Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 84

Discussie: De Berenkeuken:

  1. #51
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Ijsberen gebruiken veel energie, dus moeten ze eten met een hoog energiegehalte nuttigen.
    Als je veel energie gaat gebruiken moet je eigenlijk eten nuttigen waar veel koolhydraten en weinig vet in zit, dat eten houd je scherp en geeft lang een vol gevoel.


    Krachtontbijt: muffin met ei en zalm

    Ingredienten per muffin

    1/2 theelepel olijfolie
    1 eetlepel kleingesneden rode ui
    2 geklutste eiwitten (niet het geel meeklutsen!)
    30 gram gerookte zalm
    1 plakje tomaat
    1 Engelse muffin, doormidden gesneden en getoast

    Bereiden

    Verwarm de olijfolie in een pan, voeg de ui toe en bak het al roerend tot het zacht is (1 minuutje ongeveer). Voeg de eiwitten en wat zout toe en kook alles al roerende voor 30 seconden.
    Vervolgens leg je de tomaat op de onderste helft van de muffin, dan het ei-mix er bovenop en dan de zalm daarop.
    Klaar!


    muffin.jpg



    Later nog meer receptjes!

  2. #52
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard wat eet een ijsbeer op deze dinsdag avond

    Wat eet een ijsbeer eigenlijk op een dinsdag als deze?

    Ik doe zelf vanavond eenvoudig en eet gebakken aardappeltjes met een tartaartje en ijsberg sla.

  3. Onderstaande leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 5 november 2013)

  4. #53
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    een gelderse schijf, vd lidl prima gemaakt, met brocoli en gekookte aardappelen, ik ga zo nog even en toetje kopen bij de appie

  5. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 5 november 2013)

  6. #54
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Ik kruip alvast in het vel van IJsberenvel: "Het volgende onzin topic,man wat word ik daar moe van. En er is niet 1 moderator die ingrijpt"....

    Eet smakelijk !

  7. #55
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    een gelderse schijf, vd lidl prima gemaakt, met brocoli en gekookte aardappelen, ik ga zo nog even en toetje kopen bij de appie
    wat voor toetje is het geworden?

  8. Onderstaande leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 5 november 2013)

  9. #56
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard



    Ik heb vanavond extra gemarineerde spareribs gehadt met frietjes, overgoten met een sausje van knoflook en sambal, afgerond met een salade. Ik klap nog bijna.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  10. #57
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
    Wat eet een ijsbeer eigenlijk op een dinsdag als deze?

    Ik doe zelf vanavond eenvoudig en eet gebakken aardappeltjes met een tartaartje en ijsberg sla.
    Het "Algemeen ge-ijsbeer" onderdeel. Lees ik altijd met veel plezier! Goede empathische vraag ook.

    Het was geen culinair hoogstandje vanavond. Een zak Thaise wokgroenten van 400gr in de wok gegooid, 4 ons zalm erbij, peper+zout, mespuntje sambal, scheutje ketjap. Daar heb ik mijn buik goed vol van. Afgeblust met een halve liter karnemelk. Daarna heb ik me getrakteerd op een mok Cappuccino met een scheut Amaretto erin en een toefje slagroom met daarbovenop wat cacao gestrooid. Sigaretje erbij, mijn avond kan niet meer stuk.

  11. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 5 november 2013),molaar ( 5 november 2013)

  12. #58
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Wat heeft bluebear nou werkelijk gegeten? Ik ben wel benieuwd wat er voor nodig is om er zo uit te gaan zien

  13. Onderstaande leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 5 november 2013)

  14. #59
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
    Wat heeft bluebear nou werkelijk gegeten? Ik ben wel benieuwd wat er voor nodig is om er zo uit te gaan zien
    Jij moet toch weten dat ik me voorbereidt op mijn winterslaap zoals een goede beer betaamt. Ik vreet alles waar ik mijn klauwen op kan leggen. Van bosbessen tot een vette zalm. En, oh ja, er zit zo mee en dan zo'n onnozele vakantieganger bij die weer zo nodig van het veilige pad moest gaan omdat hij dan de beste plaatjes kon schieten.
    Nou, dat heeft hij geweten. Ze smaken niet slecht die vakantiegangers, maar dat kleine worstje krijg ik nooit weg. Dat is altijd voor de bosheks.

    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  15. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    vakantieganger24 ( 5 november 2013)

  16. #60
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Even een tip na de wokmaaltijd van Badslippers. Als je een soep trekt met soepgroente, gebruik ook eens een zal met chinese of thaise wokgroente in plaats van de hollandse soepgroentemix. iets meer pit in bv je tomatensoep. half spaans pepertje of een paprika mee fruiten en koken kan ook geen kwaad.

    Maar een echte beer begint gewoon met zelfgesneden mirepoix als basis.
    (1 deel ui, 1 deel selerij en 1 deel wortel in fijngehakt en glazig gefruit, variaties met andere groenten of kruiden mogelijk maar de klassieke basis is niet voor niets ontstaan)

  17. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 6 november 2013)

  18. #61
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    @gma, bedankt dat je ons weer wat eetcultuur bijbrengt want ik had nog nooit van mirepoix gehoord. Dankzij wiki begrijp ik dat je dat nu juist uitlegde. Koken moet ik toegeven heb ik weinig affiniteit mee, das nog zwak uitgedrukt.

    Glazig fruiten is ook zo'n mooi uitdrukking, daar heb ik ik wel eens van gehoord maar zelfs als ik het snel met google opzoek is het me niet echt duidelijk, zal wel licht aanbakken zijn maar zeg dat dan denk ik !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #62
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht

    Glazig fruiten is ook zo'n mooi uitdrukking, daar heb ik ik wel eens van gehoord maar zelfs als ik het snel met google opzoek is het me niet echt duidelijk, zal wel licht aanbakken zijn maar zeg dat dan denk ik !
    Niet helemaal, bij voorkeur net niet aangebakken maar dat de groente een beetje half doorschijnend wordt, dus niet te hard en niet te lang en blijven omroeren of schudden. Aangebakken grente si eigenlijk bitter. Maar om het meielijk te maken kan dat soms ook wel weer aangenaam zijn als er een licht bittet/geroosterd accent aan zit. (Als ik een TV kok zou zijn zou ik dat een "bittertje" noemen maar al die tv koks met hun verkleinwoorden als bittertje , zoetje, frisje ... Grrr. )

  20. #63
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    in Belgie is er nu de week van de smaak, : te zoet hoeft niet,evenals te bitter,maar ongezouten mag altijd,

    kijk een doordenker waar je hier felicitaties voor krijgt,maar waar ze in de USA,veel geld voor geven(politiekers dus)

  21. #64
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Reminder:
    Kijk uit met wat je snackt, gisteravond met een paar vrienden een gezellig saenzijn met vanwege autorijden maar 2 pils (dus dat kan het niet zijn).
    Vandaag stroomt het er uit, en eigenlijk was het ook helemaal niet zo lekker....

  22. #65
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Zo na de kerst heb ik het simpel en lekker gehouden, iets te veel gemaakt en het overschot in de vriezer gezet

    http://www.smulweb.nl/recepten/11539...ragu-bolognese
    Pluk de dag of een bloemetje

  23. #66
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    Zo na de kerst heb ik het simpel en lekker gehouden, iets te veel gemaakt en het overschot in de vriezer gezet
    Heerlijk is dat, en je kunt er nooit teveel van maken, goed houdbaar in de vriezer..
    Bij ons was het iets uitgebreider maar we waren met wat meer personen.
    Courgettesoep (kort gezegd, groentesoepje trekken van ui knolselderij en wortel, groenet eruit courgette er in, peper en zout naar smaak, pureren en met een grove zeef de grootste stukjes er uit)
    Biefstukje met gegratineerde aardappelen (dunne schijfjes aardappelen met room knoflook peper en zou mengen en lang in d eover op een niet te hoge T, later even omhoog die T omhoog voor een mooi bruin kleurtje
    Panacotta (dat recept staat meen ik al ergens in dit draadje)

  24. #67
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    "Bluebear's" kerstdiner was dit jaar "eenvoudig":

    1. Eigengemaakte tomatensoep met stokbrood en kruidenboter.

    2. Varkenshaas gevuld met pate overgoten met een champignonroomsaus, Gegratineerde aardappelen, Frietjes, Spruitjes, Sperzieboontjes met spekjes, Salade.

    3. Slagroomijs met slagroom en een schaaltje met bramen, aardbeien en bessen.

    Ik en mijn naasten hebben heerlijk gegeten met dit "eenvoudige" menu, daar we andere jaren altijd gevulde hertereet en dergelijke maken. Gewoon lekker normaal eet je dikwijs het lekkerst.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  25. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (28 december 2013),Pietjepik (28 december 2013)

  26. #68
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    Zo na de kerst heb ik het simpel en lekker gehouden, iets te veel gemaakt en het overschot in de vriezer gezet

    http://www.smulweb.nl/recepten/11539...ragu-bolognese
    Een bolognese maken moet me nog net lukken, hoewel ik de magnetron variant vd AH van 5 min prefereer maar als het zolang duurt d.i. 3-4 uur haak ik af!

    Het mag gerust 3 ? 4 uur blijven staan. Het is echt wel belangrijk dat de saus zo lang op het vuur staat, zodat alle vocht verdampt is.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  27. #69
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Dit kookte SFL voor zichzelf en zijn geliefde op Kerstmis:
    (let op: verspreid over de hele dag, van 13u tot 's avonds laat... Met vele neuk- en stoeipartijen tussendoor en s'avond de Helene Fischer Show op ZDF op de achtergrond)

    Aperitief: Champagne

    Hapjes: toastjes met paté van fazant, kingkrab en één groter toastsje met gesmolten camembert en luikse stroop

    Warme hapjes: mini-pizza calzone met Mexicaanse vulling, een in de oven tot een verhard mandje gemaakte tortilla, gevuld met tapa's (gehaktballetjes, looksaus, spiesje van lam, spiesje met ananas en pikante scampi, gevuld perpertje, kerstomaatje met mozzarella op prikker)

    Voorgerecht: zelfgemaakte kaaskroketjes op basis van emmentaler en 2 Italiaanse kazen

    Soep: borsjt (een hartelijke Russische soep op basis van rode bieten en spitskool... met stukjes geroosterde eendfilet erin)

    Hoofdgerecht: hertenkalf in plakjes... vergezeld met enkele boschampignons, enkele spruiten, een toefje rode kool en witloof gestoofd met blonde leffe en vanilesuiker.
    aardappergratin op basis van 2 kazen en met knoflook en uien
    de saus over het vlees: uien, wildfond, bosvruchten confituur, veenbessen, rode wijn, jus van hertenkalf, zout, groene peper en kaneel

    Dessert 1 als tussengerecht: champagnesorbet

    Dessert 2 chocolade Moelleux (met een vloeibare kern van chocolade volgens de regels van de kunst) vergezeld van rood fruit en kaneelijs

    Cappuccino en een shot Averna (Siciliaanse amaretto om vreten beter te laten verteren)

    Enkele uren daarna rond middernacht nog een kaasplank voorzien met notenbrood en stokbrood. Kazen waren Vieux Panné, Rouy, Brie, Saint-Albray, Hollandse kaasblokjes met selderzout en Oud Brugge


    Tijdens eten ook nog enkele flessen rode wijn soldaat gemaakt... Chianti, degelijke Italiaanse wijn die goed past bij wild, rood vlees en kazen
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  28. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (28 december 2013),Goedemorgenallemaal (28 december 2013),hasta la pasta ( 4 januari 2014),Pietjepik (28 december 2013)

  29. #70
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    SFL is een lekkerbek....
    Ohja, mijn buren missen wat herten uit hun tuin.. Toeval?

  30. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    SFL (28 december 2013)

  31. #71
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    SFL is een lekkerbek....
    Ohja, mijn buren missen wat herten uit hun tuin.. Toeval?

    Ik heb overigens liever een blauwe kaas met appelstroop van Canisius

  32. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    SFL (28 december 2013)

  33. #72
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard Kerrie!!

    Laten we die OS even voor wat ze zijn, we gaan weer koken.

    Geen volledig gerecht maar iets wat velen wel eens lekker vinden, een curry/kerrie.
    Er staan wat ingredienten maar neem ze maar met een korreltje zout, ik bedoel, de exacte hoeveelheden zijn niet zo belangrijk want ieders smaak is weer anders en ook ieder gerecht waar je het bij gebruikt vraagt misschien weer wat andere ingredienten of hoeveelheden...

    Je begint gewoon met het zachtjes aanzetten, glazig laten worden (best met pinda olie) van een mengsel van fijngehakte sjalot, knoflook en pepertjes. Hou je van scherp voeg de zaadlijsten van de pepers toe, wil je wat milder dan alleen het rode vruchtvlees. De zaadjes zelf hebben ook een lekkers smaak en kun je ook zonder de bleke zaadlijsten toevoegen, zit de scherpte er een beetje tussenin. Hou als basi maar 1 sjalot, 1teen knoflook en 1 of 2 pepers aan , of anderhalf als je dat leuker lijkt. Ook wat citroengras (fijngehakt) erbij maar je hebt in de super (die van ons heeft geen citrtoengras) ook potjes met een soort citroengraspasta, wel zo makkelijk. Dan wat limoensap en gerapste limoenschil. Beetje peper en zout.
    Dan gember erbij, het beste is verse gember raspen.

    Da's de basis.
    Dan wat kruiden erbij, die kunnen gewoon uit een potje komen.
    Om te beginnen van alles gelijke delen.
    Voeg toe:
    Kukrumapoeder, komijnpoeder, paprikapoeder, korianderzaadpoeder (de smaakmaker maar niet meteen voldoende want, zie verderop), fenegriekzaad, peper en zout, alles naar smaak.
    Wel blijven roeren, wordt het wat te dik, kun je wat water toevoegen, dat verdampt toch wel weer tijdens het pruttelen.
    Tot slot voeg je kokosmelk en/of kippebouillon toe naar smaak. Ik werk zelf het liefste met wat dikkere thaise kokosmelk, je hebt ook dunnere maar dan wordt de curry misschien te dun. Wat ook kan is dunnere melk of bouillon en dan wat "vaste" kokosmelk erbij.

    Even heel rustig laten doorputtelen, blijven roeren want het bakt snel aan.
    Op dit moment even proeven, nu kun je nog bijstellen met ingredienten, wat toevoegen als je dat lekkerder lijkt.
    Als je het afkoelt kun je het nog een week in de koelkast bewaren.
    Waarom niet zoveel korianderzaad? Als alles klaar is kun je er nog wat fijngehakte korianderblaadjes door doen. Je moet het daarna natuurlijk niet meer laten doorkoken, ik doe dat altijd net voor ik de curry ga gebruiken . Ik doe het ook nooit bij de curry in de koelkast maar pas als ik die wat ga opwarmen voor gebruik.

    Lekker bij kip of scampies of langzaam gegaard spek. Ook lekker bij vele groenten en saaie vleesvervangende vegetarische happen worde opeens spannender.

    Maak je eigen kipkerriesalade: Kipfilet's garen, liefst in net niet kokende kippebouillon anders wordt het snel te droog. Afkoelen en in kleine blokjes snijden.
    In een bakje en mengen met de saus en naar smaak wat creme fraiche (of volle yoghurt) tot slot fijngehakte korianderblaadjes.
    Resultaat, je wilt nooit meer de kipkerrie van Johma....

  34. Onderstaande 2 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (19 februari 2014),SFL (19 februari 2014)

  35. #73
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    en mengen met de saus en naar smaak wat creme fraiche (of volle yoghurt) tot slot fijngehakte korianderblaadjes.
    Resultaat, je wilt nooit meer de kipkerrie van Johma....
    ohja, en een kwakje mayo erbij

  36. #74
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Vannacht werd ik gllend wakker, badend in het zweet....

    Ik was vergeten te vermeleden dan een paar theelepeltjes tomatenpuree (GEEN ketchup) in de kerrie moeten...

  37. #75
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Voelt iemand zich geroepen om dit eens te proberen ?

    https://nz.lifestyle.yahoo.com/food/...ne-1411704768/

    A new Japanese cookbook featuring recipes using condoms has hit top 100 list of bestsellers on Amazon.

    Condom Meals I Want to Make for You contains 11 recipes all calling for ingredients to be stuffed into condoms, like condom escargot cooked with butter, condom curry pilaf and condom meat stuffing.
    Er wordt niet bijgezegd of het om nieuwe of gebruikte condooms gaat.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.

Babylon 468*60