Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 68 van 68
  1. #51
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    WTF...Het gros van de mensen heeft niet eens een HD-monitor, waarom zou je dan een 1080p Handy willen?
    Films zijn afspeelbaar op je telefoon. De in toenemende mate opkomende 1080p downloads zullen dus niet afspeelbaar zijn op je telefoon.

  2. #52
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    WTF...Het gros van de mensen heeft niet eens een HD-monitor, waarom zou je dan een 1080p Handy willen? Totaal nutteloos op een 4" device, vreet alleen maar stroom voor backlight en rekenkracht.
    4 inch? Worden er nog zulke lolita-telefoontjes gemaakt dan?

    Twee, drie jaar geleden hadden de meeste android topmodellen een 800x480 scherm. Dat was al ruim anderhalf keer zoveel als een iPhone. Apple gooide vervolgens een toestel op de markt dat daar weer overheen ging en de believers liepen allemaal te gillen dat hun spullen helemaal retina waren. Waarom moest je dat dan willen? Ook dat was nutteloos want de eerste iPhone had ook een leesbaar scherm.

    Leg een oude en een nieuwe iPhone naast elkaar en trek de conclusie dat retina er fantastisch uitziet. Leg de nieuwste iPhone en een Samsung S4 naast elkaar en je zult zien dat 1080p er fantastisch uitziet. Je blijkt dan onverwacht zelfs de veel te kleine letters boven dit bericht te kunnen lezen zonder verder in te zoomen: Thanked 61 Times in 23 Posts.

    Heb je het nodig? Nee, eten, drinken en een ruimte om te schuilen tegen de elementen heb je nodig. Een telefoon, sex en geld zijn louter luxe. En voor luxe geldt dat je er beter maar zoveel mogelijk van kunt hebben. Van een goedkope afwerk dvp wordt je ook minder gelukkig dan een prijzig fotomodel dat je PSE en GFE geeft. Alleen als je achteraf je centen gaat tellen blijkt die budgetwip toch meer van die andere luxe (geld) op te leveren. Een iPhone is niet een beter apparaat, net als dat die luxe callgirl niet een lichaam heeft wat beter voedsel verbrandt. Je koopt alleen een illusie, een BPE: de Best Phone Experience.

  3. Onderstaande leden hebben too slow bedankt voor deze bijdrage:

    Snor (28 september 2013)

  4. #53
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    4 inch? Worden er nog zulke lolita-telefoontjes gemaakt dan?
    Gisteren zag ik iemand bellen met een Asus Fonepad maar dat is geen gezicht.

    Asus-Fonepad.jpg

  5. #54
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Dit is hem dan, lang over gespeculeerd als het gaat om de specs, de Google Nexus 5!

    http://www.google.com/nexus/5/
    http://www.androidplanet.nl/google/nexus-5/

    Het nieuwe topmodel van Google

    Nexus 5De Nexus 5 is de nieuwste Google-telefoon, gemaakt door LG, die is voorzien van Android 4.4 (Kitkat). Het topmodel is beschikbaar in zwart en wit, uitgerust met een 4,95 inch-scherm (1080×1920 pixels), 2GB werkgeheugen en 16GB opslaggeheugen.

    Verder heeft het toestel een accu met een capaciteit van 2300 mAh en een 8-megapixel-camera met beeldstabilisatie. De Nexus 5 meet 131 x 86 x 9 millimeter en weegt met 130 gram minder dan vergelijkbare telefoons van deze omvang. Ook vinden we op het toestel 4g-ondersteuning en ondersteuning voor draadloos opladen – handig voor wie het geklooi met draden zat is.

    De Nexus 5 beschikt echter niet, zoals eerder gedacht, over de snelle MEMS-cameratechniek, maar heeft een Sony IMX179-sensor. De frontcamera schiet plaatjes met 1,3 megapixel; ruim voldoende voor de incidentele ‘selfie’ terwijl de camera aan de achterzijde plaatjes met 8 megapixel schiet.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #55
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:07
    Berichten
    3.127
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.777 in 1.476 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Totaal nutteloos op een 4" device, vreet alleen maar stroom voor backlight en rekenkracht.
    4"? Backlight? Allemaal achterhaald. OK, zo'n 5" full-HD Super AMOLED scherm vreet ook stroom, maar de accu van de S4 is daar ten minste op berekend.

    Nexus 5 is ook een leuk ding, zeker omdat hij stock android draait. Word afgeleverd met KitKat, en update naar de volgende versie van android zodra deze uitkomt. S4 draait nog steeds jellybean. Grootste probleem met samsung is software updates. Misschien komt er zelfs wel nooit KitKat beschikbaar voor de S4 via samsung (kan het er natuurlijk altijd zelf op knallen als je weet hoe).

    Nexus 5 word door LG gemaakt. Grootste probleem met LG is de accu/batterij. Na een paar maanden gebruik mag je blij zijn dat je telefoon het 8 uur volhoud zonder stopcontact te zoeken.

    J.W.
    Keep on Walking.....

  7. #56
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Motorola komt met een mooie low budget smartphone, voor rond de 200€, niets mee mis zeker als je niet al te hoge eisen stelt. Aanrader als je in die prijsklasse wat zoekt.

    http://www.androidplanet.nl/80330/mo...koop-vanaf-nu/
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #57
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    ik ben nog steeds aan de gewone GSM. Ik moet vanwege mijn werk behoorlijk bereikbaar zijn, ergens halverweg de dag of 's avonds aan de lader is geen optie voor me, wie zegt dat ik daar langer tijd in d buurt blijf?. En met een GSM is dat goed mogelijk.

  9. #58
    Geregistreerd
    23 oktober 2013
    Last Online
    22 november 2021 @ 12:55
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    91
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    141 in 48 posts

    Standaard

    Heb een HTC Desire HD.
    Reeds meer dan drie jaar in mijn bezit en navigatieprogramma copilot stuurt me waar ik wezen moet
    Met de rest van het clubgebeuren kan hij mij niet helpen, tenzij ik hem in trilstand zet als een van de dames behoefte zou hebben aan een vibo

  10. #59
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Zoppo gt89 5,3 inch, quad core, 1,2 ghz, android 4.2...draait 2 simkaarten, 1 simkaart is achterhaald en onhandig.
    Bevalt beter dan mijn Samsung S3 of mijn oude Iphone 4s.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 29 november 2013 om 09:26

  11. #60
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Dit is ook een mooie budget smartphone uit China:

    THL w200, 5,0 inch.

    http://www.youtube.com/watch?v=zyUePMXPE6E

    voor iets meer heb je er een met een full HD display..

  12. #61
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Uiteindelijk de keus laten vallen niet op de google nexus 5 maar de motorola moto 8 GB.

    De Motorola Moto G 8GB smartphone heeft een 4,5 inch scherm met een resolutie van 1280 x720 pixels. De processor is een Qualcomm Snapdragon 400 en de telefoon heeft een kloksnelheid van 1.2 GHz. Ook heeft de Motorola een 5-megapixel camera met LED-flits en 1,3-megapixel front-camera. Verder draait de telefoon op Android 4.3 en krijgt nog gegarandeerd de update naar Android 4.4. Bovendien is de Motorola Moto G voorzien van een nanocoating waardoor deze spatwaterbestendig is.
    Draait op zeg maar een vrij kale android schil, geen toeters en bellen, vergeleken met mijn google nexus tablet eigenlijk alleen de camera functie erbij. Enige nadeel zou kunnen zijn de 8 GB (hiervan zijn 5.5 vrij beschikbaar en nadat ik alle benodigde apps erop heb gezet, blijft er nog 4.5 GB over, voor mij prima). Scherm van 4.5" ziet er zeer fraai uit en loopt verder allemaal als een trein. Ligt lekker in de hand en ziet er door zijn basis design ook lekker cool uit.

    Tis gewoon een erg leuk hebbedingetje die kwa HW specs kan concurreren met veel smartphones in het high-end segment en dat voor de prijs van een midden segment phone.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #62
    Geregistreerd
    17 oktober 2013
    Last Online
    19 februari 2014 @ 05:27
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wll, I am looking forward for Samsung to launch Galaxy S5 as listed on galaxys5newsdotcom and it will be launched under price tag of $750 approx as mentioned on galaxys5pricedotcom

  14. #63
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Microsoft trekt stekker uit Nokia

    De naam Nokia gaat van smartphones verdwijnen. Eigenaar Microsoft van de mobieltjestak prefereert de naam Microsoft Lumia.

    Dat is de verwachting in de markt nadat Microsoft besloot om naamstelling van de social media-kanalen van Nokia te veranderen in Microsoft Lumia.

    Microsoft, dat dit jaar de overname van de mobieltjestak van het Finse bedrijf voor ruim €5 miljard afrondde, is sinds die acquisitie bezig om deze tak behoorlijk uit te hollen.
    Sanering

    Zo verdwijnen er vele banen in de divisie en probeerde Microsoft angstvallig om steeds meer om de naam 'Nokia' te vermijden. Nu zal Microsoft stap voor stap de naam Nokia in Microsoft Lumia veranderen. Een van de eerste stappen daartoe is in Frankrijk gezet.

    Nokia was in de jaren 90 een dominante speler in de telefoonmarkt, bleef ook in de eerste jaren na de millenniumwisseling groot. Een model als de Nokia 3210 is voor veel consumenten die in die jaren zijn opgegroeid, hun allereerste mobiele telefoon.
    http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_d...t_Nokia__.html



    Afscheid van eens een legendarisch merk, zou nog graag een Nokia 3210 willen hebben.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #64
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_d...t_Nokia__.html



    Afscheid van eens een legendarisch merk, zou nog graag een Nokia 3210 willen hebben.

    Heb ik nog 3210 en de 5110

  16. #65
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Uiteindelijk de keus laten vallen niet op de google nexus 5 maar de motorola moto 8 GB.



    Draait op zeg maar een vrij kale android schil, geen toeters en bellen, vergeleken met mijn google nexus tablet eigenlijk alleen de camera functie erbij. Enige nadeel zou kunnen zijn de 8 GB (hiervan zijn 5.5 vrij beschikbaar en nadat ik alle benodigde apps erop heb gezet, blijft er nog 4.5 GB over, voor mij prima). Scherm van 4.5" ziet er zeer fraai uit en loopt verder allemaal als een trein. Ligt lekker in de hand en ziet er door zijn basis design ook lekker cool uit.

    Tis gewoon een erg leuk hebbedingetje die kwa HW specs kan concurreren met veel smartphones in het high-end segment en dat voor de prijs van een midden segment phone.

    Motorola G2 met 16GB en 5.0" werkt ook super deze gebruik ik bedrijfsmatig ook de foto's zijn helder.

  17. #66
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Afscheid van eens een legendarisch merk, zou nog graag een Nokia 3210 willen hebben.
    "NOkia, wie s er niet groot mee geworden?"

    Ik ben inmiddels ook aan de smartphone. Keuze gedicteerd door mijn regelmatige buitenwerkzaamheden, de Sony XperiaZ2mini of zoiets. De Samsungen bevielen me niet zo, de mini samsungs voldeden niet aan mijn buiten eisen, de wel buiteneisensamsungs waren me veel e groot. Deze Sony is al op het randje. Batterij gaat lang genoeg mee, heb al wel ontdekt dat het wel een voordeel is als je batterij precies een dag mee gaat, dan moet ie we in de lader, batterijen die langer mee gaan worden nogal eens vergeten en dan moet het opeens overdag. Dan heb ik op mijn werk geen stopcontact mee vrij voor beamers en laptops en dergelijke omdat iedereen zijn iphone of zo is vergeten op te laden. En de laders hebben de paraplu's verdrongen van de eerste plaats van de rubriek "achtergelaten eigendommen". Voor op reis heb ik zo'n makkelijke losse oplaad ja wat is het een soort accutje. Kan ik makmelijk drie keer mee oplade en dat ding kan ik gewoon in de auto opladen aan de sigarettenaansteker, kan ik met min foon ook wel maar die is wat gevoeliger voor verlies als ik in Polen zo'n lief meisje langs de weg spreek... ehh ik bedoel paddestoelen koop bij die mensen die in het bos paddestoelen plukken.

  18. #67
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    "NOkia, wie s er niet groot mee geworden?"
    Ik wil geen Nokie ja ik wil n....


  19. #68
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Apple Error 53

    http://www.theguardian.com/money/201...d-party-repair

    A
    After installation a growing number of people have watched in horror as their phone, which may well have cost them £500-plus, is rendered useless. Any photos or other data held on the handset is lost – and irretrievable.

    Tech experts claim Apple knows all about the problem but has done nothing to warn users that their phone will be “bricked” (ie, rendered as technologically useful as a brick) if they install the iOS upgrade.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.

  Babylon 468*60