Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 45

Discussie: Melanie (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard Melanie (Roemeense)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Ook deze keer weer een aantal Roemeense ex-Samya dames, maar zowel Amira (zie recensie VJ) als Melanie (zie mijn recensie) konden, ondanks de standaard service, niet bieden wat de kritische ijsbeer wenst: passie en overgave, zeer jammer, omdat ze optisch zeer mooi zijn. Gelukkig kun je eea goed "uitproberen" op de bank, en zijn er, zoals VJ al schreef, voldoende "ontsnappingsmomenten", maar dan moet je die natuurlijk wel gebruiken!
    De recensie van Melanie was ik jullie nog verschuldigd: Zoals gezegd is Melanie optisch waanzinnig mooi, zwart haar, lolita lijfje, helemaal mijn smaak (en die van MJ/PP/etc), en, zoals later zal blijken, ook die van S&F

    Helaas blijft het bij deze optiek helemaal steken. Ze doet haar ding, maar zonder enige overgave, passie, etc...........beetje in lijn met de overige ex-Samya dames die nu in PSR rond dartelen (Amira, Ralicia, etc). Gelukkig voor haar zijn er blijkbaar ijsberen die dit niet erg vinden en hier dan toch plezier aan beleven, dus kom maar op S&F met je wervelende recensie!

    ======================

    Naam : Melanie

    Nationaliteit/Taal : Roemeens (Duits, Engels)

    Leeftijd : 22

    Haarkleur/-lengte : zwart, halflang

    Lengte dame : 162

    Postuur/Cupmaat : B mooi naturel

    Service: TZ, PZC, NMC

    Voordelen: super lolita lijfje, naturel

    Nadelen: totaal geen overgave, passie, afwerkgevaar

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  2. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard fun fun fun... seks seks seks... zo heb ik het graag

    In PSR heb ik de gewoonte om niet met dames naar kamer te gaan die ik nog nooit gezien heb. De kans is te groot dat het dames zijn die zich niet lekker voelen binnen het unieke concept van PSR. Buiten doen wat je moet doen wat spontaniteit brengen bijvoorbeeld.

    Deze dame had ik laatste zondag dat ik in PSR was gezien en ik moest me aardig bedwingen om niet af te wijken van mijn gewoonte.
    Gisteren was het dan zover. Ze was er nog steeds. Dat wil zeggen dat ze meer doet dan enkel haar ding, dacht ik dan maar.

    Seksenfun gaat echter nooit (zeg nooit, nooit) met een dame op kamer zonder prospectie te doen. De eerste minuten was ons verkenningsgesprekje een beetje mat. Ik vond haar echter zo mooi dat ik het initiatief nam om het roer om te gooien (meestal wil ik dat de dame dat zelf doet = grotere garantie op iets moois, dat ze werkelijk zo is en doet). Ik begon haar met veel over acting te omhelzen, vast te pakken, te zoenen... over acting GFE, zo je wil. Vanaf dan verliep alles los, spontaan, lief en had ze duidelijk zelf zoiets van: best een aardige knaap.

    Na wat gefriemel op de sofa heb ik dan aan haar gevraagd hoelang ze nog wou wachten om wat meer privacy te kunnen hebben (laat ik meestal ook aan de dame over).

    Ik ben met haar zowat tussen het uur en het anderhalfuur op kamer geweest en na afloop wou ze maar € 100 (wat natuurlijk niet getolereerd werd door mij).
    Op de kamer voelde ik in het begin dat ze niet zo direct weg wist met spontane, wilde, onbezonnen, taboeloze (lees niet: NZC!!) seks bij betaalseks maar ik heb er een handje van weg om ze wat te begeleiden als dat nodig blijkt (en geef toe dat je voor zulke schoonheid altijd net wat meer moeite wil doen).
    Uiteindelijk een geile en hele goede sessie met haar beleefd. Ik stel me enkel de vraag hoe een tweede keer zal verlopen en of ze werkelijk graag zulke seks beleeft op kamer of eigenlijk de voorkeur wegdraagt voor "doen wat moet gedaan worden" en niet al dat geGFE en gespeel. De toekomst zal het uitwijzen. De after sales waren van de mindere soort .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 augustus 2011),savesexer (23 augustus 2011)

  4. #3
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    De recensie van Melanie was ik jullie nog verschuldigd: Zoals gezegd is Melanie optisch waanzinnig mooi, zwart haar, lolita lijfje, helemaal mijn smaak (en die van MJ/PP/etc), en, zoals later zal blijken, ook die van S&F
    Alweer gelijk MiniMe, ook PP heeft een maandje geleden twee keer met deze superlolita gespeeld op de kamer. Heerlijke sex met voorafgaand redelijke presales, dame geeft je het gevoel dat je het helemaal bent (daar heeft ze natuurlijk gelijk in vanuit haar perspectief..). Naturelle borsten hadden wat kleiner gemogen. Maar de dame wordt in mijn geval overvleugeld door een andere dame die alleen doordeweeks werkt. Als die weer vertrokken is zal ik vast vaker bij Melanie uitkomen.

  5. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Maar de dame wordt in mijn geval overvleugeld door een andere dame die alleen doordeweeks werkt. Als die weer vertrokken is zal ik vast vaker bij Melanie uitkomen.
    Vertel, over welke beauty hebben we het hier?

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  6. #5
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Hoe verliep de tweede keer?

    Ter info: Melanie is 23 jaar.
    Persoonlijke commentaar bij PP: net die mooie stevige natuurlijk B-cup bij dat super slanke lijntje maakt haar zo uniek.

    Het leuke aan Melanie vond ik de eerste keer dat ze een 8/10 scoorde en niet meteen een 9,5/10 (10/10 wordt niet gegeven). Progressie mogelijk dus, dacht ik zo.

    Kon er opbouwend tewerk gegaan worden de tweede keer of niet? Dat is de hamvraag.

    De pre sales was spontaner dan vorige keer. Dat mag ook wel de tweede keer.

    De vooruitgang zat 'm echter vooral binnen het kamergebeuren. Dat zat meteen snor. Melanie onthoudt wat welke klant wil. Deze keer was haar kledij dus niet uit vooraleer ik het wist. Ze had trouwens een gewoon (lichtjes ouderwet-gebloemd, wit-lichtblauw) slipje en beha aan. Toch bleef ze verschrikkelijk sexy. Ze houdt overigens van orde en netheid want het is de eerste dame die ik weet die haar kleding niet op de grond gooit of op een stoel of kast legt/smijt maar netjes aan de deurhaakjes hangt. (Thuis - moest ze mijn vrouw zijn - zou ik me al direct beginnen ergeren, maar ze is dus niet mijn vrouw.)
    Op kamer gebeurde alles veel spontaner, ze had eigenlijk geen remmingen meer en wist dat ze mij kon vertrouwen (ook wanneer ik wild, gek en ik weet niet wat nog allemaal uit de hoek kom). Ze kwam trouwens zelf ook zo nu en dan even dominant uit de hoek. Dat speelse, zo heb ik het graag. Zolang natuurlijk de seks ook goed is. Dat was ook zo. Waar ik vorige keer geen reden zag om expliciet te gaan stoefen over haar pijpkunsten, moet ik dat nu wel doen. Ik heb daar zalig van genoten. Enorm! Mijn lul, mijn lul, het deed me terugdenken aan de tijd dat ik nog maar 18 jaar was. Zo'n paal en ze hield 'm met gemak zo. Ze werkte verschillende keren tot net niet aan het no-return point. Het maakte me helemaal gek. Om niet voortijdig klaar te komen pakte ik haar dan ook enkele keren vast, kwam naar haar toe en wou beginnen tongzoenen. Dit vond ze maar iets raars. Enige zachte overtuiging was nodig om even haar tong te mogen proeven. Er is dus nog werk aan no taboe/de progressie. Het is dus weeral met plezier uitkijken naar een derde keer. Melanie pijpt subliem, geraffineerd zacht, dan weer hard, afwisselend en vergeet de balletjes niet, gebruikt haar handjes op de juiste manier (inclusief met haar nageltjes over de balletjes strijken). Het neukgedeelte was ook heel o.k.. Nog een attentiepuntje is dat ze volgende keer het condoom beter al heeft klaarliggen. Ze moest dit nog uit haar tasje halen. Dat duurt allemaal zo lang en verminderd vaak de spanning (van mijn lul). In dit geval was ook daar geen sprake van. Zo geil maakte ze me. Toegegeven, ook zelden zo'n schoonheid gezien. Zo jong, lief, speels en een lolita met borsten die de naam waard zijn. Vermits ik de vorige nacht (de overgang van Sharks naar PSR) geen minuut had geslapen, was ik vrij moe en heb ik haar al het neukwerk laten doen. Ze heeft me lekker bereden en ging ervoor. Niet na enkele minuten zoiets van: wisselen, pfff, allé komde nog nie.... Nee niks daarvan.

    Na het orgasme nog liggen knuffelen, strelen, zoenen... terwijl we in mekaar gestringeld lagen. Als we even denken zoals Test Aankoop was het na enig geknuffel wijs om een einde te breien aan de sessie. Ze probeerde al knuffelend er een halfuurtje aan te breien door te zeggen dat ze dat heerlijk vindt en me zo lief vindt maar voor mij mag het wat meer zijn voor € 50 dan luierend knuffelen. Goed, hier viel ze even door de mand. Dit is een tikje professionalisme. Dat mag maar als je die kneepjes kent, gaat de derde sessie een 9,5/10 moeten worden om vele vervolgen te kunnen krijgen.

    De after sales waren ook vandaag beperkt .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  7. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    savesexer (30 augustus 2011)

  8. #6
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Vertel, over welke beauty hebben we het hier?
    Een beauty die ik, selfish als ik ben, zo veel mogelijk voor mezelf wil houden.....

    een tipje van de sluier, ze werkt maar op enkele dagen in de week.

    Ik weet t ik ben asociaal

  9. #7
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    selfish als ik ben, zo veel mogelijk voor mezelf wil houden.....

    Ik weet t ik ben asociaal
    Ik vind je vooral heel héél erg naïef en onvolwassen zo. Je gaat er toch niet vanuit dat beren niet ontdekken kunnen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. #8
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik vind je vooral heel héél erg naïef en onvolwassen zo. Je gaat er toch niet vanuit dat beren niet ontdekken kunnen .

  11. #9
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Zou S&F het dan eindelijk door hebben

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  12. #10
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Zou S&F het dan eindelijk door hebben
    Licht jij dan Big30 in
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #11
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Zou S&F het dan eindelijk door hebben
    In Nederland hebben we niet voor niets belgenmoppen ....

  14. #12
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Zou S&F het dan eindelijk door hebben
    In Nederland hebben we niet voor niets belgenmoppen ....

  15. #13
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 20:52
    Berichten
    279
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    88 in 17 posts

    Standaard

    Deze dame ziet er inderdaad beeldig uit. De service is allemaal wat plichtmatig, de remmen gaan niet echt los bij haar. Is haar goed recht overigens. Probeerde met de bekende 5 minuten langer een uur te krijgen. Helaas kan ik goed klok kijken en was het half uur exact 30 minuten. Ze had massage olie meegenomen om zo de tijd te rekken. Voor mij geen herhaling meer met deze dame. Ze is me iets te professioneel.

  16. #14
    Geregistreerd
    18 oktober 2011
    Last Online
    18 juli 2016 @ 14:31
    Locatie
    te ver van duitsland
    Berichten
    92
    Discussies
    1
    Thanks
    89
    Thanked
    169 in 50 posts

    Standaard

    deze dame afgelopen zondag ook uitgenodigd voor een kamerbezoek, ze komt inderdaad een beetje profi over, maar op de kamer doet ze wat er van haar verwacht mag worden. Tongzoenen is een beetje voorzichtig, maar haar uiterlijk maakt zeer veel goed. Volgens mij heeft ze het mooiste figuur van heel PSR.

  17. #15
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Twinangel Bekijk bericht
    ........................... Probeerde met de bekende 5 minuten langer een uur te krijgen. Helaas kan ik goed klok kijken en was het half uur exact 30 minuten. ..........................
    Kan en mag ook niet in PSR. Tijden worden bij de Theke netjes bijgehouden, een uur is 60 minuten. Ben ooit met een meid mee gegaan naar de balie om tegen de theken te zeggen dat het voor mij OK was voor 1 uur toen we na 53 minutenb van de kamer gingen. Meisje wou anders echt op de kamer blijven.
    Meiden die hun sessie niet vol maken gaan er vrij vlug uit.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  18. #16
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ongeveer een half jaar lieten wij mekaar een beetje links liggen.

    De eerste sessie was erg goed. De tweede sessie liet ik mij bij haar van mijn speelse en wilde (dominante) kant zien. Ze speelde het erg goed mee. Toch gaf ze me sindsdien bijzonder weinig aandacht in de club. Ik stelde haar geen vragen maar concludeerde hieruit voor mezelf dat ze mijn wilde kant toch niet zo geapprecieerd had. Ik maakte er geen punt van. Ik kon ook zonder haar verder leven.

    Toch zinderde haar schoonheid dit weekend telkens weer door mijn hoofd. Een lolita die ook nog een mooie natuurlijk B-cup heeft. Je ziet ze niet alle dagen.
    Het geluk was aan mijn zijde. Zondag deed ze ineens weer alle moeite om mij uit de HWP te krijgen, op het schommelbed bij haar. Dit moest ze maar twee keer vragen.

    Op het schommelbed complimenteerde ze mij weer meteen. Toch altijd leuk, zeker als je ergens voelt dat het (best) gemeend is. Wat flikflooien en teasen, mekaar liefhebben en zoenen.... Het gebeurde allemaal al op het schommelbed. Melanie tongzoend niet graag "en public". Ze heeft daar een reden voor en ik geef haar 100 % gelijk.

    Op het schommelbed liet ze vallen dat zij dacht dat ik de tweede sessie niet zo denderend vond omdat ik niet meer naar haar kwam. Tja....

    Omdat het op den duur veel te warm werd in het wellnessgedeelte zijn we "ene" gaan drinken in de bar. Als dien "ene" en ook den "hare" (bijna) leeg waren, kon ik mezelf niet inhouden. Ik stelde de kamervraag. Veel sneller dan ik normaal zou doen. Dat doe ik niet voor iedere dame.

    Op kamer een uur heerlijk van mekaar genoten. Dit keer dacht ik er nog niet eens aan om mijn wilde ik tevoorschijn te toveren. Over toveren gesproken. Melanie laat meer van haar toverkunstjes zien op kamer als je er een goeie klik mee hebt en als je anders op kamer bent dan de meerderheid van de mannen. Wij hebben in elk geval gespeeld dat we smoorverliefd op mekaar waren. Je kan jezelf best inbeelden wat dan ook vooral erg intens en intiem aan de orde kwam. Melanie vond het zelfs totaal geen probleem om te tongzoenen na beffen, rimmen en pijpen.

    Opnieuw leek het wel alsof ze in zichzelf een of andere toverspreuk opzegde want ik dacht dat mijn lul maar bleef en bleef groeien en stijver en stijver werd. Ze verschoot er op een moment zelf even van en zei me dat ze hoopte dat dit niet zo zou werken als de neus van Pinoccio.

    Ook nu weer erg teasend en lang gepijpt geweest door haar. Ze doet dat zoals het moet.

    Als je haar op de juiste manier oraal verwend, met de nodige attentie, is glijmiddel écht niet meer nodig. Zelf klaarkomen wimpelde ze voorzichtig (maar voor een kenner duidelijk) af. Ze wil dit bewaren voor een volgende keer zeker?

    Het neukgedeelte was ook weer fantastisch. Zonder tegenwringen wipten we in het voor mij meest intieme standje. Zij in mijn schoot, beentjes achter me, lekker tongzoenen en haar heerlijke zachte mooie borsten sensueel aanraken. Nadeeltje: ik werd zo opgewonden dat ik mijn kruid niet lang genoeg meer kon bedwingen. Voordeel: moet volgende keer beter of ik vind mezelf maar zwak.

    De professionele kantjes waren er deze keer af. Ze heeft dus weer progressie gemaakt. Flink zo. Het wordt steeds beter. Waar ik bij mijn tweede sessie nog twijfelde of ze beter dan de eerste zou zijn en waar ik bij deze sessie ook weer de vraag had of het nog beter zou worden, weet ik nu wel zeker dat de volgende keer geen half jaar zal duren en dat die sessie nog beter zal zijn.

    Suptiel doch duidelijk liet ze op kamer nog even weten dat ze mijn lieve kant veel prettiger vind dan mijn wilde kant. Eigenlijk kan ik ook niet meer wild zijn bij haar. Ze is veel te lief. Hoe je ze ziet genieten als je haar verwent. Zalig!!

    Ik heb het gevoel van 9/10 maar omdat ik geen 10/10 geef moet ik 8,75/10 geven (of hoe stom getallen wel zijn) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  19. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    savesexer (19 januari 2012)

  20. #17
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Zeppos aanhoorde mijn verhalen en heeft op zijn manier een erg toffe sessie met Melanie gehad maar dat vertelt hij beter zelf .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  21. #18
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Gisteren @ 16:22
    Berichten
    383
    Discussies
    14
    Thanks
    98
    Thanked
    258 in 75 posts

    Standaard

    Net als Karina een bloedmooie Roemeense, maar helaas zeer matig op de kamer. Haalt niet het nivo van de Roemeense dames in bv Freude.

  22. #19
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    Tot afsluit van de avond even de kino in en Melanie zat daar éénzaam te wezen. Melanie ken ik nu al een tijdje en steeds hebben we een korte babbel. Ik vind haar lichaam heel erg mooi maar ze is wat te fragile voor mij. Ik lees natuurlijk aandachtig het forum en weet van S&F dat ze wel wat te bieden heeft. Ze vroeg me waarom ik eigenlijk nooit met haar ga, ik vertel haar dat de gelegenheid zich nooit geboden heeft maar dat ik nu geen excuus heb. Alhoewel al mijn voelers me verwittigen om dit niet te doen, doe ik het toch. Fout, fout, fout..... Op de kamer kan ik genieten van een heel erg mooi lichaam. Als ik ze kus, krijg ik een mini tongetje en duwt ze me weg. Er is geen vonk. Ik lik haar zonder veel resultaat zij pijpt mij, niet slecht, condoom errond, glijmiddel erop en een cowgirl in zeer strak kutje met een weinig uitbundig orgasme tot gevolg. Ook mindere goede sessies horen bij het ijsberenbestaan.
    " A dirty mind is a joy forever"

  23. #20
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Jammer jammer... Melanie had écht wel gewild dat ik afgelopen vrijdag of zondag nog eens een keertje met haar zou kameren omdat we het zo tof hadden samen. Anderen hebben mij echter op andere ideeën gebracht. Op beide dagen wou het dan nog eens lukken dat ik Melanie telkens trof in de wandelgangen op het moment dat ik naar kamer vertrok, met een ander. Zondagavond liet ze haar teleurstelling duidelijk merken. Als dit in negatieve zin invloed heeft om een volgende sessie met haar, zal dat de laatste sessie zijn maar ik durf er van op aan dat haar teleurstelling binnenkort al lang vergeten zal zijn. Tja, die dingen gebeuren nu eenmaal.

    Melanie, ze blijft verruit de mooiste van PSR !
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  24. #21
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Melanie, ze blijft verruit de mooiste van PSR !
    Loopt er eindelijk een keer een mooie meid in PSR, blijkt de service tegen te vallen

  25. #22
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Gisteren @ 16:22
    Berichten
    383
    Discussies
    14
    Thanks
    98
    Thanked
    258 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Loopt er eindelijk een keer een mooie meid in PSR, blijkt de service tegen te vallen
    Zoals ik al schreef is dit inderdaad een van de vele beauties in PSR met een matige service. Alleen S&F is in staat om in zijn hoofd hier toch een top sessie van te maken

  26. Onderstaande leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 1 februari 2012)

  27. #23
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Zoals ik al schreef is dit inderdaad een van de vele beauties in PSR met een matige service. Alleen S&F is in staat om in zijn hoofd hier toch een top sessie van te maken

    MMmmmm denk er anders over, heb een uur met haar wezen "stoeien" je moet deze dame aanpakken zoals ze dat graag heeft. Teder en super zacht. Lief tegen doen en lieve dingen in haar oor fluisteren. Haar behandelen als "porselein" ze is zo teder en fragiel. Als je daar reking mee wil houden, bloeit ze open als geen ander en zal ze je lieve en tedere GFE seks terug geven.
    Wil je harde porno en wild doorneuken, dan ben je an het verkeerde adres.
    Het feit dat ik een uur op kame was zegt genoeg.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  28. Onderstaande leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun ( 1 februari 2012)

  29. #24
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:23
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen of dit dezelfde Melanie uit Roemenie is als degene die in November 2011 nog bij Villa Vertigo werkte?
    Een echt lolita vrouwtje en zeer mooi. Ik heb er een zeer goede GFE ervaring mee gehadt.

  30. #25
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Ausrufezeichen Derde keer beste keer, ik had het beter bij die derde keer gehouden, vorige keer.

    Geruime tijd wou ik nog eens met Melanie gaan kameren. Het kwam er telkens niet van. Laatste keer dat ik in PSR was, gebeurde het dan toch, doordat een ander afspraakje misgelopen was. Ik zal nooit meer met haar gaan. Als ze me vraagt waarom zal ik het haar vertellen.

    Ik zat in de lounge en zag Melanie voorbijparaderen op een moment dat ik net van plan was om op jacht te gaan. Mijn afspraakje kwam niet opdagen. Melanie liep naar de wellness. Gewoonlijk doet ze dat om te gaan kijken of ze in de kino geen geld kan verdienen. Dit keer lag ze op het schommelbed toen ik haar achternagelopen was. Ik ging er bij liggen. Als ik er nu even op terugdenk verliep op het schommelbed alles wat minder geil dan ik van haar gewend was. Op dat moment had ik dat ook wel min of meer door maar stond er verder niet bij stil.
    Na een vijftal minuutjes vertrokken we naar een kamer.

    Op kamer kleedde zich uit. Ik deed mijn badhanddoek af. We stonden voor het bed en knuffelden voorzichtig wat, voorzichtige kusjes op de mond. Al snel gaf ze aan om op het bed te gaan liggen. Op bed kroop ik dicht tegen haar aan. Zij veel minder dicht tegen mij. Tongzoenen zat er niet in. zoenen op de mond wel, niet te veel. Haar borsten waren een beetje gevoelig, kusjes in de nek kietelden, net als strelingen en kusjes over de rest van haar lichaam. Ze stelde alles in het werk om snel te kunnen beginnen pijpen. In deze omstandigheden leek het mij maar het best om haar daar dan maar mee te laten beginnen. Het pijpwerk was erg goed. Dat was ik ook gewend van haar. Het neukgedeelte dat er op volgde was ook zeer goed te noemen.
    Het naknuffelen was weer beperkt.

    Was de sessie slecht? Nee, zeker niet. Een goede standaardversie waarin alles volgens een voorgeprogrameerde format verliep. Goed pijpwerk, goed neukwerk, mooie poppemie in bed. De meeste mannen zouden meer dan tevreden zijn. Voor mij was het de laatste keer dat ik met haar gegaan ben, op deze manier. Ik heb heel wat andere sessies met haar beleefd. Ze was toen goed GFE. Nu niets van gemerkt. Alles wat van op afstand, weinig spontaan, beetje gemaakt. Foei!
    In PSR zijn de meeste dames veel beter als ze zo tewerk gaat.

    Had ze een slechte dag? Dat had ze dan wel even kunnen zeggen.
    Heeft ze haar service teruggeschroefd? Het is de eerste keer dat ik in PSR ondervind dat de dame het verplichte "kussen" interpreteert als "kussen" en niet als 'tongzoenen" .

    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  31. Onderstaande 6 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 juni 2012),Carlitos ( 8 juni 2012),Dalton ( 8 juni 2012),satanic surfer ( 8 juni 2012),SeX++ ( 8 juni 2012),Sparky ( 7 juni 2012)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60