Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: China

Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard China

Mijn ijsberenvel had ik dan wel thuis gelaten, maar mijn wandelschoenen nam ik natuurlijk wel mee naar Beijing China, waar ik diverse zaken te regelen had. Beijing biedt genoeg wandelmogelijkheden, in bijna alle hotels en (westerse) cafe's, zoals het Hard Rock Cafe. Daarnaast kun je neuken bij de kapper (ongelogen waar; de kapsalons zijn verkapte bordeeltjes) en is er de mogelijkheid van een verregaande erotische massage in de daarvoor bestemde salons.

Vanaf 23.00 uur (je kunt er de klok op gelijk zetten) lijkt het Hard Rock Cafe plotseling GT of PHG (maar dan met kleren aan). Soms zitten er dan nog wat gezinnen met kinderen na te tafelen en dan ineens komt die stoet aan hoertje's binnenrossen. Het kaf scheidt zich dan van het koren (maw de gezinnetjes en niet lopers nemen de benen). Er komen dan zo'n 40-50 meisjes binnen in alle vormen en maten, zowel Aziatische als (voornamelijk oost) Europese.

De prijzen zijn redelijk te noemen, althans na wat strakke onderhandelingen. Ik betaalde omgerekend euro 150,00 voor een hele nacht (van ongeveer middernacht tot 10.00 uur de volgende ochtend). Maar er wordt ook wel eens het drievoudige gevraagd.

De dames zijn relatief mooi maar niet allemaal even goed geschoren van onderen. Blijkbaar is het jaren zeventig 'flosje' daar nog steeds in de mode. Communicatie is vrij moeizaam aangezien er weinig tot niet over de grens wordt gesproken. Ondanks dit alles (wat hebben we het toch goed in de Duitse clubs, dat is me wel weer duidelijk geworden) heb ik me op mijn hotelkamer prima vermaakt. Vooral de wake up call (je ochtenderectie in een warm zuigend mondje) was niet te versmaden.

De meisjes lijken allemaal wat schuchter en afwachtend maar zijn zo geil als boter. Veel is mogelijk, dus de service is goed te noemen.

Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard China pakt voorstander prostitutie op

PEKING - Een Chinese activiste en prostituee is opgepakt nadat ze met een aantal prostituees had betoogd voor het legaliseren van prostitutie, die officieel is verboden sinds de communisten zestig jaar geleden aan de macht kwamen
    ................ http://www.parool.nl/parool/nl/225/B...tutie-op.dhtml
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Gisteren @ 15:33
    Discussies
    51
    Thanks
    1.141

Standaard Shanghai

Geachte Beren,

Als je in Shanghai bent dan kun je het beste Bar Rouge bezoeken. Dit is een cafe met uitzicht over de Pudong. Hier lopen hele mooie meiden rond die voor de hele nacht meegaan naar je hotel.

Wel geen meid op de balkonrand zetten, anders krijg je ruzie aldaar met de security.

Verder in Shanghai de zogenaamde Karaoke bars vermijden, aangezien het zeer veel geld kost en je er relatief weinig voor terug krijgt. Kan zelfs uitlopen op bedreigingen.

Groeten

Ricardo
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten