-
Chanelle (Duitse, Iraanse afkomst) (GT)
Haarkleur/-lengte : Bruin / Halfland
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : normaal / B - cup
Nationaliteit/Taal : Duitse? (Iraanse afkomst) / Duits
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : Een flinke over haar zij. De naam van haar hond volgens haar eigen zeggen
Service: PZC, Zoenen, Beffen, FT, NMC
Voordelen: Houdt van sex (NYMFO)
Nadelen: Zat een luchtje aan
Tijdsduur : 30min
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek:
Woensdag 26 juli met Chanelle op de kamer geweest. Ik was maar net binnen of ze had me al geannimeerd. Normaal ga ik nooit snel na binnenkomst met een dame naar de kamer, maar Chanelle wist me binnen 30 minuten op de kamer te krijgen. Bij de kino kwam ze bij me staan en zat al snel met haar handen onder mijn badjas. Tja, wanneer je jonge heer dan direct omhoog gaat staan, dan kun je met allerlei smoesen komen, maar een dame afwimpelen lukt dan niet meer (daar trappen ze niet meer in).
Maar goed, Chanelle zag er leuk en spontaan uit, dus dacht ik "laten we de druk maar direct van de ketel halen"
Chanelle is op de kamer een dame welke er zeker zin in heeft. Ze houdt zeker van sex. Lekker ruig en geil. Dus op die toer gewoon heerlijk met haar aan de gang gegaan. Ze begint je gelijk overal te likken teneinde ze overgaat op pijpen en eierlikken waarbij ze zelf dicht langs je kontgat gaat Op zulke momenten hoop je echt niet dat je een wind moet laten
Ik wilde haar gaan beffen, echter toen ik in de buurt van haar poesje kwam, rook ze niet zo fris. Dit dus maar overgeslagen. Toen ik dit geroken had, was bij mij eigenlijk het feestje over. Nee, hier kan ik dus niet tegen
We hebben nog wel geneukt, maar die lucht bleef in mijn hoofd zitten. Uiteindelijk NIET klaargekomen en na goed 20 minuten van de kamer af gegaan. Helaas deze keer een minder goede ervaring. Ik denk wanneer deze dame wat meer besteed aan haar hygiene, dan is ze zeker de moeite waard. Maar bij mij zakt gewoon de hele geiligheid weg wanneer ik een luchtje ruik
Geen herhalingsgevaar.
Ene, voor de ijsberen welke voor het eerst naar GT komen, Chanelle is nou typisch zo'n dame welke een oog heeft voor nieuwelingen en ze met huid en haar verslind.
BR, Sonny
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten