Pagina 13 van 18 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 325 van 440
  1. #301
    Geregistreerd
    22 april 2011
    Last Online
    3 september 2021 @ 13:15
    Berichten
    106
    Discussies
    3
    Thanks
    93
    Thanked
    115 in 41 posts

    Standaard

    Nee was niet bekend, dus bedankt! Gangbang is niet mijn ding, dus toch maar een andere keer.

    Kloppen de prijzen op de site nog wel?

  2. #302
    Geregistreerd
    1 mei 2007
    Last Online
    15 april 2024 @ 12:13
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    105 in 29 posts

    Standaard

    Yep, de prijzen kloppen nog.

  3. Onderstaande leden hebben foempje2 bedankt voor deze bijdrage:

    Maedhros (26 november 2015)

  4. #303
    Geregistreerd
    25 februari 2010
    Last Online
    4 mei 2020 @ 01:00
    Locatie
    Holland
    Berichten
    219
    Discussies
    8
    Thanks
    60
    Thanked
    16 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Eveline is een tijdje terug vertrokken... Vani? Vanessa of Flori misschien?
    Eveline zit waarschijnlijk in Acapulco, Velbert.

  5. #304
    Geregistreerd
    6 januari 2012
    Last Online
    28 mei 2017 @ 09:54
    Berichten
    46
    Discussies
    1
    Thanks
    7
    Thanked
    20 in 13 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tifkad Bekijk bericht
    Eveline zit waarschijnlijk in Acapulco, Velbert.
    niet waarschijnlijk - zeker

    andere Ex-girls (Patricia, Amalia, Rihanna) --> www.bar-amalia.de

  6. #305
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:41
    Berichten
    188
    Discussies
    8
    Thanks
    31
    Thanked
    358 in 104 posts

    Standaard

    En Alice, weet iemand waar zij zit ?

  7. #306
    Geregistreerd
    15 juli 2008
    Last Online
    Gisteren @ 19:41
    Berichten
    71
    Discussies
    3
    Thanks
    4
    Thanked
    99 in 24 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag weer eens naar deze club geweest. Qua beren was het erg rustig. Er was dan ook of nauwelijks sfeer. Echter qua dames was er keuze genoeg. De eerste sessie was met kathi. Het was voor mij de eerste keer met haar. Dit is erg goed bevallen. Wat heerlijke meid die zich volledig geeft. Zeker voor herhaling vatbaar. De tweede sessie was met erica. Een erg lieve meid. Ook deze sessie was zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar. Al met al een geslaagd bezoek. Ik ga binnenkort zeker terug.

  8. Onderstaande leden hebben desmo6682 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (28 maart 2016)

  9. #307
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:36
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard

    Wordt de aanwezigheidslijst bij LaLuna eigenlijk onderhouden? ik zie iedere keer dezelfde dames aanwezig en dezelfde (ene) dame afwezig.

  10. #308
    Geregistreerd
    22 april 2011
    Last Online
    3 september 2021 @ 13:15
    Berichten
    106
    Discussies
    3
    Thanks
    93
    Thanked
    115 in 41 posts

    Standaard

    De keren dat ik er kom zijn ook steeds dezelfde dames aanwezig en dat komt wel overeen met de site. Dus ik zou zeggen van wel.

    Afgelopen woensdag deze club ook weer eens bezocht. Kathi was de hele avond bezet (en zag er erg vermoeid uit de keren dat ik haar zag, liep zelfs wat mank, leek het), dus voor andere opties gekeken. Als eerste trok Amira mijn aandacht. Het teasen op de bank was leuk, maar echt tongen was er niet bij. Op de kamer was dat niet veel anders. Maar daar werd wel duidelijk dat Amira een erg lekker lijf heeft. De pijpsessie was niet verkeerd, misschien wat aan de korte kant. Het intieme gedeelte daarna begon ook goed, maar al snel probeerde Amira mij zo snel mogelijk klaar te krijgen. En dat werkt bij mij juist averechts. Toen ze dat merkte, ging het alleen nog maar bergafwaarts (beetje lomp aftrekken) en was het voor mij duidelijk dat ik zonder hoogtepunt de kamer zou verlaten. Na een half uur heb ik dan ook voorgesteld om te gaan douchen. Jammer, maar dit was eenmalig.

    Tweede sessie was met Erika, een erg mooie meid! Ook hier was het tongzoenen wat oppervlakkig, maar haar looks deden mij toch besluiten om mee naar de kamer te gaan. Erika maakte af wat Amira niet lukte. Het was allemaal niet super, maar zeker ook niet slecht. Volgende keer toch maar wat eerder op de middag/avond komen en hopen dat ik Kathi weer eens tref. Die heeft me nog geen enkele keer teleurgesteld.

  11. Onderstaande 3 leden hebben Maedhros bedankt voor deze bijdrage:

    foefel (16 april 2016),hara1d (19 april 2016),Wentelt Eefje (16 april 2016)

  12. #309
    Geregistreerd
    18 november 2009
    Last Online
    9 december 2017 @ 23:08
    Berichten
    238
    Discussies
    11
    Thanks
    143
    Thanked
    94 in 50 posts

    Standaard

    Hoe is het met de sauna daar?
    staat die continu aan of moet je erom vragen om hem aan te zetten?

  13. #310
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 19:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Vaak moet je daar inderdaad om vragen ja.

  14. #311
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:41
    Berichten
    188
    Discussies
    8
    Thanks
    31
    Thanked
    358 in 104 posts

    Standaard

    Sinds een half jaar ben ik hier weer teruggeweest.
    Voorheen lieten de toppers het wat afweten, maar nu zijn er enkele nieuwelingen.
    Amira is allang daar en blijft een toppertje. Lena is nieuw, slimme tante en leuk mee gekletst. Het kameren was zeker ok, doch een beetje onwenning. Moet het nog eens opnieuw proberen met haar..

  15. Onderstaande leden hebben hanslatta bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (29 november 2016)

  16. #312
    Geregistreerd
    26 april 2017
    Last Online
    22 augustus 2022 @ 12:35
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hallo,

    Ik heb deze club ooit eerder bezocht maar ik ben benieuwd of er iemand ervaring heeft met de "sem im barraum" donderdagen van deze club.
    Ben van plan er binnenkort eens binnen te "wippen".
    Ik hoor graag jullie ervaringen.

    Alvast bedankt

  17. #313
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:41
    Berichten
    188
    Discussies
    8
    Thanks
    31
    Thanked
    358 in 104 posts

    Standaard

    helaas is de oude Angelique geest weg in deze club. Dat waren mooie tijden en super girl next door dames...
    De laatste tijd had ik hier als vast dame Amira, maar zij is volgens mij nu ook weg. Er zijn er weer een paar nieuwe, binnenkort maar eens uittesten...

  18. Onderstaande leden hebben hanslatta bedankt voor deze bijdrage:

    Ohhlord (28 december 2017)

  19. #314
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanslatta Bekijk bericht
    Er zijn er weer een paar nieuwe, binnenkort maar eens uittesten...
    De nieuwe dames Sonja en Alicia kun je beter overslaan.
    Hebben een lekker figuur maar bieden slechte service.

  20. #315
    Geregistreerd
    2 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 23:15
    Locatie
    Ergens in NRW (zonder vaste woon- of verblijfsplaats)
    Berichten
    106
    Discussies
    1
    Thanks
    910
    Thanked
    512 in 80 posts

    Standaard

    Had zondag 8 oktober maar beperkte tijd voor fun.
    De navigatie ingesteld voor Vulkanstrasse.
    Daar aangekomen had de panden die ik bezocht weinig te bieden.
    Navigatie opnieuw ingesteld op Moers.
    Asia sex hause bood net waar ik naar op zoek was.
    Dan maar verder naar de Kautzstrasse.
    Wat een rust.
    2 Parkeerplaatsen slechts bezet.
    Na een douche op zoek naar iets wat bij me past.
    In de ruimte links van de bar een aantal dames die aandacht trekken.
    Helaas geen match.
    In de ander ruimte herkende ik Vanessa. Was tijdens een bezoek vorig jaar niet slecht bevallen.
    Na een cola een de bar trof ik haar uitgeteld op een sofa.
    Languit liggend op een sofa zonder een
    Het wordt haar duidelijk dat het geen standaard kamer gaat worden.
    Ze is in eerste instantie terughoudend wat betreft de ontdekkingstocht over haar mooie body.
    Uiteindelijk ontdooid ze en nodigt uit voor een kamer bezoek.
    Naar mate de sessie vordert lokt ze me uit de tent met een aantal Roemeense uitspraken.
    Dat geeft aan dat de dame intussen ontdooid is en haar energie heeft terug gevonden.
    Ze weet me uit te dagen tot een spetterend hoogtepunt.
    In Viersen was Alina mijn topper.
    Maar dit tussendoortje heeft een positieve indruk nagelaten.

  21. Onderstaande leden hebben dennisw bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester ( 4 januari 2018)

  22. #316
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    20 februari 2024 @ 05:12
    Berichten
    183
    Discussies
    12
    Thanks
    734
    Thanked
    850 in 158 posts

    Daumen hoch Kathi , das beste Girl im Laluna.

    Dea ist jetzt im XS, da wurde es Zeit ins Laluna zu fahren. Ich hatte Kathi in Planung. Noch vor dem klingeln wurde auf dem Öffner gedrückt, da hat wohl jemand den Bildschirm im Auge. Die nette Dame hinter der Theke, kam ziemlich wortlos rüber. Nicht das Sie kein deutsch spricht oder versteht.
    Kathi war mit einem Kunden auf dem Sofa am rummachen. Erst mal duschen und auf Kathi gewartet. Es wäre noch ein neues Girl da gewesen, aber diesmal wollte Ich die Beste haben. Auf Gutes kann man auch mal warten.
    40 Minuten später kam Sie frisch gemacht ins Wohnzimmer. Schnell hin bevor da jemand die gleiche Idee hat. Eine ausgiebige Begrüßung, ein erstes Kennenlernen und die Frage ob Wir den Sex haben sollten. Was bei Mir sich so anhört. Hi, haide Zimmer?

    Kathi war gleich gut dabei, Sie erzählte fröhlich was auf rumänisch. Ich verstand nicht bis gar nichts, aber Sie war gut gelaunt.
    Drauf auf Bett und es geht direkt ins warme Mündchen, wenn das keine Liebe ist.
    Ich war echt angefixt von Ihr und es ging in die 69er. Kathi stöhnt nach kurzer Zeit mit wilden Zuckungen Ihres Popos. Bei so Action muss Ich immer den Popo festhalten damit Sie nicht "ausbricht".
    Sie lief praktisch aus, Ihre Muschi und mein Mund waren recht weiß von Ihrem "Liebessaftes". Das kann man nicht simulieren, Kathi ist echt geil bei oralen Vergnügen. Und wie immer hören die Mädels dann auf zu blasen und geben sich Ihrer Lust hin.
    Aber Sie geht gut ab , das hat auch was für sich.
    Jetzt wurde es Zeit Kathi durch zu knattern. Sie nimmt Platz und Ich gebe Gas, auch hier kennt Ihre Lust scheinbar keine Grenzen. Sie schreit das halbe Zimmer zusammen, was sehr geil rüberkommt. Beim zweiten Höhenflug von Ihr krallt Sie sich mit Ihren Fingernägeln in meinen Rücken. Ich dachte schon Sie wollte Mir den Rücken zerkratzen und musste Sie etwas bremsen. Ich fragte mal nett noch ob etwas "Bissiges" drin wäre.
    Sie gleich , nein. Nach etwas bitten ging doch was ab. Finale im Blow und Handjob. Ihre linke und rechte Schulter wurde etwas eingekleistert, das war kein Thema. Aber der Liebesbeweis in Ihren Haaren löste keine Freude aus, aber Sie machte eine gute Mine zum bösen Spiel.
    Gesamt waren es 36 Minuten reine Zimmerzeit, abgerechnet wurden sehr faire 40 Euro.
    Ich kann Kathi bedenkenlos weiter empfehlen , Sie ist das beste Mädel im Club. Der Erfolg des Lanunas hängt sehr von Kathi ab.
    Ab und zu lese Ich auch das Kathi nur ein paar Worte spricht, Sie hat wohl keine Lust deutsch zu sprechen. Sie versteht auf jeden Fall ne Menge.
    Mit Ihren natürlich lustigen Wesen spricht Sie den deutschen Kunden auch gerne auf rumänisch an, das Der in der Regel nichts versteht ist Ihr bewusst.
    Aber es kommt immer noch drauf an wie was gesprochen wird. Und so lange das in Ihrer lustigen netten Art ist , so lange ist alles gut.
    Besser Sie erzählt was auf rumänisch als keiner ein Wort auf dem Zimmer.
    Ihr guter Service ist da allerdings bekannt so das Kathi meistens auf dem Zimmer ist und Ihre Kunden verwöhnt. GF6 mit ganz viel Liebe und Nähe , das ist was Kathi ausmacht.

  23. Onderstaande 6 leden hebben Bergtester bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen (31 juli 2018),geert5 (16 november 2018),Smouse (30 juli 2018),Wentelt Eefje (31 juli 2018),Wijze grijze (30 juli 2018),wooley (16 augustus 2018)

  24. #317
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 19:50
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Bijlage 31630

    vanKees

  25. #318
    Geregistreerd
    11 augustus 2018
    Last Online
    25 mei 2020 @ 01:38
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    14
    Thanked
    84 in 30 posts

    Standaard

    Op 17 augustus was ik hier 's avonds, voor de derde keer.

    Na Vanessa en Kathy, wou ik deze keer Isabella beter leren kennen.
    Prachtige natuurlijke body, zeer sportief en actief, maar alles behalve romantisch.
    Zij is op haar best als ze gewoon bovenop zit en rijdt. Gaan meid!
    Ze is wel niet into kussen of andere romantiek.

    Daarna nog gekamerd met de nieuwe magere blondine.
    Was ok, maar niet meer dan dat.

    Altijd voor de gulle prijs gekozen.

    Line-up: 4,5/10
    Service: 6/10
    Prijzen: normaal

  26. Onderstaande 3 leden hebben Musicus bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (31 augustus 2019),phoenix (30 augustus 2019),pret (30 augustus 2019)

  27. #319
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Last Online
    10 december 2023 @ 15:38
    Berichten
    119
    Discussies
    4
    Thanks
    312
    Thanked
    42 in 24 posts

    Standaard

    Hey Musicus,
    Vertel wat meer over die magere blondine.

    Is ze wat voor mij , ben zoekende .
    wandelen en op altijd zoek naar mijn type

  28. #320
    Geregistreerd
    11 augustus 2018
    Last Online
    25 mei 2020 @ 01:38
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    14
    Thanked
    84 in 30 posts

    Standaard

    Eergisteren, na Luderland en Villa Verena, ben ik rond 20u30 hier nog eens binnengesprongen!
    Tania lachte zo schattig naar me, dat ik maar direct met haar ben gaan vrijen.
    Ze had er zin in en kwam klaar.
    Na mijn zesde orgasme van de dag had ik nood aan wat rust, maar tegen middernacht zat ik toch weer in Isabella.
    Ze wil niet zoenen, is niet romantisch en eigenlijk een bitch, maar ze heeft een lichaam van een topmodel en kan rijden als de beste!
    Voor de 7e keer klaargekomen en waarmee het een van de betere clubdagen van het jaar was!
    Bij het vertrek nog 2 lange gratis tongzoenen gekregen, van Tania en een andere zwartharige... Jammie!
    Dank dames...

    Line-up: 6,5/10
    Service: 7/10
    Prijzen: normaal

  29. Onderstaande 2 leden hebben Musicus bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 (18 november 2019),Sjeufke (18 november 2019)

  30. #321
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Vorige week hier na een lange tijd weer eens langs geweest.
    Na 2 jaar is er niets veranderd, behalve de line-up. Hoewel, wat me opviel was steeds de snelle kamer-vraag van de dames. Als je er naast ging zitten kwam die vraag na 1-2 minuten, terwijl het helemaal niet druk was. Zal wel met Coovid19 te maken hebben. Vroeger was dat niet zo.
    Alleen Kathy kende ik, de rest was nieuw voor mij.
    Kathy is een lekker ding maar was de hele middag zoals meestal, bezet.
    eerste ronde was met Tania. Mooie en vriendelijke dame met een voortreffelijke service. Pijpt goed, lekker likken en vingeren. Lekker klaargekomen. Zij niet, daarvoor moet je ze zoals de meester een uur boeken.
    Vervolgens 2 keer met Melissa. Ook een lieve en gewillige meid. Slank, lekkere tietjes en strak. Helaas wel wat glijmiddel. Moet wel zeggen dat de eerste keer beter was dan de 2e. Ik heb betere ervaringen met een duo-rit.
    Isabelle heb ik overgeslagen, maar die komt de volgende keer aan de beurt. Die zag er ook zeer goed uit. Verder was de lange Jasmin nog aanwezig en de dikke Bianca. De meesten staan op http://clublaluna.de/
    Helaas niets te eten. Vroeger lag er nog wat cake. Niet gezien of de sauna het deed.

  31. Onderstaande 3 leden hebben Man with the GOLDEN gun bedankt voor deze bijdrage:

    hanslatta (13 oktober 2020),Husky (12 oktober 2020),Kwakje (13 oktober 2020),mentholbear (13 oktober 2020)

  32. #322
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:41
    Berichten
    188
    Discussies
    8
    Thanks
    31
    Thanked
    358 in 104 posts

    Standaard

    ben er afgelopen weken ook geweest en sluit me helemaal aan bij Golden Gun, Melissa is een echte GFE. Tania is ook erg lekker, maar beetje commercieel. Jasmin is een girl next door, prima club, al jaren.

  33. Onderstaande 2 leden hebben hanslatta bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 oktober 2020),pret (13 oktober 2020)

  34. #323
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    15 april 2024 @ 12:21
    Berichten
    284
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    674 in 93 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag in La Luna geweest,

    "Moers" vanuit Venlo ook goed te doen, met 25 minuten sta je voor de deur.
    Bij binnenkomst al meteen 2 bekenden die ik uit "ByNight" kende, leuke gasten en meteen praatje gemaakt.
    Later op de avond kwam er nog een Limburger hij was in "Pulco Gold" geweest, en op terugweg even "Moers" aangedaan.
    Bij binnenkomst betaal je 20 entree, en krijg je badjas en handdoek en een kluissleutel.
    Was redelijk rustig, werd me verteld 7 dames aanwezig maar ik zag er maar 2, de rest op kamer dus.
    Wat me opviel veel mannen die schijnbaar telefonisch een afspraak maken met een dame, en dan 20 entree betalen meteen door naar de kamer zonder gesprekje vooraf.
    Dan kun je kiezen voor verschillende tariefsoorten, goedkoopste is 30 euro voor 20 minuten. iedereen kan dus zelf zijn keuze maken, op de kamer wordt dan de vraag gesteld wat je wil.
    1e ronde met de lekkere super slanke Isabelle, heel mooi meisje, maar eenmaal van haar kleren ontdaan schrok ik, echt super mager, de ribben kon je tellen en zien, ook aan de zijkant van haar onder heupen is het net of ze wonden heeft.
    Van die roze plekken zeg maar, ik schrok zo dat ik maar beleefd gezegt heb doe maar 20 minuten, daar keek ze beetje raar van op, want denk dat erg weinig oplevert voor haar zelf.
    Maar eerste keer gaat altijd snel, dus ook deze keer snel klaargekomen alles ruim voldoende, maar schrok van haar heupen.
    2e ronde met de lange Jasmine, een prima service op de kamer met knuffelen en de sex was buitengewoon goed, ook heerlik pijpen en weer een mooi half uurtje gemaakt.
    Conclusie:
    1, Leuke tent voor maximaal 2-3 uurtjes, want eten is er niet, alleen koffie en fris.
    2, Entree erg laag, maar je krijgt er alleen maar drank voor uit de koffie automaat of fris in plastic beker.
    3, Mooie dames met goede service voor klein bedrag.
    4, erg donker binnen geen raamwerk.
    5, sauna staat uit, afgeplakt met tape.

    Prijs prestatie wel OK, maar niet voor hele dag, na 2-3 uurtjes is er niks meer te doen, dames kletsen niet veel en blijven roken binnen.

    Kathy idd. die ken ik al sinds 2012 toen ze in club Angelique in Dulken werkte in de gang bang en privé.
    Ze spreekt nog steeds amper Duits of Engels, blijf ik vreemd vinden na 8-9 jaar Duitsland.
    De andere dames werken er korter, al hoewel die Tanja me ook bekend voor kwam heeft die ook niet onder een andere naam in Dulken gewerkt ?

    Piepo...

  35. Onderstaande 10 leden hebben Piepo777 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 oktober 2020),fg22 (22 juni 2021),hanslatta (13 oktober 2020),Husky (13 oktober 2020),Kwakje (18 juni 2021),lustman (23 december 2020),mentholbear (13 oktober 2020),schoolmeester (13 oktober 2020),Wijze grijze (13 oktober 2020),wooley (13 oktober 2020)

  36. #324
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Eindelijk weer open!

    Freitag, 18.06. - 14:00 Uhr

    Einlass für - Geimpfte, Getestete und Genesene
    Schnelltestes gibt es direkt in Moers City

  37. Onderstaande leden hebben Man with the GOLDEN gun bedankt voor deze bijdrage:

    Toetebel (18 juni 2021)

  38. #325
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Man with the GOLDEN gun Bekijk bericht
    Eindelijk weer open!
    Waren die dicht dan
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  39. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Smouse (17 juni 2021),Toetebel (18 juni 2021)

 

 
Pagina 13 van 18 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56.

  FKK Artemis 468*60