Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 37

Discussie: Natasa

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:14
    Berichten
    41.601
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Beitrag Natasa

    Naam : Natasa

    Haarkleur/-lengte : bruin/zwart tegenwoordig kort

    Lengte dame : 1.65m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank, A/B-Cup

    Nationaliteit/Taal : Joegoslavische in duitsland opgegroeid, duits en engels , en wat spaans

    Leeftijd : 28-32jaar

    Tatoeages/Piercings : -

    Service : Zeer goed. Zoenen , kussen, aftrekken, PZC, FT, NMC.....

    Bijzonderheden : Alle clubs werkzaam geweest
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 mei 2009 om 23:52
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    21 februari 2004

    Afgelopen Zaterdag wederom met Willem richting PHG gegaan. Eerst even de kat uit de boom gekeken omdat ik met Nina wilde gaan maar deze bleek niet te komen deze Zaterdag.
    Als compensatie stelde Willem voor om dan maar even met Natascha te gaan stoeien. Ze had een knalgroen doorschijnend jurkje aan en daaronder niets...

    Op de kamer is ze heel actief, ze zoent graag en geeft je een aardige bodymassage om mee te beginnen.

    Standje 69 hebben we aangenomen voor de volgende positie waarbij ze mij leeg zoog... even twijfelde ze nog of ze het door zou slikken maar uiteindelijk niet gedaan.
    Nog een klein beetje masseren en het half uur was om.. maar ik deed deze keer mijn naam eer aan en heb haar om een verlenging gevraagd. Ze kronkelde zo geil weer om mijn zuigstok dat het geen probleem was om deze weer in stelling te brengen.

    Na de cowgirl, het op zijn hondjes gedaan en hierbij lekker lang doorgegaan... en zonder veel moeite wederom klaargekomen...

    Het was heftig en zal me deze beurt nog wel herinneren, net als Caveman die haar na afloop plots voorbij zag vliegen.

    Alleen jammer dat ze iets te vlug van de kamer wil na je orgasme... maar vroeg eigenlijk iets minder dan ik haar uiteindelijk gegeven heb. De prijs ingevuld is die inclusief tip.

    10 september 2004

    Intussen weer met Natascha naar de kamer geweest. En wat technieken en verwennen heeft Natascha niets verleerd. Ben niet toegekomen met haar om nieuwe technieken door te nemen doordat ze me met de oude technieken weer tot een meervoudig hoogtepunt wist te krijgen en er ook tijd was voor een goed gesprek.

    Wel haar na afloop nog even de prijsstructuur nog moeten uitleggen... het arme kind deed zichzelf tekort door bepaalde extras niet door te berekenen aan gasten. Dat deed ze al een hele week.... Eerlijk is eerlijk. Voor goede service moet betaald worden. Natascha werkt nu weer volgens markt-conforme beloning. En terecht!

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Natasja terug in PHG, 23/10/05

    Na deze week 2x Schieferhof te hebben bezocht, was het niet echt nodig om gisteren (zondag) PHG te bezoeken. Maar iets zei me om toch maar te gaan, dus rond 5 uur terplaatse gearriveerd. Had bovenstaand laatste nieuws over de terugkeer van Natasja niet gelezen, dus geen flauw benul omtrent haar aanwezigheid in PHG. Des te verrassender was het om Natasja 'n drankje in te zien schenken; sprak haar 5 maanden geleden voor het laatst in GT. Alhoewel ik me er geen kamerbezoek van kan herinneren, bezwoer Natasja me dat dat wel het geval was. Foei, het blijkt toch zo te zijn ! Hoe dan ook, na het eten kwam ze bij me op de bank in de bar zitten; Natasja heeft heel wat avonturen beleefd in die 5 maanden op Ibiza. Zal die hier niet herhalen omdat dat buiten het kader van 'n damesrecensie valt .

    Na 'n half uurtje lekker bijkletsen, ging Natasja de sleutel van airco-kamer 15 halen, dicht gelegen bij de WC en naast de zonnebank. Daarop volgde m'n langste sessie in PHG ooit; bijna 3 uur. Pakweg de helft daarvan gevuld met buitenaards goede seks, de rest relaxt met 'n drankje en peukje al kletsend en knuffelend doorgebracht. Natasja voorvoelde kennelijk wat er ging komen op kamer 15, want de airco bewees ons uitstekende diensten. Grote zweetpartijen bleven zodoende achterwege; zo konden we onze energie in andere zaken steken (!). Bij wijze van hoge uitzondering hier geen detailbeschrijving over wat we samen hebben beleefd. Kan wel verklappen dat Natasja niets heeft geleden met haar verblijf op Ibiza, integendeel .

    Ik draai nu ruim anderhalf jaar mee in het FKK-circuit. Heb in diverse clubs vele topervaringen gehad; aanvankelijk in PHG en GT, recentelijk in Schieferhof. Gisteravond met Natasja was echter van 'n totaal andere orde, nog nooit eerder zo meegemaakt. Ben er eigenlijk al anderhalf jaar naar op zoek. Nooit gedacht dat ik het in PHG, en al helemaal niet in Natasja zou vinden. Hele goeie seks en 'n geweldige klik is een ding, maar jezelf verliezen in 'n meisje is iets anders. Heb gisteravond alle door mijzelf opgestelde FKK-geboden herhaaldelijk overtreden. Natasja is wellicht niet de mooiste met wie ik was, maar voor mij is ze met grote afstand de liefste !

    Mag van geluk spreken als dit niet op 'n Jip & Janneke-verhaal uitdraait. Wordt zeer binnenkort vervolgd, vrees ik .

  4. #4
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Lächeln Natasa

    02.11.2004
    Het was 's avonds laat nog heel leuk met Natasa.
    Ze kwam me rond de klok van kwart over elf halen voor ons afspraakje. Ik ben helemaal ondersteboven van haar sinds onze eerste ontmoeting zo'n twee weekjes geleden.
    Op de kamer meteen heerlijk zoenen met haar en veel knuffelen. Daarna het echte werk waarbij ze zichzelf ook graag laat verwennen en heb het haar af laten maken met een FT. Daarna een sigaretje roken en weer lekker knuffelen.
    We kwamen weer bij ons positeve omdat de muziek stopte om 1 uur maar er was een verassing want we kregen nog een extra uurtje PHG wat we samen in de bar met Willem2, Horney_one en Willi69 hebben doorgebracht onder het genot van een lekker glaasje sekt.
    Natasja is een heerlijke mooie meid met een uitstekende service!!

    ps ik zal a.s. donderdag eens kijken hoe het met haar is!

    Jack42

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Zaterdag, 29 oktober weer een dag in de PHG doorgebracht. Na als voorgerechten Liba en Sandra genoten te hebben bleek door omstandigheden Natasa als volgende gang op het surprise menu te staan. Dit lekkere hapje was gereserveerd voor onze moderator Willem maar tegen sommige vrouwen kun je gewoon niet plannen.

    Daarom mij opgeworpen als chapparone voor deze aardige duits/kroatische dame. Nadat ze mij bijgepraat had over haar vakantie en vorige werkadres bleef er nog wel wat tijd over voor enig zoenswerk gevolgd door wat andere handelingen. Maar als William Jefferson Clinton kan zeggen: "I did not have sex with that woman" kan ik het ook. Ik heb met haar dus geen sex gehad.:teuflisch :teuflisch

    Toch 125 Euro's afgerekend voor een meiske in nood

  6. #6
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard 2.12

    Mja gisteren na al die jaren Natasa te kennen toch maar es de stoute schoenen aangetrokken en met haar een praatje gemaakt. Ze zag er goed uit, mooie volle rode lippen , iets rood om haar middel, stukje rood latex met wat touwtjes en dus naar hutje 21. Service was goed te noemen, alles erop en eraan met regelmatig vragen of het beviel enzo. Ze weet wel hoe ze het een man naar wens moeten maken. Alhoewel ze niet helemaal mijn type is (vandaar dat ik niet eerder met haar was) is ze zeker voor herhaling vatbaar, leuke meid, kun je ook een leuk praatje mee maken.

  7. #7
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Een duitse forumler die ik zondag trof na lange tijd en frequent bezoeker is/was van PSW bevestigde dit maar wist niet dat ze daarvoor in Pascha gewerkt had.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  8. #8
    Geregistreerd
    20 augustus 2006
    Last Online
    20 mei 2023 @ 21:14
    Berichten
    25
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Natasa

    Before heading to GT I wanted to stop by Wildenrath to see if Natasa was there ( I have vivid memories of great sex with her).

    She was there in deed , I briefly saw her between 2 clients, but her body has quite changed since the last time I did her in PHG (at least 18 months ago). She is not more the very thin lady she was.

    In addition the pricing structure of the club is just nuts.
    100 euro for the first 30 minutes and then 50 euros. The receptionist pushed so far the limits of marketing that she told me that I get a rebate for the second session : 50 euros instead of 100 euros.

    Finally there were only 4 chicks in the club and except Natasa none was doable.

    I guess I can write off Wildenrath and will just wait for a day when natasa is back at PHG (though she may be making more money at Wildenrath then at PHG).

  9. #9
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard Natasa

    Zaterdag 16.12 december gewoon aanwezig dus neem ik aan voorlopig weer te vangen binnen de poorten van PHG. Maakte een goede indruk en zag er ook lekker uit. Kwam met een keurig setje uit de kleedruimte, liep langs ons heen en binnen een halve minuut was ze weer terug om zich te gaan omkleden met de opmerking "das ist doch viel zu viel" . Minuut later huppelde ze weer rond in de voor haar bekende nietsverhullende niemendalletjes.

  10. #10
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Lächeln Natasa 21.12.06

    I catched her tonight voor 1,5 uur
    Ze zag er weer ouderwets goed uit!
    Service nog altijd zéér goed te noemen.

    Jack42

  11. #11
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Frage Andere Natasha ex GT....

    Is afgezien van de phonetische naam off-topic, ik weet echter niet waar ik er mee heen moet, 1 van de mod's waarschijnlijk wel:

    In Paradiso liep oude bekende donkere nymph Natasha uit GT op haar bekende wijze afgelopen vrijdag weer rond te huppelen in Freude/Paradiso...!!!

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  12. #12
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Natasa

    Gisteren rond de middag was Natasa nog niet aanwezig.
    De Thekefrau verzekerde ons dat ze rond 14.00 uur zou aankomen.
    Later op de dag kwam zij melden dat Natasa rond 20.00 uur verwacht werd.
    Wellicht zal het voor een volgende keer zijn.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 juni 2007 om 08:12

  13. #13
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Reden Business as (nearly) usual....

    Gister in Freude een bezoekje gebracht aan dit lieve vrouwtje.

    Na haar nekoperatie heeft ze van de dokter een lijstje meegekregen van een stuk of 10 standjes die ze mag doen!
    Mannen die haar kennen weten dat Natascha zich nog nooit door één regel heeft laten weerhouden om dingen te doen die ze zelf wil DUS....

    Ze was er van 13 uur tot de closingbell.

    Hoe zal ik het omschrijven; het was erg ERG ERUGGGGG gezellig

    GRTZ, Liefhebber :wink:
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  14. #14
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Reden Caught.... (in the act!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Tsja Willem2, of je het nu leuk vindt of niet, blijkbaar heeft ze een erg grote behoefte om je NIET tegen te komen en ze is blijkbaar goed geinformeerd over je al dan niet onverwachte bezoektijden! :D:D:D
    Deze ijsbeer is het levende bewijs dat je wel DEGELIJK afspraken met Natascha kunt maken.... en dat ze ze ook nog na komt!! (althans... meestal!)

    Het "catchen" ging uitstekend Willem2; 10 minuten na binnenkomst kwam ze naar me toe en was het Bingo!

    Ze had gister een dagje vrij genomen (dat krijg je met de hedendaagse werkethiek binnen de vrije beroepen! )
    Ze wist dat er gisteren enkele Nederlanders geweest zijn maar toen ze hoorde dat ze Wimpie2 was misgelopen had ze toch een beetje spijt!

    Ze zag er weer helemaal toppie uit (LEKKKKKER DING!)
    Een gedetailleerd verslag van de 3 uur durende vunzigheden zal ik jullie besparen maar er is WEINIG gepraat (ging gewoon NIET... :D:D)
    (heb trouwens ook geen aantekeningen gemaakt tijdens onze sessie!)

    IK regel wel even een afspraak je met haar voor je Willem2.... (zelfs in Nederland als je dat zou willen! )

    GRTZ, Liefhebber
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  15. #15
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Reden Zwarte Petra...

    Gisteren liep ik Natasa in Bochum tegen het bevallige lijf.

    Ze had nieuwe witte knielaarzen aan met heeeeel hoge zolen en hakken.
    Normaal schiet Nata al een wervelwind met grote passen door de opstallen, gisteren echter huppelde ze heel galant met heel kleine stapjes door Freude.
    Ze was het niet gewend, en... het nieuwe schoeisel knelde behoorlijk zei ze...

    Verder viel het op dat ze haar normaal toch al redelijk getinte velletje een extra portie kleurtje had gegeven.

    Wellicht gaat ze Sint de komende weken assisteren, want ze kan zonder enige verdere schmink doorgaan voor zwarte Piet... zo donker is ze nu..!

    Of is het dan een zwarte Petra.... ?

    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  16. #16
    Geregistreerd
    15 januari 2007
    Last Online
    20 april 2011 @ 14:35
    Berichten
    47
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Van alle dames die er rondliepen ben ik uiteindelijk met Natasa gegaan. Ik ken haar natuurlijk al langer en het is altijd een hele vriendelijke meid met ook nog goede service.
    Ik heb wel gelachen met haar want we moesten naar kamer 15. We zijn het hele gebouw rondgelopen om deze kamer te vinden.
    Maar uiteindelijk is alles gelukt .

  17. #17
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Natasha

    Afgelopen zaterdag naar Freude 39 geweest en daar ben ik Natasha tegen het lijf gelopen. Ze zag er heel goed uit, een hele tijd met haar gepraat en gelachen. Zoals altijd even lief en vriendelijk, heb haar ook de groeten gedaan van Willem 2, en ze was er blij mee. Al bij al een hele leuke tijd gehad bij Freude dankzij Natasa! :wink:

  18. #18
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Reden Weer verhuisd...

    .... en gisteren fladderde Natasa weer in Freude rond, uiteraard helemaal bloot deze keer.... wat ze volgens mij ook het liefste doet...

    Toch wel een heel reislustige dame , zou ze een OVJ hebben ..??

    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  19. #19
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Ausrufezeichen Catch me in... Villa Vertigo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christiano Bekijk bericht
    Werkt deze meid nog wel? en waar op het moment?
    Deze dame heeft een behoorlijk nomadisch bestaan
    (Nee, ze trekt niet van club naar club vanwege haar slechte service - integendeel!).
    Ze kan alleen moeilijk stilzitten!
    Een ieder die haar ooit gezien heeft weet dat ze een hyperactief persoontje is en dus gaat het haar in een club SNEL vervelen.
    Deze week zag ik haar in de Villa voorbij komen.. (in een witte NET-bikini )
    maar ze pendelt met grote regelmaat tussen Freude (Bochum) en de Villa (Grefrath)

    GRTZ, Liefhebber
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  20. #20
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard Natascha

    Heute habe Ich Sie in VV gesehen mit Pantherkleid,leider konnte Ich sie nicht sprechen.
    Gruß
    woods25:wink:

  21. #21
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Natasa

    Gisteren in de Villa ben ik Natasa tegen het lijf gelopen. Ze zag er heel goed uit ondanks het voorval van in de week Ik had haar gevraagd of ze met mij in bad wou duiken :D, maar ze had geen tijd, ze had voor de rest van de avond al afgesproken met iemand. Volgende keer beter! :wink:

  22. #22
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Natasa

    Van al de ijsberen die gisteren in de Villa aanwezig waren moet er toch iemand met haar in bad gedoken zijn :wink:!

  23. #23
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:03
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    203
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    Natascha habe ich Montag im YY "angeliefert", sie wollte bis Donnerstag bleiben und vermutlich ab Freitag wieder da sein, ich kam nur durch eine Montage nicht so oft an den PC, deshalb die verspätete Neuigkeit

  24. #24
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Bij het naar huis gaan kruiste een dame mijn pad en ik dacht 'die ken ik van ergens...'

    Enig denkwerk bracht mij bij deze dame, ik wou het nog even checken maar dat lukte niet, want ik was al voorbij eindhoven toen mijn euro viel. Ik vermoed 75% kans dat ik het bij het rechte eind heb.

    Mocht iemand deze dame spotten dan mag je hier zeker een berichtje posten, ik vermoed dat er meerdere beren blij zullen zijn om iets van haar te vernemen.



    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  25. #25
    Geregistreerd
    25 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2023 @ 20:24
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    denk niet dat je de juiste voor je heb naar mijn weten is ze al een paar weken niet meer in YY geweest

    TommyV

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60