Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 265
  1. #76
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard

    Is hier nog iemand naartoe geweest?
    Misschien ga ik het toch een keertje proberen binnen paar maanden ofzo. Is voor mij het minst ver van alle PT's.

    Wel spijtig dat de site ook niet echt duidelijk is. Ik zie er enkel staan € 59 all inclusief, maar wat is all inclusive: is dat enkel neuken, is er ook eten bij, drinken en zelfs de openingsuren vind ik precies niet op hun site terug.

  2. #77
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:01
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nacho Bekijk bericht

    Wel spijtig dat de site ook niet echt duidelijk is. Ik zie er enkel staan € 59 all inclusief, maar wat is all inclusive: is dat enkel neuken, is er ook eten bij, drinken en zelfs de openingsuren vind ik precies niet op hun site terug.
    Dat inderdaad all inclusive zoals bij alle PT's. Het staat wel op de site maar de site is nu bepaald een voorbeeld van een geslaagde lay-out/UI:
    http://relax-today.eu/index.htm

    Pijltje naar links aanklikken en dan informationen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #78
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 19:27
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.242
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.696 in 713 posts

    Standaard

    Wooley is net terug van deze (ten dode opgeschreven) tent.
    toen ik aankwam rijden had ik me eigenlijk om moeten keren want er stonden geen auto's?
    aangebeld en dacht dat zaak gesloten was,maar werd geopend.
    aangezien de laatste tijd niet meer wordt bericht over deze tent toch maar binnengegaan,
    wel vriendelijke thekedame janine....
    was 50 euro entree en er waren 6 dames......
    waren alleen 2 oude bekenden uit viersen alina en larissa,
    verder 4 bulgaarsen die alleen maar oog voor elkaar hadden.
    gekamerd met larissa en na 1 uur weer pand verlaten.
    zonde van het geld deze tent@
    had het kunnen weten,maar het had ook beter kunnen zijn.
    Zal binnekort wel dicht zijn zoals de tent nu gaat qua bezetting.
    Wooley komt er (voorlopig) niet meer!
    De Riesen-Eisbear...

  4. #79
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard

    Wegens reclame ivm barbeque o.a. had ik besloten om op Pinksteren deze Partytreff in Kerpen te bezoeken.

    Omstreeks 14u kwam ik toe in deze club. Ik heb wel 3x moeten aanbellen voor er open werd gedaan. Er stonden toch 2 auto's en deze 2 mannen kwamen ook al van beneden toen ik deze PT binnen ging.

    Ik zei tegen de Thekefrau dat mijn Duits niet zo goed is, maar geen probleem zei ze en ze probeerde wat Engels te praten.

    Na het omkleden en douchen vroeg er al meteen een vrij mollige dame of ik sex wou en ik maar meteen toegestemd. Het was nu niet bepaald een superervaring.
    Nadat ik even in een ligstoel heb bekomen hoorde ik ineens dat er een Nederlander de zaak binnenkwam. Toen was ik aan de tafel gaan zitten en zei ik dat ik uit België kwam.
    Deze Nederlander kon een stuk beter zijn Duits dan ik. We hebben wat gepraat en enkele meisjes namen ook deel aan de gesprekken.

    Even daarna gekamerd met een wat grotere Roemeense met heel hoge hakken. De sex met haar was wel bevredigend eigenlijk.
    Daarna ben ik even een hapje gaan eten, er lagen toen broodjes met kaas. Er was daar een lieve Roemeense aanwezig, die teken deed dat ik naast haar moest zitten en ik had haar even over de benen gestreeld.
    De Thekefrau had gezien dat ik naast dat meisje zat en zei dat ik maar aan de bar moest wachten. Ik vond de Thekefrau eigenlijk wel vriendelijk, maar ik denk dat ze streng toekijken op de meisjes.
    Daarna kwam deze Roemeense naar de bar en zijn we naar boven gegaan.
    Bij haar had ik toch wel het meeste GFE. De communicatie verliep niet zo goed, want haar Duits was ook niet super en dat van mij ook al niet echt.
    De vrijpartij was toch vrij intens en ook nam ze even tijd om te knuffelen ook.

    Tussendoor ben ik nog even naar de kamer geweest met een (?) Bulgaarse dame denk ik en dat was echt heel snel. Ze probeerde me eerst wat enthousiast te maken voor we naar de kamer gingen, maar op de kamer stelde het niet veel voor en de sex was niet bepaald goed.

    Ik heb ook wel een groot probleem met klaarkomen. De meisjes vonden het niet allemaal even fijn natuurlijk, maar de meerderheid vond het ook niet zo erg.
    Dat lukt mij maar eens sporadisch.

    Na nog wat cake en koekjes gegeten te hebben en een broodje ben ik nogmaals met de Roemeense met wie ik een GFE had naar de kamer geweest.
    We waren beiden erg lief voor elkaar en ze vroeg of ik getrouwd was en zij was ook vrij, zei ze. Ze heeft wel een kind in Roemenië als ik het goed begreep van 4 jaar.
    Ze vroeg of ik eens met haar weg wou gaan ofzo buiten haar uren en ze vroeg mijn telefoonnummer. Misschien kon er iets moois bloeien tussen ons :-)

    Zo dom of naïef als ik ben heb ik op het einde van de dag mijn kaartje met mijn gegevens aan haar gegeven. En heb haar gevraagd om niet te telefoneren, maar te mailen.

    Om 18.40u ongeveer kwam de Thekefrau naar ons toe om te zeggen dat we om 19u moesten vertrekken of € 60 bijbetalen om 1 uur langer te blijven.
    Mijn Nederlandse collega en ik zijn toen ook ons gaan omkleden en we zijn vertrokken.

    Even nog vermelden dat de Nederlandse ijsbeer vroeg of er bbq was. De Theke wist er helemaal niks van. Ze wist zelfs niks van de website. De website wordt gemaakt in Viersen en ze beweerde dat de bbq in Viersen is.

    Dit was voor mijn de partytreff die het dichts bij mijn woonplaats is gelegen, maar ik weet niet of ik er nog terug ga.
    Voor mij viel alles al bij al vrij goed mee, voor 60 € een 5-tal keer na de kamer geweest, toch wat gegeten en gedronken en een goed contact overgehouden met iemand die zowat alles heeft meegemaakt.

    Voor mijn noorderbuur was dit de slechte Partytreff die hij al had bezocht. Voor mij is het wel al eens slechter geweest en prijs/kwaliteit had ik toch niet te klagen.

  5. Onderstaande 2 leden hebben Nacho bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (27 mei 2012),wooley (27 mei 2012)

  6. #80
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Geheel onverwachts vorige week hier beland.

    Een hele andere ervaring dan mijn sauna's!

    Erg vriendelijke theke die alles uitlegde nadat ik de euro's had betaald.
    Omgekleed en gedouchd.
    Hierna de tent even verkend, echt even want je bent er zo doorheen!
    Er waren zes dames aanwezig en na vijf minuten binnen waren ze ook de komende uren geheel voor mij alleen.
    Ik mijn knop maar omgezet en ben gaan neuken. Gul heette ze; even blazen met en dan ficken. Ze aarzelde even met het omdoen en deed of ze ook weer uit wilde doen. Dit was blijkbaar om te vertellen dat ... wat ik dus maar niet deed met bijbetaling.
    Na deze 1e ronde gedouched en een verfrissing gedronken.
    De tent weer verkend maar hij was nog niet groter geworden!
    Hierna de volgende aan de lans gespiest. Dit was toevallig ook Gul maar dan versie-2. Iets betere pijptechniek en ik mocht zelfs beffen. Hierna gewipt in de meest voor de hand liggende positie en maar eens een schot gelost.
    Vervolgens weer gedoucht en weer een drankje en de tent verkend. De tent was nog steeds niet gezelliger geworden!

    Me eens voor Larissa geworpen. De enige echt slanke den die er niet als 30 uitziet.
    Fijne sessie en ze doet echt wel wat. Het eten was nog niet lekkerder geworden en ik heb niets genuttigd.

    Eens de sauna geprobeerd en die was redelijk warm. Dacht zo'n 76 graden dus ik zweette wel na een half uurtje. Maar daar is de douche goed voor.

    Alina in de bios genomen; haar omgangsvormen zijn van vrij primitief niveau maar ze bedoeld het niet zo en is lekker te neuken. Pijpen doet echt wel aardig. De tent had nu nog geen betere muziek opstaan.

    Monica nog uitgetest en dit luie verkentje verdient dient veel woorden. Vet en lui. De tent had nog geen rookvermindering verzorgd.

    Als laatste van het zestal op die tijd met Nata weer in de bios gelegen. Zij pijpt echt heel zacht en goed.
    Neuken was erg lekker en haar kutje was nauw. Weer heerlijk volgespoten rubber ten teken van mijn tevredenheid over deze meid. Communicatie was ook weer niet meer dan rudimentair.

    Conclusie:
    Theke was zeer vriendelijk. Dames in 2 groepjes aan elkaar geklit. Weinig moois. Geen fuck in de tent te doen behalve letterlijk.
    Standaard PMC, NMC. Kussen of beffen en andere lustverhogende onderdelen ver te zoeken of afwezig. Laat staan pre-sales etc.
    Zes maal gefickt als of je de ramen langs gaat voor Euro 12,- per kutje!

    Niet duur, niet leuk en niets voor mij.
    Heb dit 1x ausprobiert und dass war es.

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  7. Onderstaande 5 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 3 september 2012),Nacho ( 8 september 2012),Smouse (24 december 2012),vrije jongen ( 5 september 2012),wooley ( 3 september 2012)

  8. #81
    Geregistreerd
    16 november 2010
    Last Online
    28 maart 2024 @ 22:05
    Berichten
    55
    Discussies
    0
    Thanks
    74
    Thanked
    71 in 16 posts

    Standaard

    O.K.
    ik weet genoeg, dit is dus niets voor mij.

  9. #82
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Last Online
    28 maart 2024 @ 06:07
    Berichten
    70
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    47 in 19 posts

    Standaard

    iemand laatste tijd nog hier geweest?

  10. #83
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    Gisteren @ 12:46
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    377
    Discussies
    7
    Thanks
    462
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Stil op dit forum, is er er hier nog iemand geweest laatst en weet iemand of de foto's op de site actueel zijn (of is dat vragen naar de bekende weg...)

  11. #84
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GrandCru Bekijk bericht
    Stil op dit forum, is er er hier nog iemand geweest laatst en weet iemand of de foto's op de site actueel zijn (of is dat vragen naar de bekende weg...)
    Ik schat in dat het laatste wel klopt. Je vraagt zulke vragen bij de minst actieve clubs op dit forum. Het zal niet zo zijn dat nu een beer denkt, Fuck inderdaad ik had nog wel een verhaal....

  12. #85
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Volgens de eigenaar gaat het goed met deze club. Er komen redelijk wat bezoekers. Het is echter zo dat een redelijk groot aantal der bezoekers van turkse afkomst is.

  13. #86
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    GrandCru zou zeggen ga er zelf eens kijken, 60 euro voor een dagkaart, als het niks is boeit dat ook niet zoveel en kun je in die buurt nog uitwijken naar club69 of h7 o.i.d.
    Niet vergeten daarna een recensie te maken

  14. Onderstaande leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (15 februari 2013)

  15. #87
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    5 augustus 2023 @ 03:55
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben er voor Kerstmis nog geweest. Als ik mij goed herinner 6 dames aanwezig van wie twee behoorlijk knap, de vier andere iets minder. Met één dame klikte het wel en heb met haar mijn vrije namiddag doorgebracht. Haar naam dacht ik Larissa, al een tijdje geleden en echt zeker ben ik daar niet van.
    Prijs kwaliteit verhouding heb ik dit huis van plezier verlaten met een goed gevoel, met voornamelijk dank aan Larissa !

  16. #88
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 19:27
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.242
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.696 in 713 posts

    Standaard

    larissa is idd de beste die er nog werkt vanuit viersen verhuisd is naar kerpen
    (zelfde eigenaar)
    rest daar is schrot.....
    ga zowel in kerpen als viersen niet meer heen. zonde van het geld
    er zijn betere alternatieven
    De Riesen-Eisbear...

  17. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    rmjhexe (16 februari 2013)

  18. #89
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 19:27
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.242
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.696 in 713 posts

    Standaard

    vlgs website is club nu vooral taboeloos.....
    dus als je een SOA wil ??
    voor 89 euro mag je zonder
    mij niet gezien meer.
    De Riesen-Eisbear...

  19. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    koosje12 (12 maart 2013)

  20. #90
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard

    Ik ben er vandaag een kijkje gaan nemen. Deze partytreff ligt het dichtst bij mijn woonplaats, maar dat is nog ± 126 km (enkel).

    Aangebeld omstreeks 11.45u en werd opengedaan door een beetje mollige langharige theke met heel veel schmink op haar gezicht.
    Ze vroeg of ik er nog was geweest en legde me de prijs uit, van 60 € voor 5 uur of 90 € taboeloos. Ik heb voor het eerste tarief gekozen.
    Er waren 6 dames aanwezig in totaal.

    Eerst was ik naast een Bulgaarse licht mollige vrouw gaan zitten en na even zwijgen vroeg ze aan haar vriendin daar of ze mee naar boven wou. Met beide dames dus naar de kamer geweest. Trio heb ik eigenlijk niet zo graag, maar eigenlijk stelde het niet zoveel voor. Was eigenlijk een korte kamergang waarbij ik gewoon sex had met de licht mollige dame, waarvan ik de naam ben vergeten te vragen.
    De andere dame was Samantha, een bijna 23 jarige erg slanke meid.

    Terug beneden wat gaan drinken. Eten was er niet meer, gelukkig lag er nog een klein half broodje met kaas. Er kwam geen eten meer bij, zoals het vroeger wel het geval was.
    Er was wel een bord met wat pindanootjes om de rest van de dag door te komen.

    De beste klik had ik met Samantha. De rest van de dames waren eerder passief. In het begin van de middag gingen ze nog wel met klanten naar boven, maar dat verwaterde alsmaar meer.
    De vrouwen daar hebben bijna alleen maar oog voor hun mobieltje. Inclusief de theke was de gsm hun favoriete speelgoed.

    Wel heb ik iets bijzonder meegemaakt vandaag. Er was een klant op leeftijd aanwezig en Samantha lag op een gegeven moment in de ligstoel met haar hoofd tegen mij aan. Die oudere heer (ik schat een jaar of 75) zei plots dat hij Samantha 50 € wou betalen om met mij en haar een trio te hebben. Hij wou blijkbaar alleen kijken hoe ik met Samantha sex had. En die klant wou enkel Samantha een klein beetje aanraken. Ik denk niet dat hij nog potent was. Na dat intermezzo ging hij al meteen naar huis.

    Uiteindelijk later heb ik Samantha nog een massage gegeven op de kamer en zijn we al seksend geëindigd. Zij is daar in mijn ogen toch wel de enige topper. Blijkbaar werkt ze er nog maar 3 dagen.
    De rest was passief.

    Het positieve was dat er wel eens een dame in monokini aan het zonnen was, maar die had ook maar alleen interesse in 1 klant (ik denk vaste klant van de zaak).
    Omstreeks 15.45u ben ik weer vertrokken en vlak daarvoor hoorde ik dat een klant 90 € betaalde voor taboeloos.

    Ik weet niet of deze zaak voor mij ondanks de minder grote afstand nog voor herhaling vatbaar is. Gelukkig liggen er binnen de 30-50 km verder nog wel een paar.

    Helaas is Mönchengladbach geen optie meer omwille van mijn oudere dieselwagen waarbij ik niet meer de juiste kaart ga krijgen om die umweltzone te betreden.
    Laatst gewijzigd door Nacho; 17 april 2013 om 17:01 Reden: vergeten aantal aanwezige dames te vermelden

  21. Onderstaande 4 leden hebben Nacho bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (17 april 2013),hansdordt (17 april 2013),rob333 (17 april 2013),Wijze grijze (17 april 2013)

  22. #91
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Gewoon even langs de atu in duitsland rijden of langs een kantoor van adac. Dikke kans dat je gewoon een groene sticker krijgt, ze zijn niet zo moeilijk met nederlandse kentekens.

  23. #92
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 17:33
    Locatie
    no brabant
    Berichten
    137
    Discussies
    2
    Thanks
    44
    Thanked
    25 in 13 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krukar Bekijk bericht
    Gewoon even langs de atu in duitsland rijden of langs een kantoor van adac. Dikke kans dat je gewoon een groene sticker krijgt, ze zijn niet zo moeilijk met nederlandse kentekens.
    volgens mij krijg je bij een Diesel nooit een groene maar hooguit een geele.

    ik heb geen ook umweltzone stikker op m''n auto en ik weet hier niks van als het mij daar gevraagt zou worden. ik ben ook maar een dommer holander.

  24. #93
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard

    Ook met een diesel kun je een groene sticker krijgen, afhankelijk van de mate van vervuiling door je auto. Overigens is dit jaar een gele sticker ook nog ok voor MG.

    http://www.umwelt-plakette.de/schlue...8415925bedd5fb

  25. #94
    Geregistreerd
    27 september 2012
    Last Online
    12 maart 2017 @ 15:04
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 2 posts

    Standaard

    Heb mijn sticker vorige week via de website besteld. Ik rij met een Mitsubishi outlander diesel (wel de 2.0 motor van Volkswagen d'r nog in. Je moet je roze kaart scannen, dus dat zien ze allemaal. Heb gewoon een groene sticker in de bus gevonden.
    Bedankt voor de tip.

  26. #95
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:49
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.593
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    Is dit onder het mom van andere naam zelfde slechte service/dames of is er echt iets positief veranderd?

  27. #96
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Is dit onder het mom van andere naam zelfde slechte service/dames of is er echt iets positief veranderd?
    Het zijn volgens mij andere vrouwen als voorheen en het is ook een andere bedrijfsleider.
    Morgen zal ik nog meer foto's plaatsen

  28. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    wooley ( 5 juli 2013)

  29. #97
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    De foto's op de site zien er niet verkeerd uit vind ik.

  30. #98
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Zijn dezelfde dames als in dit topic (onder pauschalclubs) : Partytreff in NRW Party ergens in NRW

  31. #99
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anali Bekijk bericht
    Zijn dezelfde dames als in dit topic (onder pauschalclubs) : Partytreff in NRW Party ergens in NRW
    Enkele dames ja...
    maar ik zal zo echt nog enkelen er op zetten....

  32. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 5 juli 2013)

  33. #100
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 19:27
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.242
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.696 in 713 posts

    Standaard

    wooley was er vanmiddag op de heropening.....
    circa 8 dames aanwezig waaronder een bekende (steffi uit viersen/willich)
    14-20.00 uur party daarna saunaclub
    waren 3 prijzen 59 met condoom 79 AO en 99 AO+AV wou eerst omkeren want ik heb geen zin in SOA
    toch maar 59 afgetikt.sleutel gekregen geen bandje om.(gasten met roze of zwarte bandjes om hadden AO geboekt)
    inrichting zelfde als 2 jaar terug.nieuwe thekevrouw...er is te eten,drinken ok.
    sauna stond niet aan,net als kino......maaar lekker buiten gezeten.
    eerste sessie met susie....totaal passief,moest zelf jasje eromdoen want van haar hoefde dat niet?
    voortijdig afgebroken want dame was totaal niet vriendelijk oid.
    daarna geprobeerd contact te krijgen met de mooie dames (steffi(byanka nu)) en mooie vriendin maar deze dames gaan niet op kamer behalve met vrienden.
    je werd gewoon een beetje genegeerd en de dames hadden alleen oog voor bekenden.
    toch waren er een aantal (minder mooie dames die wel te porren waren.
    naar boven met bulgaarse dame (daisy) die niet de knapste en mollig was.
    op de kamer was het een lekker ding wat helemaal losging
    ook hier werd er niet gekeken en had ik hem er zo in kunnen stoppen.
    had ik echter geen trek in dus heb haar lekker tussen de enorme uiers geneukt....met als gevolg dat ze haar hele gezicht onder had zitten.
    ze kon er wel mee lachen (so viel)
    daarna nog even buiten gezeten want binnen begon riool weer te meuren (was vroeger ook al zo)
    dames zaten echt op klok te kijken wanner is het 20 uur.
    ben om 19 uur vertrokken.....met gemengde gevoelens....
    zal er niet snel terugkomen daar dames het met iedereen AO doen voel me er niet veilg daar.
    jammer want nieuwe leiding probeert toch een beetje goede sfeer te maken en roept dames tot de orde als ze teveel samenklitten.
    zag ook diverse gasten klagen over de geleverde service (eentje zag ik geld terugkrijgen)
    gemiste kans op herstart i.m.o.
    De Riesen-Eisbear...

  34. Onderstaande 8 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 5 juli 2013),foefel (26 juli 2013),guusg ( 7 juli 2013),MiniME ( 8 juli 2013),Nacho ( 8 juli 2013),rmjhexe ( 5 juli 2013),Smouse ( 6 juli 2013),Wijze grijze ( 5 juli 2013)

 

 
Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.

Babylon 468*60