Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 81

Discussie: Hall of fame

  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Beitrag Hall of fame



    De eerste winnaar van de

    'Beste Recensie van de Maand'

    is geworden:





    Hartelijk Gefeliciteerd

    SPHINX








    Sphinx wint een vrijkaartje voor Villa Vertigo
    De beste recensie van de maand heeft een eerste winnaar. Volgens mijn geheel eigen en ook volledig subjectieve mening heeft Sphinx de afgelopen maand de beste recensie gepost.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...3&postcount=18


    Mijn motivatie:

    Het verhaal van Sphinx schetst een mooi sfeerbeeld, je kan als het ware de sfeer opsnuiven, het is goed en vlot geschreven. Lang genoeg om een volledig beeld te geven, kort genoeg om te blijven boeien. Kortom, naar mijn bescheiden mening, een steengoeie recensie. Proficiat!

    Om af te sluiten met een citaat uit het bericht (welliswaar ook door Sphinx zelf gejat):
    "There is one word in German and I think that said it all: Wunderbar, Wunderbar, Wunderbar. Wunderbar. Wunderbar"


    En speciaal voor Sphinx: http://www.youtube.com/watch?v=HcOZ6xFxJqg

    Sickboy
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  2. #2
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:43
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Cool speechless

    ......


    ......


    ......



    .................................................. .



    Potver.... Je hebt het voor elkaar Sickmod. Deze racebeer is, zoals Eddie Tudor-Pole zelf zou zeggen, "completely flabbergasted." Dus laat ik het maar hier op houden:



    En dank je voor de clips Sickmod. Deze racebeer kan natuurlijk niet achterblijven:

    Allereerst een Turbo-versie van Where do the boys go? Hail to that Drummer!

    Vervolgens Living in China Leuk plaatje, mooie clip

    En tot slot, het heeft efkes geduurd, maar ik heb hem te pakken... je kunt ervoor wegrennen, maar hij zal je altijd vinden... De Live Versie!!

    Thnx very much,

    Een racebeer die zijn Engelandtripje van volgende week gaat voorbereiden
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  3. #3
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:43
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Idee Tis gedaan...

    Jullie hebben deze racebeer behoorlijk wat gepuzzel bezorgd. Een prima feuilleton in vier delen van rplover, twee goeie rapportages van Sonny, Frater Jansen die er even tussendoor fietst met een recensie die een hoog Pfarrer Braun gehalte heeft en natuurlijk de eeuwige nummer 2 Ace2. Na het opstellen van deze shortlist was deze racebeer er vlug uit:



    De winnaar van "Beste recensie van de maand" in Februari is

    SONNY!!!!


    Deze heldere en informatieve reportage van onze correspondent Sonny in Zwitserland levert hem volgens de subjectieve mening van deze racebeer een vrijkaartje op

    Hartelijk gefeliciteerd!!
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  4. #4
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard And the winner is..........

    Deze maand heb ik het genoegen om de beste recensie van de maand maart te kiezen. Nadat ik al reeds de aanmoedigingsprijs aan Seksenfun had toegekend moest ik mijn hoofd gaan breken over "De Beste recensie"


    Uit de genomineerden vielen mij een aantal recensies op...

    Met "Als Benedictus met de grote falus de Christenkudde leidt" schrijft Ace2 deze maand weer een lang en mooi relaas.

    Josef schrijft twee verhalen over zijn beleving op twee partytreffs.

    Igor-Ergaster weet te melden dat er wel degelijk GFE op een partytreff bestaat.

    Sofaking welke zijn teleurstelling in een club verwoord.

    Volgens Mauriceyep is alles gratis.

    Silverster is helemaal onder de indruk van Biggie en Nora

    Jansen komt deze maand wel heel uitzonderlijk uit de hoek met twee gedetaileerde verhalen over Anna welke hij van minuut tot minuut beschrijft.

    Een recensie van RP lover over Sharon.

    Bart plant een mooi relaas over zijn beleving met Michelle in Freude.



    Maar de beste recensie van deze maand vind ik de beschrijving van Jansen over een onderwerp waar je eigenlijk zeer weinig over leest. Jansen beschrijft in zijn winnende recensie een pakkend verhaal over een massage in Villa Vertigo. De wijze waarop hij zijn beleving beschrijft deed mij en ik denk ook vele andere lezers de lust doen opborrelen om direct in de auto te stappen naar Villa Vertigo om op die massagetafel te gaan liggen.

    Met deze recensie wint hij een vrijkaartje voor Villa Vertigo.

  5. #5
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard super vind ik dit.

    Heel hartelijk dank voor de prijs

    Even een reactie hierop,

    De laatste maanden ben ik weer vrij om weer heerlijk te genieten en te schrijven wat ik wil.
    Daarvoor heb ik met een dame uit PHG een mooie relatie gehad en ook buiten de club met haar.
    Dit bracht natuurlijk mee dat ik niet over deze dame schreef en ook niet uitgebreidt over de andere dames vanwege het gepraat naar de eerst genoemde dame toe.
    Daarvoor schreef ik wel en ook behoorlijk veel over het intieme op de kamer.
    Dit deed ik dan ook op een grappige wijze.
    Nu ik weer on tour ben en echt naar de club ga voor heerlijke kamer avonturen
    wil ik dan ook 200% genieten en ga meestal voor minimaal 1 uur.
    Ik heb dan ook super tijden achter de rug met Cheyenne,Vanja,Jenna/Jane en Franceska.enz enz.
    Maar de 2x met Anna heeft toch weer mijn ogen open gedaan dat een kamer bezoek toch nog veel meer kan betekenen dan alleen goede sex.
    Ik heb met haar dan ook een volwassen klik en we blozen zelfs naar elkaar toe tijdens het ontmoeten boven al bij de bar.

    Het verhaal van de massage is dan ook een verlengstuk van goed in je vel zitten en je thuis voelen in een club die uitstraling heeft met goed personeel.
    Het speelse wat daar gebeurde tussen de twee dames en mij was dan ook spontaan en totaal onverwacht.
    Dat ik het met opzet meespeelde deed mij nog meer aansporen om verder te gaan met het spel.
    Daarom is het voor mij ook heel mooi geweest om het op het forum te zetten en daarna nog na te genieten van mijn eigen verhaal.

    Ik vind het dan ook prachtig dat andere dit verhaal dan ook beoordelen als het beste van Maart 2008.
    Ik had al veel reacties gehad via I.M. die erg positief waren en dachten dat ik een gedaante verandering had ondergaan.

    Mensen bedankt voor je reacties en Sonny bedankt voor de keuze.

    Ik zal volgende maand dat ook heel veel aandacht besteden in het lezen van alle verhalen en hoop dat andere mij attenderen mocht ik iets missen.

    Ik blijf schrijven omdat het forum toch iets moois is.

    Nogmaals bedankt.

  6. #6
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Beste vrienden en clubgenoten,

    Het was een moeilijke keuze om het beste verhaal te kiezen.
    De verhalen van Arebier,de altijd tweede Ace 2
    maar ook Cupido,Randy,Raoul,Sphinx deden bij mij ook zeker mee.

    Extince schreef ook op een eigen wijze waar ik zelf ook van houd.

    Omdat ikzelf op het andere forum ook zo,n 400 reacties en berichten heb staan kende ik hem ook al van dat forum.
    Maar om hem nu al hier te nomineren vond ik te vroeg dus helaas voor hem omdat hij ook op dit moment een van de beste schrijvers is.

    Maar wie dan wel :o:o:o

    Carpe Momentum heeft diverse malen begin april mooie verhalen geschreven en ik wou hem niet de belofte prijs geven (rplover gehad) omdat hij vanaf deze berichten al een kleine voorsprong had op de rest.
    Er is mij gevraagt om dan ook objectief te kiezen en daarom is deze ijsbeer (ik ken hem persoonlijk nog niet dacht ik ) voor mij de winnaar van april 2008

    Carpe Momentum van harte gefeliciteerd namens Jansen


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Deze verdient ook wel een prijsje hoor.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=174
    :wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    9 november 2006
    Last Online
    13 augustus 2013 @ 10:06
    Berichten
    157
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard De maand Juni zit erop. / The end of June

    Een heftige maand moet ik zeggen want door alle verhalen en het EK kreeg ik maar erg weinig de gelegenheid om even op adem te komen in saunaland.
    Verder dan 1 bezoek VV en 4 bezoeken GT ben ik niet gekomen (de 30e mei meegerekend na de maandafsluiting :D), toch nog goed voor 14 nieuwe dvp relaties tel daarbij op de nieuwe bekende van mij enkele keren meer), dan kom ik op 18 kamerbezoeken afgetikt op 24 Juni. Eigenlijk slecht, want dat is nog niet 1 per dag gemiddeld.
    Vivien (VV) Caroline, Samantha, Tina, Valerie (2x), Monica, Lavinia, Nadine, Vivian, Angy (2x), Grace, Diana, Samyra (3x), Linda, en Nellie (allen GT)
    Hoezee, hoezee, zoals je ziet heb ik door alle drukte enorm veel plezier moeten missen, bedankt daarvoor.

    Deze maand stond in het teken van het kiezen van de beste recensie en het leek wel alsof er een ware hetze zegen Ariebier was georganiseerd, om er maar zoveel mogelijk verhalen nog voor de vakantie doorheen te rammen.
    Met natuurlijk op nummer 1 en 2 de absoluut waanzinnig lange en soms absurde verhalenschrijvers Ace en Toppie.

    Buiten het feit dat de schrijvers; Seksenfun, Carpe Momentum, Gustomass, Jaccoone, Ascari, Foots, Heac58, Jan Wandelaar, RPlover, Big30, Bordeelsluiper2, Jansen, thesickboy, Picasso 1, Randy, Ilovethaigirls, Sir Wankalot, Tiga,Willy69, Rolo, Knabbel, Harry en Londonbasketcase me voor een enorme opgave hebben gezet, en ik links en rechts ook nog diverse andere recensies moest lezen, kwam ikzelf niet meer aan schrijven toe.
    Wat mij doet aankomen op het punt dat Extince niet meer heeft geschreven sinds hij zijn aanmoedigingsprijs vorige maand in ontvangst heeft genomen. Tenminste, niet geschreven in de zin van hier op het forum dan, want verder schrijft hij wat af de laatste tijd. Zoveel zelfs, dat hij complete werkweken wijdt aan het bezoeken van de diverse clubs. Waar blijf je, we missen de verhalen van weleer:D

    Seksenfun topte het einde geheel in stijl af met een boekwerk over een weekendbezoek aan PHG wat me even deed twijfelen over de uiteindelijke keuze. Want ik heb uiteindelijk kunnen beslissen en besluiten. Zeker omdat er gelukkig diverse namen afvielen omdat deze al eens hadden gewonnen
    In het bijzonder wil ik RPlover bedanken voor zijn fantastische verhalen, wat ben jij een vies mannetje zeg :D. We laten het verhaal met Lisa er even buiten.
    Je maakte het me gemakkelijk omdat je al gewonnen hebt dit jaar, maar een zwaar compliment is toch zeker ook een prijs op zich.
    Er zaten 3 verhalen bij die allen meededen om het de lezers naar de zin te maken. Degene die me daar het meest in aansprak was wel dit verhaal
    Enorm van genoten omdat het voor mij iets heel erg herkenbaars had, achteraf heb ik van Dupke mogen vernemen wat nu de uiteindelijke reden was van deze krankzinnige sessie.

    Ace2, zoals hij zichzelf noemt, vindt dat hij eeuwige tweede is en misschien ook wel moet blijven.
    De verhalen die ik moest lezen waren er vele met enige zelfspot, echter toen ik hem in levende lijve zag, begreep ik dat dit alleen maar waarheid kon zijn. Ook bij de vrouwen is hij eeuwige tweede achter zijn m&m maatje Toppie, en dat laat zijn ijsberenvriend hem dan ook maar al te graag weten. Verder superleuke verhalen welke zeker een glimlach teweeg brengen. Het laatste verhaal over GT deed me dan ook even wankelen, ware het niet dat deze ijsbeer een ontzettende hekel aan John Wayne heeft. Alhoewel ik hem erg graag door GT had zien lopen met zijn denkbeeldige paard. Dolgedraaide ijsbeer zet GT op stelten :D

    Toppie, tja, wat moet je over deze ijsbeer nog zeggen. Waar in een club alle ijsberen in beweging komen als er een superdvp binnen komt gelopen, roeren de vrouwen zich als Toppie binnenkomt, tenminste in zijn ogen. Dit mag je dan ook in al zijn verhalen terugzien. Op het moment dat ik dit wonder der natuur voor het eerst mocht aanschouwen stond ik aan de overkant van de bar in GT en ik zag een flinke ijsbeer met een zonnebril staan, om hem heen niets anders dan……….juist, heel erg veel ruimte. Het was alsof hij een gebied van 5 x 5 meter afbakende, hoe hij dat deed is me nu nog steeds een raadsel.. De verhalen waren een over en weer gevecht met Ace en stuk voor stuk prachtig om te lezen, namens mijzelf bedankt.
    Even over tot de orde van dit topic, een van de meest aansprekende verhalen was wel zijn levensverhaal, zo ontzettend herkenbaar en een lust voor het oog om te lezen, buiten dat, een topicstarter waardig verhaal met een zeer gevoelig onderwerp. Daarnaast raakte deze ijsbeer de “oh wat zielig “snaar met zijn verhaal over zijn vriendin die vreemd ging met hem erbij.

    And now for something completely different………
    Because it’s a Dutch forum and none of this is translate to English, the stories are all in Dutch.
    Butt indisputable the English reviews and stories are great to read.
    Heac58 and Londonbasketcase give on there own obstinate manner a picture and review of the clubs.
    Where Heac58 most of the time gives a complete list of acte de présence of the dvp or lop that are indahouse , Londonbasketcase write exactly what you need to know. He write as if he is the owner of all the clubs and can be record in the Lonely Planet of dvp/lop, your own guide to success. ( in case this brings someone to ideas, my cut is 20 %)

    Ondanks alle andere verhalen en fantastische sfeerbeschrijvingen ben ik tot een selectie van bovenstaande personen gekomen.
    Dat het een haast onmogelijke opgave was hoef ik hierbij niet aan te stippen, want dit was het zonder meer, en teleurstellingen zullen door de niet winnaars verwerkt moeten worden.

    At last I can pronounce the winner of the month of June.
    What do I say? Our own leader bear Willem2 is in such a good mood that he again gives away two tickets for Villa Vertigo.
    May be it’s the time of year because of the vacation that’s coming and maybe…………….
    Two complete different stories which protrude and pulled my attention.

    Because Ace2 is always second, for the month of June it stays that way. I’m so sorry, butt I promise to give you back all the slush money you have given me and hopefully you can use this for the coming month.

    So the winners are
    Toppie33 with several stories, butt the most beautiful one was his life tale, my compliments and congratulations!!

    And

    Londonbasketcase, with his Lonely Planet stories, unbelievable detailed and precisely in his sketch of FKK.
    The total story is cut into pieces, it begins in GT. It was difficult to choose butt my winner story is
    this and in line with that the follow up
    this

    Hopefully your balls are ok now:D

    Congatulations!!
    And both have a lot of fun in the Villa :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard And the winner is...........

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    Zoals ik al begrepen heb van Ariebier zal het een tijdrovend karwei worden om alle verhalen te lezen. Gelukkig verwacht ik niet al te veel leesvoer de komende maand Ariebier kan een tijdje niet schrijven want die is herstellende van komende woensdag (pets pets :teuflisch ), Ace2 gaat een tijdje op vakantie (hoera!!!!) en gaat alleen nog over huishoudbeursen schrijven, Extince zit nog steeds in een schrijversdip (zeker nu hij hoteldebotel is van Mati), Randy zit nog steeds in Thailand en bovendien heeft ie al alles geneukt wat er in het saunaclubgebeuren rondloopt dus veel nieuw schrijfvoer heeft ie niet, onze relnicht Rplover zal zich komende maand weer bezig houden met de discussie ijsberenforum.eu -> hookers.nl en Sonny neukt zoveel dat ie toch geen tijd heeft om te schrijven.
    Om eerlijk te zijn was de keuze om een winnaar te kiezen voor de beste recensie van de maand juli niet zo lastig . Ik voorspelde al vooraf dat de meeste schrijvers het rustig aan zouden doen in juli en mijn voorspelling is redelijk uitgekomen.

    - Ace2 heeft relatief weinig geschreven aangezien hij in de maand juli toch een welverdiende vakantie had genomen (ik verwacht nog een mooi verslag over EuroDisney en Mini Mouse in aktie en een recensie over de huishoudbeurs)

    - Extince zit nog steeds in zijn schrijversdip en ondanks herhaalde pogingen van Randy om hem hieruit te krijgen, is hem dat in juli in ieder geval niet gelukt. Nee Extince heeft t te druk met zijn wekelijkse escapades in GT.

    - Randy die dan wel eindelijk weer terug uit Thailand is, maar die geen schrijfstof meer heeft omdat hij met geen ene DVP kamert omdat ze allemaal 100 Euro vragen . Het is zelfs zo erg dat ie tijdelijk (2 maanden ) zijn ijsberenvel aan de wilgen heeft gehangen.


    Maar wie hebben er dan wel iets geschreven in juli? Nou ik heb met veel plezier (en af en toe ook wat minder plezier ) de stukjes gelezen zoals oa de verhalen van volgende genomineerden: HotHHarry, Ariebier, seksenfun, limbo11, Zeppos58, ilovegreecegirls, Sphinx, Big30, JackD, rplover, José Beauvit, Ace2, Dickiedik (haha Samantha he ), Picasso1, Silvester, Mars, Jan Wandelaar en Hara1d.

    Op de derde plek staat voor mij het verhaal van Jan Wandelaar die er toch een aparte schrijfstijl op nahoudt. In zijn verhalen schrijft hij met veel humor, zelfspot en relativeringsvermogen over ene Jan
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=580

    Over de tweede plek kan en mag geen discussie zijn! Ik zal een oude traditie weer in ere herstellen door de eeuwige tweede te belonen met zijn vaste stekkie Ondanks zijn vakantie en ondanks zijn iets mindere periode in GT heb ik toch weer genoten van zijn verhaal:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/showpo...&postcount=439

    Maar de winnaar van deze maand heeft niet zozeer een recensie over een dame geschreven, nee het gaat hier eerder over een recensie over een vooraanstaand forumlid Zijn stuk heeft ie met zoveel creativiteit en originaliteit geschreven dat het wel haast alleen door een kunstenaar geschreven kon worden Het kan dan ook niet anders dat ik de eerste prijs toeken aan Picasso1 die met zijn ode aan Ace2 bij mij een gevoelige snaar heeft geraakt Ik wist niet dat er ijsberen waren met zoveel muzikale kwaliteiten Wie wil er nou een oeuvreprijs winnen als er een muzikale ode aan je gebracht wordt?

    https://www.ijsberenforum.com/forum/showpo...20&postcount=5





    PROFICIAT PICASSO1


    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 augustus 2008 om 17:35

  9. #9
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    Maar de winnaar van deze maand heeft niet zozeer een recensie over een dame geschreven, nee het gaat hier eerder over een recensie over een vooraanstaand forumlid Zijn stuk heeft ie met zoveel creativiteit en originaliteit geschreven dat het wel haast alleen door een kunstenaar geschreven kon worden Het kan dan ook niet anders dat ik de eerste prijs toeken aan Picasso1 die met zijn ode aan Ace2 bij mij een gevoelige snaar heeft geraakt Ik wist niet dat er ijsberen waren met zoveel muzikale kwaliteiten Wie wil er nou een oeuvreprijs winnen als er een muzikale ode aan je gebracht wordt?
    https://www.ijsberenforum.com/forum/showpo...&postcount=439




    PROFICIAT PICASSO1



    Ik kom vandaag thuis, zet mijn pc aan en was me op dat moment niet voldoende bewust dat er vandaag een prijsuitreiking zou zijn voor de beste recensie van de maand. Wat een prettige verrassing om met deze prijs geconfronteerd te worden.

    Muchas gracias!

    It´s beautyfull to win a price that makes it possible for me to fuck far away from home again

    Het geluk lacht me aan alle kanten toe de laatste maanden.
    Spaanse sporters die op alle fronten de belangrijkste prijzen binnenhalen, de winst van de EK pool, goede klik met de mooiste dames in de verschillende clubs , ontzettend veel zoenen en last but not least, het winnen van de prijs voor de beste recensie van de maand.....wow...of beter nog...olé .

    Enkele gedachtes die nu door mijn hoofd flitsen zijn: achtervolgingswaanzin door 33 Ford KA´s, neuriënde cowboys :D, zoenende Cosmina :smile:, nep-afscheid nemende ijsberen :teuflisch, rellerige nichten , -ers, hoer de France, geile honden :snoopysle, dansende spasiba leuters, knoei-ende momentplukkers, hattrick-scorende spitsen, Friedrichsdorf zwervers, romeinse keizers, chinese goden, eekhoorntjes, lieblingskunden :D en postorgastische loomheid.
    Ja, ja, echt waar :D.

    Maarreh...weet je zeker dat ik gewonnen heb?...want de link betreft een bericht van Ace2 . Hahaha, ik zie dat je twee keer zijn link hebt geplaatst.

    Hartelijk bedankt en ik hoop dat de meeste ijsberen komende maand veel en weinig .

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 1 augustus 2008 om 18:36

  10. #10
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard Intro "Beste recensie van de maand"

    Volledig in de veronderstelling dat veel ijsberen in augustus op vakantie zouden gaan, was ik ingesteld op een rustige maand qua leeswerk .

    Veel ijsberen hadden inderdaad vakantie. Tot mijn schrik werd echter een gedeelte van de vakantie door velen besteed aan aanvullende clubbezoeken en het schrijven van recensies .

    Op 3 augustus meteen al een lawine aan nominaties voor dit bericht:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=500

    Relnicht Willem2 vond het allemaal wel erg verdacht. Het leek erop dat iedereen Ace2 deze keer iets meer gunde dan zijn rechtmatige tweede plaats :green_smi.

    Ook interessant vond ik de berichten van nieuwkomer "the saint" zoals bijvoorbeeld deze:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=277

    In deze laatste week toen ik mentaal al bezig was met afbouwen, besluit seksenfun (een week te vroeg ) weer op dit forum te verschijnen en aan een recensies inhaalrace te beginnen.

    Tja, en wie wordt nu de winnaar en met welk bericht?
    Voordat ik deze bekend maak zal ik eerst de tweede en derde plek voor de beste recensie van de maand aanwijzen.

    Op de derde plaats rplover die jaloers was op de spaanse goden uit Valencia met "De Villa, een heerlijke zaterdag":
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=407

    Op de tweede plaats, hoe kon het ook anders, ook deze maand weer een bericht van onze eeuwige tweede :teuflisch. Het gaat om een recensie van Ace2 "The vikings are landing" https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=563 die ik hier uitgebreid heb geanalyseerd https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...0&postcount=59. Eigenlijk verdiende dit bericht de eerste plaats maar de concurrentie kwam uit onverwachte hoek.


    In het volgende bericht zal ik de winnaar van de beste recensie van de maand bekend maken. Eerst even een siësta :snoopysle........

  11. #11
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard En de winnaar is...

    De beste recensie van de maand betreft een bericht van een schrijver die tevens met een ander bericht zijn rechtmatige tweede plaats heeft behouden . Ik snap ook niet hoe dat kan :nixweiss[.

    Het bericht "The birthday of the emperor of GT" van Ace2 heeft de eerste plaats verdiend voor de beste recensie van de maand:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=500




    De achtste winnaar van de

    'Beste Recensie van de Maand'

    is geworden:





    Ace2

    Hartelijk Gefeliciteerd






    Een erg sterk bericht, maar doorslaggevend t.o.v. de nummer twee bericht was dat het de nadruk legde op de verjaardagsparty van opper-ijsbeer Caligula "the emperor of GT" alsook het grote aantal nominaties voor dit bericht door de vele aanwezigen op die dag. Ik kon er domweg niet omheen.

    Enne, Ace2, nou ga je zelf ondervinden wat je me de afgelopen maand hebt aangedaan :D.

  12. #12
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard EINDUITSLAG



    Na een maand van bittere strijd. Een maand waarin vriendschappen zijn gesneuveld en dat alleen om eerste in de ranglijst van de beste recensie te worden. Een maand waarin reputaties zijn gesneuveld, maar ook gevestigd.
    Na een maand is er eindelijk een einduitslag.




    1. RPLOVER: 32 punten
    2. Ace2: 23 punten;
    3. Liefhebber: 17 punten;
    4. Jansen: 14 punten;
    5. SeksenFun: 12 punten;
    6. TTMan en Sonny: 11 punten;
    7. Toppie33 en Ariebier: 10 punten.

    Wat leert deze ranglijst ons nu?

    Dat RPLover een kunstenaar van jewelste is en verdiend als eerste een vrijkaartje heeft gewonnen en de volgende maand de jury mag spelen.

    Dat ik, Ace2, inderdaad een eeuwige tweede ben.

    Dat de top 7 uit 9 ijsberen bestaat, waarvan 5 ijsberen oud winnaars zijn.

    Dat vaak 1 specifiek verhaal een ijsbeer kan maken of breken.


    Maar deze ranglijst leert ons niet alleen dingen. De ranglijst herinnert ons er ook aan dat er nog een laatste vrijkaart te vergeven is.

    RPLover heeft al een vrijkaartje (samen met de eeuwige roem), ik, Ace2, heeft de vorige maand al een vrijkaartje gewonnen. Liefhebber moet zijn meest recente vrijkaartje nog uitdraaien en Jansen heeft ook al een keer gewonnen. Dat brengt ons bij SeksenFun, die op de 5de plaats 12 punten heeft gescoord. SeksenFun staat bekend om zijn uitgebreide en goede recensies. SeksenFun neemt vaak actief in deze rubriek deel en schroomt niet om directe concurrenten een punt te geven. Omdat hij de eerste op de ranglijst is die nog nooit gewonnen heeft, een goede schrijver is en een actieve en sportieve deelnemer blijkt te zijn zal aan SEKSENFUN het laatste vrijkaartje van de maand september worden uitgereikt.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 1 oktober 2008 om 00:13

  13. #13
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Reden

    Heren, beren,

    Er is 1 ijsbeer die onvermoeibaar zijn ervaringen trouw deelt met alle ijsberen op het forum, met details, je houd het niet voor mogelijk.
    Speciaal voor de aftrap van de maand november:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=344

    Seksenfun, je heb volledig gelijk in de 3 Belgische lekkernijen, 2 de frieten en de pralines kan ik uit eigen ervaring beamen, de Belgische bieren zijn favoriet bij mijn motorvrienden, want zelf lust ik dat niet.

    Dus ik weet niet wie de volgende "jury" wordt, maar ik wil bij deze meteen Seksenfun nomineren. En ere wie ere toekomt, hulde aan de trouwe onvermoeibare ijsbeer die volgens mij ook het langeduur record kameren heeft.

    Groet, Foots :wink:

  14. #14
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden november,eindelijk

    Eindelijk is het zover. Na één maand plezier te hebben mogen beleven, en me rot, geweldig, verliefd, bekakt, in de hemel en de hel te hebben mogen voelen, neem ik dan ook met veel plezier afscheid van dit topic.
    Met veel plezier, met meewoed, en met wat gemengde gevoelens.
    Ik heb weer heer wat heerlijks mogen lezen deze dagen.
    De beste recensie? Is dat eigenlijk van enig belang? Heeft dat nog iets te betekenen? Ja, het is heerlijk de andere invalshoeken van verschillende beertjes te mogen beleven. Het is heerlijk mensen te zien hergenieten als ze dit allemaal neerpennen.

    Mijn maand in een notendop. Het begon voor ondegetekende allemaal in, wat Amanda zo mooi 'de sans' noemt. Man man, wat een emoties heb ik in deze tent mogen beleven. Intussen kon ik meegenieten van verhalen van SeksenGuns, heb ik mogen genieten van Foots, knettergekke niet sporende oerconservatie Hollander als hij is. Van Jack42, strijdlustiger dan ooit, Toppie33, die uiteindelijk toch zijn natte droom in de vorm van Shakira(op de laatste dan van 'mijn' maand) heeft zien uitkomen. Van Sonny, van Jansen, van Big30, van Carpe (de 2), van Zakkenleger, Ace, Rex, pipokoeien, Mani1A, Gusto, Dupke, Oblix, Egon, Josef, 11cc, graaf, en nog veel meer beertjs.... pfff, van heel veel ijsbeertjes dus.
    Ik hebmogen meegenieten van wat er zich afspeelt in diverse clubs, van GT, over VV, PGH, partytreffens, tot zelfs "de sans".
    Want wat er ook moge gebeurd zijn, hoe deze beer ook zichzelf steeds weer tegenkomt, telkens valt hij wel op zijn pootjes.
    En telkens wordt hij sterker. Ook bij het lezen van al dat moois. Bij het beleven van al dat moois, bij het schrijven, lezen, genieten, bij het rellen, bij het nadenken over het leven, bij het stilstaan van het lot van sommige Meiden.
    Daarom ook wil ik eens gebruik maken, bij mijn afscheid aan het forum (ha ha, niet staan springen Jack42, ik neem afscheid voor een halfuurtje, en ga je leesvoer geven voor drie maanden, hint hint....), al de Meiden te bedanken die me gedurende deze maand het leven aangenaam hebben gemaakt.
    Eerst en vooral een dikke merci aan ALLE Meiden, want ze zijn stuk voor stuk levende wezentjes, die ons dit mogelijk maken. Soms triest, soms droevig, soms speels, soms leep, pissed, nijdig, maar telkens stan en liggen ze toch maar klaar om ons dit intens plezier te verschaffen. Steeds zijn ze er weer, en ik weet best hoe moeilijk het moet zijn.
    En wij zijn heus niet allen zo aardig als we eruitzien. Ik kan me voorstellen dat ze soms denken, daar is die gekke relnicht weer, en moet ik daar echt mee de kamer op? Ik kan me zeer goed voorstellen dat het niet klikt tussen mij en een Meid, en dat ze och probeert het beste van zichzelf te geven.
    Dus dank aan ALLE Meiden, en jullie verdienen allen de prijs van de heerlijkste dingen op aard.
    Zonder jullie geen enkele recensie, zonder jullie geen uitvoerige bijdragen over onze clubs, zonder jullie zou het leven somber en droog zijn.
    Mijn persoonlijke dank gaat dan vooral uit naar, in willekeurige volgorde:
    - Amanda - bedankt, voor de mooie tijd die je me hebtdoen beleven, bedankt voor me mezelf te leren kennen, bedankt voor mijn emoties los te weken, bedankt voor die heerlijke uurtjes, die gemeende glimlach, bedankt voor alles, alhoewel we mekaar waarschijnlijk niet meer gaan tegenkomen (ik ben veel te gevoelig voor je, ik ga gewoon kapot aan je Meid) wil ik je bedanken voor al dat moois dat je me gegeven hebt.
    - Gelaarsde kat Sofia - bedankt voor me gewoon te doen beseffen dat seks niet altijd gewoon seks is, maar veel meer dan dat. bedankt voor die heerlijke speelse uurtjes in de sans. Je bent een geweldig lekker ding, ik lach me nog steeds een breuk als ik denk aan die tijd die we samen mochten beleven.
    - Céline - je bent gewoon te lief en te lekker voor deze wereld.
    - Shakira - voor jou heb ik niet genoeg woorden. Je bent de natte droom van heel wat ijsbeertjes, en een wel heel lekkere natte droom. Barbie kan niet tippen aan je, ze hebben slecht werk geleverd toen ze u probeerden te kopiëren, je bent veel liever, veel speelser, veel mooier, veel meer dan dat allemaal. je bent gewoon een zalige heerlijke Meid, je lach doet me telkens wegdromen, na een vermoeide werkweek blaas je me terug leven in, je verschijning bewijst gewoon dat, indien er een god bestaat, dat hij die venten wel heel erg moet haten om je zo mooi te maken. Je bent gewoon één der zaligste Meiden die ik in mijn lange wandelcarriere heb mogen proeven. Moest god medelijken met me hebben, zou hij je gewoon aan me schenken, maar ik vergeef het hem, ik ben al blij dat je naast me rondloopt, me een goedenacht wenst, me wil kussen, met me de kamer op wil. Je bent een heerlijke Meid, je bent in één omschrijving een echte lieve schat. En laat de pralines je smaken, en, nooit meer dan twee per dag opsnoepen, of je wordt een vette Meid ....
    - I love you Tubi - bedankt voor om echt van me te houden, ha ha, maar je bent gewoon een kapoentje.
    - Sofia4, 11cc noemt je gewoon Anni, hoe kan hij dat nu weten - bedankt voor die eerste novemberdag mede te maken wat hij geworden is, zo eentje zou iedereen in huis moeten hebben. Ben je niet de mooiste? Dan kennen ze verdomd weinig wat schoonheid is, en die heb ik gisteren mogen ontdekken. Je bent knap, supermooi, heerlijk, en alhoewel je er voor de centen zit, heb je me gisteren doen dromen van veel meer, veel veel meer, en dat zelfs zonder met je de kamer op geweest te zijn.
    - Mona - bedankt knettergekke Braziliaanse, je hebt me vedorie in verlegenhedi kunnen brengen, en plein public in PHG. En ik vond jouw show, dat kwartiertje, veel beter dan van die duivelse Barbara, maar jouw show heeft dan ook een vervolg gekregen op kamer 11. Wat ben jij verdomd lekker, en wulps, en kan jij je heerlijk lief en sletterig gedragen. je proeft naar meer meer meer.
    - Roma - Italiaanse schilderij in de Villa, ook aan jou een dikke merci voor de mooie avond en het partijtje baloonetjesstriptease met Sofia1. Jij bent gewoon een heerlijk schatje, met zoveel levenslust, en je hebt er gisteren een geweldig feestje van gemaakt.
    - Sofia1, oftewel Veronica - een man bewaart het beste altijd tot het laatst. Wat jij gisteren voor me betekent hebt, en verleden week, ik heb hier helemaal geen woorden voor, die komen wel, en die lezen we dan wel onder het topic van de Villa.

    Daarom ook, wil ik de prijs voor het beste van het forum toekennen aan alle Meiden op dit forum, die ons dit mogelijk maken.

    :regionen0

    de prijs van het beste van het beste gaat naar alle Meiden

    :littleang:regionen0:littleang

    rest me dan nog, ondergeschikt aan dit alles de derde prijs uit te reiken: Zakdoeklegger, veel plezier met je vrijkaartje.
    En Jack42, neem jij dit topic over vanaf heden, dank bij voorbaat alvast



    Verder wil ik van deze gelegenheid jullie allen uitnodigen zaterdag in Villa Vertigo, na overleg met mezelf, en na het schitterend feest dat ik heb moge beleven, geef ik daar mijn verjaardagsfeestje. Ik hou van bloemen, schmink, pralines, en van Sofia. Al wie zaterdag komt, krijgt een speciale attentie van de relnicht. Iedereen is welkom, en ik denk dat Willem nog wel iets kan regelen voor aanstaande zaterdag. Verras mij nu eens een keertje Willem...........


    P.S. Misschien is dit een uitgelezen kans voor mijn vrienden van het eerste uur, waaronder Wico, de sub, Fluitje, Belladonna, ... om eens een keertje mee te gaan genieten van al dat moois, er is voor alles een eerste, tweede, derde keer .... en het leven is te mooi en het weer te slecht om neen te zeggen tegen dit voorstel




    :wink:

  15. #15
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Pfeil De beste recensie van maand november

    De maand november is voorbij en het was best een roerig maandje op YBF.

    Er waren over de hele maand gezien veel goede recensies ook al waren het vaak wel de vaste schrijvers zoals:

    Jansen, die deze maand geen prijs wil, Sonny over Oase en FkK World, Josef natuurlijk over Oase, Liefhebber die ook mooie recensies kan schrijven, Sylvester die ook in de prijs is gevallen, Toppie33, rplover die ook mooie recensies kan schrijven, Seksenfun niet te vergeten natuurlijk, Ace2 al schreef hij deze maand wel iets minder, Zakkenleger, Carpe Diem, Jetliner, Foots, Yep3, Sphinx, Cupido en zelfs de dames kregen nominaties! Gabi voor haar discussie intimität en Manonneponnetje met een recensie over VV.

    De derde winnaar in de rubriek beste recensie van de maand is iemand geworden die een mooie recensie schreef over Babylon


    Gefeliciteerd Ascari


    Uit de 3 winnaars heb ik Silvester uitgekozen om het stokje van mij over te nemen om in de maand december de beste recensies uit te kiezen.

    :wink:

  16. #16
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Wie o Wie???

    Er zijn weer de afgelopen 10 dagen weer vele parels van recensies verschenen. De maand januari is voorbij en het is tijd om de laatste winnaar te bepalen en de overall winnaar. Het was voor mij een genoegen om al die hoogstandjes over belevingen in de heerlijke saunawereld te lezen. En vooral het was leerzaam. Maar eerst de droge cijfers...

    Deze recensies zijn de afgelopen 1,5 week minstens 1 keer genomineerd:

    Jetliner Vrijdag en 13 9
    Silvester Remote control en romantische porno... 4
    Sphinx C'era una volta Villa Vertigo 4
    Iggy Pop eerste ervaring in een partytreff 2
    Lustman Quna/Djuna/Juna/Gina ( Asian sex doll ) 2
    Ace 2 Lulu (Thais) 2
    Cupido GT 23-1-09 2
    Joop Slim Joop Slim in Saunaland 1
    silvester Vrijkaartje inclusief kreunen... 1
    Mjgl_39 Een ietwat minder geslaagd avondje Living Room 1
    Ace2 GT, woensdag 21 januari 2
    Sphinx Still alive 1
    Ace2 Toppie33 1 (Ja, hij is nog steeds niet vergeten die Toppie33/34 of inmiddels 35?)




    ....En de winnaar is: Jetliner
    Het kan niet uitblijven, Jetliner steekt er deze keer met kop (van Jet) en schouders bovenuit. Veel plezier in VV met je vrijkaartje. Proficiat!!




    MAAR de overall winnaar van de maand januari is



    JOOP SLIM.
    Joop heeft zich in enkele maanden ontpopt tot het, in mijn ogen meest actieve forumlid. Joop schrijft zeer openhartig over zijn ervaringen en vooral over zijn teleurstellingen (euh, dat zijn er nog al wat....). Joop is bij tij en ontij op de chat te vinden. Maar vooral omdat ik hoop dat Joop, nu hij zich op de beste recensies zal moeten storten, geen tijd meer heeft om aan zijn verliefdheidsgevoelens te denken. En dat is de enige manier om er echt overheen te komen! Joop ik zie uit naar jouw oordeel over de beste recensies in de maand februari en draag hierbij gaarne de pen over aan jou!


  17. #17
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard Dank !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Edding Bekijk bericht
    MAAR de overall winnaar van de maand januari is



    JOOP SLIM.
    Joop heeft zich in enkele maanden ontpopt tot het, in mijn ogen meest actieve forumlid. Joop schrijft zeer openhartig over zijn ervaringen en vooral over zijn teleurstellingen (euh, dat zijn er nog al wat....). Joop is bij tij en ontij op de chat te vinden. Maar vooral omdat ik hoop dat Joop, nu hij zich op de beste recensies zal moeten storten, geen tijd meer heeft om aan zijn verliefdheidsgevoelens te denken. En dat is de enige manier om er echt overheen te komen! Joop ik zie uit naar jouw oordeel over de beste recensies in de maand februari en draag hierbij gaarne de pen over aan jou!
    JJ,
    dank aan iedereen die mij heeft genomineerd en mijn verhalen heeft gelezen.
    Het schrijven van verhalen is voor mij een uitlaatklep en hier kan ik al mijn gevoelens in kwijt, het van je afschrijven.
    Mooie en minder mooie gevoelens, voor de één zal het een nutteloos verhaal zijn terwijl een ander het herkent en er wat aan heeft.
    Ook voor mij zelf als ik me even niet jofel voel, even een positief verhaal terug lezen en ook bij mij komt er een tendersmile op mijn gezicht te staan.
    Op dit moment waait er een stormpje door mij heen en dat zal vast wel vaker nog gaan gebeuren, dit weerhoudt mij niet om mij volledig in te zetten om voor de maand februari een oordeel te geven over de beste recensie.

    Ik besef dat het best lastig zal zijn om een beste recensie te kiezen, wat dat betreft waardering voor al mijn voorgangers.

    Ik neem van harte de taak van jou over Just John, en hoop het ook zo mooi mogelijk te kunnen verwoorden als jij afgelopen maand hebt gedaan !

    Groet, Joop Slim
    Laatst gewijzigd door Tiga; 31 mei 2009 om 16:54
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  18. #18
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard Beste derde recensie van de maand februari

    Goeiendag..................wat een nominatie en wat een mooie verhalen allemaal.
    Ik heb genoten om alle verhalen te lezen (wat ik anders ook al deed) maar nu met de gedachte er eentje uit te pikken en als winnaar aan te wijzen.
    Dat aanwijzen is moeilijker.........

    JJ zei in zijn betoog ik hoop dat joop zijn zinnen kan verzetten en een beetje afleiding hierdoor heeft...............nou JJ, afleiding was het wel al kan ik niet zeggen dat de rest ook gelukt is, ik stuiter van de ene verbazing in de andere en keek ook telkens uit naar het uitkiezen van de beste recensie.

    Het enigste wat erbij ingeschoten is dat ik weinig achter de bar heb gestaan van ons virtuele cafe "de wandelaar"

    Maar goed...........hier zijn de genomineerden...........

    Elgar met zijn verhaal "in GT" 2 x genomineerd
    Zeppos met zijn wandelervaringen 4 x genomineerd
    The Saint met ode aan PHG 3 x genomineerd
    Jetliner met Postcarnavalske zondag in Babylon 1 x genomineerd
    Onzo met zijn dagboek 2 x genomineerd
    Gabi met haar verhaal over de norweger 4 x genomineerd
    Liefhebber met soms is de beste club geen saunaclub 2 x genomineerd
    Foots & Timjava over het onderwerp emigreren 1 x genomineerd
    Amour over onderwerp prijzen van dvp's 2 x genomineerd
    The Saint met een dagje in GT 1 x genomineerd
    Cupido met GT 19-2-2009 1 x genomineerd
    Gatenvuller met erotische skw recensie 1 x genomineerd
    Joop Slim met Saunaparcs avontuur 1 x genomineerd
    Bart met Jessica op de bank in freude 2 x genomineerd


    Pffff en kies ernu maar eentje uit zonder dood geimd te worden dat de keuze niet juist is haha

    Heeft het forum ook gedacht aan nazorg bij het kiezen van de beste recensie, om maar te zwijgen van beschermingsprogramma ?

    Maar goed hier komt ie dan de derde beste recensie winnaar van februari..



    GABI



    GABI vanwege haar mooi vertelde verhaal zoals zij de sessie heeft beleefd.
    maar ik moet zeggen ik kan mij niet voorstellen dat elke dame haar werk zo ervaart als gabi, zou wel erg mooi zijn voor elke dame als die het zo kon beleven.


    En dan als overall winnaar kies ik...........



    ACE2




    ACE2, een veel schrijver van humoristische verslagen, van een man met balletjes in zijn berenvelzakje, waar iedereen gek op is.
    Zelfs de dames die het "langweilig"vinden tovert hij nog een glimlach op het gezicht.
    Hij heeft te kennen gegeven om niet meer te schrijven......volgens mij mag hij dit ook als bekroning op zijn geschreven werk zien !
    Wie weet pakt hij de draad weer op en blijft hij wel schrijven......

    Beste ACE2 succes met het kiezen van de beste recensie over de maand maart !

    Groet, Joop Slim
    Laatst gewijzigd door Tiga; 31 mei 2009 om 16:55
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  19. #19
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joop slim Bekijk bericht
    En dan als overall winnaar kies ik...........



    ACE2




    ACE2, een veel schrijver van humoristische verslagen, van een man met balletjes in zijn berenvelzakje, waar iedereen gek op is.
    Zelfs de dames die het "langweilig"vinden tovert hij nog een glimlach op het gezicht.
    Hij heeft te kennen gegeven om niet meer te schrijven......volgens mij mag hij dit ook als bekroning op zijn geschreven werk zien !Wie weet pakt hij de draad weer op en blijft hij wel schrijven......

    Beste ACE2 succes met het kiezen van de beste recensie over de maand maart !

    Groet, Joop Slim


    OEUVREPRIJS


  20. #20
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Alles is te bezien in historisch prespectief. Zo ging Gerald Fort, bij de presidentsverkiezingen van 1976 naar bed (om te slapen ) met de gedachte dat hij had gewonnen. Toen hij 's ochtends wakker werd stond de familie Carter aan zijn bed. Zo ook ging het Onzo af......................................

    Tot en met gisteren en deze ochtend vond hij de strijd om de derde periodetitel best vermakkelijk. Een stelletje kinderen die om kruimeltjes vechten. Helaas dacht hij een dag te vroeg dat hij had gewonnen..........................................

    Toch wil ik hem bedanken voor zijn schitterende recensies en zijn bijdrage aan dit forum. Voor deze strijd was Onzo nog een beginnend ijsbeertje. Maar vanaf deze maand is hij een Bekende Ijsbeer. Een ijsbeer die 2 periodes in maart won. Een ijsbeer die heerste over De beste recensie We hebben een nieuwe sfeerbeschrijver in ons midden. Wees welkom en voel je welkom, Onzo. Ik hoop je snel eens te treffen. De volgende maand is jouw beurt.........................

    Maar alleen een geweldenaar met een grote fanschare (schijnbaar waren er zieltjes te koop) kan een schrijver als Onzo verslaan. Zo doet hij niet mee, zo staat hij aan kop in de derde periode en zo wint hij De beste recensie van de maand.

    DIE HIJ IS......................................


    IK STEL U VOOR AAN DE NIEUWE JURY:




    JANSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. #21
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard AFSCHEID

    Zojuist heb ik mijn laatste regels in De beste recensie van de maand MAART geschreven. Met een bedroefd hart neem ik afscheid van deze topic en ik draag de sleutel over aan JANSEN. Ik wens hem uiteraard alle succes en plezier toe.

    Graag had ik nog het nomineren geregeld, maar ik stel iedereen gerust. Slaap zacht. Ik ben nu een jury in ruste.

    Nooit het woorden "NOMINEREN!!!!!!!!!" in de chat. Nooit meer bonuspunten, nooit meer strafpunten, nooit meer ranglijsten.

    Maar.............................................. .........................








    I 'LL BE BACK



  22. #22
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Ook onzo proficiat

    Bedankt Ace2 voor je geweldig optreden

    Ik vond dat je het zeer goed gedaan hebt zoals we dit nog niet meegemaakt hebben.
    Ik denk dat ik je hulp deze maand wel kan gebruiken.
    Verder wil ik eerst onzo bedanken voor zijn geweldig sportief optreden en hoop dat er nog een kaartje voor hem klaar ligt.
    Ook alle steun die ik gekregen heb van punten door alle ijsberen
    Allemaal bedankt en ik zal deze maand dan ook het Ace2 gebeuren voorzetten
    Vrijdag dus gebak in de Villa van mij

  23. #23
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Het vrolijke feest werd gruwelijk gestoord door de aanslag.
    Maar er waren ook nog mooie dingen vandaag.

    De winnaar van de koninginnendag prijs die een lintje heeft verdient is ??

    Cupido

    Door zijn prachtige verhaal vandaag en de vele nominaties voor hem krijgt hij een lintje.

    Dit lintje kan hij in wisselen tegen een vrijkaart.

    Proficiat Cupido kost je gebak :green_smi





    * De winnaar van de maand april is geworden ??

    Smokingfetshlover

    Hij had de voorsprong van rp al teuggepakt en door een snelle spurt weer vergroot, ook de aanval op de laatste dag van Cupido kon hij maar net weer staan en bleef op het laatst Cupido en rp voor.

    De vrijkaart heeft hij al eerder gekregen maar mag nu als totaal winnaar volgende maand als jury fungeren.

    Proficiat Smokingfetslover kost je gebak:green_smi


    * Twee vrijkaarten aan dezelfde persoon in een maand is niet mogelijk.

  24. #24
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard De winnaar van de maand

    De bekendmaking van wie de fakkel van jury zal overnemen van mij

    Met maar liefst 13 nominaties in dit derde deel van de maand is hij ook weer de terechte winnaar.

    Het overige 2/3 van de maand mei verzamelde hij meer dan 17 nominaties bij elkaar en daarmee won hij tevens de eerste vrijkaart van de maand.

    Een tweede vrijkaart kan ik hem helaas niet meer bieden, maar hij mag jureren de komende maand.


    Ik gun het je van harte

    JOOP SLIM

    jullie jurylid voor de maand juli
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  25. #25
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smokingfetishlover Bekijk bericht
    De bekendmaking van wie de fakkel van jury zal overnemen van mij


    Ik gun het je van harte

    JOOP SLIM

    jullie jurylid voor de maand juli
    Gefeliciteerd Joop! Alweer .
    Met jouw SISI verhalen zul je waarschijnlijk 3 maal per jaar mogen jureren .

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58.

  Living Room 468*60