liggen houden, want als je dan zelf aan het werk wordt gezet is het veel minder lekker... nou ja, ik zou dat ik kon zeggen "volgende keer gewoon laten gaan". Na afloop nog eventjes knuffelen en weer naar boven.

    Nog een paar drankjes en de wachtende meiden gedag gezwaaid terwijl ik mijn laatste kamer afrekende en weer naar het koude westen vertrok. Wel wat anders hier dan de clubs in de buurt.

  44. Onderstaande 10 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (27 maart 2014),fg22 ( 4 juni 2014),Goedemorgenallemaal (28 maart 2014),harrie1111 (26 maart 2014),MiniME (28 maart 2014),noglangnietuitgewandeld (26 maart 2014),rmjhexe (27 maart 2014),Smouse (26 maart 2014),Snor (27 maart 2014),Wijze grijze (29 maart 2014)

  45. #125
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Valt niet mee om te kiezen bij CA. Van de 12 aanwezige dames, zien er 10 zeer goed uit (bovenkant GT/OASE nivo qua LOOKS), en de service van alle 12 gaat verder dan bv in Babylon en Panthera te vinden is. Moet wel je smaak zijn natuurlijk: allemaal tussen 18-28 jaar, Roemeens, naturel (er is 1 slechts siliconen meisje) en de meeste zwartharig en onder de 50 kilo

    *Alice* en *Kathi* steken in al dit geweld nog ietsje boven de rest uit, met name door compassie, en combi van GFE en PSE. Kan weinig toevoegen aan de omschrijving van VJ, behalve dat bij mij Alice op nr 1 staat (vanwege extreme puurheid en intimiteit). Mooi afscheidsfeestje, ze heeft een mooie toekomst verdiend!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  46. Onderstaande 5 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 4 juni 2014),hansdordt (28 maart 2014),Snor (29 maart 2014),vakantieganger24 (28 maart 2014),Wijze grijze (29 maart 2014)

 

 
Pagina 5 van 18 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57.

Living Room 468*60