Gistermiddag een toertje gemaakt richting Limburg en tot aan Luik. Eens gekeken wat er aan de Chaussée nog allemaal te doen is.

In Brustem begonnen, tot aan Luik gereden en dan weer terug. Achteraf in Sint Truiden een pak frietjes gehaald en deze onderweg naar huis opgesmikkeld.

De Chaussée ziet er elke keer als ik er kom weer wat triestiger uit. Moet er wel bij zeggen dat ik er wat later op de middag was. 's Avonds is het drukker qua dames. De vele verwaarloosde en verlaten ogende barretjes, alsmede het grote aantal plakkaten "demande serveuses" geeft wel aan dat het behappen is aan de Chaussée.

Echt veel dames heb ik niet gezien in het Nederlandstalige gedeelte van de Chaussée. In Brustem een handvol, in Heers zelfs niet eentje. Toch telkens even kijken of er wat staat en ook goed op de weg blijven letten. Aantal kop-staart-botsingen is hoog op deze weg en da's niet raar. Zowel het doorgaand verkeer als de mensen die rond willen kijken rijden op dezelfde baan en het is dan ook voortdurend stoppen, gas geven, stoppen, bumperklevers achter je, etc... Prijzen niet achter gevraagd, maar was voorheen rond de 100 euro zijn voor neuken. Wat er stond, waren overigens wel dames die er goed uit zagen. Qua looks absoluut een hoger niveau dan bv. SKW of de Aarschotstraat.

Over de taalgrens zag het er een stuk netter uit. Barretjes waren netjes onderhouden (zijn ook nieuwer volgens mij) en de bezettingsgraad was wat hoger. Looks waren ook prima in orde. Het was tijd om mijn keuze te maken en ter hoogte van Oreye binnengegaan bij een dame die zei Larissa te heten. Ze zei uit Frankrijk afkomstig te zijn, maar leek me eerder Oost-Europa te zijn. Haar Frans was wel een stuk beter dan dat van mij, maar dat zegt vooral wat over mij.

Prijs: € 50,00 voor pijpen of neuken. Dat valt alleszins mee voor bars aan het smerigste straatje in Limburg/Luik. Gekozen voor neuken. Pijpen is daar toch PMC en dan moet een dame wel heel goed zijn wil het lekker zijn. Selena aan het Zandpad bijvoorbeeld pijpt met rubber beter dan menig dame zonder rubber, maar met matige tot gemiddelde pijpkwaliteiten is het niet super met het regenjasje erom.

Dame had donker haar, beetje geverfd (roodachtig), ongeveer 1m65, slank, gevormd op de juiste plaatsen en was op zich wel vriendelijk. Ze had een donker pakje aan. Weinig bijzonders, maar volgens mij mag je hier ook niet in al te pikante kleding achter het raam staan.

Neuken in twee standjes. Missionaris en daarna cowgirl. GFE was het niet echt, maar haar rol als cowgirl ging haar goed af. Als een volleerde rodeorijdster bleef ze erop zitten en bewegen in een prima tempo. Denk dat het met het stoten in missionarishouding een minuut of 5 heeft geduurd voor ik het regenjasje vol heb gespoten. Nog even de jongeheer gewassen, een afscheidskusje en de bar verlaten, op weg naar het pak frieten in Sint Truiden.

Op de terugweg richting Sint Truiden stond er al wat meer volk achter de ramen. Ook weer allemaal dames die er redelijk tot goed uitzien. Smaken verschillen, maar in het algemeen zullen deze dames wel in de smaak vallen. Niet veel oude vellen, weinig dames met het figuur van een neushoorn, maar gewoon dames met een mooi lichaam en een mooi gezicht.