Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 45 van 45

Discussie: Melanie (Roemeense)

  1. #26
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:24
    Berichten
    380
    Discussies
    14
    Thanks
    92
    Thanked
    255 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Zoals ik al schreef is dit inderdaad een van de vele beauties in PSR met een matige service. Alleen S&F is in staat om in zijn hoofd hier toch een top sessie van te maken
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Geruime tijd wou ik nog eens met Melanie gaan kameren. Het kwam er telkens niet van. Laatste keer dat ik in PSR was, gebeurde het dan toch, doordat een ander afspraakje misgelopen was. Ik zal nooit meer met haar gaan.

    Al snel gaf ze aan om op het bed te gaan liggen. Op bed kroop ik dicht tegen haar aan. Zij veel minder dicht tegen mij. Tongzoenen zat er niet in. zoenen op de mond wel, niet te veel. Ze stelde alles in het werk om snel te kunnen beginnen pijpen. Het naknuffelen was weer beperkt.

    Een goede standaardversie waarin alles volgens een voorgeprogrameerde format verliep.

    Alles wat van op afstand, weinig spontaan, beetje gemaakt. Foei!
    In PSR zijn de meeste dames veel beter als ze zo tewerk gaat.

  2. #27
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ze zal me beu zijn MM .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #28
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard voor haar fans

    Vanaf einde volgende week voor langere tijd op vakantie in Roemenië (minimaal 2 maanden) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  4. #29
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ze is ook terug. Zij vertelde mij de laatste keer dat ze voor meerdere maanden weg zou gaan naar Roemenië. Ze wist nog niet precies voor hoeveel maanden en hoelang. Ze is nu dus al terug en de enige dame die niet erg mooi bijgebruind is. Ik vermoed dan ook dat ze gewoon gehopt heeft in Duitsland in een andere club. Nu ja, of dat er wat toe doet, ze is terug
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  5. #30
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ze heeft haar haar nu zeer opmerkelijk in een frou-frou tot bijna in haar ogen. Persoonlijk vind ik dat ze er niet zo mee staat, wat geen afbreuk doet natuurlijk aan haar mooie figuurtje en dito borsten .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #31
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Dat was inderdaad het geval, want de middagploeg bestond uit een aanvulling van nog eens ca 10 meiden. Daar zat ook Melanie tussen. Dit is geen foto van Melanie, maar zij valt vooral vanwege exact dit Cleopatra-kapsel op.

    Cleopatra.jpg

    Naam : Melanie
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits
    Leeftijd : ca. 25
    Haarkleur/-lengte : Zwart sluik Cleopatra kapsel, tot halverwege haar rug
    Lengte dame : 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat : slank, 55 Kg maat 34/ stevige B-cups
    Service: TZ/ 69/ PZC/ NMC
    Voordelen: Mooi apart kapsel
    Nadelen: .Te profi achtig.
    Tijdsduur : 30 min.
    Prijs : EUR 50,=
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

    Met Melanie eerst even ongedwongen gekletst en daarna naar de kino vertrokken voor wat commerciële verkoopgesprekken. Haar verkooptactieken overtuigden en we vertrokken naar de kelderruimtes. Ik had haar gevraagd voor een kamer met spiegel en een fauteuil. Die fauteuil plaatste ik naast het bed en aansluitend liet ik Melanie op de matras knielen. Zo had ik vrij zicht op haar poesje terwijl ze haar pijptalenten op Wijze Stijve los kon laten. Technisch OK, maar het gaf me toch een te profi-achtige en geroutineerde indruk. Ook de fysieke activiteiten en haar tongzoenen konden niet echt passie overbrengen. Niet verkeerd, maar ik miste de klik. Daarom een Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  7. Onderstaande leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME ( 2 juni 2013)

  8. #32
    Geregistreerd
    18 oktober 2011
    Last Online
    18 juli 2016 @ 14:31
    Locatie
    te ver van duitsland
    Berichten
    92
    Discussies
    1
    Thanks
    89
    Thanked
    169 in 50 posts

    Standaard

    Als laatste slachtoffer heb ik melanie gekozen, het was al een tijdje geleden dat ik met haar naar de kamer was geweest. Ze had nu een nieuw kapsel, die kinderachtige pony was eindelijk weg. Al snel bleek dat ik een verkeerde keus gemaakt had, op de kamer was ze compleet lusteloos. Tongzoenen wilde ze liever niet, en met veel moeite kwam het puntje van de tong te voorschijn. Andere kerels vinden dit misschien voldoende, voor mij was het niet goed genoeg.Dan maar pzc , maar dit werd ook geen succes, teveel handarbeid. Nmc was wel goed, alleen continu het handje erbij.Het condoom maar snel volgespoten, anders zou ik nog een extra half uur aan mijn broek krijgen.De financiële handelingen afgehandeld waarbij ik nog de opmerking kreeg dat ze niet van mij afhankelijk is, en dat haar stamgasten haar wel zouden waarderen.

  9. #33
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Dat was inderdaad het geval, want de middagploeg bestond uit een aanvulling van nog eens ca 10 meiden. Daar zat ook Melanie tussen. Dit is geen foto van Melanie, maar zij valt vooral vanwege exact dit Cleopatra-kapsel op.


    Cleopatra-kapsel is weg. Ze volgt de Roemeense traditie en heeft haar haar in een paardenstaart. Zo geeft ze uiterlijk meteen te kennen dat je er alvast geen GFE-service van moet verwachten. Goed idee van haar dus. Ze ziet er nu wel heel anders uit (misschien is meer net dat de bedoeling van haar geweest) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (28 november 2014),Wijze grijze (28 november 2014)

  11. #34
    Geregistreerd
    18 oktober 2011
    Last Online
    18 juli 2016 @ 14:31
    Locatie
    te ver van duitsland
    Berichten
    92
    Discussies
    1
    Thanks
    89
    Thanked
    169 in 50 posts

    Standaard

    Het cleopatra kapsel is al heel lang weg, al zeker een jaar.
    Welk kapsel ze heeft is volgens mij niet zo van belang, het gaat volgens mij om de geleverde service op de kamer. Helaas is die bij melanie ver onder het niveau, ze is liever lui dan moe. De laatste keer dat ik met haar op kamer was, deed ze nauwelijks moeite om er iets van te maken. Zeker ziet ze er lekker uit, in een andere club was ze er al lang uitgeflikkert. Waarschijnlijk blijft ze daarom ook zo lang in psr, haar vriendinnetje marion kan haar toch niet wegsturen.

  12. #35
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:55
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag met Melanie naar de kamer geweest. Melanie springt er tussen uit met haar strakke figuurtje en haar super kontje. Met haar een prima half uurtje beleefd. Service was prima net iets beter als een standaard service maar dan wel minder service die sommige PSR service kanonnen kunnen geven. Dus een beetje in between. Maar overall goed. Het half uurtje werd uiteindelijk een 40 tal minuten omdat ik moeite had om mijn nakomelingen te ejaculeren.
    Melanie melde dit netjes bij de locker dat we 10 min over tijd waren en dat ze iets extra's wilde voor die tijd. Oke fair. Uiteindelijk 15 euro extra gegeven.

    HHG 50%

  13. Onderstaande 3 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 3 maart 2016),Sjeufke ( 3 maart 2016),yylover ( 2 maart 2016)

  14. #36
    Geregistreerd
    18 oktober 2011
    Last Online
    18 juli 2016 @ 14:31
    Locatie
    te ver van duitsland
    Berichten
    92
    Discussies
    1
    Thanks
    89
    Thanked
    169 in 50 posts

    Standaard

    Paaszondag was ik in een zeer rustige residenz.
    Het vrouwenaanbod was uitermate slecht.
    Helaas heb ik toch maar besloten om met melanie te gaan kameren.
    Die 50 euro had ik beter door het toilet kunnen gooien.Dit was echt zo ongelooflijk slecht,alles was op laufhaus-niveau.

    Bij mij probeerde ze ook extra geld los te peuteren, omdat we iets langer op de kamer waren.
    Ze was kennelijk vergeten dat ze in het begin de kamer verliet om zich op te frissen.
    Die 10 minuten komt echter voor haar rekening,dat ga ik niet betalen.
    Dat geld kan ze zich in haar mooie kontje steken,dat is haar enige pluspunt.

    Besloten om met deze dame NOOIT meer te kameren.

  15. Onderstaande 6 leden hebben trophy bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (28 maart 2016),Manureva (28 maart 2016),satanic surfer (28 maart 2016),Sparky (28 maart 2016),yylover (28 maart 2016),zeppos58 (28 maart 2016)

  16. #37
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:44
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Kerel, waarom toch een 2e keer met haar ?

  17. #38
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Een plausibele uitleg voor deze tweede maal zichzelf aan de Melanie-steen stoten zou men puur objectief makkelijk kunnen stellen als volgt: het gros des dames in PSR is nou niet bepaald van fortuinlijke looks bedeeld door moeder natuur dus bij gebrek aan opties zal trophy weer voor haar hebben geopteerd, een beetje de enige manier waarop Melanie überhaupt aan centen toekomt...In het looksdepartment heeft ze in Lohmar helaas weinig competitie en liefhebbers van ietwat slanke poppetjes komen dan toch met hangende pootjes en oortjes bij haar terecht als ze niet ongepoppt willen vertrekken...PSR is al gerume tijd geen schim meer van de degelijke club die ze was voor zeg maar ongeveer een jaar of 3/4 geleden...

    Vrijdag waren enkele Bekannten in PSR, welgeteld 0 sessies van hen gecombineerd en rondom 20 uur zaten ze in AG...
    Zaterdag waren enkele Bekannten in PSR, welgeteld 0 sessies van hen gecombineerd en rondom 19 uur zaten ze in Magnum...

    Zo ziet het er helaas uit voor een boel bezoekers maar wel leuk dat eindelijk de nieuwe kamers af zijn voor de optimisten...Realisten zien een ouder wordende line-up en ouder wordend publiek waarbij een boel stammies al zijn uitgeweken naar andere clubs sinds geruime tijd en daar valt een boel voor te zeggen, sommigen zijn vastgelijmd door omstandigheden, sommigen komen over van notoire non-serviceclubs rondom Roermond en verbazen zich over de door de band genomen steady service in PSR die geen schim meer is van wat het ooit was doch alla, begrijpelijk gezien hun "voorleven" elders. Net als voor het feit dat dames alla Melanie al lang hadden moeten buitengekegeld zijn want ze krijgt op een sporadische uitzondering na al jarenlang slechte kritieken, doch aangezien de club met een nijpend (jonge) damestekort kampt mag ze vrolijk blijven rondrommelen...Soms moet men het niet mooier trachten voor te stellen dan het is...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  18. Onderstaande 5 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (28 maart 2016),potentebeer (28 maart 2016),Sparky (28 maart 2016),trophy (28 maart 2016),zeppos58 (28 maart 2016)

  19. #39
    Geregistreerd
    18 oktober 2011
    Last Online
    18 juli 2016 @ 14:31
    Locatie
    te ver van duitsland
    Berichten
    92
    Discussies
    1
    Thanks
    89
    Thanked
    169 in 50 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Kerel, waarom toch een 2e keer met haar ?
    helaas was het vrouwen aanbod zeer slecht, geen isa, roxanna,sonia,enz......

    achteraf was het zeer stom, maar voor mij is het nu duidelijk,deze dame moeten ze snel terugschoppen naar Roemenië

  20. #40
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:44
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Ik ken er nog eentje die er al tijden rondloopt en schijnbaar zonder klachten ?

  21. #41
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Die klachten zijn ook overbekend .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  22. #42
    Geregistreerd
    18 oktober 2011
    Last Online
    18 juli 2016 @ 14:31
    Locatie
    te ver van duitsland
    Berichten
    92
    Discussies
    1
    Thanks
    89
    Thanked
    169 in 50 posts

    Standaard

    Waarschijnlijk blijft zij om dezelfde reden,gebrek aan slanke jonge dames.
    Er zit inmiddels een flinke afvaardiging van psr in yy

  23. #43
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Tsja trophy, inmiddels je derde keer minimaal met deze dame . Volgens mij ben je een grote fan van deze dame en van PSR!

    Pret had vandaag in ieder geval een topdag in PSR!
    Laatst gewijzigd door Big30; 28 maart 2016 om 22:46
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #44
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:44
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Waarschijnlijk verkeerde dag gekozen, stomme pech. Pret weet niet waar ie het moet zoeken, schijnbaar vandaag meer dan genoeg keuze.

  25. Onderstaande 2 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (28 maart 2016),pret (28 maart 2016)

  26. #45
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Melanie had ik tijdens eerdere bezoeken al gespot en op de todo-lijst gezet.

    Gisteren is het eindelijk tot een kamergang gekomen en ik was zeer tevreden.

    top sessie met een zeer mooie meid.
    Later nog de tijd volgekletst, en voldaan de kamer verlaten

    Herhaling gegarandeerd

  27. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (13 augustus 2019)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.

Babylon 468*60