Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard Nisha (21, Kameroen, Antwerpen)

    Vorige week een geintje uitgehaald met een kameraad en gisterennacht was het kennelijk "paybacktime". Ik zat nog wat te neuzen op internet, o.a. nog wat gepost op dit forum en de bel ging. Er stond een donkere verschijnen. Nog maar even goed gekeken en er stond een negerinnetje voor de deur. Aanvankelijk de deur niet open gedaan, want ik kende haar niet en geen idee wat deze negerin op dit niet-christelijke tijdstip moest. Het negerinnetje bleef maar op de deurbel rammen en op het raamkloppen. Na vijf minuten toch maar de deur opengedaan. Ze was al direct chagrijnig dat ze zo lang moest wachten. Ze vond het geen stijl dat ik haar zo lang heb laten wachten. Ook al had ik via de CC vooruitbetaald, de volgende keer zou ze gewoon weer onverrichter zaken teruggaan. Toen ging er al direct een lichtje branden, dit moest een flauwe grap zijn en daar had ik eigenlijk helemaal geen zin in.

    Ik had hier niet op gerekend, had vanmiddag al aan het Zandpad geneukt, het was al twaalf uur, moest de volgende dag weer vroeg op om te werken en stond op het punt om te gaan pitten. Ik schatte deze dame op een jaar of 25. Ze had een flink achterwerk. Geen barbapapa-toestanden, maar wel een goed gevormd achterwerk. Ook had ze flinke prammen. Dik over de D-cup heen. Ik besloot haar maar binnen te laten. Wat een smeerlap die kameraad die dit heeft geflikt. Midden in de nacht een negerin op me afsturen.

    Eerst een glas wijn met haar gedronken en wat gebabbeld. Ze zei 21 te zijn, Nisha te heten en afkomstig te zijn uit Kameroen. Ze zou in Herentals wonen en een jaar of 5 in België zijn. Daarna vroeg ze of ik boven of beneden aan de gang wilde gaan. Ik heb maar voor boven gekozen. Wat geknuffeld, wat gezoend en wat gevoeld. Al vlug dwaalde ze af naar beneden, maakt ze wat ruimte om te laten zien dat ze geslaagd was voor haar mondeling examen Frans op de inburgeringscursus. Ze gaf een heerlijke pijpbeurt weg. Ze masseerde mijn ballen met haar tong en mond en nam ook mijn zaadtoren in haar mond om er eens goed aan te zuigen. Zuigen kon deze dame wel. Ze deed dat eigenlijk bijna perfect en zelfs in Duitsland heb ik zelden zo'n goede blowjob mogen ontvangen. Geen handmatig gesjor, geen tandjes gevoeld en ze nam er de tijd voor. Klaarkomen in haar mondje mocht blijkbaar niet, want nadat ze al wat voorvocht voelde moest er geneukt worden. Dankzij haar gezuig had ik daar wel zin in.

    Rubbertje eromheen en haar geneukt in missionaris. Haar kutje was lekker nauw, maar verder was het neuken niet veel. Standjes had ze niet echt veel zin in, heb haar dus alleen missionaris geneukt. Het deed allemaal pijn en zo, dus hard neuken zat er niet echt in. Ik zei nog dat ze niet zo flauw moest doen. Ze had in Afrika ook vast al de nodige pikken verwerkt en ze stoefen daar altijd zo over de grootte van hun lid. Ze zei dat ze inderdaad in Afrika weleens van de grond was gegaan, maar dat die van mij wel erg groot was. Dan het tempo en de kracht van mijn stoten maar wat teruggeschroefd. Na een tijdje zachtjes neuken klaargekomen. Daarna vroeg ze of ik haar morgenochtend rond zessen kon wekken en dan af kon zetten in Herentals. Die kameraad had haar dus voor een hele nacht vastgelegd, de smeerlap. Afijn, ik was voor haar komst al van plan te slapen, dus ik ging ook maar slapen. Dat slapen lukte niet echt. Haar GSM rinkelde voortdurend en ze nam ook nog op. Ik dacht eerst dat het stamhoofd haar belde, maar het bleek een vriendin te zijn. Met flink volume werd er gesproken in een of andere stamtaal en gelachen. Ik zette intussen maar een film op. Uiteindelijk rinkelde de GSM niet meer en lag ze te pitten.

    Conform afspraak haar om 6 uur gewerkt en haar richting Herentals verscheept. Op de terugweg al beginnen na te denken over hoe ik deze misselijke grap kon gaan wreken. Ik ben weer aan zet, mijn grap was ruimschoots overtroffen qua misselijkheid en dus moet ik nu met iets nog beters komen. Als er iemand een idee heeft, dan hoor ik dat uiteraard graag
    PLECAT

  2. Onderstaande 2 leden hebben Alabama bedankt voor deze bijdrage:

    Alexander de Grote (13 december 2011),bad pritt (13 september 2011)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.

FKK Artemis 468*60