Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 230
  1. #76
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Toch benieuwd! Hoe laat je een dame op subtiele wijze weten dat niet zoenen voor je een No-Go is zonder de dame te vragen of ze zoent?
    Of gaat dit wellicht met non-verbale communicatie?

    Als ik zou willen weten of een dame zoent zou ik heel subtiel deze vraag stellen: "zoen je?". Daar is een Ja/Nee antwoord op mogelijk.
    Grappige dames antwoorden natuurlijk "Ja ik zoen, heerlijk, maar niet met jou !". Wel een leuke grap trouwens!
    als je de vraag stelt die jij stelt krijg je - in gevallen dat een dame niet al te zoenerig is -de situatie die clubsport schetst: zoenen is een rekbaar begrip dus zij doet haar plicht wat resulteert in oppervlakkig zoenen. dus dan voegt zoals clubsport zegt de vraag weinig toe: of een dame zoent sowieso goed uit haarzelf, dan wel je krijgt iets dat niks toevoegt.

    je kan toch op een ludieke /grappige wijze in het voorgesprek laten doorschemeren dat goed zoenen belangrijk voor je is ("ik houd heel erg van goed en veel kussen, ik kus soms wel een kwartier aan een stuk bladiebla..) dan weet zij wat er verwacht wordt en als ze het niet ziet zitten dan merk je het vanzelf.
    heb toch het idee dat de lat dan een beetje voor de dame gelegd is en dat ze weet waar ze aan begint.

    maar nogmaals...net zoals clubsport pas ik deze methodiek zelden tot nooit toe, aangezien je meestal de dames in de clubs waar je komt wel kent en weet wat je kan verwachten zo ongeveer, liever het spontane dan al dat gepraat vooraf...dan liever het risico dat het zoenen een keer tegenvalt...en ook aan de klik vooraf merk je vaak toch wel of het okee is, zelden gezien dat een dame ineens 180 graden omslaat op een kamer

    zulke methodes zijn voor mij eigenlijk alleen handig als je in een club komt waar je geen enkele dame kent en waar ook weinig over geschreven is en dus elke dame die je neemt een blinde gok is. dan wordt een voorgesprek en vragen naar service belangrijker.
    en desnoods even testen...


    overigens verneem ik van veel dvp's dat heel veel beren zoenen heel belangrijk in een sessie vinden, niet kussen of slecht kussen blijkt voor veel beren een no go te zijn, zo blijkt uit officieel empirisch gestaafd onderzoek.
    mijn idee is dat het toch een beetje overschat is en dat het niet noodzakelijk is om een goede sessie te maken...zeker niet als je een half uurtje gaat. maar als je een vaste dame zoekt waar je op lange termijn meerdere uren mee wil spenderen, dan is het ontbreken van goed zoenwerk voor mij toch wel een groot probleem, om niet te zeggen een no go.

    maar halve uurtjes met goede sex kunnen dus gewoon uitstekend zijn, ook zonder uitbundig zoenwerk. zoals ik al eerder schreef blijft het zeer opmerkelijk dat er wel een zoen en pijp thread is maar dat haast nergens gevraagd wordt wie er fatsoenlijk kan neuken...lijkt soms wel een zoenforum in plaats van een neukforum

    damn soms zou ik willen dat ik zo bondig kon antwoorden als picasso1
    (L) NCV (L)

  2. Onderstaande leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    noglangnietuitgewandeld (27 augustus 2011)

  3. #77
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 12:38
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.752
    Discussies
    168
    Thanks
    2.724
    Thanked
    8.044 in 1.581 posts

    Standaard

    Ik kom nog al eens in minder bekende clubs, en neem dan van tevoren de paspoortjes van de dames door, ook op de Duitse fora, om dames met slechte service en vooral de niet zoenende dames eruit te filteren. Die prent ik dan ook goed in mijn hoofd. Bij twijfel vraag ik er tijdens de introductiebabbel meestal nog even naar, al dan niet subtiel.
    Het mooiste wat me is overkomen was dat de kennismaking met mevrouw A afknapte op het zoenen en ik vervolgens met mevrouw B in gesprek raakte, die me als antwoord op de zoenvraag meteen vol op de bak pakte. Vanuit mijn ooghoek zag ik mevrouw A zitten met een gezicht als een onweerswolk. Toen ik hand in hand met mevrouw B naar de kamer liep, kon ik het gewoon niet laten om mevrouw A nog een samenzweerderig knipoogje te geven. Als blikken konden doden, dan had die avond beslist de Notartzt voor de club gestaan....
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  4. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (27 augustus 2011)

  5. #78
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    Er is al eerder ergens op het forum vermeld (vraag me niet waar ) dat zoenen iets heel intiems voor de dames is , derhalve zal ze alleen zoenen met een beer waarbij ze een bepaalde mate van sympathie voelt , hoe meer sympathie hoe meer ze zich in het zoenen zal kunnen laten gaan.
    verder blijft het natuurlijk persoonlijk , daarom zoenen veel dames lang niet met elke beer.
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

  6. #79
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CLUBSPORT Bekijk bericht
    Er is al eerder ergens op het forum vermeld (vraag me niet waar ) dat zoenen iets heel intiems voor de dames is , derhalve zal ze alleen zoenen met een beer waarbij ze een bepaalde mate van sympathie voelt , hoe meer sympathie hoe meer ze zich in het zoenen zal kunnen laten gaan.
    verder blijft het natuurlijk persoonlijk , daarom zoenen veel dames lang niet met elke beer.
    dit was denk ik in het "paspoortdraadje", waar simpel gezegd de discussie speelde of een dame die zoenen op haar paspoort invult, zich hieraan dient te houden (omdat ze zelf heeft aangegeven het te doen), of dat een paspoort slechts een indicatie is en de dame alsnog kan kiezen (het laatste geval is natuurlijk hetgeen mijn voorkeur geniet, dames zijn geen robots, al merkte ook andere schrijvers op dat in dat geval het nut van een paspoortje afgegeven door een dame tot nihil wordt gereduceerd. maar goed die discussie hebbenwe reeds uitgebreid gevoerd).

    sympathie/klik speelt zeker een rol, en daarnaast uiteraard de uiteindelijk op termijn te genereren euro's.
    ook dit verschilt weer per dame, de ene dame geeft 95% van de beren hetzelfde product, de ander zoent eerder/uitbundiger met beren waarmee ze een goede klik heeft, enz. maar als raspessimist vrees ik dat in veel gevallen de euro's veel doen, ze komen niet werken om sympathieke mannen te ontmoeten vrees ik...
    (L) NCV (L)

  7. #80
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CLUBSPORT Bekijk bericht
    Er is al eerder ergens op het forum vermeld (vraag me niet waar ) dat zoenen iets heel intiems voor de dames is , derhalve zal ze alleen zoenen met een beer waarbij ze een bepaalde mate van sympathie voelt , hoe meer sympathie hoe meer ze zich in het zoenen zal kunnen laten gaan.
    verder blijft het natuurlijk persoonlijk , daarom zoenen veel dames lang niet met elke beer.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...885#post219885

  8. #81
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Volgens mij loopt de discussie redelijk in rondjes te draaien nu en zijn de (meeste) posters het wel met elkaar eens dat een dame verplichten tot zoenen terwijl ze niet wilt, nooit tot een succes leidt. Blijkbaar vind alleen B30 dit een zinvolle discussie (hij startte B30 dit draadje namelijk met de zeer suggestieve titel).

    Degene die wiskunde/logica in hun pakket hadden weten dat de stelling "zoenen is cruciaal voor een goede sessie" totaal wat anders betekent dan "als er gezoend wordt levert dit een goede sessie op". Dit eerste is (voor veel ijsberen) waar, het tweede natuurlijk niet. Ofwel: "zoenen is een randvoorwaarde voor een goede sessie, maar GEEN GARANTIE!" => ofwel: het is fijn als je weet dat er in een club geen dames rondlopen die niet zoenen, zodat de KANS(!) op een goede sessie hiermee groter is. Dames die weten dat ze de kantjes eraf kunnen lopen gaan dus niet daar deze clubs, en daar ging dit draadje (toen het nog in het Sonja topic stond) over. Q.E.D.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  9. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun (29 augustus 2011)

  10. #82
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Beste clubsport, geld geld geld en nog eens geld daar gaat t in 99 % van de gevallen om. Sympathie is meestal een service net als pzc, tz etc....

    Een vrouw die zich prostitueert is al een flinke drempel over, het meeste wat ze doet is niet uit sympathie zoals bij je vriendinnetje het geval is.

    Maar trek je niets aan van mijn zwartgalligr opmerking...dream on




    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CLUBSPORT Bekijk bericht
    Er is al eerder ergens op het forum vermeld (vraag me niet waar ) dat zoenen iets heel intiems voor de dames is , derhalve zal ze alleen zoenen met een beer waarbij ze een bepaalde mate van sympathie voelt , hoe meer sympathie hoe meer ze zich in het zoenen zal kunnen laten gaan.
    verder blijft het natuurlijk persoonlijk , daarom zoenen veel dames lang niet met elke beer.

  11. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun (29 augustus 2011)

  12. #83
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Beste clubsport, geld geld geld en nog eens geld daar gaat t in 99 % van de gevallen om. Sympathie is meestal een service net als pzc, tz etc....

    Een vrouw die zich prostitueert is al een flinke drempel over, het meeste wat ze doet is niet uit sympathie zoals bij je vriendinnetje het geval is.

    Maar trek je niets aan van mijn zwartgalligr opmerking...dream on
    Het lijkt erop dat CS in dezelfde roze wolk zweeft waar jij ook lange tijd in hebt gezeten...........maar aan je reacties hier te zien begrijp ik dat jij nu (hard?) geland bent PP!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  13. #84
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Nee hoor, ik ben mij er meestal zeer bewust van geweest dat je illusie koopt...ook als t aanvoelt als sympathie, gfe of hoe je t wilt noemen.
    Zonder euroflappen heb je in de meeste gevallen niets. Naar mijn smaak geldt dat zelfs voor veel beren die een dame in de club hebben ontmoet en er mee zijn gaan samenwonen, enkele ex-veelpegers hier indachtig. Ik moet nog zien hoelang de ex-dvp blijft als t geld op is en ze achterop de fiets moet springen om in de aldi en lidl low budget eten te kopen.

    Voor mij geen roze wolk meer, ik geniet met volle teugen van de pistolgirls. Ik ga naar de clubs om te genieten van meiden (18-25 jaar) die ik in real life niet zal kunnen hebben. Hoezo roze wolk en harde landing?

  14. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (20 november 2011)

  15. #85
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:18
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Hoezo roze wolk en harde landing?
    Zo nu en dan heb ik daar in GT ook last van.

  16. #86
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:18
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht

    Voor mij geen roze wolk meer
    Je lijkt Joop Slim wel. Dus Minime heeft toch een beetje gelijk.

  17. #87
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 12:27
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Blijkbaar vind alleen B30 dit een zinvolle discussie (hij startte B30 dit draadje namelijk met de zeer suggestieve titel).

    Dames die weten dat ze de kantjes eraf kunnen lopen gaan dus niet daar deze clubs, en daar ging dit draadje (toen het nog in het Sonja topic stond) over. Q.E.D.
    Mijn Beste MM,

    Het enige wat ik heb gedaan is de discussie die ging over of we het liever zagen dat een club dames verplicht te zoenen te verplaatsen. Dat is namelijk een meer algemenere discussie die niet in een dames topic thuishoort. Dat is wat anders dan zomaar een topic aanmaken.

    Of de hierop volgende discussie zinvol is, is weer een ander punt. Het geeft in ieder geval wel de nodige info over het belang van zoenen zoals veel beren dat zien en ook of we vinden dat zoiets beter verplicht zou moeten worden gesteld of juist niet (hoe ver gaat een club met huisregels).

    De reacties in dit topic spreken voor zich of je het er nu mee eens bent of niet, geeft zo men wil zelfs wat inzicht in de psyche van de beer of dat zinvol is wil ik niet beweren, wel leerzaam!

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #88
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Voor mij geen roze wolk meer
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Je lijkt Joop Slim wel. Dus Minime heeft toch een beetje gelijk.
    P1 was me net voor, maar inderdaad...........had het idee dat het vroeger anders was bij PP, maar het belangrijkste is dat het nu blijkbaar geen roze wolk (meer) is!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  19. #89
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Mijn Beste MM,

    Het enige wat ik heb gedaan is de discussie die ging over of we het liever zagen dat een club dames verplicht te zoenen te verplaatsen. Dat is namelijk een meer algemenere discussie die niet in een dames topic thuishoort. Dat is wat anders dan zomaar een topic aanmaken.

    Of de hierop volgende discussie zinvol is, is weer een ander punt. Het geeft in ieder geval wel de nodige info over het belang van zoenen zoals veel beren dat zien en ook of we vinden dat zoiets beter verplicht zou moeten worden gesteld of juist niet (hoe ver gaat een club met huisregels).

    De reacties in dit topic spreken voor zich of je het er nu mee eens bent of niet, geeft zo men wil zelfs wat inzicht in de psyche van de beer of dat zinvol is wil ik niet beweren, wel leerzaam!

    Big30
    Het is prima dat je een nieuw topic aanmaakt als blijkt dat een bepaalde discussie op die plek niet thuis hoort. Jou keuze van de titel ("zoenen verplicht, of dame beslist?") was echter (zoals vaker) zeer suggestief en veel teveel gelardeerd met jou eigen mening in deze. De door jou bewust gekozen titel doet namelijk onterecht voorkomen dat dit 2 dingen zijn die elkaar uitsluiten, maar een club kan prima bepaalde services "verplichten" en een dame is vervolgens vrij te kiezen daar dan wel of niet te gaan werken.

    En zo werden hoop beertjes op een verkeerd spoor gezet en ging de discussie alleen nog over de door jou (als neutrale mod) opgewekte suggestie.

    Zoals door (bijna) ALLE beren al bevestigd in deze thread, leidt verplicht zoenen natuurlijk tot niets, en werd het dus een non-discussie, terwijl het had moeten gaan over "Is het zinvol dat bepaalde clubs bepaalde services als standaard onderdeel van de huisregels hanteren?".

    Blijkbaar vindt iedereen dat "normaal" als het om PZC en NMC gaat, maar als het om TZ gaat verandert dat beeld blijkbaar enigszins.
    In alle ("standaard aangeboden") gevallen geldt dat het niet meer is dan een "randvoorwaarde" (om een goede sessie te hebben) maar kun je ondanks dat nog steeds hele slechte sessies hebben (zie mijn "logic reasoning" toelichting, paar postings hiervoor, waarbij je voor "zoenen" ook "PZC" of "NMC" kunt lezen).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Degene die wiskunde/logica in hun pakket hadden weten dat de stelling "zoenen is cruciaal voor een goede sessie" totaal wat anders betekent dan "als er gezoend wordt levert dit een goede sessie op". Dit eerste is (voor veel ijsberen) waar, het tweede natuurlijk niet. Ofwel: "zoenen is een randvoorwaarde voor een goede sessie, maar GEEN GARANTIE!" => ofwel: het is fijn als je weet dat er in een club geen dames rondlopen die niet zoenen, zodat de KANS(!) op een goede sessie hiermee groter is. Dames die weten dat ze de kantjes eraf kunnen lopen gaan dus niet daar deze clubs, en daar ging dit draadje (toen het nog in het Sonja topic stond) over. Q.E.D.
    BTW: normaal zou me dit allemaal niet zoveel interesseren, maar aangezien het nu lijkt(!) alsof ik de starter van deze thread bent, vond ik deze uitgebreide reactie wel even op zijn plaats, dus ajb of de "starter" aanpassen in Big30 of de titel veranderen, dank!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  20. #90
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 12:54
    Berichten
    11.111
    Discussies
    225
    Thanks
    13.078
    Thanked
    17.523 in 6.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Blijkbaar vind alleen B30 dit een zinvolle discussie (hij startte B30 dit draadje namelijk met de zeer suggestieve titel).
    Kom op MiniMe, een discussie die inmiddels vier pagina's verder is aanmerken als zinvol voor één persoon? Daarnaast, als je niet gelukkig bent dat je als "Topic" starter te boek staat, stuur dan even een "IM" en vraag of MiniMe vervangen kan worden door Admin of zoiets. Misschien ook iets om rekening mee te houden door Admin's als ze een nieuw "Topic" starten. Check gewoon bij "OP" of zijn/haar naam gebruikt kan worden als "Topic" starter.

  21. #91
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Kom op MiniMe, een discussie die inmiddels vier pagina's verder is aanmerken als zinvol voor één persoon? Daarnaast, als je niet gelukkig bent dat je als "Topic" starter te boek staat, stuur dan even een "IM" en vraag of MiniMe vervangen kan worden door Admin of zoiets. Misschien ook iets om rekening mee te houden door Admin's als ze een nieuw "Topic" starten. Check gewoon bij "OP" of zijn/haar naam gebruikt kan worden als "Topic" starter.
    Precies BS, je hebt helemaal gelijk, dat verzoek doe ik hieronder dan ook aan B30 (of de titel of de OP aanpassen). Tuurlijk is het zinvol om de mening van anderen te lezen, daar is dit forum juist voor, maar zoals ik hiervoor (net voor jou posting) al schreef werd door de (in mijn ogen) verkeerde titel de discussie niet zinvol (iedereen, inclusief ondergetekende, was het nl eens dat verplichten tot niets leidt). That's all.

    BTW: Lees die 4 pagina's nog maar eens een keer en vervang "zoenen" door bv "PZC" of "NMC" en dan is het (voor sommigen) opeens heel anders

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  22. #92
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 12:27
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Het is prima dat je een nieuw topic aanmaakt als blijkt dat een bepaalde discussie op die plek niet thuis hoort. Jou keuze van de titel ("zoenen verplicht, of dame beslist?") was echter (zoals vaker) zeer suggestief en veel teveel gelardeerd met jou eigen mening in deze. De door jou bewust gekozen titel doet namelijk onterecht voorkomen dat dit 2 dingen zijn die elkaar uitsluiten, maar een club kan prima bepaalde services "verplichten" en een dame is vervolgens vrij te kiezen daar dan wel of niet te gaan werken.

    BTW: normaal zou me dit allemaal niet zoveel interesseren, maar aangezien het nu lijkt(!) alsof ik de starter van deze thread bent, vond ik deze uitgebreide reactie wel even op zijn plaats, dus ajb of de "starter" aanpassen in Big30 of de titel veranderen, dank!
    Mijn Beste MM,

    Als je goed leest zie je juist dat ik een groot onderscheid maak tussen iets verplichten (=huisregels toepassen) en iets dwingen wat van een totaal andere orde is. Een verplichting is niet zo vreemd en komt vaak voor maar heb dat al eerder opgemerkt.
    Ik wek geen suggestie op maar constateer een issue. De titel dekt dunkt me exact waar de discussie in het dames topic over ging.

    De discussie ging over zoenen maar soit heb met de titel die je voorstelt totaal geen probleem! Zal het aanpassen. Maar de titel moet wel wat ingekort worden is namelijk te lang! Da ga nie!

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #93
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    De discussie ging over zoenen maar soit heb met de titel die je voorstelt totaal geen probleem! Zal het aanpassen. Maar de titel moet wel wat ingekort worden is namelijk te lang! Da ga nie!

    Groet,
    Big30
    Dank beste B30, alles wel nu. Misschien leuk idee voor andere thread: mag forum leiding ijsberen verplichten om hun titels kort te houden?

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  24. #94
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    26 april 2024 @ 15:48
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Dank beste B30, alles wel nu. Misschien leuk idee voor andere thread: mag forum leiding ijsberen verplichten om hun titels kort te houden?
    Nog een andere thread:
    Mag forumleiding leden verplichten de onderwerpen kort te houden?
    Titel past nog net!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  25. #95
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 12:27
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Dank beste B30, alles wel nu. Misschien leuk idee voor andere thread: mag forum leiding ijsberen verplichten om hun titels kort te houden?
    Dank U ook mijn Beste MM! Ach ja een mod/admin op dit forum is niet meer dan een nederige dienaar, volstrekt onderdanig aan de wil van de leden, zeker iemand als MM zal hij niet tegenspreken (al weten we wel van elkaar waar we een structureel verschil van mening over hebben maar das eigenlijk ook niet zo relevant!)

    Overigens op dit forum gelden ook bepaalde huisregels cq. verplichtingen. Daar is niets mis mee en schept alleen duidelijkheid.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  26. #96
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    ja hoor BIG30 maak mij maar weer de starter van dit topic...als mini me het niet wil zijn


    ik probeer nog steeds een "thanks" van big30 te krijgen maar dat lijkt sinds de paspoortaffaire niet meer mogelijk,
    maar toch ga ik netjes door met zijn vragen zeer uitgebreid en zo vriendelijk mogelijk te beantwoorden want eens zal hopelijk de grote dag aanbreken dat ik toch eens een klikje van hem ontvang..

    maar veelal wordt er in deze draadjes (paspoortjes, zoenen verplicht, wat is een GFE, clubregels enz) -zoals mini me geloof ik al schreef- in rondjes gepraat.
    iemand vraagt a, krijgt als antwoord b, onderbouwd met de argumenten c en d...vervolgens valt de discussie stil, tot er weer de volgende beer met a op de proppen komt.. herhaling van zetten...zonder op eerder aangedragen argumenten in te gaan. waarna bijvoorbeeld ondergetekende nog maar weer eens zijn veel te uitgebreide verhaal doet.

    let wel: het gaat wat mij betreft er totaal niet om wie er gelijk heeft, of om gelijk te krijgen. doel is slechts om een bepaald issue vanuit verschillende invalshoeken te bekijken, met bijbehorende pro's en contra's.

    maar: waar ging dit draadje ook alweer over???
    (L) NCV (L)

  27. Onderstaande 3 leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (29 augustus 2011),Big30 (29 augustus 2011),Hoofdstuk2 (30 augustus 2011)

  28. #97
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Verplichte services hebben minstens dat voordeel dat je weet waar je je minstens kan aan verwachten. Dat heeft meteen ook een groot pluspunt, een groot voordeel: omdat alle dames die minimale service bieden, heb je met alle dames van die club een grote kans dat de sessie erg goed zal zijn. Het voorkomt dat je met de helft van de dames niets bent. In PSR ben ik bijvoorbeeld met zo goed als alle dames goed af, mijn ongepland bezoekje aan Sharks afgelopen zaterdag tekende wel wat anders op. De helft van de dames moet ik eigenlijk beschouwen als afwezig of met wat goede wil als "mooi plaatje om naar te kijken" omdat die niet tongzoenen. Mijnsinziens is het trouwens leuker voor zowel de dames als de heren. Wie heeft er wat aan dat je tijdens een onderonsje de boel moet afbouwen omdat... juist ja... ze niet zoent .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  29. #98
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Het verplichte service lijstje zegt niet zoveel is mijn ervaring als de klub er niet strak de hand in houdt.

    In Acapulco is de service deels onderuit gegaan, veel roemeentjes kussen niet, terwijl het een gegarandeerde service is.
    Blijven 20 minuutjes op eenkamertje etc etc..Vroeger was dit anders en kon je er blind van op aan dat elke dame tongzoende hier..slechts een voorbeeldje.

  30. #99
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    26 april 2024 @ 15:48
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Heeft voordelen en voorkomt onaangenaamheden.
    Het geeft een minimum zekerheid mbt niveau en biedt kansen voor goed tot beter.
    Er dient uiteraard door de club handhaving te zijn maar dat geldt ook voor je hond of je kind.
    Consequent zijn heet dat!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  31. #100
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    De handhaving gebeurt gelukkig cordaat in PSR .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

 

 
Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60