Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Last Online
    8 augustus 2013 @ 09:50
    Berichten
    62
    Discussies
    2
    Thanks
    21
    Thanked
    53 in 17 posts

    Standaard Vakantie tip: Spanje, Costa Brava

    Afgelopen week in Blanes geweest. Een saai stuk rijden, maar op het eind wordt het toch nog wel spannend.
    Zodra je in Spanje de snelweg verlaat en de N11 Girona-Barcelona op gaat, krijg je het ineens een stuk warmer.
    Bij bijna ieder zandpad od truckstop wordt je vrolijk toegefuifd door de ons wel bekende oost-europese dames.
    Bij mooi weer tonen ze in bikini wat ze je te bieden hebben. En dat ziet er goed uit!
    Voor de prijs hoef je het niet te laten. 20 euri voor pmc en 30 voor pmc+nmc.
    Ik kon zelf helaas maar 2 bezoekjes afleggen. Nog geen 5 km buiten Blanes staan za al.
    Vooral aan de laatste heb ik goede vakantie herinnereingen.
    Ongeveer 21 jaar, die er nog jonger uitzag. Hongaarse met een heerlijk figuurtje.
    Ze had het erg warm en was blij dat ze in een koele auto zat.
    We zijn via het zandpad naar bosje gereden, waar de auto in de schaduw kon staan.
    Ze kleedde zich langzaam uit, ging achterover liggen en vroeg of ik naast haar kwam liggen.
    Ze begon met TZ en na een tijdje goed gevoeld te hebben wat voor vlees ik in de kuip had, kwam ze iets overeind voor het PMC.
    Na een paar minuten ben ik er maar op gaan liggen. En na een paar minuten stoten helaas afgerond. veel te veel opgewonden.
    Zij was ook teleurgesteld dat ik al klaar was en vroeg of ik nog even door wilde stoten.
    Daarna nog zeker 30 minuten in de auto met haar blijven liggen. Ik weet niet wat ze wilde, maar ze bleef maar teasen en kussen.
    Helaas kon ik niet langer blijven en heb haar gezegt dat ik moest gaan.
    Ik weet niet of deze service gebruikelijk is in Spanje. Meestal wordt je toch snel afgewerkt. Ik ben bijna een uur met haar in de auto geweest.
    En dat voor 30 euro.
    Iemand anders goede ervaringen in Spanje?

  2. #2
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rridder Bekijk bericht
    Iemand anders goede ervaringen in Spanje?
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ica&highlight=

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.

Diamond 468*60